Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik weet niet of je de film ook ervan kent? Alleen wordt dr. frank'n'furter dan gespeeld door tim curry... maar dies echt geweldig ![]() ![]()
||
Citaat:
nou ik denk dat je in elk gevaal maar wat harder moet werken op je engels en dan pas beginnen met posten ![]()
||
Citaat:
![]() >vraagt zich af of je niets slimmers te zeggen hebt< wat mijn engels betreft, das goed genoeg.... sta een 7.2 gemiddeld, dus daar kan ik wel blij mee zijn. dat jij a) geen humor hebt en b) nooit van je leven een schrijffout maakt kan ik ook niet helpen..... kan me er iig niet erg druk om maken... snap alleen niet dat mensen zich druk kunnen maken om zoiets... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja sorry, ben op vakantie geweest. Kon een tijd niet mailen. Krijgt binnenkort weer een mailtje maar ik moet eerst boodschappen doen ![]() kussie
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kijk alles ook door elkaar, mis die waarie eerst met buffy is de hele tijd... gr... heppum alleen zonder geluid. |
![]() |
|
![]() |
heej wie heeft gister Angel gezien? kvond hem toch zoooo grappig, vooral op het einde....
Cordelia: I've got new clothes, I've got new clothes Angel: she's got new clother, she's got new clothes ![]() ![]() ![]() maar 1 ding snap ik toch niet, waarom laat Willow niet weten dat Joyce dood is, toen ze belde, normaal laten ze zoiets wel zien, en ze lopen wel gelijk (de series) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() -in Buffy werd de Joyce begraven. Dawn en Buffy hadden er (uiteraard) erg veel moeite mee... Na de begrafenis ging Dawn mee met Willow, en bleef daar slapen. Buffy bleef alleen achter bij het graf. Later kwam Angel, en zodoende werd Buffy tenminste nog getroost ![]() ![]() Dawn zat ondertussen bij Willow, komt er achter hoe ze Joyce moet 'resurrecten', en probeert dat ook (met de hulp van Spike, overigens). Op het eind komt Buffy erachter wat Dawn aan het doen is, maar ze is net te laat. Na een emotioneel gesprek in hun huis, waarbij beiden hun gevoelens blootleggen klopt er iemand op de deur. Buffy wilt open doen (tis namelijk de wederopgestaande Joyce, die dan nog niet in beeld is geweest). Maar net voordat Buffy open doet, verscheurt Dawn een foto (door de foto te verscheuren werd die spreuk teniet gedaan), en dus staat er niemand voor de deur. Aflevering eindigt met een shot van de 2 zussies huilend in elkaar armen... ![]() ![]() Ik hoop niet dat je Angel ook volgt? ![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() En ja, ik volg Angel ook. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Oh, how can I thank you, you mysterious black clad hunk of the night thing?" "No need, li'l lady. Your tears of gratitude are enough for me. You see, I was once a bad ass vampire. But love, and a pesky curse, defanged me, and now I'm just big fluffy puppy with bad teeth. No, not the hair, never the hair." "But there must be some way I can show my appreciation.: "No, helping those in need's my job. And working up a load of sexual attention and prancing away like a magnificent poof, is truly thanks enough." " *sigh* I understand. I have a nephew who's gay, so..." "Say no more. Evil's still afoot, and I'm almost out of that nancy-boy hairgel that I love so much. Quickly, to the angel mobile. Away!" Nog meer... "You know why I hate you, Summers?" "Because I'm a suck up tight ass with no sense of fun?" "Well, yeah, that covers a lot of it..." "Because I can do anything I want, but I choose to pout and whine and feel the burden of slayerness? I mean, I could be rich. I could be famous. I could have anything. Anyone. Even you, Spike. I could ride you in a gallop until your legs buckle and your eyes roll atop. I've got muscles you can't even dream of. I could squeeze you until you pop like warm champagne and you beg me to hurt you just a little bit more. And you know why I don't? Because it's wrong. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar goed... ik vroeg me af gaan ze doordeweeks nu door met die buffy afleveringen? want dat zijn op een bepaald punt verder dan op de woensdag... WHO KNOWS???
||
![]() |
Citaat:
En bij mij ook niet ![]() ![]() ![]() Naja, Spike rulezzz...en het is nog een lekker ding ook! Wat wil men nog meer! ![]() ![]() Groetjes Ben(die niet gauw van mening is dat iemand er goed uitziet ![]()
||
Citaat:
Sinds wanneer vind jij SPIKE leuk?! Ik dacht dat je hem superlelijk vond?!?!?! WIEIIEIEIEE ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Spoiler alert!! . . . . . . . . . . . . . . . . . . Maareh, wat hoorde ik nou weer voor geruchten, krijgt Spike zijn ziel terug?? ![]() . . . . . . . . . . . . . . |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
favo buffy the vampire slayer personage? pepperen88 | 185 | 19-09-2004 20:16 | |
Films, TV & Radio |
Buffy-topic #2 x-spekkie-x | 500 | 14-07-2003 13:37 | |
Films, TV & Radio |
Buffy/Angel nr heel-veel :p Verwijderd | 501 | 17-03-2003 15:38 | |
Films, TV & Radio |
[Charmed, Buffy, Angel] Goed nieuws! Verwijderd | 929 | 30-01-2003 00:19 |