Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2003, 16:13
summer1986
summer1986 is offline
Het is nogal een raar voorval maar ik zal het proberen duidelijk uit te leggen. Gistermiddag wilde ik mijn tampon eruit halen. Maar dat lukte niet omdat er een strengeltje huid overheen zat. Per ongeluk trok ik er iets te hard aan, omdat ik schrok en toen knapte dat strengelde. Het bloedde even, maar ik heb verder nergens last van. Wat was dit?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 16:26
Stefanie
Stefanie is offline
Wat bedoel je met strengelde? Het touwtje van de tampon of dat velletje? Ik snap het niet helemaal namelijk...
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 16:28
Miracle
Miracle is offline
idd wat bing er precies bloeden? iets van je huid?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 16:29
summer1986
summer1986 is offline
Citaat:
xStefjuhx schreef op 13-12-2003 @ 17:26:
Wat bedoel je met strengelde? Het touwtje van de tampon of dat velletje? Ik snap het niet helemaal namelijk...
Dat strengeltje huid.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 16:31
summer1986
summer1986 is offline
Citaat:
dreen schreef op 13-12-2003 @ 17:28:
idd wat bing er precies bloeden? iets van je huid?
Ja, er zat een strengeltje huid over mijn tampon heen, en dat is geknapt, waardoor het ging bloeden.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 16:32
Stefanie
Stefanie is offline
Dat zal dan wel je maagdenvlies zijn, want voorderest zitten er geen strengeltjes huid in die buurt... Maak je geen zorgen, tiz echt niet erg ofzo.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 16:38
summer1986
summer1986 is offline
Citaat:
xStefjuhx schreef op 13-12-2003 @ 17:32:
Dat zal dan wel je maagdenvlies zijn, want voorderest zitten er geen strengeltjes huid in die buurt... Maak je geen zorgen, tiz echt niet erg ofzo.
Ik had er ook al aangedacht dat dat weleens mijn maagdenvlies zou kunnen zijn. Maar ik had er best hard aan getrokken, voordat het brak. En dan vind ik het wel raar dat je hoort dat je maagdenvlies ook tijdens de gymles kan knappen. En ik heb ook regelmatig seks en gebruik al 3 jaar tampons. Raar dat het nooit eerder gebeurd is...
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 16:40
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
summer1986 schreef op 13-12-2003 @ 17:38:
Ik had er ook al aangedacht dat dat weleens mijn maagdenvlies zou kunnen zijn. Maar ik had er best hard aan getrokken, voordat het brak. En dan vind ik het wel raar dat je hoort dat je maagdenvlies ook tijdens de gymles kan knappen. En ik heb ook regelmatig seks en gebruik al 3 jaar tampons. Raar dat het nooit eerder gebeurd is...
Het maagdenvlies is een vlies wat heel stug kan zijn, maar het kan ook heel goed meebewegen, waardoor het dus niet scheurt. Het kan dus zijn dat jouw maagdenvlies voorheen niet is gescheurd, maar doordat die tampon anders zat dan normaal dat je het perongeluk hebt meegetrokken.

Het kan trouwens ook gewoon een velletje zijn wat los is gegaan in je baarmoeder(hals) wat je hebt meegetrokken. Als het op is gehouden met bloeden en je hebt er verder geen last van is er niets om je zorgen over te maken.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 16:57
Verwijderd
Ik denk dat het het ribbeltje van je maagdenvlies was, bij veel meisjes breekt dat niet tijdens seks, of scheurt het maar een klein beetje in. Als je dan een keertje te hard een tampon verwijderd, scheurt hij verder, en ja, dat kan even bloeden (hoeft niet eens). Als je nu nergens last meer van hebt, hoef je je zeker geen zorgen te maken.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten