![]() |
|
Verwijderd
|
Heej Luitjes,
Ik hoorde vandaag dat kazaa lite stop is gezet??? Hek weer wat gemist??? Wrom? Je kunt het hier nog wel downloaden: www.oldversion.com Groeten, Goes |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Yup...
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Zolang de supernodes niet updaten zal Kazaa Lite dus ook gewoon blijven draaien. En aangezien iedereen met Kazaa Lite een Supernode kan zijn zal het netwerk dus altijd blijven bestaan. Als Kazaa een nieuwe versie online brengt die connectie met oudere versies onmogelijk maakt, dan zullen er op een gegeven moment wel twee verschillende netwerken ontstaan. Dit doet het aanbod van files op zowel Kazaa als Kazaa Lite geen goed.
|
Zoeken op KaZaA (formzoeken): http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=685518
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ja, napster is weer in de lucht, alleen je moet nu betalen. de 10 eerste mp3tjes zijn gratis (dacht ik te hebben onthouden).
Ik zocht laatst ook om kazaa lite, kvond een versie ik ook niet wou. maargoed, met die kazaa heb ik de goede kazaa gedownload. en laatst heb ik msn 1.0 geprobeerd, dat werkt niet eens meer. |
![]() |
|
Gooien ze op deze manier bij Sherman hun eigen ramen niet in?
Als mensen gedwongen worden et spywarevolle kazaa moeten draaien dan zullen er een heleboel overstappen op andere P2P proggies van een andere server. Als ze bij dat bedrijf zo graag willen dat iedereen de originele kazaa gebruikt, dan moeten ze maar kappen met die spyware..
|
Mwah... Sharman hekelde zich al langer aan KaZaA Lite.
Sharman Networks loopt gewoon geld mis doordat KaZaA Lite (++) geen advertenties e.d. heeft; en dus geen geld genereerd voor Sharman. Wat de 'gewone' KaZaA dus wel doet. Heel logisch dat ze dat niet willen. Maar het is natuurlijk hypocriet van Sharman om te gaan dreigen met juridische acties, aangezien de Lite versie volgens hun 'inbreuk op het auteursrecht' zou zijn. Duh!, net of Sharman's 'normale' KaZaA dat niet is. Beetje huichelachtig en achterbaks van hun. ![]()
Laatst gewijzigd op 18-12-2003 om 20:03. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ad aware
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Kazaa Lite ++ wordt wel doorontwikkeld
Op zich wel goede zaak. Ik vind 't een goede ontwikkeling dat dit soort programma-makers zich niet in laten pakken door de minste geringste tegenslag. Of Kazaa Lite ++ 't wint weet ik niet, maar 't gaat aardig de goede kant op. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
weet niet meer precies want draai gewoon de K++ via oldversion ![]()
|
![]() |
|
|