Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
mijn ergernis:
--------------K 13-10-03 ► Haaaaaay! Just wanna saY.. . . . . . Mii Like y0ur pagY!!.. . . . . . . x0x0x ft. l0ve,.. CrazY-LeeDiej ◄ 13-11-03 .•°♥°•. Eey {Gurliej} #ThnQ# {MieJ}{LikeS}{YouR}{StylE}{2} x-X-Koesjah-X-x. •°♥°•. 0------------BvB 06-09-03 ► LiKe Ur PrO 2 Keep It Up KuSs TeRuG ◄ 13-11-03 .•°♥°•.Eey {You} [Wo0oW] {i}{LikE}{YouR}{PrO}{VerrY}{MucH} (* Keep Reall *) xX-Koesjah-Xx. •°♥°•. 0----------MoDeL ◄ 15-11-03 .•°♥°•. Whieejj Miej Likes Your Style Sow Soww Much!¡! Keep It Going Boy.. !¡! x-X-Koesjah-x-X ..•°♥°•. 16-11-03 ► Heyzzz Meid.. Leuke NAam Heb Je :! ![]() ![]() 0--------x0tiC 14-10-03 ► hiii..yurr pro_0w roXx tewW...seri0uslY....w0nderfUll..liefs xx Chès ◄ 13-11-03 .•°♥°•. [WoW] [WoW] [WoW] {Gurliej} ^^Funniej Pro^^ {MieJ}{LikeS}{iT} x-X-Koesjah-X-x .•°♥°•. 0------50-CeNt 05-10-03 ► 0oi.... 0oi Hoeissie? Nice..... Page.... KiSs ...... KiSs...... Daisy ◄ 13-11-03 .•°♥°•. Eey {Gurliej} #ThnQ..# ^^Nice Page^^ x-X Koesjah X-x. •°♥°•. 0-----GuRLiCi0uz 25-10-03 ► He_ey gurl joew have a real.lY bjuutifUl pag_Y I luv it ![]() ◄ 13-11-03 .•°♥°•.Eeyy {Gurl} Ghehe #ThnQ Vwwy Much# {Likes}{Your}{Style}{2}.... x-X-Koesjah-X-x. •°♥°•. 0-----pinkstYle 12-10-03 ► zow die van jou is ook mooi! x0x0 manon ◄ 13-11-03 .•°♥°•. Eey {Gurliej} ^^Sweet Pro^^ (* Keep It Reall *) x-X-Koesjah-X-x.•°♥°•. |
![]() |
|
* dat ik nog niet moe ben en dat ik dus morgen mijn halve dag verkloot door in mijn bed te liggen
* dat er niets in huis is om mijn vreetbuien te stillen * dat dat overdreven kerstgedoe overal nou nog niet voorbij is * dat het geen lente is * dat er niets op tv is * dat er op internet momenteel niets te doen is Blah
||
Citaat:
![]() ![]() Dit heb je toch wel verzonnen hoop ik? Dit bestaat toch niet echt hè? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() BrEeZaHslet gesignaleerd. Forumpolitie, het wordt tijd dan we cu2 is aanpakken, dit is echt té erg!!!
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Ik erger me wezenloos aan het verkeer. Men is zo asociaal in het verkeer, dat ik me soms heb zitten opvreten. Ik heb soms echt de neiging om mijn raampje te openen en ze verrot te schelden , maar dat doe ik toch maar niet. Voordat je het weet heb je een Uzi of een doorgeladen vuurwapen tegen je hoofd aan.
|
bassie en adriaan, wat hier altijd opstaat waardoor k al die rotafleveringen zo onderhand uit mn hoofd ken, mn zusje die mn kamer inpikt om world idol te bekijken, mn pa die constant keihard zit te schreeuwen en mn ex vriend die stomme rotgeintjes over me zit te maken, en dan moet k morgen nog naar hem toe ook, kerst vieren met iemand die alleen maar kleredingen over me kan zeggen, ja geweldig! bah...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ergenissen, ov. Verwijderd | 59 | 26-12-2008 23:15 | |
Lifestyle |
Alledaagse ergernissen Verwijderd | 499 | 23-05-2007 18:34 | |
Lifestyle |