Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Bliksem schreef:
is het HOT of NOT.. geef je mening Roze Kleding geen knal, zachtroze is wel mooi, knal alleen soms in de zomer, als je lekker bruin bent Uitlopende Pijpen een beetje kan altijd, maar errug wijd over t algemeen niet Een Polo een mooie > hot een Eastpack tas eerder een hot dan not, maar wel beetje standaard Kaas hot Frankrijk hot, een v mn favo landen het merk Diesel hot Ralph Lauren mwoah er tussenin Nagellak voor Jongens not! een beetje een mat in de nek not not not not not not Witte sokken zolang ze niet zichtbaar zijn ![]() Sportschoenen niet op zn nike air max *kots*, maar gewoon puma ofzow vinnik wel leuk Skateboarden iz ok Hockey ook best MSN hot hot hot!! SMS kan nie zonder!! een mobiele telefoon same Tosti's nja.....doe dan maar hot Studeren voor het geld later... ![]() School idem |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Roze Kleding
Lichteraan wie watvoor roze draagt, ik draag et (bijna_ nooit Uitlopende Pijpen Leuk, maar draag het zelf niet Een Polo een Eastpack tas ehm ja alsje je spullen er in kwijt kan Kaas lichteraan wat voor Frankrijk weetik nie het merk Diesel ken ik nie Ralph Lauren lekkere parfum Nagellak voor Jongens moooi een beetje een mat in de nek ??? Witte sokken maak niks uit Sportschoenen maakt niks uit Skateboarden leuk alsje het kan Hockey nah MSN handig SMS leuk een mobiele telefoon leuk Tosti's lekker Studeren sux School sux ![]()
|
![]() |
Roze Kleding
roze opzich is leuk, maar bepaalde tinten staan me niet aan ![]() Uitlopende Pijpen zoown broek willik nog gaan kopen ![]() Een Polo *walg* een Eastpack tas als je em volragt met patches wel ![]() Kaas gadverdamme! ![]() Frankrijk mjah... het merk Diesel ![]() maar ze hebbe soms wel koele schoene ![]() Ralph Lauren ![]() Nagellak voor Jongens geil ![]() een beetje een mat in de nek ![]() Witte sokken als je schoenen dr overheen kome maakt t nx uit ![]() Sportschoenen hmm.. ligt eraan Skateboarden jah ![]() Hockey kan MSN handig SMS te duur ![]() een mobiele telefoon untrue ![]() Tosti's ![]() Studeren mjah.. is wel noodzakelijk toch.. School tja.. wat zullen we daar es van gaan vinden.. |
![]() |
|
Roze Kleding HOT
Uitlopende Pijpen NOT Een Polo HOT een Eastpack tas NEUTRAAL Kaas NOT Frankrijk ZUID:HOT, NOORD ![]() het merk Diesel NOT, op de spijkerjasjes voor vrouwen en spijkerbroeken na. Ralph Lauren HOT Nagellak voor Jongens NOT een beetje een mat in de nek NOT Witte sokken NOT Sportschoenen NOT Skateboarden HOT, maar die kleding die daar dan ook weer meteen bij moet ![]() Hockey ALS SPORT: NEUTRAAL, ALLES WAT ERBIJ HOORT:HOT ![]() MSN: HOT SMS: NOT een mobiele telefoon: HOT Tosti's: HOT, op z'n tijd Studeren: HOT School: HOT |
![]() |
|
Roze KledingHOT!! vooral in combinatie met rood... (serieus!! 2 nieuwe modekleuren)
Uitlopende Pijpenook hardstikke hot!! Een PoloNOT een Eastpack tasNOT, ik gebruik mijn morgan-tas als schooltasl Kaasgatverdamme.... NOT FrankrijkIk haat Frankrijk, dus hardstikke NOT het merk DieselHOT, leuke kleren, leuke schoenen Ralph Laurenverschrikkelijk NOT... niet mijn soort kleren Nagellak voor JongensNOT (ondanks dat ik het veel zie bij mij op school een beetje een mat in de nekecht NOT Witte sokkenNOT SportschoenenHOT, ze zijn geweldig onder een pantalon ![]() ![]() SkateboardenNOT, skeeleren is leuker HockeyNOT, is ook nooit hot geweest, de verschrikkelijkste sport ever... MSNHOT!!!!!! SMSHOT een mobiele telefoonIk kan niet zonder, dus HOT Tosti'sHOT, zijn wel lekker, vooral met kaas ham en ananas StuderenVolgend jaar ga in studeren, dus HOT... School NOT(ter kan niet) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Roze Kleding
HOT, En dan vooral de roze mannen slipjes ![]() Uitlopende Pijpen HOT NOT Een Polo een Eastpack tas Verschrikkelijk, maar ik heb er zelf ook een (zonder merkje weliswaar! ![]() Kaas HOT Frankrijk Het enige goede uit Frankrjk is Peugeot het merk Diesel NOT Ralph Lauren NOT Nagellak voor Jongens pompidom een beetje een mat in de nek Ganz geil Witte sokken HOT Sportschoenen Plop Skateboarden HOT Hockey NOT, te saaie sport en bovendien te ballo achtig, maargoed bij de drie Nederlandse topvoetbalclubs merk je ook al dat het ballo tentjes worden MSN Heeft de kwaliteit van mijn leven aanzienlijk verbeterd ![]() SMS Onhandig een mobiele telefoon IK HEB ER EEN ![]() Tosti's HOT Studeren HOT School HOT Laatst gewijzigd op 13-05-2002 om 15:26. |
![]() |
|
Roze Kleding
![]() Uitlopende Pijpen Een Polo ![]() een Eastpack tas ![]() Kaas meestal hot Frankrijk ![]() het merk Diesel ![]() Ralph Lauren ![]() Nagellak voor Jongens ![]() een beetje een mat in de nek ![]() Witte sokken ![]() ![]() Sportschoenen ![]() Skateboarden ![]() Hockey ![]() MSN mwah hot SMS ![]() een mobiele telefoon ![]() Tosti's ![]() Studeren ![]() School ![]() |
![]() |
|
![]() |
Roze Kleding
![]() Uitlopende Pijpen ![]() Een Polo meestal niet, maar soms staat t wel mooi. Heb er op mn werk ook 1 aan. een Eastpack tas ![]() Kaas ![]() Frankrijk ![]() het merk Diesel ![]() Ralph Lauren ![]() Nagellak voor Jongens ![]() een beetje een mat in de nek ![]() Witte sokken ![]() Sportschoenen ![]() Skateboarden ![]() Hockey ![]() MSN ![]() SMS ![]() een mobiele telefoon niet om mee te patsen, maar gewoon om mee te bellen als het nodig is, voor de rest ligt ie thuis. Tosti's ![]() Studeren ![]() School leren ![]() |
![]() |
|
Roze Kleding
HOT voor meisjes NOT bij jongens Uitlopende Pijpen HOT Een Polo HOT een Eastpack tas NOT Kaas HOT Frankrijk NOT het merk Diesel NOT Ralph Lauren NOT Nagellak voor Jongens HOT een beetje een mat in de nek NOT Witte sokken NOT Sportschoenen HOT Skateboarden HOT Hockey NOT MSN HOT SMS NOT een mobiele telefoon NOT Tosti's HOT Studeren HOT School HOT
|
Verwijderd
|
Roze Kleding kan
![]() Uitlopende Pijpen kan zowel ![]() ![]() Een Polo ![]() een Eastpack tas ![]() Kaas ![]() Frankrijk ![]() het merk Diesel ![]() Ralph Lauren ![]() Nagellak voor Jongens ![]() een beetje een mat in de nek ![]() ![]() Witte sokken ![]() Sportschoenen ![]() Skateboarden ![]() ![]() Hockey ![]() MSN ![]() SMS ![]() een mobiele telefoon ![]() Tosti's ![]() ![]() Studeren ![]() School ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Roze Kleding
meestal not Uitlopende Pijpen mooi Een Polo saai een Eastpack tas ligt eraan offie versierd enzow is en welke kleur Kaas soms lekker, vooral op tosti jah Frankrijk Parijs is een gave stad ![]() het merk Diesel bah Ralph Lauren dubbel bah Nagellak voor Jongens leuwk als het zwart/blauw etc is, lelijk als et roze etc is een beetje een mat in de nek ULGH Witte sokken jah boeie wat voor kleur sokken je aan hebt Sportschoenen alleen bij sporten Skateboarden stoer Hockey wel geinige sport voor af en toe, vaak stomme mensen MSN very nice SMS leuk als je beltegoed hebt om trug te sturen(of internet ![]() een mobiele telefoon handug voor jezelf, irri voor anderen als je in public belt Tosti's lekkerrrr Studeren saai maar wel veel vrije tijd ![]() School horror alleen gezellie met vriendinnen etc maar hele dagen les hebben is echt walgelijk |
![]() |
|
Roze Kleding
Hot Uitlopende Pijpen Hot Een Polo Not een Eastpack tas Hot Kaas Not Frankrijk Hot het merk Diesel Not Ralph Lauren Not Nagellak voor Jongens Hot een beetje een mat in de nek Not Witte sokken Not Sportschoenen Hot (maar dat ligt eraan welke, skateschoenen wel de rest niet) Skateboarden Hot Hockey Not MSN Hot SMS Not een mobiele telefoon Not Tosti's Hot (vooral als ze net uit het tostie apparaat komen) Studeren Hot School Not (ben niet voor niets gaan studeren)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Roze Kleding Beetje hot
Uitlopende Pijpen hot! Een Polo meer not dan hot een Eastpack tas hot Kaas not Frankrijk hot het merk Diesel not Ralph Lauren not Nagellak voor Jongens hot (als het bij die jongen past dan heh) een beetje een mat in de nek not Witte sokken not Sportschoenen kennet Skateboarden hot Hockey wel hot om naar te kijken.. verder dikke not MSN hot SMS hot een mobiele telefoon hot Tosti's not Studeren not School pauze = hot rest = not zulke opdrachten krijg ik nooit op school hoor.. ![]() |
![]() |
|
Oke, ik verveel me
![]() ![]() Roze Kleding Kalroze is wel koel (beenwarmers of sjaal) Uitlopende Pijpen Mmm, niet zo..Niet dat 'hippiemodel' Een Polo Mja,.. een Eastpack tas Teringduur..Ik heb een 2dehands ![]() Kaas Sojakaas! Frankrijk Daar ga ik een leegtaand dorp kraken en een comune starten ![]() het merk Diesel Kep niet veel met merken Ralph Lauren Dat luchie 'Romance' is zalig Nagellak voor Jongens Jaaa, wzarte nagellak ![]() een beetje een mat in de nek Not Witte sokken Niet zo mooi, maar boeit dat? Sportschoenen Not Skateboarden Ziet er coel uit (ik durf het nie ![]() Hockey 1 keer gedaan, voetbal is veel leuker MSN Duurt zo lang, ik doe het niet vaak meer SMS Duur ![]() een mobiele telefoon Fijn Tosti's Jaa hot!! Studeren Kuuuut ![]() School Beinvloed mn leven te erg nu ![]() ![]() |
![]() |
|
Roze Kleding
wat je zelf mooi vind.. Denk wel hot? Uitlopende Pijpen als ze bovenaan strak zitten en daarna meteen uitlopen: hot anders: not! Een Polo not een Eastpack tas not Kaas niet hot, want warme kaas is niet lekker ![]() Frankrijk NOT (kut land..) het merk Diesel Het merk zal wel leuk zijn, de kleding is not.. ![]() Ralph Lauren not Nagellak voor Jongens mwoeah.. not een beetje een mat in de nek NOT NOT NOT NOT NOOOOOOOOOOT Witte sokken ligt eraan wat je aanheb? witte schoenen + witte broek + zwarte sokken is zo not.. ![]() Sportschoenen euhm.. not? Skateboarden schijnt hot te zijn, ik vind de jongetjes die dat doen alleen maar hot ![]() Hockey HOT (hockey met een stocky ruleert ![]() MSN not!! SMShot (niet dat me telefoon het nu toe laat) een mobiele telefoon hot dus Tosti's hot (kouwe tosti's zijn niet lekker?) Studeren studeren op hbo/universiteit of studeren als leren.. Eerste hot, tweede best not.. School VET NOT! Serieus genoeg?
|
![]() |
Roze Kleding:
Hot(zolang het niet misspiggy stijl is) Uitlopende Pijpen Soms..ligt aan de rest van de broek,het moet niet te wijd zijn...zo heel erg overdreven vind ik niet mooi maar het hippiemodel ook niet echt. Een Polo Juah,maar ligt beetje aan de rest van de kledingcombinatie. een Eastpack tas hot Kaas not Frankrijk Ik ga in esthers commune wonen ![]() ![]() ![]() het merk Diesel not Ralph Lauren not Nagellak voor Jongens mwah..*denkt* soms een beetje een mat in de nek N0T Witte sokken Goedkoop ![]() Sportschoenen hot Skateboarden hot(indien je het kan) Hockey Niks voor mij MSN Sociaal leven...HOT ( ![]() SMS Te duur ![]() een mobiele telefoon Hot(indien die niet overmatig gebruikt word) Tosti's not Studeren hot School ..not Op wat voor manier moest je het eigenlijk invullen,gebaseerd op wat je leuk en niet leuk vind voor jezelf..of gewoon in het algemeen?..want dat verschilt bij namelijk. |
![]() |
|
![]() |
oh deze heeft wel leuke onderwerpen.. toch ff maken
Roze Kleding voor mij persoonlijk is het not maar vind het bij andere mensen wel kunnen Uitlopende Pijpen mjah das wel aardig hot he Een Polo NOT een Eastpack tas Eastpacks ruleren. Kaas mjah hot Frankrijk not. haat haat haat Frankrijk het merk Diesel not Ralph Lauren not Nagellak voor Jongens HOT! hiep hoi voor jongens met nagellak! een beetje een mat in de nek euh... ? ![]() Witte sokken boeien! Sportschoenen hot Skateboarden t zal wel hot wezen, de jongens die het doen iig wel ![]() Hockey not MSN hot SMS hot een mobiele telefoon hot duh. vooral de mijne. Tosti's lekkol.. euhm hot. niet te hot want dan verbrande je klauwe Studeren not School not Laatst gewijzigd op 13-05-2002 om 13:53. |
![]() |
|
![]() |
Roze Kleding
HOT, alleen knal. Uitlopende Pijpen HOT Een Polo HOT, mits goed gecombineerd een Eastpack tas NOT, wel handig en degelijk. Kaas NOT Frankrijk HOT, enkel parijs en t zuiden het merk Diesel NOT, too expensive, schoenen wel gaaf, maar TE duur Ralph Lauren NOT Nagellak voor Jongens HOT, wel bij de rest van de stijl passen een beetje een mat in de nek Hmmm ligt eraan Witte sokken NOT Sportschoenen HOT Skateboarden HOT, wel lachen Hockey NOT, vreselijke sport MSN NOT SMS HOT een mobiele telefoon HOT, very handy ![]() Tosti's HOT, mjummieee Studeren HOT School HOT, vet gezellig opzich, alleen huiswerk ![]()
|
Roze Kleding voor vrouwen
![]() ![]() Uitlopende Pijpen ![]() Een Polo natuurlijk ![]() een Eastpack tas mwah beetje standaard, toch maar ![]() Kaas alleen als het oude kaas is ![]() ![]() Zuid-Frankrijk ![]() het merk Diesel alleen damesbroeken ![]() Ralph Lauren ![]() Nagellak voor Jongens defenitely ![]() een beetje een mat in de nek ![]() Witte sokken alleen voor te sporten ![]() Sportschoenen zie bovenstaande Skateboarden neutraal Hockey ![]() MSN ![]() SMS ![]() een mobiele telefoon ![]() Tosti's ![]() ![]() Studeren ![]() School neutraal, soms wel gezellig ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
roze kleding
![]() Uitlopende Pijpen ![]() ![]() Een Polo gewoon ![]() een Eastpack tas very nice Kaas ![]() ![]() ![]() ![]() Frankrijk mooi land, mooie taal het merk Diesel is wel leuk Ralph Lauren prima Nagellak voor Jongens zwarte vind ik wel mooi ![]() een beetje een mat in de nek ![]() Witte sokken ![]() Sportschoenen jup, vast en zeker ![]() Skateboarden kan leuk zijn, maar bij mij in de buurt is het net iets overdreven die geweldige rage ![]() Hockey een van mijn vorige vriendjes deed ijshockey --> ![]() ![]() MSN hip hoi lang leve MSN (alstie weer niet kloterig doet ![]() SMS handig om je tijd te vullen ![]() een mobiele telefoon ![]() Tosti's ![]() Studeren zucht School wederom *zucht* ![]() ![]() ![]() -x- GS
|
[B]is het HOT of NOT.. geef je mening
![]() Roze Kleding Hangt er af wat voor rose Uitlopende Pijpen Dus eerst stark en dan wijd? Nee, niet echt, mooier als ze helemaal wijd zijn ![]() Een Polo Gaat wel, niet echt super maar ook niet extreem lelijk een Eastpack tas Iedereen heeft er een ![]() Kaas hmmmmmmm lekker!!! (behalve hele scherpe) Frankrijk Ja, best leuk vakantie land het merk Diesel Veels te duur voor 1 zo'n klein merkje op je broekzak ![]() Ralph Lauren Het geurtje is heel lekker (romance) Nagellak voor Jongens Ja hoor ![]() een beetje een mat in de nek gatver Witte sokken Waarom niet? Sportschoenen ze zitten wel lekker Skateboarden Leuk, maar best moeilijk om er iets op te doen ![]() Hockey Niet echt MSN Hot!!!!! SMS Ja iz wel leuk ![]() een mobiele telefoon Ja, verry handy Tosti's Hmmmm lekkur! Studeren ik studeer niet dus ik weet niet, maar als je huiswerk bedoelt: zwaar ruk School notnotnot behalve de pauze ![]() **************************************** geef je mening (dit is voor school, dus serieus antwoorden ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 13-05-2002 om 16:58. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
roze kleding
jaiks Uitlopende Pijpen beeeh Een Polo jaiks een Eastpack tas tja die heb ik zelf ook dus ik hou me kop maar Kaas op een tosti wel okay Frankrijk snik,ik wil niet op vakantie het merk Diesel geurtjuh is wel lekker,rest jaiks Ralph Lauren beeh Nagellak voor Jongens ZWART=Zo lief een beetje een mat in de nek braak Witte sokken wie heeft ze ooit bedacht.ZWART IS VEEL BETER Sportschoenen ehm jep Skateboarden Geweldig,totdat die brak Hockey beh MSN tja SMS NEIN een mobiele telefoon Aha kan er niet zonder Tosti's jammie Studeren wat dacht je zelf? School ![]()
|
Roze Kleding
-Not: Ik vind het persoonlijk maar niks .. helemaal pinkish is wel weer coel ![]() ![]() ![]() Uitlopende Pijpen -Hot: Dat vind ik wel mooi, zowel bij jongens en meiden, meer mijn smaak gewoon Een Polo -Not: njah, neej dank u een Eastpack tas -Hot: nix mis mee Kaas -Hot: erg lekker ![]() Frankrijk -Not: niet mijn land .. vreemde taal ![]() het merk Diesel -Hot: niks mis mee eigenlijk .. niet mijn merk, maar staat bij anderen wel goed, alleen zit er zo'n vaag persoon in zegmaar ... Ralph Lauren -Neither: hmm, sorry, weet ik niet genoeg van Nagellak voor Jongens -Hot: Niks mis mee, vaak wel coel! Doe het zelf ook wel eens (dat is btw niet 1 van de coele keren ![]() een beetje een mat in de nek -Not: Neej, vind ik maar nix Witte sokken -Hot: gwoon standaart ok Sportschoenen -Hot: Adidas roeled ![]() Skateboarden -Hot: .. wil t nog altijd een keer leren .. maar ik iz lui ![]() Hockey -Not: njah .. niet mijn sport .. MSN -Hot: toch wel aardig wat leuke mensen zo ontmoet enzo SMS -Hot: yah, vooral als je weg bent van MSN ![]() een mobiele telefoon -Hot: kan toch best wel heel handig zijn, maar ga AUB niet al je melodietjes laten horen!! ![]() Tosti's -HOT!!: yamyam ¤kwijl¤ Studeren -Not: maar toch wel erg handig ![]() ![]() School -Hot: sociale contacten ![]()
||
Citaat:
|
Roze Kleding
![]() Uitlopende Pijpen ![]() Een Polo bij mij persoonlijk niet, maar bij sommige wel een Eastpack tas ![]() Kaas ![]() Frankrijk ![]() ![]() ![]() het merk Diesel de schoentjes zijn wel cool!! Ralph Lauren ![]() Nagellak voor Jongens soms wel, ligt eraan wie...meestal niet een beetje een mat in de nek ![]() ![]() Witte sokken ![]() Sportschoenen ![]() ![]() Skateboarden ![]() ![]() Hockey ![]() MSN ![]() SMS ![]() een mobiele telefoon ![]() Tosti's ![]() ![]() Studeren ![]() ![]() School leuk voor vrienden, minder leuk voor't werk
|
[B]is het HOT of NOT.. geef je mening
![]() Roze Kleding blegh!!! totally NOT Uitlopende Pijpen Vind ik wel hot, draagt trouwens gewoon erg relaxt Een Polo mwa, erg hot vind het niet alhoewel het wel erg mooi kan zijn. een Eastpack tas Hot, het is wel kuddedier, maar vind het wel goeie tassen. Kaas kaas is helemaal hot......lekkur, tosti's Frankrijk absololuut heel erg NOT het merk Diesel hoeft van mij niet, overdreven duur. Ralph Lauren kijk bij diesel, idem. Nagellak voor Jongens Best Not, ik vind het niet mooi namelijk een beetje een mat in de nek NOT!!!! Witte sokken Eigenlijk heel erg not, maar ja wie heeft ze niet? Sportschoenen Best hot, want ze zitten lekker Skateboarden HOT, vooral als ze het goed kunnen Hockey Hot, leuke sport om te doen, vooral streethockey MSN HOT!!!!! Scheelt een hele hoge telfoonrekening als je kabelinternet hebt SMS HOT een mobiele telefoon Hot, lekker veel smsen Tosti's Heel erg HOT Studeren Geen idee, vast wel hot, want ga eindelijk iets doen wat ik echt leuk vind. School Not als je een saaie les hebt en vroeg op moet staan. geef je mening
||
Citaat:
|
![]() |
Roze Kleding
not Uitlopende Pijpen hot, draag het alleen maar, maar niet TE natuurlijk Een Polo not een Eastpack tas hot, heb ik ook Kaas not, het stinkt en is niet te eten Frankrijk niet echt een mening het merk Diesel pffff, btje duur maar wel mooi Ralph Lauren not Nagellak voor Jongens hang er vanaf bij welke types, bij sommige jongens heeft het wel wat een beetje een mat in de nek NOT Witte sokken geen mening Sportschoenen in de zomer zijn sneakers wel errug hot, maar het hele jaar door op gympen lopen is not Skateboarden not Hockey sport om te doen hot, mensen (hier in de buurt dan) not (vooral de meisjes) MSN hot SMS hot een mobiele telefoon hot Tosti's hot Studeren niet echt een mening School not |
![]() |
|
Roze Kleding
NOT Uitlopende Pijpen HOT Een Polo HOT een Eastpack tas NOT Kaas NOT Frankrijk HOT het merk Diesel NOT Ralph Lauren HOT Nagellak voor Jongens NOT een beetje een mat in de nek NOT Witte sokken HOT Sportschoenen NOT Skateboarden HOT Hockey NOT MSN HOT SMS HOT een mobiele telefoon NOT Tosti's HOT Studeren HOT School NOT
|
Verwijderd
|
Roze Kleding
not (passé) Uitlopende Pijpen hot Een Polo not een Eastpack tas not Kaas hot Frankrijk hot het merk Diesel hot Ralph Lauren absoluut not Nagellak voor Jongens not een beetje een mat in de nek hot Witte sokken not Sportschoenen hot (hangt er natuurlijk vanaf welke!) Skateboarden hot Hockey not MSN not SMS hot een mobiele telefoon hot Tosti's not Studeren hot School not geef je mening (dit is voor school, dus serieus antwoorden ![]() ![]() |
![]() |
|
[B]Roze Kleding
![]() Uitlopende Pijpen ![]() Een Polo ![]() een Eastpack tas ![]() Kaas ![]() Frankrijk ![]() ![]() het merk Diesel ![]() ![]() Ralph Lauren ![]() Nagellak voor Jongens ![]() een beetje een mat in de nek ![]() Witte sokken ![]() Sportschoenen ![]() Skateboarden ![]() Hockey ![]() MSN ![]() SMS ![]() een mobiele telefoon ![]() Tosti's ![]() Studeren ![]() School neutraal. Leuk om mensen tegen te komen en gezellige dingen te doen (hebben we de laatste weken namelijk alleen maar op school gedaan) het leren en huiswerk maken is iets minder. Maar ja wil ik later een goede positie bereiken moet ik er eerst wel iets voor doen natuurlijk
||
![]() |
Citaat:
|
Roze Kleding
ik vind het niet mooi maar mensen die het willen dragen heb ik weinig moeite mee Uitlopende Pijpen vaak hot, soms not Een Polo not voor mij een Eastpack tas hot Kaas hot Frankrijk pfff.. 't is hier al hot kan je nagaan hoe hot het in frankrijk is het merk Diesel dieselboy?? yep is wel leuk als ik er voor in de stemming ben ![]() Ralph Lauren not Nagellak voor Jongens mwah... not voor mij een beetje een mat in de nek NOT Witte sokken ja hoor prima, ik begrijp echt niet waarom daar zo'n afkeer tegen is Sportschoenen tuurlijk.. ik ga niet sporten op m'n kisten als je dat bedoelt Skateboarden hot Hockey jah is wel leuk MSN ach.. als het echt moet SMS NOT een mobiele telefoon not Tosti's YEEEEEEEEEESSSSS!!! ik bedoel ja lekker... hot ![]() Studeren niet hot maar 't is wel handig als je wat kan enzo ![]() School ohw wel hot soms.. ligt eraan waar.. bij mei op sgool NOT ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Roze Kleding
![]() Uitlopende Pijpen ![]() Een Polo ![]() een Eastpack tas liever geen tas en anders boodschappentasje Kaas ![]() Frankrijk ![]() ![]() het merk Diesel gewoon fout Ralph Lauren moet wel goed zeggen anders ben ik doorendoor fout Nagellak voor Jongens gewoon fout een beetje een mat in de nek ![]() Witte sokken gewoon fout Sportschoenen gewoon fout Skateboarden Ziet en wel leuk uit om te goen dus goed Hockey ![]() MSN goed SMS handig een mobiele telefoon handig Tosti's goddelijk Studeren hoort bij het zuipen School doe ik niet meer |
![]() |
|
![]() |
Roze Kleding
![]() Uitlopende Pijpen ![]() Een Polo ![]() een Eastpack tas ![]() Kaas ![]() Frankrijk ![]() het merk Diesel ![]() ![]() Ralph Lauren ![]() Nagellak voor Jongens ![]() ![]() een beetje een mat in de nek ![]() Witte sokken ![]() Sportschoenen ![]() Skateboarden ![]() Hockey ![]() ![]() MSN ![]() SMS ![]() een mobiele telefoon ![]() Tosti's ![]() Studeren ![]() ![]() School ![]() als je nog commentaar wilt, zeg je het maar.
|
Roze Kleding
![]() Uitlopende Pijpen ![]() Een Polo ![]() een Eastpack tas ![]() Kaas ![]() Frankrijk ![]() het merk Diesel ![]() Ralph Lauren ![]() Nagellak voor Jongens ![]() een beetje een mat in de nek ![]() Witte sokken ![]() Sportschoenen ![]() Skateboarden ![]() Hockey ![]() MSN ![]() SMS ![]() een mobiele telefoon ![]() Tosti's ![]() ![]() Studeren ![]() School ![]()
|
![]() |
Roze Kleding
bij meisjes is t wel ok soms Uitlopende Pijpen tuurlijk Een Polo jakkes vette kak! ![]() ![]() een Eastpack tas jazeker heb ik ook ![]() ![]() Kaas ehm.soms wel eens lekker, soms ook niet ![]() Frankrijk mijn lievelingsland!! ![]() het merk Diesel t gaat Ralph Lauren neuh Nagellak voor Jongens tssss fagots! een beetje een mat in de nek tuurlijk, kan er heel leip uitzien (of ook niet natuurlijk) Witte sokken zeker Sportschoenen ![]() ![]() ![]() Skateboarden NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, dat doen al die kleuters hier in de buurt ipv voetballen Hockey GATVERDAMME kutkaksport, ik HAAAAAAAAAAAAT kak MSN zeer fijn progje SMS ook handig een mobiele telefoon heel handig Tosti's lekker Studeren niet ruig, absoluuut niet ruig ![]() ![]() School veeeeeeeeeel leuker als studeren! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Roze Kleding not
Uitlopende Pijpen hot (beter dan wortelbroekjes) Een Polo not (niet voor mezelf) een Eastpack tas kan mij het schelen Kaas not Frankrijk hot het merk Diesel not Ralph Lauren not Nagellak voor Jongens hot een beetje een mat in de nek not Witte sokken not Sportschoenen not Skateboarden boeiend Hockey boeiend MSN hot SMS hot een mobiele telefoon boeiend Tosti's hot Studeren not School not
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Talpa, Hot or Not J-roenn | 1 | 18-09-2005 21:08 | |
De Kantine |
Tinkerbell says: That's hot! Or not? hasseltboy | 500 | 07-03-2005 21:04 | |
Beleidszaken |