Advertentie | |
|
![]() |
|
voordat ik begon met roken had ik nog nooit gezoend met een jongend ie rookte, en nadat ik was begonnen waren al mijn vriendjes rokers. ik merk er niets van, omdat ik het zelf ook doe. het is wel lastig dat je soms wakker wordt met een hele droge mond, en met het zoenen is dat niet echt lekker dus dan gaan we allebei even onze mond spoelen met water...maar verder merk ik er niks van
|
Ik vind het zelf ontzettend vies als iemand gerookt of geblowt heeft en je hem dan zoent. Je proeft het echt wel en ik wil niet met mn vriendje zoenen als hij onzettend erna smaakt.
Lang leve kauwgom!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In elk geval vind ik het weinig uitmaken. Ik heb wel eens een vriendin gehad die rookte en ik rookte destijds zelf niet. Dat smaakte inderdaad anders dan anders, maar om nou te zeggen echt goor...nee. Mensen die zeggen dat het smaakt alsof je een asbak uitlikt, moeten maar eens echt een asbak uitlikken en dan nog eens terugkomen. |
![]() |
|
Probeer t eens zou ik zeggen, weet je gelijk wat je dr zelf van vindt.
Enne. Ik rook zelf, mn vriend ook dus dat scheelt. Heb voorheen wel ns gezoend met jongens die niet rookten. Van tevoren paste ik me dan altijd wel n btje aan. Even geen sigaretje opsteken, kauwgompje nemen enz. Niet dat ie t dan niet meer proeft, maar ik heb ze er nooit over gehoord (ook nooit meer VAN ze gehoord, daar niet van ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
wat een verschillende reacties allemaal zeg. De één zegt van wel de ander van niet, maar het lijkt mij toch gewoon een feit dat als iemand rookt dat je dat proeft zeg maar.
maar oke, dan gaat het er uiteindelijk om dat als je het proeft, of je dat nou vies/lekker/normaal vindt. ik ben er gewon zo benieuwd naar.
||
![]() |
roken is uberhoudt goor maar zoenen als je rookt is echt verpestend en weetje... het is ook vies voor die ander echt ranzig!
luister echt niet doen! Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ECHT GOOR NIET DOEN DUS HOE MOEILIJK HET OOK IS SUCCES EN TRAP NIET IN ZIJN SMOESJES IK SPREEK UIT ERVARING XXXXXX ~NILLUHTJUH~
|||
Citaat:
Zoo, jij kan lekker overdrijven! Citaat:
2. Als je in een cafe komt of een discotheek, rook je nog veel harder mee, dat kan ook dodelijk zijn, dus dit is echt een zinloos argument, 3. Zie 1. 4. Zelf de hele week naar stinkt? Als je een keer zoent met iemand die rookt??? Hoezo moet ik dan aan mn ouders denken? Als dat al zo is, zou ik vooral zelf in de stank zitten dacht ik zo... Euhm, ik spreek ook uit ervaring ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar waarom wil je dat zo graag weten? Ik zou me er niet zo druk om maken. ![]() Rookt de jongen die jij leuk vindt, ofzo? ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik rook zelf, het is gewoon makkelijker om te zoenen met een jongen die ook rookt. let daar ook wel op.. het is zo dom om achteraf te zeggen dat je het met die jongen niet lekker vond, omdat ie rookte
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn verhaal Undertow | 21 | 10-05-2011 15:39 | |
Liefde & Relatie |
Twijfel ten top!! stuitertje | 19 | 19-07-2007 10:22 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |