Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2002, 18:20
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
School: soms nix, meestal mascara en als het heel nodig is wat losse poeder tegen het glimmen

Uitgaan: soms hetzelfde als naar school, maar meestal wat meer. Ook oogschaduw, eyegloss en glittertjes En eyeliner ( ook voor kriegeltjes naast m'n oog )

Maar soms ( als ik vroeg m'n bed uit ben ) doe ik ook wel wat meer moeite voor school. Hangt een beetje van m'n bui af.
Oud 08-05-2002, 20:39
Alet
Alet is offline
Ik gebruik waterproof mascara (hema), lichtbruine oogschaduw (no7), bruine wenkbrauw potlood (theatre) en vaak lipgloss (no7, van andere krijg ik last van mijn lippen) of gewone labello.
Bij het uitgaan zet ik mijn ogen iets meer aan en gebruik ik wat poeder (tegen de blosjes).
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 20:54
charly not
charly not is offline
ik gebruik meestal alleen mascara, oogpotlood/eyeliner en soms wat oogschaduw.
Maar geen foundation ofzo, dat vind ik eccht zo irritant. En et is nog duur ook. Maar dat heb ik ook niet zo nodig eigenlijk
Oud 09-05-2002, 08:20
phoebe4000
phoebe4000 is offline
eigenlijk altijd hetzelfde: foundation, zwarte eyeliner, mascara, oogschaduw, zwart kohlpotlood, lipstick...
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 18:11
lake bodom
lake bodom is offline
alsk de deur uitga hebk sowieso altijd zwarte mascara op..
meestal ook wat wenbrauwpotlood, en beetje camouflage.. en soms babypoeder als me gezicht glimpt..
en blush ook altijd beetje..

trouwens wat ook heel handig is,.... is om bijvoorbeeld als je lichte wimpers en wenbrauwen heb, ze te laten verfen... is bijvoorbeeld handig in de zomer, kan je lekker zwemmen, zonder dat ze er zo licht uitzien...
volges mij heeft bijna nog nooit iemand mij zonder zwarte wimpers gezien... ziet er ook niet uit maarja
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 18:23
just.a.girl
just.a.girl is offline
k gebruik nooit zo veel. k gebruik mascara van rimmel.blusher van rimmel en beetje lipgloss
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 06:10
miep
miep is offline
Ik doe ALTIJD mascara op, BIJNA altijd oogpotlood, meestal wel wat oogschaduw (bijpassend bij m'n kleding, meestal vind ik bruin het mooist, komen m'n blauwe ogen mooi in uit) en altijd wel lipgloss en/of (ja) lippenstift. Andere troep gebruik ik eigenlijk niet.
Met uitgaan maak ik mezelf eigenlijk het zelfde op...

miep
Oud 10-05-2002, 16:13
Chelsea
Chelsea is offline
gekleurd eyeliner kan je van bourjois halen
Oud 10-05-2002, 16:32
vixen
vixen is offline
uuhmz...kohl potlood, of anders liquid eyeliner (als et maar blijft zitten en als je dr maar n beetje mee kan tekenen), mascara (zwart), lipgloss (doorzichtig, of rose ), heeeel soms donkere lippenstift.
als k uit ga is dat niet echt anders, misschien meer eyeliner.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 19:35
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:

Ik ben een lesbienne gevangen in een mannenlichaam.
geil
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 19:37
Verwijderd
wat trouwens een goede waterproof mascara is, is die van Rimmel Londen (Invite) Waterproof, die's wel bestand tegen een regenbuitje/huilbuitje/whatever
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 12:36
Roxy
Roxy is offline
ik make up heeeel weinig.. meestal is het een beetje poeder onder mn ogen omdat het daar erg wit is... en beetje mascara ofzow... of niks dat gebeurt oowk heel vaak...

maar soms maak ik dr wel wat meer werk van als ik ergens naar toe ga of iets leuks ofzow... dan ist wel poeder, oogschaduw(paars of bruinige), mascara, eyeliner, en wat lippenstift spul ofzow...
Oud 11-05-2002, 13:18
utopian me
utopian me is offline
wanneer ik echt veel zin heb om lekker met muziek aan beetje dansen op m'n kamer, beetje haartjes doen beetje opmaken, dan kan ik er echt heel lang mee bezig zijn en voel ik me ook heel leuk en mooi enzo..... hmzzz, mascara, eyeliner, oogschaduw, lipgloss nouja, kweet niet echt wat ik allemaal gebruik.... gewoon beetje zooitje.... maar doordeweeks meestal alleen mascara, lipgloss, en hooguit beetje eyeliner of kohlpotlood
Oud 11-05-2002, 14:07
Sophietje12
Sophietje12 is offline
Ik gebruik nooit zoveel make-up een heel stuk minder dan eerst in ieder geval:

beetje poeder over mun hele kop
mascara (altijd)
donkerbruin oogpotlood of donkere oogschaduw
en dan nog lipgloss of gewoon labello

Voor speciale gelegenheden gebruik ik vaak ook nog camouflagestift en/of foundation, maar nooit echt veel.

Ik gebruik vanalles wat als het maar niet te duur is, vooral van de hema of etos.
Oud 11-05-2002, 14:15
PardonMe
PardonMe is offline
Ik gebruik wel make up, maar niet van een bepaald merk..
toevallig heb ik wel aardig wat dingen van Mylène, maar dat is omdat mn moeder voor de gezelligheid wel eens naar van die party's gaat en dan dingen meeneemt voor mij..
Maar verder maken merken me niet zo veel uit, liever wat goedkoper, want ik gebruik allelei verschillende kleuren en als je van elke kleur van een bepaald merk wilt hebben is dat vaak erg duur.. zeker als je het toch niet elke dag gebruikt..

Maar wat gebruik ik zoal....?
eerst gewoon een beetje poeder, zodat het gezicht toch een beetje egaal oogt enzo.
Dan eerst een laagje over de oogleden, dat is een spulletje waardoor oogschaduw ed beter blijven zitten en niet in die plooitjes gaan zitten (helpt echt!)
vervolgens eerst een lichte kleur oogschaduw over de hele oogleden en dan een wat donkerdere tint of andere kleur over het ooglid zelf zeg maar.. (yayyz!)
En dan gewoon mascara.. hangt dr vanaf welke kleur...
Ik gebruik niet altijd oogschaduw ed alleen als ik er de tijd voor heb enzo, als ik geen tijd heb of ik heb geen zin dan alleen wat mascara...

Wel heb ik altijd een lipgloss of lippenbalsem bij me..
dat is een beetje een tic ofzo..
Oud 11-05-2002, 15:36
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
school: nix of mascara + oogpotlood, soms beetje oogschaduw/lippenstift

uit: foundation, poeder, rouge, oogpotlood, mascara, lippenstif, oogschaduw
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 21:18
kneisje
kneisje is offline
Het Etos merk heeft echt heel veel koele make-up. Heb van de week van Etos transparante mascara gekocht; errug handig als je zelf al hartstikke zwarte wimpers hebt maar z mooi wilt laten krullen enzow 't Kan in ieder geval nooit uitlopen ofzo
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 21:22
AnTaRTiCa
AnTaRTiCa is offline
hm ik heb geloof ik eght veel op mun smoel maar ja boeiend

poeder, oogschaduw meestal 2 a 3 verschillende kleuren meestal onder zwart donker groen tussen in en wit boven (verschilt heel errug hoor tis wa ik vandaag op heb) eyeliner soms lippuhstift maar ik haat lippenstift opeens vet weird...

als ik uitga is het meestal iets meer zwart en donkerder of juist heel normaal zoals ik er gewoonlijk uitzie ligt er owk aan hoeveel tijd ik heb en hoeveel zin...
Oud 12-05-2002, 14:44
Stevill
Stevill is offline
'k moet nodig weer nieuw kopen vooral me corpse paint is bijna op
nouja
Oud 12-05-2002, 17:39
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik gebruik oogschaduw, ooppotlood, en mascara en nagellak en dan van verschillende merken
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 20:56
Dying Bride
Dying Bride is offline
Euhm haha ik ben best een make up tut geloof ik.

Poeder, oogschaduw (zwart met roze, zwart met rood, zwart met groen, zwart met blauw of zwart met paars) eyeliner, labello, heeeel soms donkere lippenstift (getver dat had ik vroeger vaak ) en als ik uitga hetzelfde haha, het lijkt wel hoe mooier ik het probeer hoe lelijker het eruit komt te zien hahaha

Ik lijk trouwens zonder make up een schol op poten

Laatst gewijzigd op 13-05-2002 om 20:58.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 21:19
Stoel
Stoel is offline
whiieee ik houd van leuke dingetjes doen met make-up, bijvoorbeeld stipjes naast je oog, streepjes, krulletjes
ik gebruik altijd kohlpotlood (zwart en heel soms blauw) en die laat ik altijd uitlopen (kmoet een nieuwe eyeliner hebben) en mascara (heb lichte wimpers) oogschaduw is zwart of grijs aan de zijkant van mn oog en wit aan de binnekant, en soms groen (omdat ik groene ogen heb) ik doe meestal labello of een heel klein beetje donkere lippenstift op. en heeeel soms gebruik ik een beetje getinte creme (van mn moeder) als het te dramatisch is hehe. maar ik ben van plan een keer wit poeder op te doen ofzo
blub
Oud 04-06-2002, 15:03
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik vind dat dit topic een up-je verdient

Wie weet er waar (of van welk merk) er een groot (maar niet te duur) assortiment aan kleurtjes wat betreft eye-gloss is?
Ik wil nu wel graag eens wat andere kleurtjes dan de roze, blauwe en gele eye-gloss die je bij de hema koopt.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 15:04
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Dying Bride schreef:

Ik lijk trouwens zonder make up een schol op poten
Ik zie er ook niet uit zonder make-up
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 17:31
Roos
Roos is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Ik vind dat dit topic een up-je verdient

Wie weet er waar (of van welk merk) er een groot (maar niet te duur) assortiment aan kleurtjes wat betreft eye-gloss is?
Ik wil nu wel graag eens wat andere kleurtjes dan de roze, blauwe en gele eye-gloss die je bij de hema koopt.
bourjois heeft veel glimmende oogschaduw, in alle kleuren (wot, bruintinten, rose, blauw, groen, alles). Het is wel geen echte gloss, maar het glimt wel ontzettend.
edit: tis wel prijzig..
Oud 06-06-2002, 18:51
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
rosi schreef:

bourjois heeft veel glimmende oogschaduw, in alle kleuren (wot, bruintinten, rose, blauw, groen, alles). Het is wel geen echte gloss, maar het glimt wel ontzettend.
edit: tis wel prijzig..
Njah, iig bedankt, ik zal es rondkijke

Weet je toevallig een winkel waar ze het verkopen, of kan je het gewoon bij een willekeurige drogist halen?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 19:02
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Als ik naar school ga ofzo dan heb ik meestal alleen mascara en lipgloss op. Als ik thuis zit en ik moet niet weg en ik verwacht niemand heb ik helemaal geen make-up op. Als ik uitga meestal mascara, lipgloss, licht kleurtje oogschaduw en een heel klein beetje foundation.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 19:32
Verwijderd
make-up!!!
(lezen op eigen risico )

gezicht wassen met koud water (wakker worden!!)
eerst ff gezicht schoonmaken met lotion (Nivea)
dan creme tegen wallen (Estee Lauder)
dan matterende creme (Biotherm)
dan mascara (Bourgeois)
soms nog wat zwarte oogschaduw/kan je ook als eyeliner gebruiken als je t nat maakt (Sisley)
dan Lancome vloeibare make-up gemengd met Clarins (bruin-achtig spul met kleine glitters) voor op m'n hele gezicht.
dan met een kwast over gekleurde poederballetjes (Guerlain)
dan rouge (Lancome)
dan oogschaduw (Bourgeois)
Owjah, lippenstift. dat verschilt
Maar wel met duidelijke kleur, meestal vinnik rood erg leuk maar ik heb nu een hele gave fel paars-achtige (Bourgeois)
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
make-up!!!
(lezen op eigen risico )

gezicht wassen met koud water (wakker worden!!)
eerst ff gezicht schoonmaken met lotion (Nivea)
dan creme tegen wallen (Estee Lauder)
dan matterende creme (Biotherm)
dan mascara (Bourgeois)
soms nog wat zwarte oogschaduw/kan je ook als eyeliner gebruiken als je t nat maakt (Sisley)
dan Lancome vloeibare make-up gemengd met Clarins (bruin-achtig spul met kleine glitters) voor op m'n hele gezicht.
dan met een kwast over gekleurde poederballetjes (Guerlain)
dan rouge (Lancome)
dan oogschaduw (Bourgeois)
Owjah, lippenstift. dat verschilt
Maar wel met duidelijke kleur, meestal vinnik rood erg leuk maar ik heb nu een hele gave fel paars-achtige (Bourgeois)
het is voor mij te veel werk en ik hou er niet van maarja je hebt van die mensen (mijn beste vriendin bijvoorbeeld )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten