Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2003, 13:05
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
uhm, been trying something different.

Oud 17-12-2003, 13:10
Nijpjes
Nijpjes is offline
Cool! Ik vind die blauwtinten echt heel gaaf, het kleurgebruik is sowieso erg goed vind ik, lekker helder enzo. Alleen vind ik dat linker gezicht beetje vreemd...zo lang enzo...
En misschien was het leuk geweest als je de ogen zou spiegelen, ipv gewoon kopiëren.
Oud 17-12-2003, 13:13
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
het was niet mijn bedoeling om gezichten met een realistische verhouding weer te geven eigenlijk T mocht lekker wacky zijn.
Oud 17-12-2003, 13:21
Nijpjes
Nijpjes is offline
Dan is je dat prima gelukt ...maarruhm, misschien ook wel beetje jammer van dat vleeskleurige ding rechtsboven het linkergezicht...
Oud 17-12-2003, 19:32
MegaN
MegaN is offline
Ik vind hem errug mooi! Doet me een beetje denken uit die plaatjes bij de quiz in de pauze (al zijn die met ronde vormen). Ik vindt dat pixelige eraan errug leuk, en die felle kleurtjes maken een mooi geheel. Hele lueke stijl en vooral zo doorgaan!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 10:44
funkypunk
funkypunk is offline
de kleuren zijn wel goed, leuke, frisse combinatie, vind alleen de hoofden niet echt mooi (maar dat ligt niet aan jou)
Oud 18-12-2003, 11:23
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
hahah, idd anders

ik vind het contrast tussen die twee gezichten erg grappig, de rechter is zo poppig(die rode lippen en dat zwarte haar, zo sneeuwitje-achtig) en de linker scherp, door die wenkbrouwen vooral. ook het contrast tussen die twee qua kleur, de linker heel erg basic en de rechter veel feller en meer kleuren. de gezichtsvormen zijn gaaf, die van de linker is net een langwerpig hartje en de rechter zo'n hoekding (ik weet de naam niet van al die geometrische vormen). Het is grappig hoe het net lijkt alsof de gezichten zijn geplakt óp het haar, dat hun gezicht boven het haar uitkomt en niet andersom(vooral rechts). en ik vind het leuk dat die sterretjes overal in terug komen, bij haar ogen, boven haar wang, als achtergrond. de achtergrond vind ik heel mooi, dat het woordje glitter horizontaal en verticaal door elkaar heen gaat. en de kleuren zijn vet

ja...
Reageren

Regels voor berichten