Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maarehm... Je had een sexrelatie met haar? En dat wil je nu niet meer, omdat ze met een ander gezoend heeft? Ok, einde sexrelatie en opgelost. Ook geen tweede kans geven dan. |
![]() |
|
Ben ik het eigenlijk wel mee eens. Een sexrelatie is meestal geheel vrijblijvend, wat dus ook betekend dat je beiden open mag staan voor iemand anders en eventueel een nieuwe relatie. Jullie hebben niet voor niks afgesproken om met jullie relatie te stoppen. Dat je dan nog op basis van een sexrelatie doorgaat, is vaak puur om het lichamelijke en niet omdat jullie eigenlijk wel nog een relatie zouden willen hebben, of omdat één van beide nog gevoelens heeft. Op die manier doe je jezelf en elkaar alleen maar pijn.
Ik weet niet of jullie iets over die sexrelatie hebben afgesproken? Hebben jullie het daar soweiso over gehad, of rolden jullie daar vanzelf in? Aan één kant kan ik me jouw reactie wel voorstellen, maarja...In mijn ogen is dat het 'risico' van een sexrelatie. In feite ben je gewoon allebei vrij, dus dan kan er idd zomaar iemand anders tussendoor komen. Als ik jou was, zou ik er wel met je ex over praten. Vertel haar hoe je erover denkt, en hoe je je er bij voelt. Dan kom je er dus ook voor jezelf achter hoe jij tegenover een sexrelatie stond/staat. En hoe jullie nu verder willen.
Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 16:46. |
![]() |
|
Ik ga hier nu groffe insinuaties doen en doen alsof ik er verstand van op.. u bent gewaarschuwd!:
over dat 'vreemdgaan' van haar... Julile hadden een seksrelatie en ik denk dat zij niet wist of jij nou daadwerkelijk wat voor haar voelde of niet.. dus wou ziij misschien laten zien dat ze jou ook niet zo bijzonder vond.. of ze.. nou weet ik veel.. maar jullie hadden iig niks. Ik denk dat ze je evn rust wil gunnen, en je moet er morgen zeker even bellen of nog beter, bij haar langsgaan.. en dan gewoon dit alles helemaal uitpraten.. maar dat lijkt mij en wie ben ik?
||
Citaat:
Helemaal mee eens ![]()
|
Verwijderd
|
Ik snap het niet helemaal, het is je ex, jullie hebben nog wel sex, maar toch een ex, en je vind het erg dat ze een ander zoent, en nou wil je haar niet meer zien........
Raar verhaal, ik denk dat je jezelf heel wat leed had kunnen besparen met de stelling: uit is uit...... hoe moeilijk dat ook is...... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarom hadden jullie dan een sexrelatie en geen "echte" relatie?
Want jij noemt het vreemdgaan, terwijl jullie eigenlijk geen relatie hadden. Je wilde dus wel de sex en verder nix? ![]() Misschien wilde zij de hele tijd al meer en kon ze er niet tegen dat jij alleen maar sex met haar wou. (Dit is ook maar een idee hoor). Je moet ook duidelijker tegen elkaar zijn over je gevoelens. Als je meer voor elkaar voelt en ook nog eens exen bent, dan moet je geen sexrelatie nemen. Blijkbaar geeft ze wel om je, anders was ze niet zo overstuur. En hoe zit dat dan met jou? Voel je nog wat voor haar? Want je kunt niet tegen iemand zeggen "ik wil alleen maar sex met jou, geen relatie, maar je mag niet met anderen zoenen, etc", terwijl je ook nog eens weet wat zij voor je voelt. Probeer alles wat duidelijker te krijgen. |
![]() |
|
"mn ex waar ik n sexrelatie mee heb, en ook nog wel n btje meer ZEGT ZIJ, heeft woensdag met n ander gezoend (niet voor de 1e keer trouwes) terwijl ze me BELOOFD had niets te doen etc(dit is nou voor de 3e keer gebeurd, en iedreen zegt, wat n hoer blabla, jij bent te goed voor dr..blabla...),"
Ik ben dan natuurlijk weer de enige die het opvalt dat het probleem simpelweg misschien gewoon is, dat iemand iets belooft en dan niet nakomt en dat dat gewoon fout is? ![]() Of er dan een seksrelatie is of niet, heeft er geen barst mee te maken? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik bedoel; als ze je zo graag terug wilt, ga je toch niet zoenen met een ander ?!? Dan klopt er gewoon iets niet. ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik vind je best wel een zeikmannetje..
Maargoed.. het is je ex, je hebt een sexrelatie.. maar zij mag ondertussen met niemand zoenen.. Vind het allemaal vaag.. En als ze je nog niet smst trek jij maar gelijk de conclusie dat ze niet wil dat het goedkomt terwijl ze daarvoor huilend voor je deur stond.. Vaaaag
|
het gaat erom dat ze dingen beloofd en t dan niet nakomt.
daar heeft die sexrelatie in principe niet veel mee te maken. uitleg van de sexrelatie: zij blijft zeggen ik hou van je blabla. ze wil sex,maar niets vast maar beloofd wel niet iets met andere te doen...en dat heeft ze dus wel gedaan, naja dan moet je het OF niet beloven OF niet doen,maar dit kan niet vind ik |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik zou het er toch over hebben, jullie hebben immers geen vaste relatie. Het is wel knap lullig van dr, ben ik met je eens.
Ik zou het ook echt niet leuk vinden, maar ik en me ex hebben afgesproken het gewoon niet te doen, en stel dat één van ons verliefd zou worden op iemand, dan zouden we het er met elkaar over hebben... Anyway, succes.
|
Ik vind dat je in ieder geval met dr moet praten.
Had een beetje hetzelfde met mijn ex, die me allerlei klote dingen flikte. Maar nu is het wel redelijk uitgepraat. Ook wij hadden een sexrelatie. En als je echt nog om dat meisje geeft, dan kan je dat helemaal opvreten. Daar moet je dus wel rekening mee houden. En vergeet ook niet wat ze je allemaal geflikt heeft, voordat ze het je dus weer flikt. |
![]() |
||
Citaat:
en nu hoeft t voor mij ook niet meer, omdat t vertrouwen helemaal weg is |
![]() |
||
Citaat:
ze heeft niet gesmst, en op msn begon zij ook geen gesprek (ik ook niet btw, maar dat is omdat ik vind dat t maar van haar kant moet komen en niet van mij) |
![]() |
|
Laat haar nou gaan. Ze doet je steeds opnieuw pijn. Ze vind jou niet leuk, ze vind je aandacht leuk. Maar ze moet toch iets zeggen zodat jij niet stopt met jullie spannende sexrelatie?! Laat haar gaan. Spreek niets meer af, praat niet meer met elkaar. Ga gewoon allebei jullie eigen wegen.
|
![]() |
|
Met je ex moet je ook geen sexrelatie aangaan. Er zit nog veel te veel hartzeer van vroeger tussen. Ik heb niet voor niets zo de schurft aan een sexrelatie. Of je hebt er allebei echt geen snippertje gevoel bij, en waarom zou je dan sex hebben?, of een van de twee heeft wel en de ander geen gevoelens en dat is een recept voor een drama in drie bedrijven, of jullie hebben allebei gevoelens en dan moet je een echte relatie hebben en niet dat halfslachtige gedoe waarbij je niet echt weet waar je aan toe bent.
Advies aan jullie allebei: ga zitten, en wees eerlijk naar elkaar. Praat dingen goed uit, geen verborgen agenda's en niet bang zijn om elkaar te kwetsen. De waarheid moet nu maar eens boven komen. Want nu heb je geen rust. |
![]() |
|
Hey, ik heb het maar tot de helft gelezen, want kreeg er aanvallen van..!!
![]() Maar joggie, het is zondag, en misschien is ze der al.. maar weet je wat ik niet snap. Je zegt: ik heb der 3 kansen gegeven, en ze kwam haar beloftes niet na, en nu is het genoeg... Tot zover zijn we het met elkaar eens, niet? Maar wat ik dus niet snap: waarom twijfel je nog aan het geen wat je moet doen?? ![]() Het is toch duidelijk, of zie ik het allemaal verkeerd?? En van dat sms-en, ben ik het helemaal met je eens..!! Laat haar gewoon vallen jongen, ze probeert de grote player uit te hangen, wat haar volgens mij niet eens lukt..!! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Sowieso duurt dat bij mij heel erg lang, voor ik NIKS meer voel, en dan hoef ik er ook echt geen sex meer mee. Ik zal wel veel te sentimenteel zijn. |
![]() |
||
Citaat:
Dat jij dat niet kan/kunt voorstellen, hoeft nog niet zo te zijn dat anderen dat ook niet kunnen. Ikzelf heb ook seks gehad met m'n ex nadat het uit is gegaan; omdat het lekker was maar we gewoonweg niets meer voor elkaar voelde kwa liefde; we waren nog gewoon vrienden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En blijkbaar heb jij nog nooit meegemaakt dat je liefde voor iemand gewoon weggeebt is? ![]() ![]() |
![]() |
|
Nee, ik zei toch, ik had niet alles gelezen.. kwam tot de helft en toen werd ik gek omdat men zo slecht leest ook..
Zeggen ze van this maar een sexrelatie, waar maak je je druk om, terwijl dat mannetje zei van volgens haar zelfs iets meer en ze had beloftes blablabla.. Snap je, vandaar dat ik niet alle reacties hadgelezen.. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Suicidale vriendin Lester_Polfus | 42 | 14-08-2006 20:42 | |
Liefde & Relatie |
Chatlog gelezen van hem en z'n vriend floorzub | 65 | 17-05-2004 08:30 | |