Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 14-12-2003 om 11:57. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Je moet dan ook wel bekennen dat hij een enorme uitstraling naar het publiek toe heeft.
![]() (Ja, Ghosts kun je (heb ik gezien) op internet bestellen. ![]() Nu komt een nieuwe vraag in me op: welke drie of vier videoclips van Michael steken er echt met kop en schouders boven de anderen uit? Ik weet dat het een moeilijke keuze is, maar probeer eens jouw top 3 of top 4 samen te stellen. |
![]() |
||
Citaat:
Scream op 1 omdat dit een supermooie clip is en een goed nummer, en dan niet in volgorde ofzo maar Earth Song, Stranger In Moscow, Ghosts en Black Or White van 2 t/m 5 omdat ook dit leuke clips zijn met mooie muziek. |
![]() |
|
![]() |
Nou, eigenlijk wil ik Ghost dus op 1 zetten, maar dat is niet zomaar een videoclip dus die mag niet, ok? Dan kom ik hierop uit:
1. Smooth Criminal - om die hele maffia-sfeer deromheen, zijn danspasjes in deze clip en de inval van de politie aan het einde. 2. Remember the Time - met Eddy Murphy en de hele Egyptische rataplan. Ook vet als hij uit dat zand komt stappen! 3. Liberian Girl - ik weet niet of mensen deze clip kennen, maar er doen een héle zooi artiesten aan mee, John Travolta, Whoopi Goldberg, Dan Acroyd (hoe schrijf je dat in godsnaam?) enz. enz. 4. They Don't Care About Us - zo vet, AL die lui met die trommels! 5. Thriller - dé klassieker! ![]()
|
dit is de inhoud van de Number Ones DVD
1 - Don't Stop 'Til You Get Enough (Video Version) 2 - Rock With You (Video Version) 3 - Billie Jean (Video Version) 4 - Beat It (Promotional short form Video) 5 - Thriller (Long Video Version) 6 - Bad (Video Version) 7 - The Way You Make Me Feel (Promotional short form Video) 8 - Man In The Mirror (Video Version) 9 - Smooth Criminal (Video Version) 10 - Dirty Diana (Video Version) 11 - Black Or White (Video Version) 12 - You Are Not Alone (Promotional short form Video) 13 - Earth Song (Promotional short form Video) 14 - Blood On The Dance Floor (Video Version) 15 - You Rock My World (Video Version) maar: waar is Scream, de duurste videoclip van allemaal + megahit, waar is Remember The Time, waar is They Don't Care About Us? Die clips vind ik veel mooier dan Dirty Diana ofzo, en op een dvd kan dat er toch wel bij? |
![]() |
||
Citaat:
Mijn lievelingsvideo's zijn (in willekeurige volgorde): Scream Thriller Smooth Criminal Black or White Remember the time Earth song Bad |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het ook maar raar... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Toch vreemd dat veel mensen Smooth Criminal zo vet vinden, maar het nooit een echte hit is geweest... jammer... ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En Michael Jackson is gewoon gruw... Beat it, Stranger in Moskow, Thriller, etc. Laatst gewijzigd op 10-08-2004 om 22:23. |
![]() |
|||
Citaat:
Er zijn wel nieuwe geruchten ( sorry ![]() Citaat:
Ach ja.... het blijven maar geruchten... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het Niet Grappig Topic maxwell | 59 | 02-07-2008 16:48 | |
De Kantine |
welke 10 albums staan permanent bij jou in de cdlade? Orpheo | 47 | 15-08-2006 21:12 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
De Kantine |
Michael Jackson: Schuldig of niet? joopie12 | 153 | 03-02-2004 15:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
jullie mening over het branden van cd's thunic | 66 | 10-11-2003 19:08 | |
Drugs & Alcohol |
Flippen! Junkfood Junkie | 18 | 11-06-2002 13:19 |