Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2003, 11:53
Stefanie
Stefanie is offline
Mijn vriend was in het begin van onze relatie altijd te laat. Maakten we n afspraak om 12 uur, maar dan was hij vaak later(of het nou 15 min was of 2 uur) Nadat ik n keer heel boos op hem was geworden, omdat het gewoon irritant werd, hield hij er mee op, maar nog steeds gebeurd het af en toe...

Hoe zit dat in jullie relatie? Is jouw vriend/vriendin weleens te laat? Ergeren jullie je eraan als je vriend/vriendin te laat is? Of maakt voor jullie dat ene half uurtje of langer niet uit?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-12-2003, 11:58
Gothic
Gothic is offline
Hij komt wel eens 2 min 'te laat' om me op het station op te halen... ach, dat kan ik wel relativeren, al haat ik het als mensen te laat komen...

Ook heeft hij wel eens de trein gemist, waardoor ik dus een uur op het koude station heb gestaan, hij had wel gebeld, maar ja, ik kon moeilijk even naar huis, toen baalde ik ook wel...

Hij zou niet op afspraken veel te laat moeten komen, daar word ik erg cynisch van en dat krijgt hij over zich heen, vaak blijf ik hem eraan herinneren, hoe stom ook, maar ja... Ik ben altijd ruim op tijd en dat verwacht ik van een ander ook
Oud 10-12-2003, 12:00
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Gothic schreef op 10-12-2003 @ 12:58:
Hij komt wel eens 2 min 'te laat' om me op het station op te halen... ach, dat kan ik wel relativeren, al haat ik het als mensen te laat komen...

Ook heeft hij wel eens de trein gemist, waardoor ik dus een uur op het koude station heb gestaan, hij had wel gebeld, maar ja, ik kon moeilijk even naar huis, toen baalde ik ook wel...

Hij zou niet op afspraken veel te laat moeten komen, daar word ik erg cynisch van en dat krijgt hij over zich heen, vaak blijf ik hem eraan herinneren, hoe stom ook, maar ja... Ik ben altijd ruim op tijd en dat verwacht ik van een ander ook
En hoe ver ga je in dat herrineren?

Ik ben al tig keer boos geworden op mn vriend en nog steeds komt hij (onbewust dan, want volgens mij heeft hij het niet eens door als ik het niet zeg) af en toe te laat. Terwijl ik bijna nooit te laat kom. Dat is juist de reden dat ik me er zo aan kan ergeren
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 12:01
TranceGirl
TranceGirl is offline
Ik had een vriendje...en die kwam na een paar maanden te laat......altijd een half uur of later...dat was best wel frustrerend..
ik heb er toen ook na een aantal maanden wat van gezegd maar toen werd ie kwaad enzo en zei ie dat ik hem moest nemen zoals ie was...maarja ik snap niet wat er zo moeilijk aan is om gewoon op tijd te komen.
Ik ben altijd iemand die eerder te vroeg dan te laat komt...misschien dat ik me er daarom wel zo aan ergerde
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 12:03
Verwijderd
hmm..

Naja, als ik met m'n vriendje afspreek dan kan ik nooit echt te laat zijn, want hij komt altijd hierheen.
Maar heel vaak als ik met mensen afspreek ben ik wel een kwartier te laat ofzo.. ik heb moeite met opstaan, jas aandoen en naar m'n fiets lopen ofzo

Het is wel grappig, want vaak als ik met iemand afspreek (een jongen dan) en ik doe m'n best om op tijd te zijn (een half uur van te voren helemaal klaar zitten, alles tot in de puntjes geregeld) dan zijn ze meestal te laat.. en dan net die ene keer dat je niet op tijd klaar bent en denkt/hoopt dat ze iets later komen, dan zijn ze opeens op tijd of te vroeg

Maarjah.. ik heb nog nooit een vriendje gehad die echt veel te laat kwam ofzo.. ik ben zelf juist degene die weleens iets later komt..
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 12:10
Verwijderd
Citaat:
xStefjuhx schreef op 10-12-2003 @ 12:53:
Hoe zit dat in jullie relatie? Is jouw vriend/vriendin weleens te laat? Ergeren jullie je eraan als je vriend/vriendin te laat is? Of maakt voor jullie dat ene half uurtje of langer niet uit?
Mijn vriend is altijd overal een kwartier eerder dan afgesproken; ik ben juist vaak een kwartiertje ofzo te laat (veel vaker minder dan een kwartier dan meer dan een kwartier). En tja, dan moet hij wel eens een halfuur wachten, deels zijn eigen schuld, had-ie maar niet zo vroeg moeten zijn . We vinden het allebei wel eens lastig, maar nooit echt erg vervelend. Tegenwoordig onthouden we gewoon allebei een andere tijd; dan spreken we bijvoorbeeld af dat ik om 3 uur in de stad ga zijn, en hij om half 4, en dan zijn we er allebei om kwart over 3 .

2 uur zou ik trouwens niet goed vinden en zelf ook nooit doen (ja, tenzij mijn trein vertraging heeft ofzo, maar dan kun je er echt niets aan doen)
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 12:35
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
TranceGirl schreef op 10-12-2003 @ 13:01:
ik heb er toen ook na een aantal maanden wat van gezegd maar toen werd ie kwaad enzo en zei ie dat ik hem moest nemen zoals ie was...maarja ik snap niet wat er zo moeilijk aan is om gewoon op tijd te komen.
Dat heeft mijn vriend dus ook. Hij zei ook: zo ben ik gewoon. Het is voor hem dan misschien ook n gewoonte ofzo. Als we 'gewoon' afspreken (dus niets bijzonders gaat doen) zegt hij: dan vind ik het niet nodig om stipt op tijd te zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 12:43
Verwijderd
Citaat:
xStefjuhx schreef op 10-12-2003 @ 13:35:
Dat heeft mijn vriend dus ook. Hij zei ook: zo ben ik gewoon. Het is voor hem dan misschien ook n gewoonte ofzo. Als we 'gewoon' afspreken (dus niets bijzonders gaat doen) zegt hij: dan vind ik het niet nodig om stipt op tijd te zijn.
Maar zeker als je elkaar weinig ziet dan wil je toch juist zo lang mogelijk bij elkaar zijn.. door te laat te komen verkort je die tijd, dus dat is op zich wel vaag..
En verder kun je hem uitleggen dat jij ook wel andere dingen te doen hebt, dus dat je als je geweten had dat hij veel te laat zou zijn, dan had je je tijd wel anders kunnen gebruiken ipv op hem te wachten, denkend dat hij ieder moment kan komen.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 13:01
Verwijderd
*schaamt zich*

Ja ik ben wel eens 2 uur te laat geweest, omdat ik een andere tijd in mijn hoofd had
Wat dat betreft ben ik echt Kootje Chaootje, maar goddank is mijn vriendin net zo
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 13:11
Zazoo
Zazoo is offline
ik ben in t jaar dat ik met m heb nog nooit te laat gekomen en hij ook niet want we spreken nooit een tijd af
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Zazoo schreef op 10-12-2003 @ 14:11:
ik ben in t jaar dat ik met m heb nog nooit te laat gekomen en hij ook niet want we spreken nooit een tijd af
dat doen wij ook vaak, dan spreken we af dat hij 'na het eten' naar me toe komt ofzo (en dan krijgt hij het nóg voor elkaar om al te komen als ik nog aan het eten ben )
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 13:24
Zazoo
Zazoo is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 10-12-2003 @ 14:17:
dat doen wij ook vaak, dan spreken we af dat hij 'na het eten' naar me toe komt ofzo (en dan krijgt hij het nóg voor elkaar om al te komen als ik nog aan het eten ben )
hij komt altijd na zn werk of als ik uit school kom dus daar hoeft geen tijd bij
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 13:59
Gwinnie
Gwinnie is offline
nee. dat is ook bijna onmogelijk omdat we wat dat betreft redelijk afhankelijk van mekaar zijn. vooral ik van hem, hij kan vanaf t station naar mn huis lopen, maar ik zou op t station op m moeten wachten.

als hij naar mij toekomt is hij vaker te vroeg dan te laat. soms wel 2 uur, maar dat is niet erg.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 14:02
howshesings
howshesings is offline
hij is standaard te laat... maar dan is het niet meer erg. ik weet nu dat als we om 8 uur afgesproken hebben, hij er rond half 9/9 uur zal zijn. werkt wel gewoon
Oud 10-12-2003, 14:14
Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
howshesings schreef op 10-12-2003 @ 15:02:
hij is standaard te laat... maar dan is het niet meer erg. ik weet nu dat als we om 8 uur afgesproken hebben, hij er rond half 9/9 uur zal zijn. werkt wel gewoon

persoonlijk zou ik dat vet irritant vinden, maar mooi als het voor jou wel werkt
Oud 10-12-2003, 14:20
Verwijderd
Citaat:
xStefjuhx schreef op 10-12-2003 @ 12:53:

Mijn vriend is áltijd te laat, als ik er iets van zeg, komt hij één keer iets minder te laat dan normaal. Ik ben er vroeger vaak boos om geworden, vooral omdat ik op 't station stond te wachten en hij dus een trein later pas aankwam, had ik dus lekker warm nog thuis kunnen zitten. Nu weet ik het eigenlijk wel, dus we spreken nooit meer op die manier af. Als hij komt, dan komt hij zelf maar, ik haal hem bv niet meer af van het station ofzo. En ja, we wonen nu samen, dus dat hoeft al niet meer Ennehm, ja, 't maakt me wel uit, maar ik ben er nu wel aan gewend.
(Meestal belt hij 's avonds van het werk op:'Ja, ik kom voor tien uur thuis!' dan weet ik dus dat het laat gaat worden, uur of twaalf/één, hij vaak nog niet Ik ken hem beter dan hij zichzelf kent )
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 14:32
miro
miro is offline
Ik sta dr om bekend dat ik iets met tijd heb. Ik ben ALTIJD te vroeg en altijd te bang dat ik te laat kom, zonder horloge kan ik niet.

Mijn vriend is heel af en toe te laat, t komt eigenlijk zelden voor en als t zo is dan ligt t meestaal aan het openbaar vervoer.

Ik zou dr absoluut niet tegen kunnen als mijn vriend constant te laat kwam.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 14:35
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
xStefjuhx schreef op 10-12-2003 @ 13:00:
En hoe ver ga je in dat herrineren?
Het komt neer op af en toe een vervelende opmerking erover totdat hij iets zegt als: ja hou maar op, nou weet ik het wel... Meestal lukt het me wel om dan niets meer te zeggen
Oud 10-12-2003, 14:40
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ja, soms kom ik te laat of hij
maar heel erg vind ik het niet, als hij eventjes belt om te zeggen dat hij wat later komt maakt het me niet uit hoor
Oud 10-12-2003, 14:46
Noeksel
Noeksel is offline
Me ex kwam altijd te laat... Hij is echt nooit op tijd geweest. En dat was dus 1 van zijn slechtste eigenschappen.
Oud 10-12-2003, 14:53
Lorelei
Lorelei is offline
Kijk, dat is nou zo fijn van een vriendje dat 10 mins lopen bij je vandaan woont . We bellen elkaar 'hey, heb je zin om hier heen te komen' 'is goed, moet eerst nog even wat eten' dan weet ik dat-ie er binnen een half uur zal zijn

Maar verder ben ik degene die vaak te laat komt, geloof ik. Sowieso, zulke dingen gaan bij mij altijd fout. En doe ik het een keertje goed, dan gaat de bus toevallig (toevallig?) niet.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 15:14
Verwijderd
Ik ben altijd een halve minuut tot 2 minuten te laat, behalve bij een generale repetitie van het orkest op vrijdagavond; dat vind ik gewoon heel belangrijk, dus zorg ik altijd dat ik een kwartier te vroeg ben. Gezien mijn toekomstige vriendin ook heel belangrijk zal zijn, hoop ik dat ik op dat soort afspraken ook ruimschoots op tijd zal komen.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 16:30
miekmuis
miekmuis is offline
Hij is wel eens een half uur te laat gekomen, maar hij moet anderhalf uur reizen dus dan vind ik dat niet zo heel erg.
Ik kom bij hem eigenlijk nooit te laat omdat ik met het openbaar vervoer moet en dus aan die tijden vast zit. Mijn bus missen gebeurt me om de een of andere vage reden nooit terwijl ik altijd echt bijna te laat uit huis wegga. Nouja, natuurlijk heeft de trein wel eens vertraging, maar dan kan ik er ook niks aan doen.
Oud 10-12-2003, 16:51
Nuck
Nuck is offline
Ik heb er echt een hekel aan als mensen te laat komen, kan ik me onwijs aan ergeren .
Oud 10-12-2003, 18:20
Verwijderd
ik ben altijd precies op tijd ik vind het verschrikkelijk om te vroeg te komen, en om te laat te komen. *nou ja, te laat kom ik zowieso niet, dan eerder te vroeg.*

mijn vriend is practisch altijd te laat.'ik kom tussen half 5 en kwart voor 5', en dan is het 5 uur. ik heb me erop ingesteld, ben het nu gewend. *t is daar een familietrekje, dus och*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-12-2003, 09:31
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik kom zelf liever te vroeg dan te laat, gelukkig is mijn vriend -voor zover ik het gemerkt heb - ook zo...
Ik heb er een hekel aan als je om 3 uur afspreekt en iemand komt rond kwart over 3, half 4 pas.
De vriend van een vriendin van mij komt standaard een half uur te laat. Ze zegt tegenwoordig dus maar tegen hem: 'dan moet je wel echt om 8 uur bij mij zijn, anders halen we het niet!' terwijl het eigenlijk half 9 is, maar dan zijn ze tenminste nog op tijd uiteindelijk... Vreselijk lijkt me dat. Ik zou er niet tegen kunnen.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 09:38
howshesings
howshesings is offline
Citaat:
grl schreef op 10-12-2003 @ 15:53:
Kijk, dat is nou zo fijn van een vriendje dat 10 mins lopen bij je vandaan woont . We bellen elkaar 'hey, heb je zin om hier heen te komen' 'is goed, moet eerst nog even wat eten' dan weet ik dat-ie er binnen een half uur zal zijn

Ja de mijne () woont ook zo lekker dichtbij, maar die krijgt het nóg voor elkaar elke keer vertraging op te lopen. Maar als je het weet, kan je er rekening mee houden en doet het er niet meer zoveel toe.
Als we écht ergens moeten zijn om half 9 zeg ik ook wel gewoon 8 uur zodat ie op tijd is, en anders spreken we bij mij thuis af en ietsje langer wachten achter de computer met wat te drinken erbij is ook niet zo erg
Oud 11-12-2003, 10:02
Fallon
Fallon is offline
Mijn vriendin komt meestal gewoon precies op tijd. (oke een een verschil van 5 minuten te vroeg of te laat reken ik niet echt mee, kan gebeuren)
Ikzelf kom meestal ook precies op tijd, gebeurt eigenlijk zelden dat ik iets later ben. Ben eerder te vroeg dan te laat
Oud 11-12-2003, 10:56
moenbase
moenbase is offline
haha, uitmaken. stel je voor dat hij te laat komt op jullie bruiloft
Oud 11-12-2003, 14:05
leucomelas
leucomelas is offline
nee, nu ik er zo over nadenk, mijn vriend is nooit te laat...
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 20:55
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
moenbase schreef op 11-12-2003 @ 11:56:
Tsjah, dat zou ook nog eens kunnen. Dan vermoord ik hem!!!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 21:20
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef op 11-12-2003 @ 11:56:
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 22:15
Verwijderd
Mwoch. Gewoon allebei te laat komen .
Met citaat reageren
Oud 12-12-2003, 18:42
mar87
mar87 is offline
Nou mijn vriend komt ook áltijd te laat. Meestal een kwartier-halfuur. Tenzij ik vreselijk dram dathij op tijd móet komen ofzow. maar anders............. en dat terwijl ik niet te laat kán komen. Ik ben meestal overal te vroeg.
Dus ik zit me nog wel eens kwaad te maken als ik weer 'ns wachten moet........... maar er valt mee te leven.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 11:54
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 11-12-2003 @ 23:15:
Mwoch. Gewoon allebei te laat komen .
Dan pas je je dus gewoon aan die vriend/vriendin aan, neuh ga me niet verlagen tot dat soort acties.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 12:58
Verwijderd
Hij is weleens te laat als ik hem van het station op haal, maar dan heeft ie gewoon een ronde tijd gezegd (bijvoorbeeld 17:00) terwijl de trein pas 10 minuten later aankomt. Inmiddels weet ik dus dat ik er dan pas 10 minuten later hoef te staan. Of de trein heeft een keer vertraging.

Als hij naar mn huis toekomt is hij ook meestal later dan hij zegt maar dat hangt dan ook maar net van de aansluiting af en dergelijke, soms is ie ook vroeger.

Het is in ieder geval niet in een mate dat ik me eraan stoor, ik ben zelf ook niet zo goed in op tijd komen dus..
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 14:55
Jellientje
Jellientje is offline
als ik dat zo hoor... ik ben eigenlijk altijd te laat, op feestjes kom ik gwoon standaard een uur later - niet omdat ik dat wil ofsow - & als ik iets afsprak met mijn ex dan zou ik in de middag komen, dat kon rond 1 uur zijn of rond 4.. -meestal dus rond 4 uur mrja- & niemand deed daar moeilijk over. he-le-maal niet. Meestal zei ik dat ik heb wel zag verschijnen.. wat maakt mij het uit of ie op tijd is of niet. Dat is wel anders als we echt op tijd moeten zijn.. dan lukt dat meestal op het nippertje.

Ook mijn vriendinnen zijn al-tijd te laat.. - als we zeggen dat we er rond 8 uur zijn, wordt het meestal half 11...- en een van mijn vriendinne wordt daar egt gek van.. dat snap ik wel, en dan probeer ik ook op tijd te komen.. maar meestal lukt dat niet
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 17:12
Princesita
Princesita is offline
mijn vriend kwam in het begin wel es te laat, en dan wel meer dan een half uur. een keer ben ik toen heel boos geworden, en vanaf toen ging het goed. Nu zou hij vanmiddag een keer komen, geen tijd afgesproken ofzo maar hij zou vroeg naar zijn broer toegaan zodat ie daarna hier kon komen. Nu heeft ie de hele dag niks van zich laten horen dus ben ik vrij pissed off nu...Dit is de 2e keer dat ie me echt op m laat wachten voor een lange tijd, dus nu is het genoeg geweest. Voel me wel kut, maar ik kan hier dus echt niet tegen...
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 18:13
Lily
Lily is offline
Mijn vriend is áltijd veel te laat. Bijvoorbeeld als we afspreken o 3 uur ergens heen te gaan, is het bijna altijd zo dat hij belt dat het een trein (of twee treinen) later wordt...

Ik vind het best vervelend, maar hij is gewoon zo iemand die nooit opschiet. Als hij bijna weg moet wordt hij altijd wel afgeleid door een mailtje of de post of iets anders.

Gelukkig belt hij wel áltijd als het later wordt, daar ben ik dan wel weer blij om. Hij zal me nooit zomaar laten wachten zonder iets te laten horen. Maar 't blijft vervelend...
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 14:48
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Mijn vriendje is vaak te vroeg
Ook wel eens lastig omdat ik dan nog druk bezig ben met me mezelf toonbaar maken.
Oud 14-12-2003, 19:55
Slettelina *
Slettelina * is offline
We spreken niet echt altijd een tijd af ofzo.. Als hij of ik te laat komt vanwege weet ik niet wat bellen we altijd ff
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 20:26
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ja mijn vriend was net zo. ik ben toen ook een keer heel erg boos geworden. twee keer zelfs. beide keren dacht hij dat ik het uit wilde maken. bij de tweede keer is ie zo erg geschrokken dat ie er nu meer aan denkt. hij bedoelde er verder niets mee, hij komt gewoon overal vaak te laat. maar ik kan daar echt niet tegen. ben zelf ook altijd te vroeg.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 18:58
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Mijn vriendje is wel eens te laat, maar dat is meestal niet meer dan een half uur en als dat wel is, laat ie dat even weten.
Ik zit er ook niet zo mee als ie laat is, omdat ik weet hoe moeilijk het is ergens op tijd te komen. Ik ben zelf namelijk ook altijd te laat
Oud 15-12-2003, 21:10
Verwijderd
Citaat:
miro schreef op 10-12-2003 @ 15:32:
Ik sta dr om bekend dat ik iets met tijd heb. Ik ben ALTIJD te vroeg en altijd te bang dat ik te laat kom, zonder horloge kan ik niet.

Mijn vriend is heel af en toe te laat, t komt eigenlijk zelden voor en als t zo is dan ligt t meestaal aan het openbaar vervoer.

Ik zou dr absoluut niet tegen kunnen als mijn vriend constant te laat kwam.
Ik heb ook iets met tijd. Ik ben ook hartstikke bang te laat te komen, kijk continu of ik al weg moet. Als ik ergens te laat ben, vanwege het openbaar vervoer dan ben ik echt pissed.

Mijn vriend is ook nooit te laat, we zijn gelukkig beiden zo. Ik welliswaar wat erger dan hij
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 21:14
Sentingua
Sentingua is offline
Citaat:
ik ben T@M@R@ schreef op 15-12-2003 @ 22:10:
Ik heb ook iets met tijd. Ik ben ook hartstikke bang te laat te komen, kijk continu of ik al weg moet. Als ik ergens te laat ben, vanwege het openbaar vervoer dan ben ik echt pissed.

Mijn vriend is ook nooit te laat, we zijn gelukkig beiden zo. Ik welliswaar wat erger dan hij
verder zijn jullie allebei zo gek als een deur.. maar dat geeft niet..
Oud 16-12-2003, 12:25
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
xStefjuhx schreef op 11-12-2003 @ 21:55:
Tsjah, dat zou ook nog eens kunnen. Dan vermoord ik hem!!!
dan kun je em beter óf nu africhten óf aan de kant zetten. Het zou best een goed argument kunnen zijn om het uit te maken.
Persoonlijk heb ik ook een hekel aan veel-te-laat-komers, maar ja, dat doet er nu niet toe....
Oud 19-12-2003, 01:40
coecie
coecie is offline
als ik met mijn vriendje afspreek, dan hebben we altijd een ruime marge... aangezien we 3 uur van elkaar vandaan wonen kan ik hem altijd bellen als ik een trein of wat heb gemist, en dan is er geen nood, want hij zou toch pas over 3 uur vertrekken om me op te halen

daarbij, ik kan zelf naar zijn huis lopen, en hij naar het mijne. als we ergens afspreken... nee dat doen we eigenlijk nooit...
ja weleens als we naar belgie gaan, dan spreken we af op roosendaal, maar dan moet je met je overstap altijd sowieso een half uur tot uur wachten en in die tijd is de ander er altijd allang

we zijn allebei trouwens wel echt sterren in te laat komen
vooral als hij bij mij slaapt, of ik bij hem... ik slaag er gewoon niet in het huis te verlaten en ergens heen te gaan, en dat geldt ook voor hem... samen zijn wij totale slampampers
Reageren

Regels voor berichten