Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Superweinig dus! Offtopic: *ziet reacties aankomen van: "Hee! Zij zat toch in het oude systeem?"* Dat klopt, maar ik ben in 4 vwo blijven zitten. En toen ik in de tweede fase terecht kwam, had ik het VEEL rustiger dan in het jaar daarvoor...
|
![]() |
Op een gewone dag helemaal niets. Als ik een SO heb meestal ook niets (doe ik gewoon tijdens de les voor het SO ofzo). Als ik een rep heb afhankelijk van het vak tussen de 15 minuten (wiskunde, scheikunde, natuurkunde) tot een uur (GLO).
||
Citaat:
Het is nu iets meer geworden. Een half uur is het nu in totaal... Mijn cijfers gingen er op achteruit.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
wisseld, dankzij deze geweldige tweede fase zijn we verplicht om zo af en toe toch nog wat huiswerk te meken (vinken, PO's) maar als ik die er niet bij reken.... ik denk een half uurtje per dag. Soms een uurtje. En vandaag 3 uur, omdat ik beswel achterloop met een aantal dingutjus.
|
nix eigenlijk, ja soms een uurtje of twee voor een proefwerk en in geval van PO een uur of vijf per dag en dat dan drie dagen lang.. maar "gewoon" huiswerk maak ik niet. meestal in les al af, of in tussenuur... 5 gymnasium is niet zo moeilijk
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
't is vooral zo dat ik alles nog op 't laatste moment moet doen. dingen nog ff af moet maken in de pauze, of dan nog even so's etc. moet gaan leren (vaak 2x drie kwartier pauze) mijn cijfers zijn wel aardig goed trouwens.. en, niet iedereen doet er niks voor hoor ![]() oke, ik kan slechts 2 mensen van de 28 uit mijn klas bedenken die veel doen.. maar toch ![]() Die leren zoals het hoort, plannen zoals het hoort, blablabla.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
ik heb geen huiswerk
en in het middelbaar was dat euh ofwel een half uurtje ofwel 's morgens vijf minuten om het over te schrijven (meteen de reden waarom de punten van het huiswerk al jaren niet meer meetellen op het rapport ![]() maar we kregen niet elke dag huiswerk opgegeven
|
![]() |
Euhm ja dat is in de loop van de jaren heel wat minder geworden
![]() In 't begin van 't schooljaar was 't denk ik 3 kwartier. Nu is 't 15 minuten en soms niks. Ik doe alleen m'n leerwerk als ik weet dat ik 'n overhoring krijg. En ik maak m'n verslagen, PO's en opdrachten die ik moet inleveren. Dan ben ik soms wel weer ineens 3 uur bezig |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Alleen het beste is goed genoeg :( MijnNaamIsHaas} | 7 | 04-12-2012 15:35 | |
Algemene schoolzaken |
Mogelijkheden na schoolverlaten in 5 VWO Expose Yourself | 16 | 03-07-2006 11:12 | |
Algemene schoolzaken |
Welk profiel moet ik kiezen? samje | 78 | 11-01-2005 18:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Algemene schoolzaken |
hoogbegaafd-vervelen Lorelei | 137 | 28-09-2003 15:22 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 12:57 |