JaJ schreef op 21-12-2003 @ 23:52: eerst begin ik enthausiast aan het plasticje te rukken, vervolgens prikt ik met mijn vlijmscherpe nagels,en als ook dat niet helpt: tanden er in.
JaJ schreef op 21-12-2003 @ 23:52: eerst begin ik enthausiast aan het plasticje te rukken, vervolgens prikt ik met mijn vlijmscherpe nagels,en als ook dat niet helpt: tanden er in.
ik schat eerst in of het zonder schaar zal lukken, zo niet, ga ik meteen voor de schaar, anders probeer ik het eerst met mijn handen, dan met mijn tanden. en natuurlijk daarna met een schaar.
Screaming Slave schreef op 22-12-2003 @ 13:12: ik schat eerst in of het zonder schaar zal lukken, zo niet, ga ik meteen voor de schaar, anders probeer ik het eerst met mijn handen, dan met mijn tanden. en natuurlijk daarna met een schaar.
ben te trots om wanhopig te grijpen naar een schaar
vooral die ingepakte cd's zijn vreselijk
dan zit je met je hoektand de 'aftrek-strip' eraf je knagen, dat lukt dan weer nét niet
hoe frustrerend!
Ik ben nogal ongeduldig aangelegd Ik ruk de verpakking open, lukt dat niet, 'gooi' ik mn tanden in de strijd, lukt dat óók niet (zelden ) dan pak ik toch maar de schaar...
Gewoon kapot trekken in tegenstelling tot de meeste meisje die rustig de plakbandjes loshalen, ik kan mijn nieuwsgierigheid nooit in bedwang houden....