Advertentie | |
|
![]() |
|
Prima...ik kan je weinig advies geven, behalve dat dure gitaren (van hetzelfde merk) niet voor niets duurder zijn. Dus ik zou gaan voor de duurste van die 3...en dat is de GSA toch? Nou kijk 's aan!
|
![]() |
Ik zou naar de winkel gaan en er op spelen. En dan lang en vaak. Voordat ik mijn bas kocht heb ik 1,5 maand elke donderdag 2 uur in die winkel wat op bassen lopen klooien. En dat hielp erg bij de keuze maken.
![]() Spelen ze dan nog alle drie even fijn en even mooi geluid en vind je ze van uiterlijk even mooi. Kies dan de goedkoopste. Kies anders die fijnste/best geluid hebbende. ![]() |
![]() |
|
Ik heb het starterspakket van de Epiphone SG vorige jaar gekocht. Daar zat idd ook een electrisch stemapparaatje bij en de tas is prima.
Alleen de versterker klinkt idd zwaar kut! Het is niet alles dat ie niet echt hard kan, maar zelfs als je hem zacht zet is het niet echt een leuk geluid, maar goed... Ik zou ook de GSA 60 nemen, ooit is op gespeeld en beviel wel goed. Ook mensen die hem hebben zijn tevreden voor zover ik weet... Succes ermee!
||
![]() |
Citaat:
![]() "ah nee hè, komt ie weer" -"Ja, geen lunch pauze dus vandaag" "Ho, wacht...hij loopt naar ons toe ![]() -"Wat doet ie nu? Hij wil iets kopen?" |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar toen ben ik nog 3 keer terug moeten gaan omdat de bas beschadigd was. Ik zou een nieuwe krijgen en tijdelijk die beschadigde kunnen gebruiken. Was wel aardig. Maar de nieuw bestelde was ook beschadigt en die daarna had de foute kleur. Maar die heb ik toch genomen. Ik had genoeg van 't gereis. En toen ben ik gaan klagen en wilde ik de prijs niet meer betalen. Dus toen hebben ze wat van de prijs af gedaan. Ik ga dus nooit meer naar die winkel toe. En volgens mij vinden ze dat niet erg ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|