![]() |
Ik ben ook verslaafd aan ER en vind deze ER-forumversie
![]() ![]() |
![]() |
Maak vooral ook de Greene-quiz:
Dear Abby,
I have made a quiz about me, could you please make it and post it here? Thanks. 1. Wat waren Greene’s laatste woorden bij vertrek uit de ER? A *antwoordend op de vraag van Carter ‘Who is actually sick?’*: “Just the doctor” B “Work on your jumpshot.” C “Thanks Katie, for being my very last patient.” D “You set the tone Carter.” 2. Welke kleur heeft de weekendtas die Dr. Greene altijd meesleept naar zn werk? A geel B rood C groen D blauw 3. Welke kleur had Mark Greene ten tijde van het kleurtjes-op-het-bord-projekt van Weaver? A geel B rood C groen D blauw 4. Wie zei ooit “Who needs Superman? I’ll take Mark Greene!” A Abby B Haleh C Susan D Jing-Mei 5. Met wie heft Mark Greene nooit enige vorm van een relatie gehad? A Chuny B Susan C Doyle D Melinda van de psych-afdeling 6. Hoe heet de aflevering waarin Mark Greene voor het laatst te zien is in de ER? A Orion in the Sky B Lockdown C Brothers and Sisters D The Letter 7. Wat doet Mark Greene ten tijde van zijn psychische inzinking nadat hij in elkaar was geslagen? A Hij staat op het randje van de brug om te spingen B Hij slaat Rachel C Hij slaat de admin desk kort en klein D Hij koopt een pistool en stond op het punt het te gebruiken 8. Hoe komt Elizabeth erachter dat Mark weer een tumor heeft? A Ze ziet hem per abuis zitten bij Oncologie B Susan geeft een duidelijke hint C Ze vindt hem kotsend op de WC-vloer D Romano vertelt het haar 9. Welke quote is NIET van Mark Greene A “To use a ribspreader is like sex. Messy, but when done in the right way, it can be very statisfying.” B “This is a teaching hospital” C “This is what I call: ‘The spiritkiller’” D “Joni Mitchell’s A Big Yellow Taxi? I hate that song.” 10. Wie ging er vandoor met Marks ex-vrouw Jennifer? A Een andere dokter B Een hippie C Een apotheker B Een griffier 11. Hoe heet de actuer die Mark Greene speelt? A Noah Whyle B Sam Ryan C Anthony Edwards D John Pilkes 12. Vul aan: “Generosity, be …. “ 13. Hoe begint Greene zijn afscheidsbrief aan de ER? A Dear ER, B Dear ER gang, C Dear ER gangsters, D Dear ER friends, 14. Waar overlijdt Mark Greene? A County General B New York C Schotland D Hawaii 15. Wie hielp Mark altijd als het over vrouwen ging? A Carol Hathaway B Doug Ross C Susan Lewis D “Wild Willie” 16. Wie las Greene’s afscheidsbrief voor? A Weaver B Carter C Kovac D Susan ![]() En de Carter en Abby fotospam Have Fun! ![]() ER rules! ![]() |
![]() |
a*rainbow*girl schreef op 29-12-2003 @ 12:45:
Carol terug laten komen?? ![]() ![]() |
![]() |
Keyser Saus schreef op 29-12-2003 @ 12:48:
In een van mn laatste stukjes kwam Carol in Doc Magoos, ze kan best terugkomen. ![]() ![]() ![]() ![]() ik maak die quiz trouwens zo wel ff ![]() |
![]() |
carol
![]() wees welkom zou ik zeggen
rare kwast schreef op 29-12-2003 @ 12:54:
carol ![]() wees welkom zou ik zeggen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Wat vinden jullie hiervan???
[edit]Beetje onduidelijk of niet?[/edit] |
![]() |
carol!!!
![]() ![]() ![]()
Wat vinden jullie hiervan???
![]()
Hoe zullen we Carol laten terugkomen?
|
![]() |
a*rainbow*girl schreef op 29-12-2003 @ 13:38:
Hoe zullen we Carol laten terugkomen? ![]() |
![]() |
Verwijderd
![]() ![]() |
![]() |
a*rainbow*girl is goe-hoed
![]() |
![]() |
Keyser Saus schreef op 29-12-2003 @ 14:52:
a*rainbow*girl is goe-hoed ![]() ![]() |
![]() |
Ach dat bouwen we er nog wel in
![]() |
![]() |
beetje mijn geweldige inspi inbouwen
![]()
rare kwast schreef op 29-12-2003 @ 15:39:
beetje mijn geweldige inspi inbouwen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
a*rainbow*girl schreef op 29-12-2003 @ 16:23:
wat bedoel je benton of cleo??? ![]() ![]()
fractuur schreef op 29-12-2003 @ 16:28:
als rol in de er forumversie ![]() |
![]() |
a*rainbow*girl schreef op 29-12-2003 @ 16:28:
ik ben carol ![]()
fractuur schreef op 29-12-2003 @ 16:32:
owjah, das waar. sorry, ben niet erg oplettend vandaag. ![]() ![]() |
![]() |
Keyser Saus schreef op 29-12-2003 @ 16:33:
En dat is waar. En pas maar op want ![]() |
![]() |
fractuur schreef op 29-12-2003 @ 16:49:
Whahahahahahaha!!!! Ik kom hier echt niet meer bij. ![]() ![]() |
![]() |
Als we zo doorgaan, hebben we zo weer 500.
![]() [abby-spam] ![]() ![]() Ik beloof dat ik morgen wat schrijf, vanavond geen tijd. |
![]() |
Keyser Saus schreef op 29-12-2003 @ 17:00:
Als we zo doorgaan, hebben we zo weer 500. ![]() [abby-spam][afbeelding][/abby-spam] ![]() Ik beloof dat ik morgen wat schrijf, vanavond geen tijd. ![]() Laatst gewijzigd op 29-12-2003 om 16:39. |
![]() |
Verwijderd
Ik heb even een nieuw affiche gemaakt, maar ik kan niet meer inloggen op mijn picserver-account dus jullie zullen even moeten wachten.
|
![]() |
Verwijderd
Keyser Saus schreef op 29-12-2003 @ 17:43:
pr0n zeker? ![]() ![]() Sinds die vernieuwing start picserver nog amper op |
![]() |
alleen nachtwerkers mogen spammen
![]() potver ![]() ![]() dit is nachtwerk maar spam loos ![]()
![]() ff snel eentje ![]() ![]() laatste ![]()
Dit vond ik in het oude topic:
Verwacht ... ER-marathon van zaterdag 24 januari 17.00 uur tot zondagmorgen 25 januari 10.00 uur. Reserveren via de kassa het Ketelhuis, telefoon: 020 - 6840090 of www.belbios.nl. Waar is dit? Gaat het nog steeds door? Laatst gewijzigd op 30-12-2003 om 12:26. |
![]() |
a*rainbow*girl schreef op 30-12-2003 @ 13:23:
Dit vond ik in het oude topic: Verwacht ... ER-marathon van zaterdag 24 januari 17.00 uur tot zondagmorgen 25 januari 10.00 uur. Reserveren via de kassa het Ketelhuis, telefoon: 020 - 6840090 of www.belbios.nl. Waar is dit? Gaat het nog steeds door? kom ook ![]() Ik ben van plan vd week even te bellen over nadere details. |
![]() |
Verwijderd
17 uur
![]() Dat red ik niet denk ik, ik ga dus waarschijnlijk niet ![]() |