![]() |
|
![]() |
Ik zou zeggen, veel praten...
Zoiets is best moeilijk te verwerken, maar je geraakt er vast en zeker uit! En als ge niemand echt hebt om over te praten => ikke_mezelf54@hotmail.com En voor ik hier wordt uitgemaakt voor "zielig" en dergelijke => heb zo ongeveer hetzelfde meegemaakt... Greetz CLL |
![]() |
||
Citaat:
Ik kan me voorstellen dat het nu misschien nog heel moeilijk voor je is om van sex te genieten en dat je het moeilijk vindt om sexistische opmerkingen of gespreksonderwerpen over sex te horen omdat je er op die manier weer aan wordt herinnerd. Ik kan je alleen maar adviseren om er met anderen over te praten om het zo te kunnen verwerken. Laat ik je in ieder geval verzekeren dat er vast nog wel iemand zal zijn die niet alleen sexueel, maar meer in algemene zin in je geďnteresseerd is en je graag wil helpen om die ervaring met die ene jongen te vergeten, zodat jij weer volop gelegenheid hebt om van sex te kunnen genieten. Indien je er behoefte aan mocht hebben om er met mij over te praten, dan kun je me bereiken via mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Misschien durf je het nu nog niet aan om verder te gaan dan zoenen omdat jullie elkaar nog niet goed genoeg kennen om ook intiem te worden met elkaar. Laat hem in ieder geval weten dat je er nog niet aan toe bent om verder te gaan dan zoenen. Als hij echt om je geeft weet ik zeker dat hij daar begrip voor zal hebben en pas bereid is om verder te gaan als hij zeker weet dat jij daar ook aan toe bent.
||
![]() |
Citaat:
maar hoe kunnen die verlangens terug komen?? door een jongen langzaam maar zeker helemaal te vertrouwen ofzo?? ik dacht echt namelijk dat ik mijn laatste vriend écht kon vertrouwen omdat hij dat ook probeerde te laten merken... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat je hierboven zei: ik snap wel dat het moeilijk kán zijn om nee te zeggen, maar de volgende keer als zoiets gebeurt zal je toch écht nee moeten zeggen. Voor je eigen bestwil, het is jouw lichaam, niet dat van hem. En ik weet zelf ook hoe moeilijk het is om iemand te vertrouwen, maar wanneer je denkt dat hij serieus zal luisteren is het wel beter om hem hierover te vertellen. Zodat hij extra z'n best kan doen om lief en voorzichtig met je te zijn, dan komt het veel rustiger op je over en ik denk echt dat dat helpt. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sluit me helemaal aan bij Alicia Silverstone
![]() En verder, als je bang bent met hem te praten hierover.. of om er over te beginnen, laat hem dan dit topic lezen.. Dan weet ie al iets en kun je het daarna met hem erover hebben... Dan zal het iets makkelijker gaan denk ik.. Wat je ook doet, je moet het hem vertellen. Hij moet rekening met je kunnen houden.. Ook voor jezelf, om je goed te voelen.. Zorg ervoor dat je het niet weer uit hoeft te maken vanwege een kutgevoel omdat je het niet durfde te zeggen.. Als ie echt gek op je is, zal ie kunnen wachten.. En daarbij: hij heeft zelf toch ook al aangegeven dat ie best (een tijdje) zonder kan? ![]() Succes meis ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
die jongen kwam er pas trouwens zelf mee nog een keer dat hij écht wil wachten met sex totdat ik het zelf wil... ik ben echt blij dat hij er zelf mee kwam, want dat betekent dus dat hij het onthouden heeft en dat hij het hoop ik serieus meent... thanx voor de lieve reacties... k ben benieuwd hoe het verloopt allemaal, k kan er echt nachten van wakker liggen ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Wat zou je niet meer kunnen als je geen stufi meer zou ontvangen meen | 10 | 18-08-2013 19:34 | |
Studeren |
Ik weet niet meer wat ik ga doen na havo. Verwijderd | 4 | 12-10-2006 14:44 | |
Liefde & Relatie |
Vaag, verdrietig en nog veel meer -Octavius- | 37 | 27-05-2006 18:20 | |
Beleidszaken |
[Beleidszaken]Meer vrije discussie gewenst Verwijderd | 78 | 09-05-2005 11:26 | |
Psychologie |
niet meer kunnen genieten elledc | 10 | 04-08-2004 21:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
Menstruatie: dingen niet meer kunnen doen? carla-tje | 25 | 14-04-2002 16:31 |