Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
doet me denken aan het werk dat in centraal museum utrecht heeft gehangen van de schilder waarvan ik nu niet op de naam kan komen. Vind m eigenlijk best vet. Vorm van het hoofd is leuk, oog&haren en het niet-natuurgetrouwe is wel vet, aleen vind ik neus en mond wat minder, beetje rommelig, wel jammer
|
![]() |
|
Dank Jullie wel!!
Het was in het begin de bedoeling een normaal meisje te maken, toen ik al heel snel tot de conclusie kwam dat dat niet ging lukken (tijdens de schets al) heb ik er een oorlogs meisje van gemaakt. De tranen kwamen pas toen ik aan het verfen was, die gaven het de uitstraling die ik wilde bereiken. |
![]() |
||
Citaat:
mja, kvin em wel ok, alleen vin de tranen wel jammer, die zien er echt flauw uit. En lippen zijn beetje raar, maar voor de rest wel leuk, check dat werk van dumas maar es...haal je vast wel goede dingen uit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Sweer is goed.
![]() Puntjes waar je de volgende keer op moet letten: Bij deze lijkt het echt alsof de mond er is opgeplakt. Kijk eens naar monden (pak gewoon een krant of tijtschtift en ga kijken en tekenen) Hetzelfde geld voor de oren, ze zitten te hoog. Verder is het altijd handig op hulplijnen te tekenen, zodat je het gezicht goed recht hebt. Pak gewoon een lineaal en zet puntjes op de plekken tot waar de bepaalde onderdelen aan de andere kant van het lichaam moeten komen. Kijk of je een tekenboek kan vinden waar plaatjes instaan met hulplijnen, heb je echt wat aan.
|
![]() |
|
|