Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sn0rkel met zn baywatch topic.. en Alexander was de steen Karlijne..heb ik nog ooit mee gemaild ![]() Met Prada trouwens ook. LeoNOOR (Toen nog zo geschreven), Misty (later Snow White), Anneee (Natuurlijk ken ik haar nog, maar wel van een iets latere periode ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Om hem dwars te zitten heb ik me toen na 4 maanden maar eens aangemeld ![]() |
![]() |
|
stoneface
secreet prada dystopia flowgirl kickker psycho-M klein gek geitje + maf fluitketeltje ******** (wel íetsjes latere periode) loved one ofzoiets... LOM betsy ect.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() of zelfde topic ![]() |
![]() |
|
![]() |
ghe grappig... ik kwam hier eerst toen de klaagmuur er nog was en daar herinner ik me niet heel veel meer van. herinner me meer van de onzinperiode en kom dan een beetje op hetzelfde als optima en signy uit (oo stipje was zo raar
![]() En dan nog euh Trancegirl, een meisje dat iets als milk heette euh... R, flower4you euhm eigenlijk heel veel maar ik kom er even niet op ![]() Iemand enig idee of Sander (Alexander) nog een mailadres heeft?
|
![]() |
VIULenin
![]() En vele anderen. Maar VIULenin zeker. ![]() http://forum.scholieren.com/member.p...o&userid=11439 |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 |