![]() |
||
Citaat:
ja maar dat is dus omdat je al gewend bent de correcties door je hand te laten uitvoeren. Ik kan ook perfect de vingers van mijn twee handen naar elkaar toebrengen als ze op verschillende afstand zitten, omdat ik wéét waar mijn handen zijn. Als ik mijn vinger naar die van iemand anders toe moet brengen wordt het al moeilijk, en als ik bijv met een de punt van een stokje een balletje aan een draad moet raken, lukt dat bijna niet omdat ik de afstand niet kan "voelen" en het puur op zicht gaat
|
Ik zie ook geen diepte maar ik heb het nooit gezien dus ik weet ook niet wat ik mis en ik heb er dus ook mee leren omgaan enzo.
Ik heb zelf bijna geen problemen met het tekenen van bijv. een 3d kubus bij wiskunde ofzo ik kan alleen niet inschatten hoelang de lijnen moeten worden. Maar ik weet niet of dat nou perse eraan ligt dat je geen diepte ziet. Je hebt ook mensen die wel diepte zien die daar moeilijkheden mee hebben.
|
Verwijderd
|
Ik zie ook geen diepte, en met ruimtelijke figuren tekenen heb ik weinig problemen, ook omdat ik natuurlijk al vaak heb gezien wat ik zou moeten tekenen.
Maar wanneer ik niet kan weten hoe groot iets is, heb ik wel problemen. Bv. een grote bal van veraf kan net zo goed een kleine bal van dichtbij zijn. Dat heb ik dus met alles. Maar het inschatten van verhoudingen op het platte vlak *denkt*... hmm, nah, daar heb ik geen problemen mee... ik kan sowieso niet echt tekenen enzo, dus natekenen zit er niet in.. maar verhoudingen kan ik wel goed inschatten. |
![]() |
|
Mijn vriend ziet ook geen diepte (heeft wel 2 goede ogen), maar kan wel prima tekenen. Hij heeft dit zijn hele leven al, maakt dat misschien verschil?
|
![]() |
Hey..
Ik ben toen ik iets van 1 jaar was geopereerd aan m'n ogen, oogspieren stonden verkeerd, keek dus nogal scheel En mijn ogen werken nu dus zeg maar 'niet samen' waardoor ik ook geen diepte zie... dat heb de opticien gezegd, bv inparkeren enzo doe ik echt op geheugen, want ik ZIE het gewoon niet. En ook met dingen mikken, dingen gooien, gaat allemaal mis. Teken heb ik eigenlijk nooit op gelet.... heeft geen indruk achter gelaten igg... Maar ja, je kan er niets aan doen. En bovendien, ik weet niet beter...... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Pizza, wijn, vrouwenfilms en saaicolade! #1356 Verwijderd | 500 | 06-04-2011 18:55 | |
Films, TV & Radio |
De 3d hype Carn | 43 | 12-05-2010 17:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ogen laseren Verwijderd | 74 | 15-10-2006 22:59 | |
Werk, Geld & Recht |
kosten dyslexietest of advies ditismijnnaam | 6 | 18-04-2006 22:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
geen diepte zien sum41 | 37 | 01-05-2005 18:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
wat heb jij ? sicilion | 85 | 18-01-2003 12:55 |