| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
(de jurk is idd geweldig)
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als je nou GOED had opgelet bij rtl boulevard had je geweten dat dat gelul was.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
).
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Anyway, ik zou me denk ik kleden als Humberto Tan, die kerel heeft echt smaak
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij die nieuwere kostuums zie je van een afstand eigenlijk helemaal niet dat het een streep is. Pas als je wat dichterbij komt zie je het patroon, en als je dan nóg dichterbij komt zie je dat het meerdere kleuren zijn, echt heel geraffineerd ![]() Maarja, dat soort pakken kun je echt niet dragen als jongeren een hoogleraar van mij heeft altijd van dat soort pakken...maar dat is ook echt 'n dandy: geblondeerd haar, zorgvuldig zonnebankkleurtje, gesp-schoenen, altijd sigaartjes roken in de pauze...hij is notaris bij De Brauw Blackstone Westbroek, zegt wel genoeg over wat voor type dat is |
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Films, TV & Radio |
Filmpie gezien? Get in here! Dinalfos | 500 | 01-01-2009 19:11 | |
| Films, TV & Radio |
Mien Mien Mien Mien Mien Mien Mien Mien Mien Mien Mien Mien Mien Mien Mien filmtopic Rooster | 498 | 11-01-2008 11:28 | |
| Verhalen & Gedichten |
De ruggegraat van de natte forens ( Valentijn | 2 | 24-06-2004 07:50 | |
| Lifestyle |
Waar doe jij inspiratie op... Verwijderd | 62 | 27-08-2003 18:03 | |
| Lifestyle |
Je eigen stijl Synonym | 67 | 09-07-2003 21:11 | |
| Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |