Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2003, 13:21
*carmen*
*carmen* is offline
Ik had een half jaar geleden een lief vriendje, en dat ging uit. Ik maakte het uit, met een goede reden.. Ik wil hem ook absoluut niet terug.
Maar om mij heen krijgen al mijn vriendinnen nu leuke vriendjes en ik mis het zo, om gewoon samen met iemand op de bank te liggen ofzo. Of weer eens te zoenen, ga nu niet zeggen dat ik uit moet gaan en gewoon iemand moet pakken... want dat is niet wat ik wil!
Wie kent 't gevoel? Wat helpt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-12-2003, 13:49
655321
655321 is offline
tja ik ken het gevoel wel.. en wat helpt is denk ik niet zo heel erg veel. Afleiding waarschijnlijk want dan denk je dr niet echt aan. Verder zou ik het echt niet weten, want alleen met een vriendje kan je vriendjesdingen doen en als je geen vriendje wil dan houdt et op.
Oud 15-12-2003, 13:54
Verwijderd
Ga vooral dingen kan doen die je NIET kan doen als je een vriend hebt. Vreemdgaan, een hele week snurken op de bank, jezelf niet verzorgen etc. Dan kan je tenminste daarvan genieten
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 14:45
The0
The0 is offline
Citaat:
bonelesschicken schreef op 15-12-2003 @ 14:54:
Ga vooral dingen kan doen die je NIET kan doen als je een vriend hebt. Vreemdgaan, een hele week snurken op de bank, jezelf niet verzorgen etc. Dan kan je tenminste daarvan genieten
Leg mij uit hoe ik vreemdga zonder vriend(in)?
Oud 15-12-2003, 14:49
funkypunk
funkypunk is offline
het is echt stom, ik dacht dat het voor jaar de tijd was van liefde en stelletjes, maar bij ons op school loopt ook iedereen te klefbekken....
maar op zich is dat niet hetgeen waar het om gaat, als nu gewoon eens een interessante jongen rond zou lopen
Oud 15-12-2003, 15:37
martijn1985
martijn1985 is offline
Mja...ik ken het beter dan mij lief is. En je kan er weinig aan doen, helaas.

En om nou te zeggen dat ik kan genieten van dingen die ik kan doen zonder vriendin....niet echt. Tis voor mij veel te lang geleden dat ik verliefd geweest ben. Om de een of andere reden zijn er gewoon geen leuke meisjes in mijn omgeving (of ik zie ze niet, dat kan natuurlijk ook....)
Oud 15-12-2003, 15:37
Last Resort
Last Resort is offline
wachten tot je een nieuwe leuke jongen tegekomt eh...
Oud 15-12-2003, 15:53
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Tja ik kan het me goed voorstellen dat je dat mist. Als je geen vriendje wil maar je wilt het ook niet missen dan gewoon veel afleiding zoeken zodat je geen tijd hebt het te missen... en als je wel een nieuw vriendje wil dan toch lekker vaak uitgaan enzo,, maarja dat wilde je niet horen
Oud 15-12-2003, 15:59
Laen
Laen is offline
Jaaa... is that me talking?!
Ik heb precies hetzelfde. Maarja, ik denk ook dat als je er te hard naar opzoek gaat, dat je het dan juist NIET vindt!
Herken je het als ik zeg dat als je dan eindelijk iemand hebt dat er dan ineens nog 2 jongens gek op je zijn?! Njaa.. dat heb ik dus meerdere malen gehad.
Ik ga meestal gewoon leuke dingen doen met m'n vriendinnen, filmpje huren, shoppen, gezellig ergens wat drinken. Gewoon zorgen dat je toch onder de mensen bent en lekker in je vel zit, want dan heb je de meeste uitstraling (dus ben je ook op je aantrekkelijkst!).
Nou, ik hoop (voor ons beiden ) Dat hier gauw verandering in komt!
Oud 15-12-2003, 16:11
Stefanie
Stefanie is offline
Toen het uit ging met mijn ex voelde ik me ook zwaar klote. Eerst kreeg je de huilperiode en daarna ging het wel wat beter met me. In die tijd ben ik ontzettend veel met vrienden leuke dingen gaan doen; stappen, winkelen etc. Na die periode kreeg ik ook heel veel zin om weer iemand te hebben die echt helemaal voor me ging... Kheb er stiekem wel naar gezocht, terwijl ik wel wist dat als je iemand zoekt je niets vindt. Uiteindelijk, na 7 maandjes, kwam ik hem tegen Ga vooral veel leuke dingen doen en je niet alleen maar opsluiten en alleen zijn. Mannen genoeg!! Sterkte nog!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 16:24
Dark Angel
Dark Angel is offline
Ik heb hetzelfde, maar ik word gewoon niet verliefd. En ik heb in mijn laatste relatie maar al te pijnlijk meegemaakt dat dat in mijn geval toch ècht een vereiste is, dus blijkbaar heb ik gewoon pech.

Ik heb wel eens dat ik mensen aantrekkelijk vind, soms zelfs interessant, maar op de één of andere manier nooit interessant genoeg om er ook echt werk van te maken.

Aan de ene kant is het leven zo wel lekker rustig en stabiel - voor mij zijn relaties vaak zo achtbaan-achtig, met hele hoge pieken en hele diepe dalen - aan de andere kant mis ik vanalles aan een relatie, lichamelijk maar ook vooral geestelijk. Iemand om je leven mee te delen. Misschien word ik wel weer een keer verliefd...
Oud 15-12-2003, 16:37
Lexieke
Lexieke is offline
Ik heb dat ook regelmatig ja... maar dan wel een vriendin :-)

Nah weet je ik mis gewoon dat geknuffel en dat lief zijn... de kleine gedichtjes op die kleine briefjes etc...

En ja voordelen van het vrijgezel zijn... zal ik nog wel achter komen zeker?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 16:42
Verwijderd
Ik ken het gevoel heel erg goed. Dit heb ik ook een tijd gehad. Ik kan alleen maar zeggen: ga geen rare dingen doen waar je later spijt van hebt. Dus ga niet zomaar 'iemand pakken' etc, maar het beste is gewoon wachten totdat je verliefd wordt en dit wederzijds is. Ik weet dat het af en toe heel moeilijk is, maar het komt goed hoor. Kijk maar naar mij. Ik ben nu al bijna een jaar samen met mijn vriend
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 17:02
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Ik heb het ook jaren gehad. Wat ik altijd deed is gezellig met vrienden de kroeg in gaan, leuke dingen plannen, me storten op schittererende filosofische teksten (voor studie) en daar vervolgens in te verdwalen, bier drinken, lekker koken voor mezelf, en vooral weten dat ook jij heus wel een leuke vriend vind.

Oud 15-12-2003, 17:02
TranceGirl
TranceGirl is offline
Jah ik herken dat ook. Ben sinds een tijd ook weer single. En al mijn vriendinnen hebben een leuk vriendje. Op school hebben ze het 9 van de 10x er over...en ik zit daar dan een beetje tussen: 'Ja...leuk'.

En dan vertellen ze dat ze het hele weekend met hun vriendje zijn en wat ze dan hebben gedaan en ik zit er dan een beetje bij. Mja op die momenten mis ik wel iemand waar ik mee samen kan zijn
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 17:21
thelittlegirl
thelittlegirl is offline
Dan zoek je toch een leuk vriendje waar je mee samen ken zijn en samen ken praten enzo.
Zal ik zeker doen.

Ik was een paar weken geleden nog vrijgezel en nu heb ik een vriendje en dat ook nog is via msn. en we zijn samen heel erg gelukkig.
zo zie je maar wat msn allemaal ken
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 17:32
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
thelittlegirl schreef op 15-12-2003 @ 18:21:
ken
kán
Oud 15-12-2003, 18:55
*carmen*
*carmen* is offline
pff... ik ben niet alleen! blijkt maar weer, toch nog een kleine steun. 'k was net bij een vriendin, maar haar vriendje kwam ook weer, dan heb ik na een half uur toch zoiets van; 'tot morgen, slaap lekker met z'n twee' !
maar goed, ondertussen proberen positief te blijven denken en leuke dingen te gaan doen! wat trouwens ook niet makkelijk is als je vriendinnengroep zich op vrijdag opsplitst omdat de helft naar hun vriendjes gaat...
Maar goed, als we allemaal proberen positief blijven, komt het misschien ooit weer terug ??
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 18:59
ssens
ssens is offline
Ik snap wat je bedoelt en gewoon iemand pakken is zeker niet de oplossing. dan is het gewoon het gevoel even van je afzetten. en dan komt het misschien wel erger terug. je moet voor jezelf goed bedenken wat je nu wil. Even alles op een rijtje. En als je er dan uit bent er 100% voor gaan. En je weet het komt altijd wel weer goed
Oud 15-12-2003, 19:05
Noeksel
Noeksel is offline
Ik snap precies wat je bedoelt. Ik heb sinds mei geen vaste relatie meer gehad (had er geen zin in, hield meer van de losse relaties) Maar op dit moment heb ik ook zoiets van: Hmm.. nu heb ik er weer zin in, maar t komt er niet van.
Ben op het moment niet verliefd, ben wel al een paar maanden met een ex (tevens een hele goeie vriend van me) aan het "klooien", maar dat kan toch niet tippen aan het hebben van een goede, vaste relatie.
En zeker nu de kerst eraan komt, iedereen gezellig met familie en zijn/haar vriend/vriendin, al die verhalen... Om hopeloos van te worden..
Maarja, het komt allemaal wel weer, once you'll find someone... (zeggen ze.. )
Oud 15-12-2003, 19:50
Verwijderd
Citaat:
The0 schreef op 15-12-2003 @ 15:45:
Leg mij uit hoe ik vreemdga zonder vriend(in)?
C'est une joke tres stupide
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 23:12
Tox
Tox is offline
(in mijn geval een vriendin)

Welcome to my world

tja mis het wel, maar red het verder opzich wel goed.
Oud 18-12-2003, 13:34
**Lololo**
**Lololo** is offline
Ik wilde voordat ik mijn vriend ontmoette ook heel graag een vriend hebben (ondertussen 2 jaar geleden). Net op het moment dat ik dacht: 'Voor mij even geen jongens meer..' kwam ik mijn huidige vriend tegen.
Je moet dus niet op zoek gaan, maar gewoon even genieten dan kom je hem vanzelf tegen!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 18:34
Blackeyed
Blackeyed is offline
Ken dat gevoel maar al te goed,maar juist op het moment dat je denkt van : Ok,dan maar geen vriend,ik zal het wel overleven. ontmoet je meestal iemand ( zo is het toch bij mij gegaan)
Oud 18-12-2003, 18:37
ZIJ
ZIJ is offline
Wat al vaker gezegd is, maar nog een keer,

DE jongen ontmoet je op het moment dat je het ECHT niet verwacht.

(spreekt uit ervaring, nu onverwachts een lief vriendje heeft)

Maarja, dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, maar het komt vanzelf, echt waar...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-12-2003, 13:23
Sade
Sade is offline
Ik ben ook sinds kort eigenlijk weer echt vrijgezel, en ik ken dat gevoel ook wel van soms de aandacht en de liefde etc. missen.
Aan de andere kant ben ik er echt blij mee dat ik niet in de situatie zit waar sommige vriendinnen van me in zitten, namelijk al langer dan een jaar een vaste relatie hebben en alles altijd maar samen doen enzo. Ik ben wat dat betreft een betere vrijgezel dan vriendin, en ik hou van de vrijheid die ik nu heb

Maar ja ik vind ook wel dat het ook weer niet allemaal te lang moet gaan duren hoor Kerst is koud als je alleen bent
Oud 19-12-2003, 13:33
Verwijderd
Ik heb nog nooit een vriendin gehad en dus nog nooit gezoend en al dat gedoe er omheen. Nog nooit voor een meid echt iets kunnen doen, nog nooit echt mn liefde kunnen geven en alles, en dat is kut.
Baal er wel eens van, iedereen lijkt een vriend of vriendin te hebben.
Maar misschien is het allemaal niet zo super en ben ik beter af, misschien weet ik niet wat ik mis, en dat kan ook goed zijn
Het "vreemdgaan", en dus met iedereen zoenen en alles verkleint volgens mij alleen maar de kans op een relatie aangezien je in no time als slet of manhoer oid aangezien wordt.
Maar ja, ga dagen op de bank meuren ofzo
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 14:14
Verwijderd
Citaat:
TranceGirl schreef op 15-12-2003 @ 18:02:
Jah ik herken dat ook. Ben sinds een tijd ook weer single. En al mijn vriendinnen hebben een leuk vriendje. Op school hebben ze het 9 van de 10x er over...en ik zit daar dan een beetje tussen: 'Ja...leuk'.

En dan vertellen ze dat ze het hele weekend met hun vriendje zijn en wat ze dan hebben gedaan en ik zit er dan een beetje bij. Mja op die momenten mis ik wel iemand waar ik mee samen kan zijn
Hier precies hetzelfde, behalve dat ik nooit bezet ben geweest
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 21:20
Verwijderd
ja, ik ken het. Heb nog nooit een vriend gehad of gezoend en mis het eerlijk gezegd wel. Al heb ik ondertussen wel afgeleerd om te zoeken ofzo, ik wacht wel af. Ben dit jaar wel een tijd verliefd geweest (niet wederzijds jammer genoeg ), maar heb daar wel een hele lieve gewone vriend aan overgehouden
Maar idd, ik mis het gewoon om samen te zijn enzo.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 12:12
selfmindead
selfmindead is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 19-12-2003 @ 14:33:

Het "vreemdgaan", en dus met iedereen zoenen en alles verkleint volgens mij alleen maar de kans op een relatie aangezien je in no time als slet of manhoer oid aangezien wordt.
Maar ja, ga dagen op de bank meuren ofzo
Juist. Niet dat ik dat al heb gedaan, maar ik bezie zo wel de anderen. Een vriendin van me is zeer fijn, maar ze kwam weer met het verhaal af dat ze met een andere jongen had gekust terwijl ze op de ene verliefd is en dan denk ik 'Jij slet'.

Ik ben nu een half jaar ongeveer single, na een relatie van een half jaar en ik heb dat knuffelgedoe ook nodig, maar daarvoor heb ik geen lief nodig. Gewoon een goede vriend, waar ik alles tegen kan zeggen. En die me op tijd vastpakt voor een knuffel als hij of ik er één nodig heeft.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2003, 23:09
Basia
Basia is offline
laten we een clubje op gaan richten
Oud 22-12-2003, 23:28
In_stilte
In_stilte is offline
pfff, jah ik ken 't ook !
Vrésélijk, tussen al die gelukkige paartjes zitten, je steeds afvragen of het nu echt aan jezelf ligt. Waarom ik niet al 9 maanden een leuk persoon ken, of langer.

Je weet dat het wel komt, maar toch is het heel vervelend tot die tijd te wachten. Succes.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2003, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Laen schreef op 15-12-2003 @ 16:59:
Jaaa... is that me talking?!
Ik heb precies hetzelfde. Maarja, ik denk ook dat als je er te hard naar opzoek gaat, dat je het dan juist NIET vindt!
Herken je het als ik zeg dat als je dan eindelijk iemand hebt dat er dan ineens nog 2 jongens gek op je zijn?! Njaa.. dat heb ik dus meerdere malen gehad.
Ik ga meestal gewoon leuke dingen doen met m'n vriendinnen, filmpje huren, shoppen, gezellig ergens wat drinken. Gewoon zorgen dat je toch onder de mensen bent en lekker in je vel zit, want dan heb je de meeste uitstraling (dus ben je ook op je aantrekkelijkst!).
Nou, ik hoop (voor ons beiden ) Dat hier gauw verandering in komt!
Ja, en dan net weer iemand aan wie je nog nóóit op die manier hebt gedacht, en de jongen die jij wel weer ziet zitten wil helemaal geen relatie...
Met citaat reageren
Oud 23-12-2003, 16:04
*carmen*
*carmen* is offline
van het missen van iemand, krijg ik niet de uitstraling die je nodig hebt om weer iemand te vinden.

Daarom; nieuwe oplossing? Álá Cosmopolitan-taal: zeg elke avond tegen jezelf dat je het waard bent, dat je leuk bent en grappig en dat er vast wel iemand is die jouw leuk vind!

Heel amerika gelooft heilig in dit blad, laten wij dan voor een keer hetzelfde doen! Hiermee lossen we het nu natuurlijk niet op, maar misschien krijg je er een 'open' uitstraling van, waardoor je sneller iemand toelaat?!

Sterkte everybody!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten