Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2003, 14:11
Verwijderd
Hoe sta jij tegenover veranderingen? Bijvoorbeeld op het gebied van uiterlijk, kleding, wonen, inrichting, vrijetijdsbesteding, noem maar op

Laat je alles jarenlang hetzelfde, of verander je het liefst iedere week wel wat?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-12-2003, 14:22
Verwijderd
Ik vind echt ontzettend veel leuk dus ik verander eigenlijk continu. Het liefst ook qua (kamer) inrichting, maar er zijn helaas niet zoveel mogelijkheden mogelijk in mijn kamer dus dat is jammer.

Qua kleding ben ik ten opzichte van ongeveer 1.5 jaar geleden echt ontzettend veranderd. Ben veel netter, meer 'bekakt' geworden . Maar voor het zelfde geld heb ik de volgende dag weer iets alternatiefs aan. Ik doe alleen niet meer aan wijde broeken en slobbertruien
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 14:32
annetjuh
annetjuh is offline
veranderingen,
wat zijn veranderingen. Ik sta voor alles open.
Maakt niet uit wat en ik neem alles in overweging
Oud 04-12-2003, 14:38
Muzzle
Muzzle is offline
Op het gebied van uiterlijk ben ik laatst nog veranderd. Van 'Alto' slobber kleren zoals wijde broeken en band sweaters naar een combinatie van skatebroeken met coltruien, maar ook 'modieuze' T-shirts enzo. Ik voel me veel fijner en verzorgder in deze kleding. Bovendien besef ik me nu hoe leuk kleren kopen kan zijn . Ik ben mijn uiterlijk dus veel belangrijker gaan vinden.

Mijn muzieksmaak is al jaren van Trance tot Extreme Metal en alles ertussen in en dat bevalt mij prima, dus dat zie ik niet veranderen.

Ik woon bij mijn ouders, maar ik verander mijn kamer wel geregeld, gewoon dingetjes voor mijn kamer kopen enzo.

Mijn vrijetijdbesteding is vooral veel muziek en bij mijn vriendin zijn, ook dat zie ik niet zo snel veranderen.

Maar ik ben niet bang om nieuwe dingen te proberen.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 14:41
feline
feline is offline
Voor mij is alles wat ik nu doe een logisch gevolg van wat ik ervoor deed. Ik ben dus niet zo van de ingrijpende veranderingen. Zo dans ik nu zo'n 12 jaar en dat lijkt me veel leuker dan afwisselend scouting, hockey, atletiek, turnen en streetdance, omdat je zo veel verder in iets kan komen.

Ik heb wel pas een nieuwe kamer ingericht omdat ik de kamer van mijn zus heb gekregen. Maar dat was dus niet omdat ik genoeg had van mijn oude kamer.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 16:05
Verwijderd
ik doe niet zoveel aan veranderingen
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 17:24
Overjoyed
Overjoyed is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 04-12-2003 @ 15:22:
Qua kleding ben ik ten opzichte van ongeveer 1.5 jaar geleden echt ontzettend veranderd. Ben veel netter, meer 'bekakt' geworden . Maar voor het zelfde geld heb ik de volgende dag weer iets alternatiefs aan. Ik doe alleen niet meer aan wijde broeken en slobbertruien
Inderdaad, voor mij gelt hetzelfde, ik vond vroeger ook werkelijk álles leuk wat maar schrikbarend was, hanekammen, boots, gescheurde kleding, werkelijk alles.
Er zijn maar vrij weinig mensen die accepteren dat je smaak kan veranderen.
Aan dat soort mensen stoor ik me niet eens meer, in 't begin wel.
Oud 04-12-2003, 17:36
Verwijderd
Ik ben er nog steeds niet bovenop dat Tupac doot iz.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 17:43
sorry
sorry is offline
ja ik draag nog steeds mijn powerranger t-shirts van 10 jaar geleden

die zijn nog best wel vet eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 18:13
Stevill
Stevill is offline
Draagt dezer dagen wat (dare I say it) "nettere" kleding. En is momenteel bezig met kamer veranderen.
M'n kapsel is ook veranderd onlangs, de smaak van muziek zo nu en dan ook.

Ja verandering is goed het euhm zorgt voor afwisseling
Oud 04-12-2003, 18:16
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
ik verander continue, maar het is een constante verandering dus het valt niet zo op, wel als je periodes met elkaar vergelijkt.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2003, 12:38
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
een jaar geleden heb ik mn kledingsmaak echt heel erg verranderd, meer alternatief. kleurtjes, wijdere broeken, veel meer hempjes met vestjes in plaats van lange t-shirts. minder saai vind ik, en het past meer bij me. ook meer gaan experimenteren met mn haar en makeup. verder ook verrandering in mijn persoonlijkheid, hoe ik met mensen omga. ik was anderhalf jaar geleden meer gesloten en verlegen dan ik nu ben, nu praat ik met iedereen en kan ik leuke gesprekken houden met mensen waar ik vroeger nooit mee had durven spreken. muzieksmaak is ook drastisch verranderd, maar dat doet ie eigenlijk altijd
Oud 05-12-2003, 12:39
biep
biep is offline
ik merk dat ik wat ehm "nettere" kleding begin te dragen.
Ik combineer nu graag een wat wijdere broek en skateschoenen met een zwart strak truitje met kraagje etc.

qua muzieksmaak: die wordt veel breder.
Oud 05-12-2003, 12:44
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Ach....ik denk niet echt na over m'n veranderingen ofzo.
Maar soms merk ik wel dat ik verandert ben.

Bijv. qua muziekstyle en hoe ik tegfen mensne aankijk.

Maar m'n smaak is gewoon heel breed dus denk dat het daardoor komt.
Oud 05-12-2003, 13:03
MUTS123
MUTS123 is offline
Ik ben héel erg veranderd de afgelopen 2 jaar. Sommige mensen herkennen mij niet eens meer Toen ik 13 jaar was wilde ik graag "erbij horen" en merkkleren. Ben mijn ouders nu best wel dankbaar dat ze hebben geweigerd geld uit te geven aan die lelijke Gsus kleren die ik toen zo geweldig vond
Kleren interesseren mij eigelijk niet meer. Ik probeer er wel een beetje fatsoenlijk bij te lopen, maar eigelijk loop ik het liefst in een wijde trui en een spijkerbroek. In mijn kast vind je dan ook eigelijk alleen maar spijkerbroeken, zwarte broeken, sneakers/gympen, shirtjes, truien en vesten. Misschien 2 of 3 jurkjes/rokjes voor de zomer maar dan houdt het ook op. Het kan me ook niet schelen wat mensen van mijn kleding vinden, als ik me er maar goed bij voel.
Qua gedrag ook veranderd. Rond mijn 13e was ik echt een meeloper . Ik ben nu véel meer op mijzelf, ik ben veel rustiger geworden en volwassener.
Muzieksmaak....ja ook wel veranderd. Mijn muzieksmaak wordt veel breder.
Oud 05-12-2003, 13:07
Tolchok
Tolchok is offline
ik verander geleidelijk aan, niet bewust.
iedereen verandert de hele tijd
als je niet verandert sta je stil, en met stilstaan kom je niet verder

sommige mensen zijn bang voor verandering maar je zult er mee overweg moeten kunnen
Oud 05-12-2003, 17:36
Dust
Dust is offline
Citaat:
ik verander geleidelijk aan, niet bewust.
Idd, ik schijn wel te veranderen maar doe dit niet bewust, ik hou gewoon niet van lang het zelfde en doe dan iets nieuws. Niet omdat ik wil "veranderen" maar omdat ik het oude gewoon wel gehad heb. Dus veranderingen
Met citaat reageren
Oud 05-12-2003, 23:07
Verwijderd
Tja, het hoort uiteindelijk toch bij 't leven. Dus ach..
Met citaat reageren
Oud 06-12-2003, 00:41
Teun
Teun is offline
Ik ben nooit drastisch veranderd. Het is bij mij meer een langzaam proces.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2003, 12:50
Verwijderd
Ik ben wel veel veranderd, maar de meeste mensen doen dat wel op de middelbare school oid.
Bij mij gaat het altijd wel geleidelijk, steeds meer wijde broeken, steeds meer bandshirts, steeds meer rokjes, oid. Steeds minder verlegen, steeds meer durven.

Qua levenswijze verander ik niet echt, behalve dat je natuurlijk wel wat volwassener wordt, na verloop van tijd. Gelukkig wel

Qua inrichting verander ik wel vaak kleine dingetjes, maar de globale indeling is meestal wel jaren hetzelfde, omdat dat gewoon de meest praktische/leuke is.

Mijn muzieksmaak ontwikkelt zich dagelijks. Ik luister naar heeel veel, ook in periodes.

Leven zonder veranderingen lijkt me erg saai.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2003, 12:54
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
eerst was dat bij mij heel erg, vooral met mn haar enzo. ik verfde het redelijk vaak en ik had echt de meest vage hair-do's. maar nu interesseert me dat niet meer zo, het is gewoon standaard zwart en opgeschoren en heb er meestal alleen een staartje in.

kwa kleding hou ik wel van een beetje afwisseling, al is het meeste wat ik draag wel lekker gothic-verantwoord zwart.

mn kamer heb ik pas geleden verbouwd. maar hij was al vanaf mn 6e jaar hetzelfde, including mickey mouse behang. dus ik vond het wel tijd worden. ik ben wel tevreden met de indeling en kleuren van nu, dus het zal nog wel heeel lang zo blijven. misschien dat ik eens wat verwissel kwa posters enzo, maar geen echt grootse veranderingen.

mn vrijetijdsbesteding is ook lekker saai. ik zit meestal thuis, achter mn pc of op mn kamer met muziek en een boek of filmpje. ik ga wel regelmatig winkelen &af en toe uit though.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 15:09
Firefly
Firefly is offline
Ik ben verslaafd aan veranderingen. Langer dan 2 maanden hetzelfde kapsel en ik word gek
Oud 07-12-2003, 15:20
Verwijderd
Ik verander langzamerhand wel behoorlijk wat kleding betreft...
Veel minder wijde dingen gaan dragen. Heb eigenlijk alles wat oversized is afgezworen. Iets baggy mag een broek wel zijn maar het moet wel m'n eigen maat zijn (dus gewoon iets baggy horen). Ook geen opvallende kapsels meer ofzo..koop ondertussen de halve h&m leeg zegmaar.

Ook wat denken betreft..muzieksmaak is aan de ene kant een stuk extremer geworden, anderzijds ben ik ook meer mainstream dingen gaan waarderen. M'n horizon is gewoon wat verbreedt. En sommige dingen ben ik dan weer op uitgekeken.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 19:05
d-Angelic
d-Angelic is offline
ik verander dingen graag, kledingstijl is wel meestal in dezelfde richting maar kapsel veranderd vaak..
Oud 08-12-2003, 11:07
Tolchok
Tolchok is offline
bij de meeste posts hier lees ik:

'ik was vroeger alto en ik word steeds normaler, maar ik luister nog wel naar die muziek'

ook bij mij trouwens. (ik diss niet alleen jullie maar ook mezelf.)
Oud 08-12-2003, 12:04
Vice
Vice is offline
Dit vind ik moeilijk te beantwoorden. Maar dat komt omdat ik de laatste jaren niet echt van stijl ben veranderd. Hoewel dat soms wel lijkt, aangezien ik veel verschillende kleding heb. Voor m'n klas is het ook altijd een grote verassing hoe ik me die dag kleed. Vroeger veranderde ik ook vaak m'n haar. Nu heb ik al een half jaar het zelfde kapsel(en dat vind ik best lang)

Verder ben ik erg saai. Maar dat ben ik altijd wel geweest.

En m'n muzieksmaak wordt steeds breder.
Oud 08-12-2003, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Tolchok schreef op 08-12-2003 @ 12:07:
bij de meeste posts hier lees ik:

'ik was vroeger alto en ik word steeds normaler, maar ik luister nog wel naar die muziek'

ook bij mij trouwens. (ik diss niet alleen jullie maar ook mezelf.)
De stoere generatie alto's zoals-wij-vroeger-waren durven het hier niet te melden omdat ze anders afgezeken worden. (En terecht. )
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 18:15
I'mLovinIt!!
I'mLovinIt!! is offline
Hmm ik verander ook niet echt zo heel erg.. heb wel laatst bruine plukken in mn lichtblonde haar laten verven
tog weer iets anders
ohja en heb nieuwe kleren wehehhee
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 18:19
klikorat
klikorat is offline
hmm ben ook wel over het overdreven 'alto-gedoe' heen.
Maar veranderingen gaan vanzelf denk ik. Tenminste ik heb niet van de ene op de andere dag zoiets van: he laat ik mijn stijl eens helemaal gaan veranderen!

Mijn kamer daarintegen zou ik het liefst elke dag willen veranderen

En ik verander ook door de jarenheen van muziek smaak van pop naar rap naar rock enz
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 18:28
slender_fungus
slender_fungus is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef op 04-12-2003 @ 19:16:
ik verander continue, maar het is een constante verandering dus het valt niet zo op, wel als je periodes met elkaar vergelijkt.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 19:07
Tolchok
Tolchok is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 08-12-2003 @ 13:48:
De stoere generatie alto's zoals-wij-vroeger-waren durven het hier niet te melden omdat ze anders afgezeken worden. (En terecht. )
wij geven tenminste toe dat we fokking alto's waren
Oud 08-12-2003, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Tolchok schreef op 08-12-2003 @ 20:07:
wij geven tenminste toe dat we fokking alto's waren
fok it, ik was mezelf.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 19:12
suikerprinses
suikerprinses is offline
Ben zeker wel veranderd, in de periode van een jaar ofzo.

Vroeger was ik een nep-alto (ja het is gewoon een feit.) en nu ben ik wel een redelijk normaal meisje. Nouja, een normaal meisje dat niet normaal wil zijn, dus wel vaak iets aparts heeft
*damn hoe leg ik dit uit*

Mn kamer laatst nog verandert, met goede resultaten.

Veranderingen
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 13:31
gsus//87//
gsus//87// is offline
eerst (rond mn 13-14e levensjaar) was ik meer het type computernerdje,gaf geen fuck om kleding,deed mijn haar niet en was niet zo open en sociaal.
toen ik overgeplaatst werd naar een andere klas waarin iedereen ralph lauren en tommy hilfiger droeg,ben ik dat ook gaan dragen,dat was mijn "meeloop" tijd.
nu heb ik een eigen,aparte stijl,ik draag kleren die wel hip zijn( in mijn ogen dan) maar toch "anders" en waar niet heel de natie zich in hult (ik heb echt niet aleen g-sus,en al helemaal niet van die fluo-shirtjes,want die vind ik echt lelijk)
qua muzieksmaak ben ik veel breder geworden,vroeger was het alleen rock wat de klok sloeg,nu luister ik naar alles wat tussen metal en trance inzit.
ik ben in die paar jaar ook veel socialer geworden,vroeger kon ik geen gesprek aanknopen met iemand die ik niet/nauwelijks kende,nu praat ik honderduit met zo iemand. ook ben ik n jaartje begonnen met uit te gaan,wat mijn sociale vaardigheden ook heeft bevorderd,heb een duidelijke eigen mening gekregen en laat die ook (iets te) vaak horen
ik sta dus positief tegenover veranderingen,bij mij gaan ze geleidelijk aan en niet ineens radicaal.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 14:03
Ramble On
Ramble On is offline
Volgens mij was ik anderhalf jaar geleden nog een "kutalto" die tegen alles en iedereen was. Andere muziek dan rock en metal mocht ik van mezelf dan ook niet naar luisteren.
In die anderhalf jaar ben ik geleidelijk aan steeds meer gaan veranderen. Muzieksmaak, zoals bij de meesten hier, veel breder geworden. Nu luister ik eigenlijk meer oude muziek (Pink Floyd, Jethrow Tull en andere hippiemuziek ) dan metal enzo. Wel dankzij mn vader. Punk heb ik nooit echt leuk gevonden.
Kledingstijl is ook ontzettend veranderd. Was het een jaar geleden nog alleen maar skatebroeken inclusief kettingen en bandtruien (inclusief spikebandjes ), nu draag ik ook iets strakkere broeken (nooit echt strak) met gewone truien en vesten. Vroeger verfde ik mn haar ook echt vaak, heb ook elke kleur van de regenboog gehad. Nu heb ik bruine dreads en ga ik het nooit meer verven denk ik.
Het is gewoon allemaal wat simpeler geworden, eigenlijk trok ik me als "echte alto" meer van andere mensen aan dan nu. Nu respecteer ik ook iedereen, ook "breezermensen", als ze maar normaal doen tegen me dan doe ik normaal terug.
Oud 13-12-2003, 14:52
Negrotiator
Negrotiator is offline
Ik verander niets om het veranderen zelf. Echte verandering is geen keuze.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 15:14
Paris
Paris is offline
Ik verander niet echt bewust, maar ik probeer wel vaak nieuwe dingen. Ben nog steeds mijn stijl aan het ontdekken, dus ik verander wel vaak denk ik. Qua kamer is er niet zoveel te veranderen, want mijn kamer heeft niet zoveel mogelijkheden.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 19:26
Miles
Miles is offline
Ga allemaal maar eens denken wat je er over 10 jaar draagt
Oud 13-12-2003, 19:35
Laïs
Laïs is offline
Ik verander nooit echt drastisch.
Het gaat geleidelijk aan. Qua kleding dan.
Karakter ook.

Mijn kamer gaat mee met mijn gemoedstoestanden ( ).
Dan trek ik alles van mijn muren af en schrijf ik nieuwe dingen.

Vrijetijdsbesteding heb ik geen behoefte om dat te veranderen.
Soms ga ik periodes vaak daar naar toe,dan een hele tijd niet en blablabla.

Muziek smaak is wel veel breder geworden.
Oud 13-12-2003, 20:15
Verwijderd
Typisch, ik heb precies hetzelfde, minder bandshirts en die oude legerjas met patches is al lang weg, nog wel skatebroeken maar dan met gewone longsleeves, af en toe zelfs net overhemd met ribbroek.
Muziek, minder metal en nu echt veel breder, en ik durf ook toe te geven dat shit als Justin Timberlake - Like I Love You gewoon vet is

Grappig
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 09:46
June bug
June bug is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 13-12-2003 @ 21:15:
ik durf ook toe te geven dat shit als Justin Timberlake - Like I Love You gewoon vet is
Daar ben ik t dus mee eens, en zoiets had ik een jaar geleden ook nooit gezegd. Ik denk hoe ouder je wordt hoe minder desperate je bezig bent met bij een bepaalde stroming te horen. 2 jaar geleden liep ik dus bijna altijd in een skatebroek met bandtruitjes en blabla, en kettingen.. En ik denk dat ik de laatste tijd wel wat netter ben geworden. Ik draag nu wel es rokjes, grote ring-oorbellen, een spencertje, nette broek, etc.
Muzieksmaak is weinig extreem veranderd, ja je ontdekt steeds meer nieuwe bands maar ze liggen wel allemaal ongeveer in t zelfde lijntje.
Oud 14-12-2003, 11:54
Yfkuhhh
Yfkuhhh is offline
qua kleding nog steeds dezelfde, muziek oowk enzowj, k ben oowk niej van plan om te veranderen...
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 12:05
Garbage
Garbage is offline
Citaat:
Yfkuhhh schreef op 14-12-2003 @ 12:54:
qua kleding nog steeds dezelfde, muziek oowk enzowj, k ben oowk niej van plan om te veranderen...

gewoon geen veranderingen ..

ikwordt steeds progressiever
Oud 14-12-2003, 12:21
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
k ben oowk niej van plan om te veranderen...
kom op je bent 15, daar kan je met alle respect niets over zeggen op die leeftijd...
Oud 14-12-2003, 13:34
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Jouw fase hebben de meesten hier ook gehad hoor...
Oud 14-12-2003, 13:44
Susanne
Susanne is offline
ik kan heel slecht tegen veranderingen, heb er ook een hekel aan als plannen van bijvoorbeeld uitgaan oid zomaar omgegooid worden. zulk soort dingetjes trek ik heel slecht, kan er ook boos om worden, maar met bijvoorbeeld kleding en inrichtingen ed sta ik wel opener voor veranderingen. vind het dan ook wel leuk als er iets veranderd wordt, zolang het maar niet teveel is, dan haal je al heel snel het vertrouwde weg.
Oud 15-12-2003, 18:20
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Susanne schreef op 14-12-2003 @ 14:44:
ik kan heel slecht tegen veranderingen, heb er ook een hekel aan als plannen van bijvoorbeeld uitgaan oid zomaar omgegooid worden. zulk soort dingetjes trek ik heel slecht, kan er ook boos om worden.
Ik ook,eigenlijk. Als ik me er op verheugd heb wel,dan kan ik echt met een slecht gevoel zitten en mottig worden.
Oud 15-12-2003, 18:35
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik twijfel altijd

Ik wil es wat anders!.. Nee toch maar niet.. Jaaweelll.. Nee!... JA!.. En zo gaan we maar door.

Volgens mij heb ik alles wel gehad in mn leven :/
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 19:01
Fog
Fog is offline
ik verander altijd...ik kan er niet tegen om aan iets vast te zitten.
alleen mn muzieksmaak en vrienden veranderen [bijna] niet.

qua karakter...tja....ik word steeds minder verlegen en onzeker...maar serieus en eigen mening heb ik altijd al gehad alleen t word iets meer de laatste tijd.
Reageren

Regels voor berichten