Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2003, 12:20
Dark Angel
Dark Angel is offline
In een nogal aangeschoten vroeg-op-de-morgen gesprek op een feest donderdag hoorde ik het volgende langskomen, bevestigd door een aantal jongens:

"Als ik een meisje gelijk de eerste (dag/keer/avond/poging) in bed kan krijgen hoeft het niet meer"

Aan de ene kant zit daar wel wat in, omdat de spanning van het najagen, vind ze me wel/niet leuk, gaat het wel of niet gebeuren, etc een groot deel van de lol is. Een 'sure thing' is niet spannend.

Aan de andere kant, moet je als meisje, ook al heb je gewoon zin om NU het bed in te springen, nou gaan lopen doen alsof je niet wil? Moet je tegen jou zin in de boot gaan afhouden omdat dat voor een jongen interessanter is?

Wat vinden jullie?
Oud 13-12-2003, 12:38
Nona
Nona is offline
Als een jongen meteen de eerste avond met mij het bed in wil duiken en daar alleen op blijft aandringen hoef ik hem niet. Dan ben ik toch naar een ander type op zoek.
Dat een jongen graag seks wil kan ik heel goed accepteren, dat hij nog eens nagaat of ik er voor in ben is prima, maar hij hoeft niet meer aan te dringen zodra ik duidelijk maak dat ik dat niet meteen wil. Ik vind ook dat er geen druk achter seks moet liggen.

Ik kan me voorstellen dat het voor jongens hetzelfde is. Seks is leuk, maar de relatie op zich is belangrijker.
Oud 13-12-2003, 12:42
Negrotiator
Negrotiator is offline
Gaat het er niet eerder om dat, wat Kruimel zegt, het gewoon een slet is die dan wel de eerste keer met je naar bed wil?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 12:44
Fade of Light
Fade of Light is offline
eens met de stelling, maar ik betwijfel of het om dezelfde argumentatie gaat als diegene die het zeiden.

het is niet de spanning van het jagen, maar het 'bepaalde manier van denken' dat er niet is.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 13:23
Verwijderd
Ik hoef geen man die probeert mij in bed te krijgen, alleen maar om te testen of ik wel netjes nee zeg.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 14:03
Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
Para! schreef op 13-12-2003 @ 14:23:
Ik hoef geen man die probeert mij in bed te krijgen, alleen maar om te testen of ik wel netjes nee zeg.
Aan de andere kant heb je dan wel heel lekker niet-geneukt!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 14:16
AngelLena
AngelLena is offline
Tja nou... Ik vind het nogal situatie afhankelijk. Als iemand probeert mij het bed in te krijgen als ie me net kent deins ik vaak wel terug. Als ie dat niet probeert en ik heb wel gruwelijke zin, dan ga ik wel ff subtiel polsen. Als het wederzijds is, nou, geniet ervan zou ik zo zeggen!

Aan de andere kant, alle mysterieusheid is dan natuurlijk wel meteen weg.
Oud 13-12-2003, 16:01
martijn1985
martijn1985 is offline
Is de vraag aan de dames niet meer wat ze zouden (moeten) doen als zij wél gelijk de eerste avond naar bed willen gaan?

anyway, ik zou sowieso niet gelijk de eerste avond met een meisje het bed in duiken.
Oud 13-12-2003, 16:18
Verwijderd
Die stelling onderschrijf ik zelf niet. Als een meisje meteen de
"officiële" eerste dag het bed in wil duiken, best, leuk als ze dat niet wil, ook prima. Ik ben niet zo heel seksgericht dus het zal me eigenlijk een zorg zijn of ze wel of niet de eerste keer toehapt.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Para! schreef op 13-12-2003 @ 14:23:
*is mee eens*

En verder heb ik er niet echt ervaring mee, want ik ben tot nu toe altijd degene geweest die de eerste aanzet gaf tot seks (en nee, keurig bij eerste vriendje pas na 4 maanden gevraagd hoe hij erover dacht, en bij huidige vriend na een week of drie, dus 't is echt niet alsof ik er meteen bovenop spring...)
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 17:43
juno
juno is offline
Aangezien ik altijd degene ben die de jongen in kwestie verleidt, gaat het bij mij niet helemaal op. Maar ik zou zeker weten geen fatsoensrakker willen die meteen sex hebben sletterig vindt en mij om die reden dus niet goed genoeg vindt om een relatie mee te hebben. Ik hoef niet eens een relatie, maar dat doet er nu niet toe.

Als hij wel wil vind ik dat prima, als hij liever wil wachten is dat ook goed, dan komt het een volgende keer wel. Ik verleid sowieso geen jongens die ik niet aardig genoeg vind om even op ze te wachten.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 18:04
Dark Angel
Dark Angel is offline
Wacht even, de jongens die dit zeggen zijn dus *niet* het type die niet zo op sex uit zijn. Leuke gasten, maar wel het soort dat gewend is om van vrouwen te krijgen waar ze op uit zijn.

Misschien verklaart die laatste zin helemaal waarom ze dat zeiden. Ze willen niet meer de vrouwen waarbij ze geen moeite hoeven doen, daar is de spanning van af.

Blijft de vraag, moet je dan als vrouw maar doen alsof je niet wilt, om interessant te zijn? Ik zou het vragen, maar ik vind "hey, om even op dat dronken gesprek terug te komen, wat bedoelde..." zo lomp staan
Oud 13-12-2003, 18:10
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
juno schreef op 13-12-2003 @ 18:43:
Ik verleid sowieso geen jongens die ik niet aardig genoeg vind om even op ze te wachten.
Volgens mij moet je helemaal niemand (op ééntje na, dan) nog verleiden.

Maar even ontopic: als een jongen serieus aanhaalt wat de TS zegt is voor mij de boel bekeken. Ik heb iemand nodig die mij niet beperkt op seksgebied, en als dat met elkaar naar bed gaan op de eerste avond/whatever inhoudt, en de sfeer is ernaar, dan moet er niet gepiept worden.
Oud 13-12-2003, 18:23
juno
juno is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 13-12-2003 @ 19:10:
Volgens mij moet je helemaal niemand (op ééntje na, dan) nog verleiden.

Iedereen die ik ooit wilde verleiden in mijn leven, heb ik inmiddels verleid.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 18:46
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
juno schreef op 13-12-2003 @ 19:23:
Iedereen die ik ooit wilde verleiden in mijn leven, heb ik inmiddels verleid.
Tegenwoordige tijd. Vandaar.
Oud 13-12-2003, 23:02
juno
juno is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 13-12-2003 @ 19:46:
Tegenwoordige tijd. Vandaar.
Tegenwoordige tijd, inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 23:20
blacky
blacky is offline
Beetje onzin eigenlijk. Je kan ook net zo goed zeggen dat als een jongen gelijk met je het bed in wilt duiken dat het dan niet meer hoeft. En als je er behoefte aan hebt om gelijk met iemand te gaan neuken moet je dat vooral doen.
Oud 14-12-2003, 01:07
HBlast
HBlast is offline
mannen willen altijd heel graag dat wat ze NIET kunnen krijgen, als ze iemand meteen in bed kunnen krijgen dat is ze meteen in hun ogen:
1. een slet
2. er is iets mis mee, da kan nie anders.
3. 1 night stand
4. opscheppingsmateriaal

want de meiden waar ze NIET meteen in bed mee kunnen duiken hebben in hun ogen een DUIDELIJKE eigen wil en waardigheid.

"everyone hates games, yet we all play them"
--- I forgot... too drunk but I like the guy/girl... (s)he's right...
Oud 14-12-2003, 10:39
ratjas
ratjas is offline
als ik een echte relatie wil met een meisje dan wacht ik met zoiets tot de tijd daarvoor rijp is, en dat is neit de eerste avond nee, dat mag van mij zo lang duren als t wil
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 13:37
Verwijderd
Het komt sowieso niet voor dat ik de eerste avond al met hem in bed wil duiken, en als ik méér met hem wil, maar hij probeert me het bed in te krijgen, dan hoeft het voor mij al niet meer. Ik wil toch wel meer zijn dan sex voor een avondje...
Maar goed, als hij mij wil testen, vind ik het eigenlijk ook al niks.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 13:53
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
HBlast schreef op 14-12-2003 @ 02:07:
mannen willen altijd*lulverhaal*
spreek voor jezelf...

edit: toch zit er iets in, maar nog steeds moet je voor jezelf spreken.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten