Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2003, 21:44
nickee
nickee is offline
hallo iedereen
ik heb een probleem en ik zal er maar meteen mee in huis vallen: de vriend ( ook mijn beste vriend) van mijn beste vriendin gaat vreemd. nu hoor ik dit eigenlijk niet te weten, want die vriend heeft het dus tegen mijn vriend gezegd en hij mocht het niet doorvertellen. maar goed vandaag is die vriend (van mijn vriendin) dus vreemdgegaan met een of ander meisje uit utrecht. afgelopen week hebben ze gezoend (en wat andere kleine dingetjes) en vanavond zou 'het' dus moeten gaan gebeuren. nu is mijn probleem: moet ik die vriend hierop aanspreken( ik weet dat hi het niet erg vind als ik het weet omdat we vaker over dingen praten ) en moet ik het tegen mijn beste vriendin zeggen? ik heb het idee dat als ikhet tegen mijn vriendin zeg dat ik haar ontzettend kwetst (terwijl dit niet mijn bedoeling natuulijk is ) en ik heb dan het idee dat ik min beste vriend verlink. wat zouden jullie doen??? help me aub want ik kan hier met niemand over praten aangezien mijn andere vrienden mijn beste vriend en vriendin ook kennen en ik wil niet dat mijn beste vriendin het dalijk van een andere hoort
als iemand mij kan helpen graag!!!!
groetjes nicolle
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-12-2003, 21:49
Nuck
Nuck is offline
Hmm, ik zou eerst met die vriend praten. Kijken wat hij zegt, en daarna kan je beslissen of je het aan je vriendin gaat vertellen. Lijkt me moeilijk, trouwens.
Oud 16-12-2003, 22:02
nickee
nickee is offline
ja daar was ik ook aan het denken maar aangezein ik al vaker met die vriend over dit soort zaken heb gepraat (over dat hij uitgaat terwijl zijn vriendin dat niet weet) en dan zegt hij dat hi het toch niet gaat vertellen en dat hij wel ziet hoe het loopt ... dit is trouwens de eerste keer dat hij echt iets met een aander meisje doet zeg maar de andere keren hadden we het erover dat hij het fijn vond om vrijgezel te zijn. (snapt iedereen het nog?)
groetjes nicolle
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 22:04
Verwijderd
Het is jouw beste vriendin, en jouw beste vriendin he??

Wat een klote positie zit je dan in.
Maar ik denk wel dat je er best wat van kan zeggen tegen hem, als jullie goed bevriend zijn kan je best eens hem erop aan spreken dat hij zich als een gigolo gedraagt, zeker omdat het voor jou lastig is omdat je er heel letterlijk tussen in zit.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 14:12
marieke_temp
marieke_temp is offline
als ik het goed begrijp (al die vriend-vriendin-beste vriend maakt het er niet erg makkelijk op) heeft die jongen die vreemdgegaan is het aan jouw vriend verteld. en hij het weer aan jou. kan jouw vriend het er dan niet met jouw beste vriend (die weer de vriend van jouw beste vriendin is) over hebben? tegen hem heeft hij het per slot van rekening ook gewoon verteld en hij mag imo zijn mening dan ook wel geven.
Oud 17-12-2003, 14:40
jet
jet is offline
misschien moet je een soort van 'als jij het niet verteld vertel ik het aan haar' gesprek beginnen? iig succes ermee, lijkt ne een erg moeilijke situatie
Oud 17-12-2003, 15:13
Verwijderd
Heb het er eerst met die jongen over. Vraag hem wat hij van plan is en of hij het gaat vertellen aan haar. Misschien moet je wel zeggen van: Of jij verteld het of ik..
Dat moet je op dat moment beslissen. Maar praat dus eerst met hem voordat je naar haar gaat.. Hij kan nu nog beslissen of hij het bij zoenen laat of het erger laat worden.. (en zoenen is in mijn ogen al heeeel erg fout)
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 15:18
Luna
Luna is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 17-12-2003 @ 16:13:
verhaal
helemaal mee eens, dat wilde ik ook zeggen. succes ermee!
Oud 17-12-2003, 15:21
oldt3
oldt3 is offline
Ik zou t zo oppakken,keb geruchten gehoord dat...ma tzal wel zever zijn.zo zo ik het zeggen tegen je vriendin.Die zal da dan ook wel vragen op zo'n manier van tis toch ni waar,als ze t vraagt aan haar vriend.
Of je er gewoon buitenhouden,tis hun relatie he.
Of ter is ietss vree fout in die relatie en dan komt t automatisch wel uit ofzo of gaat t uit.Mss nog weekje wachten anders.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 15:28
nickee
nickee is offline
hallo hier ben ik weer
ten eerste bedankt al voor jullie berichtjes.
ten tweede heb ik ook al mijn vriend gevraagd of hij er niks van kan zeggen, maar hij wil zich niet met andermans relaties bemoeien (grom) maar terwijl hij wel diegene kan zijn die er iets aan kan doen. namelijk door te zeggen dat mijn beste vriend fout zit. maaja vanavond hoor ik waarschijnlijk wat er gisteravond is gebeurd tussen mijn beste vriend en dat ene meisje. ikhoop in ieder geval dat er niet veel is gebeurd
groetjes nicolle
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten