Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2002, 18:50
Hellracer_NL
Hellracer_NL is offline
Is er nou een demo van unreal 2 uit ??? Zo ja zet dan even hier de link of mail even. Snap er nie veel meer van of er nou een demo is of nie. En van ut 2003 heb ik gehoord dat er een demo uit komt op 23 mei.
Lijkt me gaaf
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2002, 05:43
Verwijderd
Er is geen demo van Unreal 2 uit, wel een leak. Maar die is crap vergeleken met hoe het eindspel eruit gaat zien. Die overigens rond kerst uitkomt.
Demo komt uit op vrijdag 24 mei van UT2003. Spel zelf op 19juni maar ik heb gehoord dat dat alweer is verzet.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 10:08
Hellracer_NL
Hellracer_NL is offline
Oke bedankt. Maar die leak heb jij die zou wel eens willen zien hoe die eruit ziet. He als je die leak nie meer hebt kun je meschien dan de link geven waar ik hem kan downloaden Ben heel er benieuwd. Die demo van ut 2003 ga ik zekers downloaden op 23 mei. Weet jij of er nog een demo van unreal 2 uitkomt?? Nogmaals bedankt

Laatst gewijzigd op 11-05-2002 om 22:02.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 09:53
Hellracer_NL
Hellracer_NL is offline
Kan niemand mij unreal 2 test mailen?? Of iets vertellen over een demo die nog moet uit komen?????
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 11:08
Retarded
Retarded is offline
Citaat:
Hellracer_NL schreef:
Kan niemand mij unreal 2 test mailen?? Of iets vertellen over een demo die nog moet uit komen?????
die eerste vraag is een warez-request.. moet je mee oppassen... en die 2e vraag: Er gaan geruchten dat de demo er deze maand of begin volgende maand uit moet komen.... ik weet niet precies welke demo dat dan is... ik dacht U2, maar kan ook UT2003 zijn...
Oud 14-05-2002, 19:23
Verwijderd
Demo van Unreal 2, weetikniet. Maar lijkt me sterk aangezien demo's vaak multiplayer zijn en Unreal 2 zal geen multiplayer hebben (wil niet zeggen dat ze dat niet in kunnen gaan bouwen).

Die test = idd warez request. Maar ik kan je zeggen. Download 'em niet. Het is niet de moeite waard. Het volledige spel zal er namelijk 100x beter uitzien.

Je kan trouwens wel bendes screenshots vinden op internet (meeste zijn van die test). Maar officiële staan op www.unreal2.com .

Hier een paar (DEZE ZIJN VAN UNREAL 2!!!):

De website van Unreal Tournament 2003 is trouwens gisteren geopend! www.unrealtournament2003.com .
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 11:00
Hellracer_NL
Hellracer_NL is offline
Wow ziet er gaaf uit!!!!!!!!! Trouwens kan ik dus net zo goed wachten op de officele demo dan de unreal 2 test te downloaden. Trouwens warez sucks ga ik niks van downloaden. Maar nogmaals het ziet er gaaf uit ga ik zekers halen (eerst een nieuwe gf kopen mijn gf 256 trekt het denk ik nie meer)
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Hellracer_NL schreef:
Wow ziet er gaaf uit!!!!!!!!! Trouwens kan ik dus net zo goed wachten op de officele demo dan de unreal 2 test te downloaden. Trouwens warez sucks ga ik niks van downloaden. Maar nogmaals het ziet er gaaf uit ga ik zekers halen (eerst een nieuwe gf kopen mijn gf 256 trekt het denk ik nie meer)
Zal 't wel draaien. Maar niet echt goed. Lage resolutie en instellingen laag. Maar je hebt nog een tijd om te upgraden.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 18:57
Hellracer_NL
Hellracer_NL is offline
Nou met mijn systeem zit het wel goed:
AMD 1333 mhz
256 SD-ram pc 133 A-merk
Geforce 256 32 mb

Dus alleen maar een nieuwe video kaart

Sorry mensen maar ik heb ergens gelezen dat ut2003 word uitgestelt komt een maand later uit
Maar de demo komt wel eind mei uit

Laatst gewijzigd op 16-05-2002 om 14:44.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten