![]() |
|
![]() |
Hmm jahw ik heb dus skolise en cyfose beide. Heel fijn... NOT! Maar mn heupen zijn idd ongelijk ik heb dus een soort verhogend hakje in mn te korte been zal maar zeggen. (die is dus te kort omdat me heupen ongelijk zijn) Ik heb ook 1 x-been en ik denk dat dat zow gegroeid is om dat ongelijke te compenseren. Ik ben nu dus al een jaar of 2 onder behandeling van en chiropractor en dat helpt wel even. Maar na een tijdje sta ik toch weer scheef en doet het pijn enz en dan moet ik weer terug. Ik baal er wel van want ik moet dus goewd uitkijken met wat ik doe. Laatst in de Efteling bv wilde ik heel graag in de Python maar dan staat er weer bij dat het niewt goewd is voor mensen met rugklachten ( ik ben dr gewoon ingegaan en ging gewoon goewd whoor!) en dan ga ik toch twijfelen. Tis toch wel gevaarlijk als het fout gaat. Ik moet ook altijd naar het ziekenhuis als ik van een paard val. Om te kijken of er nix ergs is gebeurt met me rug.
Ze wilden me eerst ook een corset geven maar dat hebben ze toch niet gedaan, omdat ik niet meer zouw groeien... geloof dr nix van! Ben nog maar 15! Een andere optie was een operatie maar daar heb ik ook nooit meer wat van gehoord. Als je wil heb ik wel een gescande röntgenfoto van me heupen, dat kan je zien hoeveel het verschil is. Ik heb zelf echt geen idee offet een erg geval is of niewt. Ik hoop in elk geval dat je me een beetje kunt helpen |
![]() |
|
![]() |
ik heb een lichte scoliose en nog wat moeilijke woorden..
last heb ik er niet van, maar ik ga wel naar caesar therapie (wat ik inmiddels aan 't afbouwen ben ![]() Je moet er gewoon allemaal oefeningetjes doen ![]() en ik heet geen bronwater trouwens.. dat is m'n broertje.
|
![]() |
Jaahw drom ben ik ook gestopt met mensendiek. Dan train je je rugspieren wel, alleen worden ze dan getraind om je rug zow scheef als ie nu is te houden.... en das natuurlijk niet goewd... dat gedoe werkt pas als je rug weer recht is om em zow te houden. Daar heb ik dus ook nix aan..
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb ook een lichte scoliose en het belangrijkste is dat je in beweging blijft om alles soepel te houden (ik was weer iets te soepel en daarom had ceasar heel weinig effect bij mij)
ook moet je geen rugbelastende dingen doen (en ik denk dat paardrijden misschien toch net iets te kan zijn) ik zelf doe aan Tai Chi en dat is erg rustgevend en goed voor je wervels. het stimuleert goed. als het te erg wordt ga ik naar een ostiopaat die alles weer even recht zet en dan kan ik er weer tegen aan succes ermee xs
|
![]() |
Ik heb ook een rugprobleem, en dit al 18 jaar en een half.
Ik was 6 maanden toen ik een virus op mn discussen kreeg. Kheb dan ook 6 weken in de gips gezeten, stel je voor, op 6 maanden ![]() ![]() Ik kan niet zo heel lang rechtstaan, krijg ik last. Verre wandelingen, ik moet dan toch regelmatig gaan zitten of ik houd het niet uit. Bij het sporten op school mocht ik veel niet doen, en ik mag heel veel sporten niet doen ![]() Het heet spondylitis geloof ik X-je
|
Ja hier ook al zo'n gekke rug. Ik heb scoliose, een rugafwijking, eerst 5 jaar een korset en toen geopereerd. En nou kan ik mijn onderrug niet meer bewegen, maar nu is mijn rug wel mooi recht
![]() ![]() Sterkte allemaal! |
![]() |
|
![]() |
heej is jouw naam ook Thirsa?? en heb jij ook scoliose en Kyfose??????? stuur dan ff een mailtje naar tborsje@xs4all.nl !???
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|