Advertentie | |
|
![]() |
|
Mja...ik ken het beter dan mij lief is. En je kan er weinig aan doen, helaas.
En om nou te zeggen dat ik kan genieten van dingen die ik kan doen zonder vriendin....niet echt. Tis voor mij veel te lang geleden dat ik verliefd geweest ben. Om de een of andere reden zijn er gewoon geen leuke meisjes in mijn omgeving (of ik zie ze niet, dat kan natuurlijk ook....)
|
Tja ik kan het me goed voorstellen dat je dat mist. Als je geen vriendje wil maar je wilt het ook niet missen dan gewoon veel afleiding zoeken zodat je geen tijd hebt het te missen... en als je wel een nieuw vriendje wil dan toch lekker vaak uitgaan enzo,, maarja dat wilde je niet horen
|
Jaaa... is that me talking?!
Ik heb precies hetzelfde. Maarja, ik denk ook dat als je er te hard naar opzoek gaat, dat je het dan juist NIET vindt! Herken je het als ik zeg dat als je dan eindelijk iemand hebt dat er dan ineens nog 2 jongens gek op je zijn?! Njaa.. dat heb ik dus meerdere malen gehad. Ik ga meestal gewoon leuke dingen doen met m'n vriendinnen, filmpje huren, shoppen, gezellig ergens wat drinken. Gewoon zorgen dat je toch onder de mensen bent en lekker in je vel zit, want dan heb je de meeste uitstraling (dus ben je ook op je aantrekkelijkst!). Nou, ik hoop (voor ons beiden ![]()
|
Toen het uit ging met mijn ex voelde ik me ook zwaar klote. Eerst kreeg je de huilperiode en daarna ging het wel wat beter met me. In die tijd ben ik ontzettend veel met vrienden leuke dingen gaan doen; stappen, winkelen etc. Na die periode kreeg ik ook heel veel zin om weer iemand te hebben die echt helemaal voor me ging... Kheb er stiekem wel naar gezocht, terwijl ik wel wist dat als je iemand zoekt je niets vindt. Uiteindelijk, na 7 maandjes, kwam ik hem tegen
![]() |
![]() |
|
Ik heb hetzelfde, maar ik word gewoon niet verliefd. En ik heb in mijn laatste relatie maar al te pijnlijk meegemaakt dat dat in mijn geval toch ècht een vereiste is, dus blijkbaar heb ik gewoon pech.
Ik heb wel eens dat ik mensen aantrekkelijk vind, soms zelfs interessant, maar op de één of andere manier nooit interessant genoeg om er ook echt werk van te maken. Aan de ene kant is het leven zo wel lekker rustig en stabiel - voor mij zijn relaties vaak zo achtbaan-achtig, met hele hoge pieken en hele diepe dalen - aan de andere kant mis ik vanalles aan een relatie, lichamelijk maar ook vooral geestelijk. Iemand om je leven mee te delen. Misschien word ik wel weer een keer verliefd...
|
Verwijderd
|
Ik ken het gevoel heel erg goed. Dit heb ik ook een tijd gehad. Ik kan alleen maar zeggen: ga geen rare dingen doen waar je later spijt van hebt. Dus ga niet zomaar 'iemand pakken' etc, maar het beste is gewoon wachten totdat je verliefd wordt en dit wederzijds is. Ik weet dat het af en toe heel moeilijk is, maar het komt goed hoor. Kijk maar naar mij. Ik ben nu al bijna een jaar samen met mijn vriend
![]() |
![]() |
|
Ik heb het ook jaren gehad. Wat ik altijd deed is gezellig met vrienden de kroeg in gaan, leuke dingen plannen, me storten op schittererende filosofische teksten (voor studie) en daar vervolgens in te verdwalen, bier drinken, lekker koken voor mezelf, en vooral weten dat ook jij heus wel een leuke vriend vind.
![]()
|
Jah ik herken dat ook. Ben sinds een tijd ook weer single. En al mijn vriendinnen hebben een leuk vriendje. Op school hebben ze het 9 van de 10x er over...en ik zit daar dan een beetje tussen: 'Ja...leuk'.
En dan vertellen ze dat ze het hele weekend met hun vriendje zijn en wat ze dan hebben gedaan en ik zit er dan een beetje bij. Mja op die momenten mis ik wel iemand waar ik mee samen kan zijn ![]() |
![]() |
|
pff... ik ben niet alleen! blijkt maar weer, toch nog een kleine steun. 'k was net bij een vriendin, maar haar vriendje kwam ook weer, dan heb ik na een half uur toch zoiets van; 'tot morgen, slaap lekker met z'n twee' !
maar goed, ondertussen proberen positief te blijven denken en leuke dingen te gaan doen! wat trouwens ook niet makkelijk is als je vriendinnengroep zich op vrijdag opsplitst omdat de helft naar hun vriendjes gaat... Maar goed, als we allemaal proberen positief blijven, komt het misschien ooit weer terug ?? |
![]() |
|
![]() |
Ik snap wat je bedoelt en gewoon iemand pakken is zeker niet de oplossing. dan is het gewoon het gevoel even van je afzetten. en dan komt het misschien wel erger terug. je moet voor jezelf goed bedenken wat je nu wil. Even alles op een rijtje. En als je er dan uit bent er 100% voor gaan. En je weet het komt altijd wel weer goed
|
Ik snap precies wat je bedoelt. Ik heb sinds mei geen vaste relatie meer gehad (had er geen zin in, hield meer van de losse relaties) Maar op dit moment heb ik ook zoiets van: Hmm.. nu heb ik er weer zin in, maar t komt er niet van.
Ben op het moment niet verliefd, ben wel al een paar maanden met een ex (tevens een hele goeie vriend van me) aan het "klooien", maar dat kan toch niet tippen aan het hebben van een goede, vaste relatie. En zeker nu de kerst eraan komt, iedereen gezellig met familie en zijn/haar vriend/vriendin, al die verhalen... Om hopeloos van te worden.. ![]() Maarja, het komt allemaal wel weer, once you'll find someone... (zeggen ze.. ![]()
|
![]() |
Ik wilde voordat ik mijn vriend ontmoette ook heel graag een vriend hebben (ondertussen 2 jaar geleden). Net op het moment dat ik dacht: 'Voor mij even geen jongens meer..' kwam ik mijn huidige vriend tegen.
Je moet dus niet op zoek gaan, maar gewoon even genieten dan kom je hem vanzelf tegen! |
![]() |
|
Ik ben ook sinds kort eigenlijk weer echt vrijgezel, en ik ken dat gevoel ook wel van soms de aandacht en de liefde etc. missen.
Aan de andere kant ben ik er echt blij mee dat ik niet in de situatie zit waar sommige vriendinnen van me in zitten, namelijk al langer dan een jaar een vaste relatie hebben en alles altijd maar samen doen enzo. Ik ben wat dat betreft een betere vrijgezel dan vriendin, en ik hou van de vrijheid die ik nu heb ![]() Maar ja ik vind ook wel dat het ook weer niet allemaal te lang moet gaan duren hoor ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb nog nooit een vriendin gehad en dus nog nooit gezoend en al dat gedoe er omheen. Nog nooit voor een meid echt iets kunnen doen, nog nooit echt mn liefde kunnen geven en alles, en dat is kut.
Baal er wel eens van, iedereen lijkt een vriend of vriendin te hebben. Maar misschien is het allemaal niet zo super en ben ik beter af, misschien weet ik niet wat ik mis, en dat kan ook goed zijn ![]() Het "vreemdgaan", en dus met iedereen zoenen en alles verkleint volgens mij alleen maar de kans op een relatie aangezien je in no time als slet of manhoer oid aangezien wordt. Maar ja, ga dagen op de bank meuren ofzo |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja, ik ken het. Heb nog nooit een vriend gehad of gezoend en mis het eerlijk gezegd wel. Al heb ik ondertussen wel afgeleerd om te zoeken ofzo, ik wacht wel af. Ben dit jaar wel een tijd verliefd geweest (niet wederzijds jammer genoeg
![]() ![]() Maar idd, ik mis het gewoon om samen te zijn enzo. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben nu een half jaar ongeveer single, na een relatie van een half jaar en ik heb dat knuffelgedoe ook nodig, maar daarvoor heb ik geen lief nodig. Gewoon een goede vriend, waar ik alles tegen kan zeggen. En die me op tijd vastpakt voor een knuffel als hij of ik er één nodig heeft. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
van het missen van iemand, krijg ik niet de uitstraling die je nodig hebt om weer iemand te vinden.
Daarom; nieuwe oplossing? Álá Cosmopolitan-taal: zeg elke avond tegen jezelf dat je het waard bent, dat je leuk bent en grappig en dat er vast wel iemand is die jouw leuk vind! Heel amerika gelooft heilig in dit blad, laten wij dan voor een keer hetzelfde doen! Hiermee lossen we het nu natuurlijk niet op, maar misschien krijg je er een 'open' uitstraling van, waardoor je sneller iemand toelaat?! Sterkte everybody! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Het begrip van een treinreiziger Verwijderd | 3 | 20-10-2006 10:46 | |
Liefde & Relatie |
Het is wel over, maar nog niet voorbij.. Verwijderd | 111 | 10-03-2005 08:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Uit het dagboek van een architectonisch psycholoog [verhaaltje] Verleden Tijd | 27 | 18-01-2005 15:18 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
bewijzen tegen het bestaan van een christelijke god samoth | 153 | 06-05-2004 10:16 | |
Liefde & Relatie |
wintertime blues... Methuselah | 37 | 22-11-2002 11:42 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De beoordeling/het profiel van Jezus Christus Verwijderd | 11 | 05-05-2002 18:28 |