Advertentie | |
|
![]() |
|
Als jullie om elkaar geven wat boeit het dan precies wat de rest van de ongeving ervan vind... Ik denk dat de reacties van zijn vrienden ook wel erg mee zullen vallen.. alleen je ouders.. tja.. Als ze zien dat jij je goed voelt bij hem zullen ze het toch echt moeten accepteren op den duur. Laat ze aan het idee wennen.
|
Verwijderd
|
Over 4 jaar zeurt er niemand meer over datleeftijds verschil, en jullie houden van elkaar.
Ik denk dat je ouders je het wel kunnen verbieden, maar dat dat vrij weinig zin heeft. Blijkbaar doen jullie nu ook al alles stiekem, dus in dat geval zou het daarna al helemaal stiekum moeten. Dus ik zou het gewoon zeggen, echt heel veel eraan doen kunnen ze niet. Maar ja ouders..... ![]() |
![]() |
|
Als jullie echt van elkaar houden maakt het toch niet uit wat anderen van jullie denken?
Als ik jou was zou ik het gewoon vertellen dat jullie iets met elkaar hebben, met je ouders gaan praten, misschien vinden ze het helemaal zo erg niet. Ze weten wel dat je met hem om gaat neem ik aan? Dat mag dan toch ook, waarom zou je dan niet iets met hem mogen hebben? En als je ouder bent valt 5 jaar verschil in leeftijd echt niet meer op. |
![]() |
|
Het lijkt me heel erg onverstandig om je ouders erbuiten te houden... Je bent net 15 dan is het niet zo vreemd dat je ouders ook nog wel wat te vertellen hebben. Ok, laat ze rustig een beetje aan het idee wennen, maar zoiets geheim houden voor je ouders, dat werkt je vroeger of later alleen maar tegen.
|
![]() |
|
Ik zou het wel vertellen... Maar leeftijd maakt toch niet zoveel uit? Als jullie er geen moeite mee hebben, waarom zou het dan niet kunnen? En dat hij bang is dat z'n vrienden het weten vind ik toch wel een beetje sneu eigenlijk (kan aan mij liggen..)
Ik denk ook eigenlijk wel dat je ouders wel blij zijn als je het ze verteld i.p.v. dat ze er zelf achterkomen. Dat zouden mijn ouders namelijk wel zijn. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Wat nu? CheyKuil | 1 | 09-11-2015 22:57 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendje heeft na twee dagen al twijfels, wat nu? k@rlijn | 22 | 05-05-2010 18:23 | |
Liefde & Relatie |
wat nu? sweetshorty19 | 9 | 14-04-2006 08:35 | |
Liefde & Relatie |
[verliefd] Wat nu? Rerisen Phoenix | 14 | 03-10-2003 07:40 | |
Liefde & Relatie |
wat nu? please help Verwijderd | 2 | 07-06-2002 14:42 |