Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Demo van Unreal 2, weetikniet. Maar lijkt me sterk aangezien demo's vaak multiplayer zijn en Unreal 2 zal geen multiplayer hebben (wil niet zeggen dat ze dat niet in kunnen gaan bouwen).
Die test = idd warez request. Maar ik kan je zeggen. Download 'em niet. Het is niet de moeite waard. Het volledige spel zal er namelijk 100x beter uitzien. ![]() Je kan trouwens wel bendes screenshots vinden op internet (meeste zijn van die test). Maar officiële staan op www.unreal2.com . Hier een paar (DEZE ZIJN VAN UNREAL 2!!!): ![]() ![]() De website van Unreal Tournament 2003 is trouwens gisteren geopend! www.unrealtournament2003.com . |
![]() |
|
![]() |
Wow ziet er gaaf uit!!!!!!!!! Trouwens kan ik dus net zo goed wachten op de officele demo dan de unreal 2 test te downloaden. Trouwens warez sucks ga ik niks van downloaden. Maar nogmaals het ziet er gaaf uit ga ik zekers halen (eerst een nieuwe gf kopen mijn gf 256 trekt het denk ik nie meer
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Nou met mijn systeem zit het wel goed:
AMD 1333 mhz 256 SD-ram pc 133 A-merk Geforce 256 32 mb Dus alleen maar een nieuwe video kaart ![]() Sorry mensen maar ik heb ergens gelezen dat ut2003 word uitgestelt komt een maand later uit ![]() Maar de demo komt wel eind mei uit ![]() Laatst gewijzigd op 16-05-2002 om 14:44. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|