Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2003, 17:42
Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
mn ex waar ik n sexrelatie mee heb, en ook nog wel n btje meer ZEGT ZIJ, heeft woensdag met n ander gezoend (niet voor de 1e keer trouwes) terwijl ze me BELOOOFD had niets te doen etc(dit is nou voor de 3e keer gebeurd, en iedreen zegt, wat n hoer blabla, jij bent te goed voor dr..blabla...),
Ik heb haar nu gezegd dat ik dr niet meer hoef te zien, en zij stond vanmorgen voor mn deur, helemaal in tranen, dat ze me trug wil als vriend etc, dat ze me niet kwijt wil blabla...
Mah ze wist dat dit t gevolg was als ze zou zoenen, mah ik bleef dus volhouden dat ik dr niet meer hoefde te zien.
Ik heb tegen dr gezegd, ik bel je zondag wel om dan iets af te spreken, dat wou ze heel graag, omdat ze t goed wil laten komen.
Ik zei nog als laatste, als je wilt smse, dat mag.
Dat heeft ze niet gedaan, dus lijkt het mij alsof ze niet wil smse, niet wil dat t goed komt, dus moet ik zondag nou nog wel haar de kans geven zondag?

en wat vinden jullie dr verder van?
Advertentie
Oud 19-12-2003, 17:45
probeer
probeer is offline
wel doen, maar dan niet om sex te hebben ofzo, maar om met dr te praten, en uit te zoeken of jullie samen verder gaan.
Oud 19-12-2003, 17:47
Vini-Vidi-Vici
ja maar vind je ook niet, dat als zij nu niet smst t zo lijkt alsof t dr niet echt daadwerkelijk boeit?
Oud 19-12-2003, 18:01
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
God, wat heb ik toch een kolerehekel aan sms!!

*Sorry*

Wat ik bedoel te zeggen: wat maakt het nou uit of ze essemest of niet? Praat met d'r, zondag en maak duidelijk wat je wilt. Ik persoonlijk zou haar niet meer willen als vriendin.
Oud 19-12-2003, 18:05
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef op 19-12-2003 @ 18:47:
ja maar vind je ook niet, dat als zij nu niet smst t zo lijkt alsof t dr niet echt daadwerkelijk boeit?
Heb je wel eens bedacht dat zij misschien niet weet wat ze moet sms-en? Ik denk dat ze eerst je telefoontje afwacht, om te zien waar ze aan toe is...
Oud 19-12-2003, 18:19
Bruut
Bruut is offline
zou haar ook niet meer als vriendin willen.. als ze 3x vreemd gaat dan kan ze opkutten.. misschien beetje hard, maar zo ist!!
Oud 19-12-2003, 18:33
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Gothic schreef op 19-12-2003 @ 19:05:
Heb je wel eens bedacht dat zij misschien niet weet wat ze moet sms-en? Ik denk dat ze eerst je telefoontje afwacht, om te zien waar ze aan toe is...
Juist. Of ze is bang alleen nog maar meer fout te doen door te sms-en; misschien wil ze je wel even rust gunnen om na te denken...

Maarehm... Je had een sexrelatie met haar? En dat wil je nu niet meer, omdat ze met een ander gezoend heeft? Ok, einde sexrelatie en opgelost. Ook geen tweede kans geven dan.
Oud 19-12-2003, 20:20
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ben ik het eigenlijk wel mee eens. Een sexrelatie is meestal geheel vrijblijvend, wat dus ook betekend dat je beiden open mag staan voor iemand anders en eventueel een nieuwe relatie. Jullie hebben niet voor niks afgesproken om met jullie relatie te stoppen. Dat je dan nog op basis van een sexrelatie doorgaat, is vaak puur om het lichamelijke en niet omdat jullie eigenlijk wel nog een relatie zouden willen hebben, of omdat één van beide nog gevoelens heeft. Op die manier doe je jezelf en elkaar alleen maar pijn.
Ik weet niet of jullie iets over die sexrelatie hebben afgesproken? Hebben jullie het daar soweiso over gehad, of rolden jullie daar vanzelf in? Aan één kant kan ik me jouw reactie wel voorstellen, maarja...In mijn ogen is dat het 'risico' van een sexrelatie. In feite ben je gewoon allebei vrij, dus dan kan er idd zomaar iemand anders tussendoor komen.

Als ik jou was, zou ik er wel met je ex over praten. Vertel haar hoe je erover denkt, en hoe je je er bij voelt. Dan kom je er dus ook voor jezelf achter hoe jij tegenover een sexrelatie stond/staat. En hoe jullie nu verder willen.

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 16:46.
Oud 19-12-2003, 20:24
jet
jet is offline
Ik ga hier nu groffe insinuaties doen en doen alsof ik er verstand van op.. u bent gewaarschuwd!:

over dat 'vreemdgaan' van haar... Julile hadden een seksrelatie en ik denk dat zij niet wist of jij nou daadwerkelijk wat voor haar voelde of niet.. dus wou ziij misschien laten zien dat ze jou ook niet zo bijzonder vond.. of ze.. nou weet ik veel.. maar jullie hadden iig niks. Ik denk dat ze je evn rust wil gunnen, en je moet er morgen zeker even bellen of nog beter, bij haar langsgaan.. en dan gewoon dit alles helemaal uitpraten.. maar dat lijkt mij

en wie ben ik?
Oud 19-12-2003, 20:24
Laen
Laen is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 19-12-2003 @ 21:20:
Ben ik het eigenlijk wel mee eens. Een sexrelatie is meestal geheel vrijblijvend, wat dus ook betekend dat je beiden open mag staan voor iemand anders en eventueel een nieuwe relatie. Jullie hebben niet voor niks afgesproken om met jullie relatie te stoppen. Dat je dan nog op basis van een sexrelatie doorgaat, is vaak puur om het lichamelijke en niet omdat jullie eigenlijk wel nog een relatie zouden willen hebben, of omdat één van beide nog gevoelens heeft. Op die manier doe je jezelf en elkaar alleen maar pijn.
Ik weet niet of jullie iets over die sexrelatie hebben afgesproken? Hebben jullie het daar soweiso over gehad, of rolden jullie daar vanzelf in? Aan één kant kan ik me jouw reactie wel voorstellen, maarja...In mijn ogen is dat het 'risico' van een sexrelatie. In feite ben je gewoon allebei vrij, dus dan kan er idd zomaar iemand anders tussendoor komen.

Als ik jou was, zou ik er wel met je ex over praten. Vertel haar hoe je erover denkt, en hoe je je er bij voelt. Dan kom je er dus ook voor jezelf achter hoe jij tegenover een sexrelatie stond/staat. En hoe jullie nu verder willen.

Helemaal mee eens
Oud 19-12-2003, 20:25
Verwijderd
Ik snap het niet helemaal, het is je ex, jullie hebben nog wel sex, maar toch een ex, en je vind het erg dat ze een ander zoent, en nou wil je haar niet meer zien........

Raar verhaal, ik denk dat je jezelf heel wat leed had kunnen besparen met de stelling: uit is uit......
hoe moeilijk dat ook is......
Oud 20-12-2003, 02:14
stainlesssteel
stainlesssteel is offline
Citaat:
jet666 schreef op 19-12-2003 @ 21:24:
Ik ga hier nu groffe insinuaties doen en doen alsof ik er verstand van op.. u bent gewaarschuwd!:

over dat 'vreemdgaan' van haar... Julile hadden een seksrelatie en ik denk dat zij niet wist of jij nou daadwerkelijk wat voor haar voelde of niet.. dus wou ziij misschien laten zien dat ze jou ook niet zo bijzonder vond.. of ze.. nou weet ik veel.. maar jullie hadden iig niks. Ik denk dat ze je evn rust wil gunnen, en je moet er morgen zeker even bellen of nog beter, bij haar langsgaan.. en dan gewoon dit alles helemaal uitpraten.. maar dat lijkt mij

en wie ben ik?
jij bent jet en je vriend heet victor
Oud 20-12-2003, 04:20
Verwijderd
Ehm, als je uit elkaar bent kun je technisch gezien niet echt vreemdgaan
Oud 20-12-2003, 05:52
Verwijderd
ben je daar nou nog steeds mee bezig laat der los man, zeg tegen der dat ze op kan zouten en ga verder met je leven
Oud 20-12-2003, 08:16
Verwijderd
Waarom hadden jullie dan een sexrelatie en geen "echte" relatie?
Want jij noemt het vreemdgaan, terwijl jullie eigenlijk geen relatie hadden. Je wilde dus wel de sex en verder nix?
Misschien wilde zij de hele tijd al meer en kon ze er niet tegen dat jij alleen maar sex met haar wou.
(Dit is ook maar een idee hoor).

Je moet ook duidelijker tegen elkaar zijn over je gevoelens. Als je meer voor elkaar voelt en ook nog eens exen bent, dan moet je geen sexrelatie nemen. Blijkbaar geeft ze wel om je, anders was ze niet zo overstuur.

En hoe zit dat dan met jou? Voel je nog wat voor haar? Want je kunt niet tegen iemand zeggen "ik wil alleen maar sex met jou, geen relatie, maar je mag niet met anderen zoenen, etc", terwijl je ook nog eens weet wat zij voor je voelt.

Probeer alles wat duidelijker te krijgen.
Oud 20-12-2003, 09:19
miro
miro is offline
Idd

Ik snap je hele probleem niet. (en over dat smsen is helemaal onzin) Waarschijnlijk smst ze niet omdat jij zo boos op dr was?? en dat ze denkt dat ze je even met rust moet laten?

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 16:47.
Oud 20-12-2003, 10:01
Marcade
Marcade is offline
"mn ex waar ik n sexrelatie mee heb, en ook nog wel n btje meer ZEGT ZIJ, heeft woensdag met n ander gezoend (niet voor de 1e keer trouwes) terwijl ze me BELOOFD had niets te doen etc(dit is nou voor de 3e keer gebeurd, en iedreen zegt, wat n hoer blabla, jij bent te goed voor dr..blabla...),"

Ik ben dan natuurlijk weer de enige die het opvalt dat het probleem simpelweg misschien gewoon is, dat iemand iets belooft en dan niet nakomt en dat dat gewoon fout is?

Of er dan een seksrelatie is of niet, heeft er geen barst mee te maken?
Oud 20-12-2003, 10:05
Last Resort
Last Resort is offline
dat meisje valt in de categorie 'zo snel mogelijk dumpen en nooit meer wat mee te maken hebben'
Oud 20-12-2003, 10:19
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
Marcade schreef op 20-12-2003 @ 11:01:
"mn ex waar ik n sexrelatie mee heb, en ook nog wel n btje meer ZEGT ZIJ, heeft woensdag met n ander gezoend (niet voor de 1e keer trouwes) terwijl ze me BELOOFD had niets te doen etc(dit is nou voor de 3e keer gebeurd, en iedreen zegt, wat n hoer blabla, jij bent te goed voor dr..blabla...),"

Ik ben dan natuurlijk weer de enige die het opvalt dat het probleem simpelweg misschien gewoon is, dat iemand iets belooft en dan niet nakomt en dat dat gewoon fout is?

Of er dan een seksrelatie is of niet, heeft er geen barst mee te maken?
idd....en dat gebeurd veel vaker met meer dingen, zoals niet bellen terwijl wel afgesproken, blabla
Oud 20-12-2003, 10:22
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef op 20-12-2003 @ 11:19:
idd....en dat gebeurd veel vaker met meer dingen, zoals niet bellen terwijl wel afgesproken, blabla
Mjuh; dan kan ik wel begrijpen dat je geen volledige relatie wil; zo te horen is ze gewoon nog niet klaar, of te vertrouwen voor een relatie. Zelfs al heb je nog gevoelens voor haar .. je wilt geen relatie hebben die wankel staat waar je telkens zo'n zeurderig wantrouwend gevoel hebt.

Ik bedoel; als ze je zo graag terug wilt, ga je toch niet zoenen met een ander ?!? Dan klopt er gewoon iets niet. En dat heeft dan geen barst te maken met 'relatie' .. 'seksrelatie' of whatever .. maar simpelweg met 't feit dat ze blijkbaar behoefte heeft aan het saliva van een andere vent .. ofzo
Oud 20-12-2003, 10:45
Vini-Vidi-Vici
pcies, ik zou dr zelf ontzettend graag terug willen,maar ik kan dr gewoon niet vertrouwen, dus moet t ook maar niet.hoe moeilijk het ook is om te zeggen: ik hoef je niet meer te zien, als iemand in tranen voor je staat waar je zoveel van houdt
Oud 20-12-2003, 14:00
Verwijderd
Citaat:
mn ex waar ik n sexrelatie mee heb,
Ze is je dus niets verplicht. Zelfs geen seks.
Oud 20-12-2003, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Mannetje17 schreef op 20-12-2003 @ 11:45:
ik zou dr zelf ontzettend graag terug willen
Terug willen als wat? Vriendin? Of weer die sexrelatie? Als je nou ff uitlegt hoe dat nou zit met die sexrelatie..
Oud 20-12-2003, 14:18
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik vind je best wel een zeikmannetje..

Maargoed.. het is je ex, je hebt een sexrelatie.. maar zij mag ondertussen met niemand zoenen.. Vind het allemaal vaag..

En als ze je nog niet smst trek jij maar gelijk de conclusie dat ze niet wil dat het goedkomt terwijl ze daarvoor huilend voor je deur stond.. Vaaaag
Oud 20-12-2003, 14:23
Vini-Vidi-Vici
het gaat erom dat ze dingen beloofd en t dan niet nakomt.
daar heeft die sexrelatie in principe niet veel mee te maken.
uitleg van de sexrelatie: zij blijft zeggen ik hou van je blabla.
ze wil sex,maar niets vast maar beloofd wel niet iets met andere te doen...en dat heeft ze dus wel gedaan, naja dan moet je het OF niet beloven OF niet doen,maar dit kan niet vind ik
Advertentie
Oud 20-12-2003, 15:04
Verwijderd
ik zou dr lekker laten stikken, ze is het niet waard dat jij daar zolang over piekerd enzo als zij zo dom doet ik zou iemand anders zoeken die wel van je houdt en die tenminste niet vreemdgaat en doet wat ze beloofd
Oud 20-12-2003, 15:11
Noeksel
Noeksel is offline
Ik zou het er toch over hebben, jullie hebben immers geen vaste relatie. Het is wel knap lullig van dr, ben ik met je eens.
Ik zou het ook echt niet leuk vinden, maar ik en me ex hebben afgesproken het gewoon niet te doen, en stel dat één van ons verliefd zou worden op iemand, dan zouden we het er met elkaar over hebben...
Anyway, succes.
Oud 20-12-2003, 18:20
Verwijderd
Maar voel jij nog wat voor haar? Hoe zit het van jouw kant? Wou jij wel een relatie?
Oud 20-12-2003, 18:29
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Laïs schreef op 20-12-2003 @ 17:03:
Ik vind het een beetje vreemd, als jullie geen relatie en is ze vrij om te gaan en te staan waar ze wil
Citaat:
Mannetje17 schreef op 19-12-2003 @ 18:42:
mn ex waar ik n sexrelatie mee heb
???

Ze hadden een seksrelatie.
Oud 20-12-2003, 18:54
suikerprinses
suikerprinses is offline
Ik vind dat je in ieder geval met dr moet praten.
Had een beetje hetzelfde met mijn ex, die me allerlei klote dingen flikte. Maar nu is het wel redelijk uitgepraat.
Ook wij hadden een sexrelatie. En als je echt nog om dat meisje geeft, dan kan je dat helemaal opvreten. Daar moet je dus wel rekening mee houden. En vergeet ook niet wat ze je allemaal geflikt heeft, voordat ze het je dus weer flikt.
Oud 20-12-2003, 21:25
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 20-12-2003 @ 19:20:
Maar voel jij nog wat voor haar? Hoe zit het van jouw kant? Wou jij wel een relatie?
ik voel(de) nog wat voor haar, en zij ook voor mij ZEI ze, maar ze was bang dat t weer mis ging.....
en nu hoeft t voor mij ook niet meer, omdat t vertrouwen helemaal weg is
Oud 20-12-2003, 21:26
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
Marcade schreef op 20-12-2003 @ 19:29:
???

pcies, en dan vind ik dat je je afspraken die je daarin maakt ook moet nakomen!
Oud 20-12-2003, 21:29
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
Flindertje schreef op 20-12-2003 @ 19:54:
Ik vind dat je in ieder geval met dr moet praten.
Had een beetje hetzelfde met mijn ex, die me allerlei klote dingen flikte. Maar nu is het wel redelijk uitgepraat.
Ook wij hadden een sexrelatie. En als je echt nog om dat meisje geeft, dan kan je dat helemaal opvreten. Daar moet je dus wel rekening mee houden. En vergeet ook niet wat ze je allemaal geflikt heeft, voordat ze het je dus weer flikt.
ja kijk, ik heb dr gebeld en gezegd dat ze wel langs mag komen morgen, maar dan krijg ik: ja morgen kan ik niet smiddags moet ik naar mn familie en 's avonds naar de schouwburg, ik kan wel vanavond voordat ik uitga, daar had ik geen zin in, want dan kan dr nog altijd iets gebeuren vanavond na dat ik dr heb gesproken, dus ik wil eerst afwachten wat ze vanavond doet met uitgaan. Ik heb dr dan ook gezegd dat ze maandag dan maar mocht langskomen om te praten. Dat wou ze, maar ze moest eerst naar de dokter, ging ze heel zielig vertellen....
ze heeft niet gesmst, en op msn begon zij ook geen gesprek (ik ook niet btw, maar dat is omdat ik vind dat t maar van haar kant moet komen en niet van mij)
Oud 21-12-2003, 10:34
Soezen
Soezen is offline
Laat haar nou gaan. Ze doet je steeds opnieuw pijn. Ze vind jou niet leuk, ze vind je aandacht leuk. Maar ze moet toch iets zeggen zodat jij niet stopt met jullie spannende sexrelatie?! Laat haar gaan. Spreek niets meer af, praat niet meer met elkaar. Ga gewoon allebei jullie eigen wegen.
Oud 21-12-2003, 10:37
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Marcade schreef op 20-12-2003 @ 19:29:
???

In mijn ogen is een sexrelatie gewoon sex met elkaar hebben,en voor de rest,doen wat je wilt.
Oud 21-12-2003, 10:41
juno
juno is offline
Met je ex moet je ook geen sexrelatie aangaan. Er zit nog veel te veel hartzeer van vroeger tussen. Ik heb niet voor niets zo de schurft aan een sexrelatie. Of je hebt er allebei echt geen snippertje gevoel bij, en waarom zou je dan sex hebben?, of een van de twee heeft wel en de ander geen gevoelens en dat is een recept voor een drama in drie bedrijven, of jullie hebben allebei gevoelens en dan moet je een echte relatie hebben en niet dat halfslachtige gedoe waarbij je niet echt weet waar je aan toe bent.

Advies aan jullie allebei: ga zitten, en wees eerlijk naar elkaar. Praat dingen goed uit, geen verborgen agenda's en niet bang zijn om elkaar te kwetsen. De waarheid moet nu maar eens boven komen. Want nu heb je geen rust.
Oud 21-12-2003, 11:03
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Laïs schreef op 21-12-2003 @ 11:37:
In mijn ogen is een sexrelatie gewoon sex met elkaar hebben,en voor de rest,doen wat je wilt.
Nee, dat is een one night stand.
Oud 21-12-2003, 11:05
Asperientje
Asperientje is offline
Hey, ik heb het maar tot de helft gelezen, want kreeg er aanvallen van..!!

Maar joggie, het is zondag, en misschien is ze der al.. maar weet je wat ik niet snap. Je zegt: ik heb der 3 kansen gegeven, en ze kwam haar beloftes niet na, en nu is het genoeg...
Tot zover zijn we het met elkaar eens, niet?

Maar wat ik dus niet snap: waarom twijfel je nog aan het geen wat je moet doen??

Het is toch duidelijk, of zie ik het allemaal verkeerd??

En van dat sms-en, ben ik het helemaal met je eens..!!

Laat haar gewoon vallen jongen, ze probeert de grote player uit te hangen, wat haar volgens mij niet eens lukt..!!
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
juno schreef op 21-12-2003 @ 11:41:
Met je ex moet je ook geen sexrelatie aangaan. Er zit nog veel te veel hartzeer van vroeger tussen. Ik heb niet voor niets zo de schurft aan een sexrelatie. Of je hebt er allebei echt geen snippertje gevoel bij, en waarom zou je dan sex hebben?, of een van de twee heeft wel en de ander geen gevoelens en dat is een recept voor een drama in drie bedrijven, of jullie hebben allebei gevoelens en dan moet je een echte relatie hebben en niet dat halfslachtige gedoe waarbij je niet echt weet waar je aan toe bent.
Je kan heel goed met je ex een seksrelatie hebben, mits het goed bepraat word en er duidelijk is dat er idd. nog niet een residu van liefde/verliefdheid is. Seks met je ex is gewoon vertrouwt en lekker.
Asperientje
Asperientje is offline
Citaat:
Marcade schreef op 21-12-2003 @ 12:03:
Nee, dat is een one night stand.
Het is toch meer als één keer gebeurd?
Oud 21-12-2003, 11:08
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Asperientje schreef op 21-12-2003 @ 12:05:
Het is toch meer als één keer gebeurd?
? Goeiemorgen.
Oud 21-12-2003, 11:11
juno
juno is offline
Citaat:
Marcade schreef op 21-12-2003 @ 12:05:
Je kan heel goed met je ex een seksrelatie hebben, mits het goed bepraat word en er duidelijk is dat er idd. nog niet een residu van liefde/verliefdheid is. Seks met je ex is gewoon vertrouwt en lekker.
Hoe kun je nou een ex hebben waar je nog lekkere vertrouwde sex mee hebt, terwijl er echt geen enkel residu liefde of verliefdheid is?

Sowieso duurt dat bij mij heel erg lang, voor ik NIKS meer voel, en dan hoef ik er ook echt geen sex meer mee.

Ik zal wel veel te sentimenteel zijn.
Oud 21-12-2003, 11:11
Asperientje
Asperientje is offline
Citaat:
Marcade schreef op 21-12-2003 @ 12:08:
? Goeiemorgen.
Ha-Ha-Ha-HA...

Dan is het dus duidelijk géén one-night-stand..
Oud 21-12-2003, 11:14
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
juno schreef op 21-12-2003 @ 12:11:
Hoe kun je nou een ex hebben waar je nog lekkere vertrouwde sex mee hebt, terwijl er echt geen enkel residu liefde of verliefdheid is?

Sowieso duurt dat bij mij heel erg lang, voor ik NIKS meer voel, en dan hoef ik er ook echt geen sex meer mee.

Ik zal wel veel te sentimenteel zijn.
Tja het ligt ook aan de situatie he? En het ligt natuurlijk hoe jij/jullie tegen seks aankijken. Dat is bij iedereen persoonlijk, anders. De een kan/wil wel seks hebben, ook al is er geen liefde; de ander heeft er meer problemen mee.

Dat jij dat niet kan/kunt voorstellen, hoeft nog niet zo te zijn dat anderen dat ook niet kunnen.

Ikzelf heb ook seks gehad met m'n ex nadat het uit is gegaan; omdat het lekker was maar we gewoonweg niets meer voor elkaar voelde kwa liefde; we waren nog gewoon vrienden.
Oud 21-12-2003, 11:15
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Asperientje schreef op 21-12-2003 @ 12:11:
Ha-Ha-Ha-HA...

Dan is het dus duidelijk géén one-night-stand..
Lees het hele topic is door; ik noemde wat Mannetje17 doet, dus ook geen one-night-stand.
Oud 21-12-2003, 11:18
juno
juno is offline
Dat vind ik ook knap: uit elkaar gaan, absoluut geen liefde of verliefdheid meer voelen, maar nog wel vrienden zijn, zonder spijt, zonder pijn en zonder verwijten. Het kost mij jaren, om dat stadium te bereiken!
Oud 21-12-2003, 11:22
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
juno schreef op 21-12-2003 @ 12:18:
Dat vind ik ook knap: uit elkaar gaan, absoluut geen liefde of verliefdheid meer voelen, maar nog wel vrienden zijn, zonder spijt, zonder pijn en zonder verwijten. Het kost mij jaren, om dat stadium te bereiken!
Tja maar ja. Het ligt altijd aan de situatie en aan het type mensen he. Moet ik er ook bij zetten dat 't maar een relatie van 2.5 maand was ofzo.

En blijkbaar heb jij nog nooit meegemaakt dat je liefde voor iemand gewoon weggeebt is? Dat gebeurt ook wel is
Oud 21-12-2003, 11:26
Asperientje
Asperientje is offline
Citaat:
Marcade schreef op 21-12-2003 @ 12:15:
Lees het hele topic is door; ik noemde wat Mannetje17 doet, dus ook geen one-night-stand.

Ok..

Oud 21-12-2003, 11:30
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Asperientje schreef op 21-12-2003 @ 12:26:

Ok..

Vandaar dus "Goeiemorgen" Blijkbaar was je nog niet wakker genoeg dat je dat doorhad Is niet erg.
Oud 21-12-2003, 12:01
Asperientje
Asperientje is offline
Nee, ik zei toch, ik had niet alles gelezen.. kwam tot de helft en toen werd ik gek omdat men zo slecht leest ook..
Zeggen ze van this maar een sexrelatie, waar maak je je druk om, terwijl dat mannetje zei van volgens haar zelfs iets meer en ze had beloftes blablabla..

Snap je, vandaar dat ik niet alle reacties hadgelezen..
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten