Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Leuk dat je het even vermeldt.
|
Ja er zijn al aantal topics over haar geweest. Een recente over galakapsel (gaf rodina uitgebreide uitleg van haar opsteken geloof ik
![]() Maar je kunt: - lage staart - hoge staart - twee staartjes - invlechten - gewoon vlecht - staart vlechten - knoetje strak - knoetje rommelig - opsteken (hier ben ik niet zo goed in) en je kunt wat gaan frummelen met knipjes, speldjes etc. en kijken of er wat leuks uitkomt maar alsjeblieft geen scheve staart.. ![]()
|
![]() |
Als ik mn haar leuk op wil steken doe ik dat gwoon met heel veel klemmetjes.
Je pakt gewoon je haar draait t, trekt dr wat plukken uit, duwt t tegen je hoofd aan en zet dr heleboel klemmetjes in. Tot slot doe je wat wax in de plukjes en sliertjes en wat haarlak om de rest enigszins om zn plek te houden. tadaa!!! makkelijk en mooi
|
![]() |
Het ligt er ook heel erg wat voor soort haar je hebt. Ik heb krullen, en touperen is het ergste wat ik mijn haar kan aandoen (hetzelfde geldt voor fohnen). Dus misschien is het handig dat je eerst zelf vermeldt wat voor soort haar je hebt, en dan tips geeft over een leuk kapsel!
Ik heb dus krullen en als ik het opsteek doe ik meestal eerst het bovenste gedeelte van m'n haar in een staart. (Indianen-look zegmaar) Vervolgens stop ik met speltjes de rest van m'n haar erbij. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wij hadden kerstgala en toen hadden we bij een vriendin (met stijl haar ff over d´r schouders heen) het volgende gedaan:
Vanaf de voorkant van je hoofd allemaal ingevlochten vlechtjes maken, ongeveer 10 cm laten doorlopen en dan elastiekje erin doen. Het "rest" haar gewoon los laten hangen. En dan al het haar dat "loshangt" (dus "rest" haar en overige haar van vlechtjes) met een fijne krultang bewerken zodat je pijpekrullen krijgt. Je haarbos lijkt meteen 3 keer zo vol/dik! okay, dit klonk dus erg vaag ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
lekker kort kapsel krijg je dan ..das pas makkelijk ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Je kunt natuurlijk ook een hoop vlechtjes maken. En als je dan eenmaal krullen hebt, een lossige staart of losjes opsteken.
||
Citaat:
Afgezien van dat er zijn ook tijdschriften waar alleen maar kapsel in staan. Bruidsboeken en dergelijke. Nadeel van dat alles is dat er alleen maar plaatjes in staan en 't er veel te creatief uit ziet om 't zelf te doen ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
De kapper heeft inderdaad wel ideetjes, kan misschien ook uitgelegd worden hoe het moet.
||
Citaat:
Dus als je morgenavond uit wilt, en je wilt iets speciaals met je haar, sta dan om 8 uur op de stoep bij een kapper zonder afspraak.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Kan ik haar een vriendin noemen? Dark Red | 51 | 08-05-2005 23:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Isla Perdida Krisje | 10 | 06-02-2005 18:35 | |
Lifestyle |
haren opsteken Verwijderd | 5 | 07-04-2003 12:53 | |
Psychologie |
me moeder werd mishandeld door haar vriend.. Black Reina | 2 | 05-07-2002 17:03 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |