Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2002, 19:33
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
k ben heel bruut in de steek gelaten door een jongen die mij, niet lang daarvoor, ontmaagd had...

nu kan ik dus echt niet meer genieten van sex of iets in die richting... ik loop dan helemaal vast en voel dan ook niets meer... k baal hier echt heel erg van. het gevoel van opwinding is niet weg, maar als t erop aankomt lukt het gewoon niet... ik kan er zelfs niet tegen als iemand sexistische opmerkingen maakt of als iemand al uberhaupt over sex praat... dan krijg ik zo'n walgelijk gevoel...

k wil het gewoon heel erg graag terug, maar ik weet echt niet hoe... ik word er echt wanhopig van!!

iemand tips??

(sorry als t al eerder in een topic is geweest ofzo, want daar heb ik de laatste tijd vaak last van )
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 21:09
CLL
CLL is offline
Ik zou zeggen, veel praten...
Zoiets is best moeilijk te verwerken, maar je geraakt er vast en zeker uit!
En als ge niemand echt hebt om over te praten => ikke_mezelf54@hotmail.com

En voor ik hier wordt uitgemaakt voor "zielig" en dergelijke => heb zo ongeveer hetzelfde meegemaakt...

Greetz
CLL
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 10:50
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:
k ben heel bruut in de steek gelaten door een jongen die mij, niet lang daarvoor, ontmaagd had...

nu kan ik dus echt niet meer genieten van sex of iets in die richting... ik loop dan helemaal vast en voel dan ook niets meer... k baal hier echt heel erg van. het gevoel van opwinding is niet weg, maar als t erop aankomt lukt het gewoon niet... ik kan er zelfs niet tegen als iemand sexistische opmerkingen maakt of als iemand al uberhaupt over sex praat... dan krijg ik zo'n walgelijk gevoel...

k wil het gewoon heel erg graag terug, maar ik weet echt niet hoe... ik word er echt wanhopig van!!

iemand tips??

(sorry als t al eerder in een topic is geweest ofzo, want daar heb ik de laatste tijd vaak last van )
Kun je misschien vertellen op wat voor manier hij jou in de steek heeft gelaten? Het lijkt me in ieder geval een goed idee dat je er met anderen over praat, en ik vind het dan ook heel goed van je dat je er voor kiest om het hier op het forum te vertellen.
Ik kan me voorstellen dat het nu misschien nog heel moeilijk voor je is om van sex te genieten en dat je het moeilijk vindt om sexistische opmerkingen of gespreksonderwerpen over sex te horen omdat je er op die manier weer aan wordt herinnerd. Ik kan je alleen maar adviseren om er met anderen over te praten om het zo te kunnen verwerken. Laat ik je in ieder geval verzekeren dat er vast nog wel iemand zal zijn die niet alleen sexueel, maar meer in algemene zin in je geďnteresseerd is en je graag wil helpen om die ervaring met die ene jongen te vergeten, zodat jij weer volop gelegenheid hebt om van sex te kunnen genieten.
Indien je er behoefte aan mocht hebben om er met mij over te praten, dan kun je me bereiken via mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.
Oud 12-05-2002, 12:01
Verwijderd
Ik vind het echt erg voor je
Ik ben ook nogal bruut in de steek gelaten door een jongen waar ik voor het eerst dingen mee had gedaan, gelukkig niet "het".
En ik zal nu gigantisch veel moeite hebben om weer iemand te vertrouwen, ik weet niet of dat bij jou ook zo is...
Je zal denk ik moeten verwerken dat iemand waar je iets heel intiems mee gedeeld hebt een klootzak blijkt te zijn en das een moeilijk proces. Ik zie dat hier mensen spontaan aanbieden om er met je over te praten, naja bij deze ik dus ook Je kunt me mailen dan voeg ik je toe op msn
Ik denk dat het op zich wel belangrijk is om erover te praten en ik denk ook dat je sowieso gewoon echt een tijdje moet wachten met sex totdat je alles goed verwerkt hebt. Want het steeds proberen schiet blijkbaar niet op en misschien maak je het dan alleen maar erger.
Nou heel veel sterkte

xxx

Alicia
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 13:47
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
bedankt voor de hele lieve reacties!! die had ik eerlijk gezegd niet verwacht...

k heb net een jongen ontmoet die mij heel erg leuk vindt, k vind hem ook ongelofelijk leuk, lief, etc. en k heb hem ook wel wat verteld... maar k ben toch bang dat hij toch naar sex zal verlangen... hij heeft me verteld dat ie best zonder kan, maar als je een tijdje hebt kan k toch moeilijk blijven zeuren?? k ben zo bang dat t nog ff duurt voordat t terug komt en dat hij zal gaan zeuren...

hmpf, t is een beetje vaag
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 13:55
Verwijderd
Citaat:
*RainBow* schreef:
bedankt voor de hele lieve reacties!! die had ik eerlijk gezegd niet verwacht...

k heb net een jongen ontmoet die mij heel erg leuk vindt, k vind hem ook ongelofelijk leuk, lief, etc. en k heb hem ook wel wat verteld... maar k ben toch bang dat hij toch naar sex zal verlangen... hij heeft me verteld dat ie best zonder kan, maar als je een tijdje hebt kan k toch moeilijk blijven zeuren?? k ben zo bang dat t nog ff duurt voordat t terug komt en dat hij zal gaan zeuren...

hmpf, t is een beetje vaag
nou.....je moet geen sex hebben omdat je bang bent dat hij je anders niet meer wil.
Jij bent iemand waard die lief en geduldig is en die sex komt echt nog wel. Je zeurt niet, dat moet je onthouden.
En als hij gaat zeuren heeft ie maar lekker pech. Als jullie elkaar echt leuk vinden kunnen jullie toch gewoon lekker rustig aan doen..
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 16:44
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

nou.....je moet geen sex hebben omdat je bang bent dat hij je anders niet meer wil.
Jij bent iemand waard die lief en geduldig is en die sex komt echt nog wel. Je zeurt niet, dat moet je onthouden.
En als hij gaat zeuren heeft ie maar lekker pech. Als jullie elkaar echt leuk vinden kunnen jullie toch gewoon lekker rustig aan doen..
eigenlijk is het niet alleen de sex, maar verder gaan dan zoenen hoeft voor mij ook niet meer... en dat doen jongens snel... en bij mijn laatste vriend was t dus het geval dat ik geen nee durfde te zeggen en het dus uiteindelijk in paniek heb uitgemaakt, terwijl hij niet eens wist wat er aan de hand was. dit is al wel eens eerder gebeurd dat ik het uitmaakte omdat ik niks durfde te zeggen maar ook niet verder wou gaan en het toch gebeurde.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 18:25
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:

eigenlijk is het niet alleen de sex, maar verder gaan dan zoenen hoeft voor mij ook niet meer... en dat doen jongens snel... en bij mijn laatste vriend was t dus het geval dat ik geen nee durfde te zeggen en het dus uiteindelijk in paniek heb uitgemaakt, terwijl hij niet eens wist wat er aan de hand was. dit is al wel eens eerder gebeurd dat ik het uitmaakte omdat ik niks durfde te zeggen maar ook niet verder wou gaan en het toch gebeurde.
Waarom durfde je bij je laatste vriend geen nee te zeggen? Was je bang dat hij het dan met jou uit zou maken of was er een andere reden?
Misschien durf je het nu nog niet aan om verder te gaan dan zoenen omdat jullie elkaar nog niet goed genoeg kennen om ook intiem te worden met elkaar. Laat hem in ieder geval weten dat je er nog niet aan toe bent om verder te gaan dan zoenen. Als hij echt om je geeft weet ik zeker dat hij daar begrip voor zal hebben en pas bereid is om verder te gaan als hij zeker weet dat jij daar ook aan toe bent.
Oud 12-05-2002, 18:41
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

Waarom durfde je bij je laatste vriend geen nee te zeggen? Was je bang dat hij het dan met jou uit zou maken of was er een andere reden?
Misschien durf je het nu nog niet aan om verder te gaan dan zoenen omdat jullie elkaar nog niet goed genoeg kennen om ook intiem te worden met elkaar. Laat hem in ieder geval weten dat je er nog niet aan toe bent om verder te gaan dan zoenen. Als hij echt om je geeft weet ik zeker dat hij daar begrip voor zal hebben en pas bereid is om verder te gaan als hij zeker weet dat jij daar ook aan toe bent.
met mijn laatste vriend had ik 5 maanden en ik vertrouwde hem ook enzo... maar omdat k denk k bang was om hem kwijt te raken, durfde ik geen nee te zeggen en ging hij dus verder. hierdoor heb ik het dus na 5 maanden uitgemaakt omdat k gewoon echt helemaal vast liep... ik durfde op het laatst ook niet met hem af te spreken of wilde dat in ieder geval niet... het ging gewoon zo niet, vooral doordat ik dus niks zei...

maar hoe kunnen die verlangens terug komen?? door een jongen langzaam maar zeker helemaal te vertrouwen ofzo?? ik dacht echt namelijk dat ik mijn laatste vriend écht kon vertrouwen omdat hij dat ook probeerde te laten merken...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 19:12
Verwijderd
Citaat:
*RainBow* schreef:

maar hoe kunnen die verlangens terug komen?? door een jongen langzaam maar zeker helemaal te vertrouwen ofzo??
jah precies.
En wat je hierboven zei: ik snap wel dat het moeilijk kán zijn om nee te zeggen, maar de volgende keer als zoiets gebeurt zal je toch écht nee moeten zeggen. Voor je eigen bestwil, het is jouw lichaam, niet dat van hem. En ik weet zelf ook hoe moeilijk het is om iemand te vertrouwen, maar wanneer je denkt dat hij serieus zal luisteren is het wel beter om hem hierover te vertellen. Zodat hij extra z'n best kan doen om lief en voorzichtig met je te zijn, dan komt het veel rustiger op je over en ik denk echt dat dat helpt.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 20:49
Verwijderd
Sluit me helemaal aan bij Alicia Silverstone

En verder, als je bang bent met hem te praten hierover.. of om er over te beginnen, laat hem dan dit topic lezen.. Dan weet ie al iets en kun je het daarna met hem erover hebben... Dan zal het iets makkelijker gaan denk ik..

Wat je ook doet, je moet het hem vertellen. Hij moet rekening met je kunnen houden..
Ook voor jezelf, om je goed te voelen..
Zorg ervoor dat je het niet weer uit hoeft te maken vanwege een kutgevoel omdat je het niet durfde te zeggen..

Als ie echt gek op je is, zal ie kunnen wachten.. En daarbij: hij heeft zelf toch ook al aangegeven dat ie best (een tijdje) zonder kan?

Succes meis
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 13:10
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Sluit me helemaal aan bij Alicia Silverstone
Ik ook!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 17:42
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
ik denk dat dit misschien een van de redenen is dat ik liever niemand ontmaagd

ben ook best blij dat t zover bij mn ex gekomen was dat had nog meer beschadigt denkik
Oud 14-05-2002, 19:09
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
red_hot_chilli_pieper schreef:
ik denk dat dit misschien een van de redenen is dat ik liever niemand ontmaagd

ben ook best blij dat t zover bij mn ex gekomen was dat had nog meer beschadigt denkik
ja maar als die jongen normaal had gedaan en het normaal had uitgemaakt dan was dit allemaal niet zo geweest denk ik...

die jongen kwam er pas trouwens zelf mee nog een keer dat hij écht wil wachten met sex totdat ik het zelf wil... ik ben echt blij dat hij er zelf mee kwam, want dat betekent dus dat hij het onthouden heeft en dat hij het hoop ik serieus meent...

thanx voor de lieve reacties... k ben benieuwd hoe het verloopt allemaal, k kan er echt nachten van wakker liggen maar t komt wel goed
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 17:43
M@TRIX
M@TRIX is offline
je moet je er proberen overheen te zetten, zal moeilijk zijn mar komt wel weer goed.
suc 6
Oud 16-05-2002, 17:58
Verwijderd
inderdaad veel over praten en een vriend hebben/zoeken die bewijst dat ie van je houdt en bij je blijft met of zonder sex.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten