Advertentie | |
|
![]() |
|
Als je de neiging hebt zelfmoord te plegen en suicidale gedachten hebt, of automutileert, dan zijn het zelfmoorneigingen
Als je daadwerkelijk een van je suicidale gedachten uitvoert, maar deze mislukt, is het een zelfmoordpoging Als je daadwerkelijk een van je suicidale gedachten uitvoert, en je overleeft het niet, is het zelfmoord Beetje grof uitgelegd, maar tis wel t antwoord op je vraag......
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
tja... kweet ook niet waarom ut me bezig hield. hebbik wel us, als ik me een vraag bedenk waar ik geen antwoord op weet kan ik daar wel uren over nadenken (tenzij ik weet dat ut vanzelf naar me toe komt (bij huiswerk bijvoorbeeld))
Citaat:
en als je over die "neigingen" heen bent is ut echt niet stoer om te zeggen dat je zow ziek bent geweest dat je zm wou plegen... tenminste, zow dnek ik daarover (maar ik denk wel vaker vreemd volgens andere mensen). |
Advertentie |
|
![]() |
|
|