Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik geef erg veel geld aan muziek uit. Soms iets TEveel. Mijn bijdrage aan de muziekwereld was o.a. het schrijven van recensies voor rockezine.com, maar daar ben ik mee opgehouden. Verder werk ik al iets van 3 jaar als vrijwilliger bij de Goudvishal in Arnhem en vanaf 1 januari ben ik daar de grote baas (nouja 1 van de 4 grote bazen), want dan wordt ik bestuurslid.
Aan bandjes e.d. heb ik nooit gedaan. Ik speel niet echt fijne instrumenten (blokfluit en keyboard..haha. vraag me af of ik dat nog wel kan) en mijn stem is niet om aan te horen vind ik zelf. Muziek is voor mij een way of life geworden. Zonder zou ik niet kunnen. Ook mijn sociale leven wordt er helemaal door bepaald. Als mijn vriendin niet ongeveer dezelfde muziekverslaving zou hebben zou ik het niet lang met dr uit houden, want dan zou ze niet begrijpen waarom ik er zoveel mee bezig ben. Ze zou dan alleen maar zeuren dat ik teveel tijd aan muziek kwijt ben en te weinig met haar. Nu combineer ik het gewoon! ![]() |
![]() |
|
muziek vult stilte op
muziek zorgt voor gezelligheid muziek zorgt voor een lege bankrekening muziek zorgt voor optredens en oefensessies muziek zorgt ervoor dat je je agressie (emoties eigenlijk) kwijt kunt...
|
Muziek ik gewoon een deel van m'n leven.
Wordt er mee wakker. Heb voor elke stemming wel muziek. Ik heb veel mensen leren kennen door de muziek. Een deel van mij is gewoon gevormd door muziek. Koop veel muziek, platen en cd's...bandshirts. Kaartjes voor festivals en concerten en natuurlijk naar veel bands van vrienden kijken. Tja en wat er ook bij gepaard gaat is dat je vaak dan ook weer een hoop geld kwijt bent aan alle drank daaro, maar ok. Goeie muziek is altijd het geld waard. Heb piano en dwarsfluit gespeeld en wil nu contrabas leren spelen, maar daar heb ik helaas alleen nog geen geld voor.
||
Citaat:
||
Citaat:
maar ik had me dan op andere hobbies gestort.. films kijken, kunst, weet ik veel.
|
![]() |
|
Ik heb eigenlijk vier jaar lang ongeveer het hele internet leeg gedownload, maar nu begin ik me eigenlijk pas echt met muziek bezig te houden, ik koop tegenwoordig al mijn cd's, ik heb een gitaar gekocht en ik probeer wat leuke mixjes op mijn pc te maken, met een beetje, jawel, gedownloade software, maar toch ik ben iig het grootste deel van de dag met muziek bezig, en zonder is het nogal stil, dus...
|
Als ik zeg dat ik vaak niet eens genoeg geld heb om fatsoenlijk eten te kopen of rekeningen te betalen maar wel een berg platen en cd's heb en minstens 2x per week naar shows ga zegt dat dan genoeg?
|
Muziek is toch wel m'n grootste hobby, waar dus ook veel geld naar toe gaat. Het bepaald voor een groot deel m'n stemming en maakt meer in mij los dan de meeste mensen.
|
euh ja muziek is een heeeel groot deel van mn leven.
ik luister de hele dag muziek, tenzij t echt af moet. ik krijg binnenkort draaitafels, draai dus. teksten schrijven doe ik ook erg veel. bijna al mn vrienden ken ik via deze muziek/lifestyle. "its not just the music, its a way of life" oja ik speel ook nog 5 instrumenten maar daar doe ik niet veel [meer] mee.
Laatst gewijzigd op 15-12-2003 om 18:01. |
![]() |
|
muziek is voor mij iets waarin ik mijn emoties kwijtkan, ik voel me er beter door en t is nog mooi ook (mijn smaak muziek dan
![]() alleen om nu te zeggen dat het een positieve reactie op mun gezondheid heeft.. nou neej.. door mijn muziek ga ik met mensen om die vrij losjes omgaan met alcohol en drugs, hier zit ik ook verder echt niet mee, ik koos ervoor. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
gezond of ongezond leven? ExpoRules | 23 | 11-04-2013 14:17 | |
Muziek |
Hoe belangrijk is muziek voor jou? Sudoku. | 31 | 02-11-2010 21:30 | |
Muziek |
Favoriete nummer aller tijden? Shadyboy-Ray | 121 | 29-07-2006 16:19 | |
Muziek |
Enquete over jou muzieksmaak en stijl Saaaz | 69 | 28-06-2006 09:52 | |
Lifestyle |
Kleding Enquete Sandra1988 | 69 | 16-03-2004 22:34 | |
Muziek |
Hoe belangrijk is de show tegenover de muziek? 'I'he Prophet | 32 | 11-06-2003 23:37 |