Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik had een vriendje...en die kwam na een paar maanden te laat......altijd een half uur of later...dat was best wel frustrerend..
ik heb er toen ook na een aantal maanden wat van gezegd maar toen werd ie kwaad enzo en zei ie dat ik hem moest nemen zoals ie was...maarja ik snap niet wat er zo moeilijk aan is om gewoon op tijd te komen. Ik ben altijd iemand die eerder te vroeg dan te laat komt...misschien dat ik me er daarom wel zo aan ergerde ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hmm..
![]() Naja, als ik met m'n vriendje afspreek dan kan ik nooit echt te laat zijn, want hij komt altijd hierheen. Maar heel vaak als ik met mensen afspreek ben ik wel een kwartier te laat ofzo.. ik heb moeite met opstaan, jas aandoen en naar m'n fiets lopen ofzo ![]() ![]() Het is wel grappig, want vaak als ik met iemand afspreek (een jongen dan) en ik doe m'n best om op tijd te zijn (een half uur van te voren helemaal klaar zitten, alles tot in de puntjes geregeld) dan zijn ze meestal te laat.. en dan net die ene keer dat je niet op tijd klaar bent en denkt/hoopt dat ze iets later komen, dan zijn ze opeens op tijd of te vroeg ![]() ![]() Maarjah.. ik heb nog nooit een vriendje gehad die echt veel te laat kwam ofzo.. ik ben zelf juist degene die weleens iets later komt.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() 2 uur zou ik trouwens niet goed vinden en zelf ook nooit doen (ja, tenzij mijn trein vertraging heeft ofzo, maar dan kun je er echt niets aan doen) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder kun je hem uitleggen dat jij ook wel andere dingen te doen hebt, dus dat je als je geweten had dat hij veel te laat zou zijn, dan had je je tijd wel anders kunnen gebruiken ipv op hem te wachten, denkend dat hij ieder moment kan komen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
nee. dat is ook bijna onmogelijk omdat we wat dat betreft redelijk afhankelijk van mekaar zijn. vooral ik van hem, hij kan vanaf t station naar mn huis lopen, maar ik zou op t station op m moeten wachten.
als hij naar mij toekomt is hij vaker te vroeg dan te laat. soms wel 2 uur, maar dat is niet erg. |
![]() |
||
Citaat:
persoonlijk zou ik dat vet irritant vinden, maar mooi als het voor jou wel werkt
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (Meestal belt hij 's avonds van het werk op:'Ja, ik kom voor tien uur thuis!' dan weet ik dus dat het laat gaat worden, uur of twaalf/één, hij vaak nog niet ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik sta dr om bekend dat ik iets met tijd heb. Ik ben ALTIJD te vroeg en altijd te bang dat ik te laat kom, zonder horloge kan ik niet.
Mijn vriend is heel af en toe te laat, t komt eigenlijk zelden voor en als t zo is dan ligt t meestaal aan het openbaar vervoer. Ik zou dr absoluut niet tegen kunnen als mijn vriend constant te laat kwam. |
![]() |
||
Citaat:
|
Kijk, dat is nou zo fijn van een vriendje dat 10 mins lopen bij je vandaan woont
![]() ![]() Maar verder ben ik degene die vaak te laat komt, geloof ik. Sowieso, zulke dingen gaan bij mij altijd fout. En doe ik het een keertje goed, dan gaat de bus toevallig (toevallig?) niet. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben altijd een halve minuut tot 2 minuten te laat, behalve bij een generale repetitie van het orkest op vrijdagavond; dat vind ik gewoon heel belangrijk, dus zorg ik altijd dat ik een kwartier te vroeg ben. Gezien mijn toekomstige vriendin ook heel belangrijk zal zijn, hoop ik dat ik op dat soort afspraken ook ruimschoots op tijd zal komen.
![]() |
![]() |
|
Hij is wel eens een half uur te laat gekomen, maar hij moet anderhalf uur reizen dus dan vind ik dat niet zo heel erg.
Ik kom bij hem eigenlijk nooit te laat omdat ik met het openbaar vervoer moet en dus aan die tijden vast zit. Mijn bus missen gebeurt me om de een of andere vage reden nooit terwijl ik altijd echt bijna te laat uit huis wegga. Nouja, natuurlijk heeft de trein wel eens vertraging, maar dan kan ik er ook niks aan doen.
|
Verwijderd
|
ik ben altijd precies op tijd
![]() mijn vriend is practisch altijd te laat.'ik kom tussen half 5 en kwart voor 5', en dan is het 5 uur. ik heb me erop ingesteld, ben het nu gewend. *t is daar een familietrekje, dus och ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik kom zelf liever te vroeg dan te laat, gelukkig is mijn vriend -voor zover ik het gemerkt heb
![]() ![]() Ik heb er een hekel aan als je om 3 uur afspreekt en iemand komt rond kwart over 3, half 4 pas. De vriend van een vriendin van mij komt standaard een half uur te laat. Ze zegt tegenwoordig dus maar tegen hem: 'dan moet je wel echt om 8 uur bij mij zijn, anders halen we het niet!' terwijl het eigenlijk half 9 is, maar dan zijn ze tenminste nog op tijd uiteindelijk... Vreselijk lijkt me dat. Ik zou er niet tegen kunnen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als we écht ergens moeten zijn om half 9 zeg ik ook wel gewoon 8 uur zodat ie op tijd is, en anders spreken we bij mij thuis af en ietsje langer wachten achter de computer met wat te drinken erbij is ook niet zo erg ![]()
|
Mijn vriendin komt meestal gewoon precies op tijd. (oke een een verschil van 5 minuten te vroeg of te laat reken ik niet echt mee, kan gebeuren)
Ikzelf kom meestal ook precies op tijd, gebeurt eigenlijk zelden dat ik iets later ben. Ben eerder te vroeg dan te laat ![]()
|
![]() |
Nou mijn vriend komt ook áltijd te laat. Meestal een kwartier-halfuur. Tenzij ik vreselijk dram dathij op tijd móet komen ofzow. maar anders............. en dat terwijl ik niet te laat kán komen. Ik ben meestal overal te vroeg.
Dus ik zit me nog wel eens kwaad te maken als ik weer 'ns wachten moet........... maar er valt mee te leven. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij is weleens te laat als ik hem van het station op haal, maar dan heeft ie gewoon een ronde tijd gezegd (bijvoorbeeld 17:00) terwijl de trein pas 10 minuten later aankomt. Inmiddels weet ik dus dat ik er dan pas 10 minuten later hoef te staan. Of de trein heeft een keer vertraging.
Als hij naar mn huis toekomt is hij ook meestal later dan hij zegt maar dat hangt dan ook maar net van de aansluiting af en dergelijke, soms is ie ook vroeger. Het is in ieder geval niet in een mate dat ik me eraan stoor, ik ben zelf ook niet zo goed in op tijd komen dus.. |
![]() |
|
als ik dat zo hoor... ik ben eigenlijk altijd te laat, op feestjes kom ik gwoon standaard een uur later - niet omdat ik dat wil ofsow - & als ik iets afsprak met mijn ex dan zou ik in de middag komen, dat kon rond 1 uur zijn of rond 4.. -meestal dus rond 4 uur mrja- & niemand deed daar moeilijk over. he-le-maal niet. Meestal zei ik dat ik heb wel zag verschijnen.. wat maakt mij het uit of ie op tijd is of niet. Dat is wel anders als we echt op tijd moeten zijn.. dan lukt dat meestal op het nippertje.
Ook mijn vriendinnen zijn al-tijd te laat.. - als we zeggen dat we er rond 8 uur zijn, wordt het meestal half 11...- en een van mijn vriendinne wordt daar egt gek van.. dat snap ik wel, en dan probeer ik ook op tijd te komen.. maar meestal lukt dat niet ![]() |
![]() |
|
mijn vriend kwam in het begin wel es te laat, en dan wel meer dan een half uur. een keer ben ik toen heel boos geworden, en vanaf toen ging het goed. Nu zou hij vanmiddag een keer komen, geen tijd afgesproken ofzo maar hij zou vroeg naar zijn broer toegaan zodat ie daarna hier kon komen. Nu heeft ie de hele dag niks van zich laten horen dus ben ik vrij pissed off nu...Dit is de 2e keer dat ie me echt op m laat wachten voor een lange tijd, dus nu is het genoeg geweest.
![]() |
![]() |
|
Mijn vriend is áltijd veel te laat. Bijvoorbeeld als we afspreken o 3 uur ergens heen te gaan, is het bijna altijd zo dat hij belt dat het een trein (of twee treinen) later wordt...
Ik vind het best vervelend, maar hij is gewoon zo iemand die nooit opschiet. Als hij bijna weg moet wordt hij altijd wel afgeleid door een mailtje of de post of iets anders. Gelukkig belt hij wel áltijd als het later wordt, daar ben ik dan wel weer blij om. Hij zal me nooit zomaar laten wachten zonder iets te laten horen. Maar 't blijft vervelend... |
![]() |
|
![]() |
ja mijn vriend was net zo. ik ben toen ook een keer heel erg boos geworden. twee keer zelfs. beide keren dacht hij dat ik het uit wilde maken. bij de tweede keer is ie zo erg geschrokken dat ie er nu meer aan denkt. hij bedoelde er verder niets mee, hij komt gewoon overal vaak te laat. maar ik kan daar echt niet tegen. ben zelf ook altijd te vroeg.
|
![]() |
|
Mijn vriendje is wel eens te laat, maar dat is meestal niet meer dan een half uur en als dat wel is, laat ie dat even weten.
Ik zit er ook niet zo mee als ie laat is, omdat ik weet hoe moeilijk het is ergens op tijd te komen. Ik ben zelf namelijk ook altijd te laat ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn vriend is ook nooit te laat, we zijn gelukkig beiden zo. Ik welliswaar wat erger dan hij ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Persoonlijk heb ik ook een hekel aan veel-te-laat-komers, maar ja, dat doet er nu niet toe....
|
als ik met mijn vriendje afspreek, dan hebben we altijd een ruime marge... aangezien we 3 uur van elkaar vandaan wonen kan ik hem altijd bellen als ik een trein of wat heb gemist, en dan is er geen nood, want hij zou toch pas over 3 uur vertrekken om me op te halen
daarbij, ik kan zelf naar zijn huis lopen, en hij naar het mijne. als we ergens afspreken... nee dat doen we eigenlijk nooit... ja weleens als we naar belgie gaan, dan spreken we af op roosendaal, maar dan moet je met je overstap altijd sowieso een half uur tot uur wachten en in die tijd is de ander er altijd allang we zijn allebei trouwens wel echt sterren in te laat komen vooral als hij bij mij slaapt, of ik bij hem... ik slaag er gewoon niet in het huis te verlaten en ergens heen te gaan, en dat geldt ook voor hem... samen zijn wij totale slampampers
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Te laat komen Verwijderd | 10 | 13-02-2017 22:00 | |
Studeren |
Student en depressief: wat te doen? tim0thy | 9 | 19-07-2014 14:54 | |
Algemene schoolzaken |
altijd te laat Verwijderd | 16 | 28-12-2010 22:21 | |
De Kantine |
hoe vervelend vind jij het als iemand continu te laat komt? drukknoopje | 46 | 12-05-2007 17:57 | |
Lifestyle |
Ben ik te laat met spammen? Verwijderd | 2 | 10-01-2005 01:11 | |
Algemene schoolzaken |
kom jij vaak te laat? charly not | 68 | 21-02-2003 23:11 |