![]() |
|
Aangezien ik altijd degene ben die de jongen in kwestie verleidt, gaat het bij mij niet helemaal op. Maar ik zou zeker weten geen fatsoensrakker willen die meteen sex hebben sletterig vindt en mij om die reden dus niet goed genoeg vindt om een relatie mee te hebben. Ik hoef niet eens een relatie, maar dat doet er nu niet toe.
Als hij wel wil vind ik dat prima, als hij liever wil wachten is dat ook goed, dan komt het een volgende keer wel. Ik verleid sowieso geen jongens die ik niet aardig genoeg vind om even op ze te wachten. |
![]() |
|
Wacht even, de jongens die dit zeggen zijn dus *niet* het type die niet zo op sex uit zijn. Leuke gasten, maar wel het soort dat gewend is om van vrouwen te krijgen waar ze op uit zijn.
Misschien verklaart die laatste zin helemaal waarom ze dat zeiden. Ze willen niet meer de vrouwen waarbij ze geen moeite hoeven doen, daar is de spanning van af. Blijft de vraag, moet je dan als vrouw maar doen alsof je niet wilt, om interessant te zijn? Ik zou het vragen, maar ik vind "hey, om even op dat dronken gesprek terug te komen, wat bedoelde..." zo lomp staan ![]()
||
Citaat:
Maar even ontopic: als een jongen serieus aanhaalt wat de TS zegt is voor mij de boel bekeken. Ik heb iemand nodig die mij niet beperkt op seksgebied, en als dat met elkaar naar bed gaan op de eerste avond/whatever inhoudt, en de sfeer is ernaar, dan moet er niet gepiept worden.
|
mannen willen altijd heel graag dat wat ze NIET kunnen krijgen, als ze iemand meteen in bed kunnen krijgen dat is ze meteen in hun ogen:
1. een slet 2. er is iets mis mee, da kan nie anders. 3. 1 night stand 4. opscheppingsmateriaal want de meiden waar ze NIET meteen in bed mee kunnen duiken hebben in hun ogen een DUIDELIJKE eigen wil en waardigheid. "everyone hates games, yet we all play them" --- I forgot... too drunk but I like the guy/girl... (s)he's right...
|
Verwijderd
|
Het komt sowieso niet voor dat ik de eerste avond al met hem in bed wil duiken, en als ik méér met hem wil, maar hij probeert me het bed in te krijgen, dan hoeft het voor mij al niet meer. Ik wil toch wel meer zijn dan sex voor een avondje...
Maar goed, als hij mij wil testen, vind ik het eigenlijk ook al niks. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 |