Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2003, 07:53
Vlooienband
Vlooienband is offline
Ik kwam op deze sit terecht: www.geefjeboekuit.nl
Je kan je boek gratis uitgeven, en een aantal exemplaren verkopen. Nu heb ik nog niet zoveel tijd om het eens goed door te lezen, maar wat vinden jullie hiervan? Zou je zoiets doen, een manusscipt naar zo'n organisatie opsturen?
Oud 10-12-2003, 09:56
Negrotiator
Negrotiator is offline
Hmm, 8% he, zeker niet mis dacht ik zo?!
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 10:37
Verwijderd
Ik word er bang van.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 10:39
Multilot
Multilot is offline
Ik geloof nooit dat ze dat zomaar doen... er moet op zn minst iets vuils achter zitten...

Zo niet, dan is het een goede actie
Oud 11-12-2003, 05:22
Vlooienband
Vlooienband is offline
Ik vind het ook een beetje eng klinken. Hetlijkt van die klinkklare onzin, je eigen boek gratis op de markt brengen. Waar zouden al die uitgevers dan voor zijn? Apart, werkelijk.
Oud 11-12-2003, 05:23
Verwijderd
wow, dat ga ik zeker proberen! Ik ben al best ver met mijn boek.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 08:17
Scatterheart
Scatterheart is offline
Ik vertrouw het ook niet.
Oud 11-12-2003, 16:26
Eend
Eend is offline
Beetje vreemd...zal wel geen copyright en zo op zitten
Oud 11-12-2003, 18:56
Nyawa
Waar is het addertje onder het gras?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 21:57
Verwijderd
Ik heb lang niet alles gelezen, maar ik denk dat het addertje onder het gras is dat ze je boek alleen laten drukken als ze een klant ervoor hebben en dat het dus vrij duur wordt (voor die klant). Ik denk ook dat zij totaal niets doen aan promotie of wat dan ook, dus zal het blijven bij een paar miserabele drukjes die je probeert weg te geven aan verveelde oma's die het net zo lovend bezien als een raport met zes onvoldoende's.

Een andere mogelijke draak in het gazon is dat je, mocht je plotseling een literair talent blijken te zijn, misschien vast zit aan die lui en dus nooit echt iets interessants of boeiends kan doen met je eigen teksten. Je ziel is zogezegd verkocht, ook al werd het contract niet ondertekent met bloed.

Daarnaast lijkt het me bijzonder onverstandig om mensen te vertrouwen die zeggen fijn allemaal leuke dingen gratis voor jou te gaan doen, alleen maar om jou gelukkig te maken. Zeker niet als er een bedrijf achter die glimlach schuilgaat.

Als allerlaatste zit er nog een grootschalig probleem aan deze zaak vast: probeer je eens een wereld in te denken waarin iedereen zomaar zijn boek uitgegeven kon krijgen. Dat zou een verschrikkelijk ramp zijn. Dan liever de bom.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 12-12-2003, 15:52
Sky Jewel
Sky Jewel is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 11-12-2003 @ 22:57:
Als allerlaatste zit er nog een grootschalig probleem aan deze zaak vast: probeer je eens een wereld in te denken waarin iedereen zomaar zijn boek uitgegeven kon krijgen. Dat zou een verschrikkelijk ramp zijn. Dan liever de bom.
Waarom? Dat zou toch een ongelooflijke uitbreiding van het literaire aanbod betekenen?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2003, 17:36
Tisch
Tisch is offline
Dat aanbod is nu al veel en veel te groot. Zelfs nu wordt er veel "troep" afgezet, in de hoop dat het om onverklaarbare redenen aanslaat.

Daarom.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2003, 19:26
Verwijderd
Tisch, de volautomatische antwoordservice, heeft uw vraag hopelijk naar behoren beantwoord. Mocht dit niet het geval zijn, wendt u zich dan tot de reply-knop.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 12:33
Tisch
Tisch is offline
Eerlijk?

Ik snap er niks van, LUH-etc
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 17:51
Verwijderd
Wel, een wereld waarin iedere malloot, ongeacht talent een boek uit kan geven, lijkt mij een ramp. Onze maatschappij verzuipt al in enorme stortvloeden van onzin die als diarree uit de televisie, radio, computer, boeken, tijdschriften, kranten en monden van anderen tegemoetkomen en ik ben niet echt iemand die staat te springen om het aandeel van boeken (die het toch al zo zwaar hebben in onze ongeïnteresseerde, digitale, ADHD, korte-aandachts-spanne maatschappij) te vergroten.

LUH-3417 - Mocht je er blij van worden, deel die zin dan op in zes kleine. Want dit leest voor geen meter.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 23:59
Preaper
Preaper is offline
Ze geven een idealistische inleiding. Vervolgens klik ik op "Dit kan niet waar zijn!" met het iedee dat ze een goede uitleg kunnen geven, maar vervolgens komen ze met een 2e stuk ongegronde tekst ten proppe. Nergens kunnen ze iets overtuigens geven, of met een simpel goed argument aankomen.

Deze site is onzin naar mijn weten.
Reageren

Regels voor berichten