![]() |
|
Helemaal
![]() ![]() ![]()
|
hmm, mijn laatste dat was het langste voorspel ooit,
dat kwam omdat die lul van me ff niet overeind wou (was nogal moe maar ja wel geil) gewoon een beetje knuffellen beffen beetje met de klit spelen, en daarna, was het als donder en bliksem op oudjaarsnacht waarbij op de achtergrond vuurwerk de lucht in vliegt,
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Mijn lief woont in een andere stad dan waar ik door de week ben. Ze woont nog bij haar ouders en ik mag onder hun dak niet met haar slapen. Er wordt dan een stretcher geplaatst op d ekamer van haar broertje en daarop moet ik overnachten. Maar afgelopen zaterdagavond was haar oma jarig en daar zijn we allemaal heen geweest. Mijn lief en ik zijn toen wat eerder weggegaan (...) al ging voor het 'fatsoen' (vinden d'r ouders heel belangrijk) haar broertje (17) met ons mee. Die houdt zijn mond wel en zo konden we een uurtje op haar kamer zijn zonder gestoord te worden... Dat werd dus min of meer een relatief vluggertje maar toch wel erg lekker. Een paar dagen onthouding vooraf kan ik iedereen aanbevelen. En als wederdienst kan de broer zijn eigen lief ontvangen als wij een zaterdagavond 'thuís' zijn op de bank zittend en kijkend naar een detective of zo.
Toelichting: we zijn allemaal uit de ind(ones)ische wereld. Daar zijn ze wat strenger. Ik ben geadopteerd door blanke ouders die geen kids konden krijgen (dachten ze). Maar toen ik er eenmaal was kwamen er toch nog twee eigen. Ik voel me echt geen halfvroer hoor...
|
Verwijderd
|
Een beetje onhandig. Om half elf 's ochtends zei mijn moeder dat ze rond elf uur mijn bed wou gaan opmaken omdat er 's avonds gasten zouden komen (bedbankje), dus ik ben toen gauw teruggehobbled naar mijn kamer omdat ik graag nog seks wou vóórdat we op gingen staan... dus vriend verleid enzo, ging allemaal vrij vlot (tja, ochtend he
![]() ![]() ![]() Vooral omdat er die avond dus een feest was en we pas om een uur of twee sliepen, en toen was ik te moe, en de volgende ochtend lagen we allebei zo lang te wachten tot de ander wakker zou zijn dat ik al een vrij grote behoefte aan ontbijt had tegen de tijd dat we doorkregen dat de ander ook wakker was, en toen wou ik daarna wel maar toen was hij weer ergens mee bezig en dat was ook niet zo handig, dus toen spraken we af dat hij die avond nog naar me toe zou komen maar toen besloot mijn moeder op het laatste moment dat ze gisteren al heel veel gasten had gehad en er nu dus niet meer bij mochten, en ik mocht ook niet weg want het was donker (huh?). Naja, dat ging dus ook niet door. Gelukkig kunnen we 't morgen dan eindelijk af maken ![]() leuk topic trouwens. |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() mijn laatste vrijpartij was 3 weken terug en dat was met mijn ex... mijn ex en ik zijn al 2 maanden uitelkaar, maar soms mis ik hem nog wel een beetje... 3 weken terug besloot ik om bij mijn ex terug te gaan... dus ik heb 's avonds laat om kwart over elf nog de trein naar amsterdam genomen... en toen ik er was heb ik hem gebeld en gezegd dat hij naar buiten moest kijken... mijn ex helemaal verrast, blij en helemaal in tranen om mijn weer te zien... we zijn gelijk naar de slaapkamer gestormd en we hebben heerlijk gevreeën... het was de mooiste vrijpartij uit mijn leven tot nu toe... het klinkt heel cliché, maar we werden 1... geen enkele vrijpartij die ik met hem eerder had kan er tegen op... wat heel grappig was, en wat jullie ook eens moeten doen bij jullie vrijer als hij of zij een overhemd aanheeft... ik maakte de knopjes van zijn overhemd los... en ik wilde zijn hemd uittrekken, maar hij lag op zijn rug en ik zat boven op hem... de mouwen waren nog dichtgeknopt en hij lag met zijn armen onder zijn rug... en hij kon niet veel doen om overeind te komen... dus ik heb hem heel dominant aangeken en ik kon doen wat ik wilde... toen heeft hij me geneukt, want hij was natuurlijk wel een beetje in zijn mannelijkheid aangetast ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik moest en ik zou, ik hield het niet meer, maar hij was ziek...gelukkig zag hij hoe erg ik eraan toe was, dus hij wilde me best even terwille zijn. Ik mocht lekker gaan ligen en alleen maar genieten, hij hoefde niks, was toch te ziek. Was heet en heftig en ontladend, maar gelukkig kon hij toch geen weerstand bieden aan zijn eigen impulsen, dus zijn we toch nog gezellig samen klaargekomen en daarna nog gezellig blijven liggen knuffelen. Het was een combinatie van heet en fijn. Precies goed dus.
|
![]() |
|
hij kwam naar bed om 4 uur en maakte me wakker.. we hadden hele heftige seks zonder intimiteit want die durfde hij me niet meer te tonen.. we vielen naast elkaar in slaap en de volgende ochtend moest ik vroeg op, terwijl hij in bed achterbleef.
![]() zucht Over iemand heen komen is moeilijk.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Had mn vriend een week oid niet gezien, en hadden al, denk ik, drie weken geen sex gehad., Nu eens lekker de tijd voor genomen, eerst zoenen, elkaar opgeilen en toen douchen en naderhand lekker slapen... ![]() |
![]() |
|
Kort maar krachtig en erg lekker. Leuk niet standje uitgevogeld (bestaat vast wel, maar ja, toch helemaal zelf bedacht
![]() Ja elkaar 2 dagen niet zien is zware kost ![]()
|
vanmorgen/middag... mmm
ik moest eigenlijk met de trein weggaan, maar ik was al de hele tijd aan het verschuiven wanneer ik nou zou gaan. lekker in bad geweest en toen recht uit bad, nog helemaal rozig en gloeiend van het warme water weer in bed gaan liggen. totaal ontredderd schrokken we wakker, shit! wéér de trein gemist... nou ja, toen hadden we nog een uurtje of wat de trein en begonnen we te zoenen... en verder.. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Eerst enthousiast ende actief, maar hij was ziek en ik heel erg moe dus dat kakte in.. en dan net op het moment dat je besluit, okee.. ik ga maar in slaap vallen doe je nog even 1 kusje en.. toch maar verder.
Toen werd het handwerk ende actief ende geil, maar ook lief en veel lichaam, aanraking, tong.. Eindigend met een klodder sperma in mn oog. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat jammer dat je die bindingsangst hebt... Klonk echt zo vreselijk mooi... Net een Romeo en Julia (ik ben helemaal geen type voor jankfilms, maar in dit geval maak ik een uitzondering) Why are the cutest guys always gay or taken?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Hoe ziet een geweldige vrijpartij er voor je uit? monkey86 | 2 | 02-01-2004 18:57 |