Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ehm, even voor de duidelijkheid, als die monitor nog gerepareerd kán worden ga ik dat iig niet zelf doen
![]() Ik vroeg me alleen even af of deze klachten misschien bekend waren en zoja, of het dan nog de moeite was om dat ding even weg te brengen ![]() Merk en type zijn me overigens onbekend, 't was een monitor die werd meegeleverd bij de vobis-pc's van een kleine 2 jaar geleden ![]()
||
Citaat:
Mensen zijn veel te bang voor electriciteit, je moet gewoon je kop erbij houden. Bij mij is het ook wel eens mis gegaan, dan kijk je voortaan wel uit! Als je het niet probeert, weet je ook niet waar je bang voor bent, weet je het wel, dan gebeurt het ook niet meer.
||
Citaat:
![]() weleens je hand midden in de haard gestoken... als je het niet probeert, weet je toch ook niet waar je bang voor bent... je kan ook met je linkerhand werken hoor... mss is-ie wel links... er kan trouwens verdomd veel misgaan als je alleen met je ene hand werkt : weleens van aarde gehoord ? als d'r een stroom van ca. >20 mA (juist ja, MILI-ampere) door je hart loopt, ben je hartstikke dood. maar ja, als je niet weet waar je bang voor bent... overigens kan je een stoom van 25 kilovolt best overleven : het menselijk lichaam kan voltages tot vele miljoenen volt weerstaan. Het mensenlijk hart en de menselijke hersenen kunnen echter 'ontregeled'worden door 'snelle' stroom : dat is de 'stroomsterkte', die we meten in A (ampere). ik weet donders goed waar ik mee bezig ben en waar ik het over heb, en zou elke idioot die denkt 'wel even een monitortje te maken' dringend adviseren zich na te laten kijken. Mensen zijn veel te bang voor electriciteit, je moet gewoon je kop erbij houden. Bij mij is het ook wel eens mis gegaan, dan kijk je voortaan wel uit! en dan toch nog dit advies... hoezo dom ? (zelfs een ezel stoot zich in het algemeen, niet twee keer aan dezelfde steen !) NU WAT NUTTIGS : breng die monitor naar een reparateur, vraag een offerte (!) en besluit DAARNA pas. (zit er geen garantie meer op, btw ?)
||
Citaat:
Waarschijnlijk is die monitor gewoon consumententroep, dus zo eenvoudig is het niet om daar iets aan te doen. Televisie's uit de jaren '80 waar nog niets SMD is daar valt nog wel wat eer aan te behalen.
|
![]() |
|
|