Advertentie | |
|
![]() |
|
Dordrecht is gewoon een kutstad aan het worden.. Altijd als ik er ben heb k gezeik met Molukkers/Atilianen.. K geloof dat het ook de crimineelste stad is per inwoner.. Ze moeten degenen die ze pakken op het maken van problemen (alleen die) gewoon lekker ff een paar maandjes in een gevangenis zetten in het land waar ze vandaan komen, dan leren ze het wel snel af hor
![]() |
![]() |
|
hoe rotter het word
De ME handeld ALTIJD correct! En probeer daar maar eens wat tegen in te brengen. Ergens begrijp ik het wel, je bent ME-er, iedereen die dat niet is is een potentiele aanvaller. Goedkeuren doe ik het niet, da´s een ander verhaal. Ik bedoel, als je wegloopt van ergens met je handen op je achterhoofd, en je krijgt nogsteeds 3 ME-ers op je dak, vink het een beetje te ver gaan (bedankt politiekorps Utrecht!) en als het ergens druk is, en je probeer met zun allen rustig naar buiten te gaan zodat er geen gewonden vallen en de ME honden in die ruimte los gaat laten en met traangas gaat gooien, mja, dan vallen er gewonden die onnodig zijn! En ben je dan eindelijk weg, gaan ze je achtervolgen met honden omdat je niet snel genoeg loopt, terwijl een van je maten net is gebete door een hond en jij een stok tegen je kop hebt gekregen! (bedankt politiekorps Gouda!) En als er dan ME ergens is, vink wel dat ze goed georganiseerd moeten zijn, want als de ene helft ME binnen staat te praten met de organisatie van een feest, en buiten een ME-er een HOND een klap op zijn rug geeft omdat ie even komt ruiken (geloof me, het was echt een kleine hond) en diezelfde ME-er vervolgens op de bezoekers komt afrennen zodat de rest van de ME-ers buiten ook door het lint gaan en op iedereen slaan die daar loopt, terwijl de ME-ers binnen geen idee hebben van wat zich buiten afspeelt, en de ME-ers buiten mensen in busjes smijten en traangas in hun bek spuiten die ze vervolgens met hun handen stijf dichthouden (bedankt politiekorps Rotterdam). Nah, ik stop maar! ME, goed dat ze er zijn hoor, maar wel als ze zich aan de regels houden.
||
Citaat:
de politie is te slap ja... dat is een feit kijk naar de illegale activiteiten die er als snot onder hun neus uitgevoerd worde... De ME daarentegen zijn gewoon een stelletje kklijers die over het algemeen misbruik make van hun macht... Het is idd net zoals zeehond zegt, goed dat ze er zijn, maar een georganiseerde organisatie kan je t niet noeme..de een doet dit de ander doet dat en of je nou toevallig lansgloopt of de grootste relschopper in heel t land bent ken ze geen flikker schele ze slaan je gewoon eerst kapot om je vervolgens op te pakke voor een verzonne verhaaltje.. ok dat gaat te ver ![]()
Laatst gewijzigd op 03-01-2004 om 19:22. |
![]() |
||
Citaat:
[ontopic] Het lijkt me logisch dat de ME een pand ontruimt als het uit de hand dreigt te lopen. Stel dat er doden gevallen waren, dan krijg je weer het gezeur dat de politie nalatig is geweest..
|
Verwijderd
|
Ik zie het alweer, de weerzin en het wantrouwen jegens de ME en alles wat maar met openbare orde te maken heeft, zit diep. Misschien moeten mensen zich maar eens afvragen waarom die ME'ers erop slaan. Zou ik ook doen, als er een pand ontruimd moet worden omdat er een dooie is gevallen en dan krijg je ook nog eens van die irritante pubertjes met hun bijdehante opmerkingen? Hakken
![]() |
![]() |
|
als jij ertussen zou staan nare man, in zo'n discotheek or whatever.. zou jij dan nog steeds diezelfde mening hebben? ik betwijfel het...
Bekijk het leven is van een andere kant... ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Oke, na een beetje nieuws berichtjes zoeken en met mensen praten die wel in de betreffende zaal aanwezig waren, ben ik dus achter het echte verhaal gekomen...
Het ging dus zo... In de grote zaal werd het dus knokken. Gast zijn kleren werde door paar een marokkanen van zijn lijf gescheurd in gevecht. En die marokkanen renden weg andere werd afgevoerd. Toen die gast keek bleken zijn ketting en horloge gejat te zijn. Dus die werd ff helemaal gek. nja 15 minz erna. Ineens deuren dicht. Lichten aan. Wat blijkt nou Gasten zijn eruit gegooid en helegroep slaags geraakt voor de deur en daar zal dan ook wel die steekpartij zijn geweest hebben ze de ME gebeld die gasten afgevoerd en disco ontruimd. Waarna ze dus 1000 man 2 uur in de vrieskou hebben laten staan wachten... ( Die steekpartij is dus niet bevestigd, maar wat in ieder geval wel klopt is dat er buiten een vechtpartij is ontstaan waarbij ongeveer 20 man betrokken waren. En daarbij hebben de uitsmijters dus ook de nodige klappen gehad en toen is de politie gebeld. ) P.S. eXo, ik had inderdaad niks te zoeken in de bubbeling zaal, daarom was ik daar ook niet, maar als je goed gelezen had dan had je dat al begrepen... |
![]() |
|
![]() en BTW wat heb jij als 15 jarige in discotheken te zoeken?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als het rake klappen uitdelen gaat dan worden ze opeens wel actief ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat heb je uberhaubt te zoeken, ergens waar in hetzelfde gebouw (of zelfs: binnen een straal van 2 kilometer) een bubbeling zaal is ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bij FC Dordrecht zit niet eens 1.000 man op de tribune...!! |
![]() |
|
En verder ben ik het wel gedeeltelijk met beuk eens.
Hoewel ik ME inzet bij een vechtpartij voor een discotheek wel een hele drastische maatregel (in Dordrecht zijn ze trots op hun politieinzet...) is het natuurlijk wel zo dat een discotheek vol met dronken Dordtenaren je avond niet opvrolijken. Zet die roze bril eens van je schapekop en vraag jezelf af of iedereen wel zo netjes heeft meegewerkt. Het valt mij op dat ME oeverloos mag blijven doorhakken op dat voetbaltuig die toevallig in het verkeerde vak een kopje koffie aan het drinken was, maar niet mag ingrijpen als het iets te dichtbij komt. Is het niet heerlijk om in je Telegraafje te lezen hoe hard de ME heeft ingegrepen op alles wat niet mag? En gaat het een schande worden als ze hebben ingerepen als jij niets hebt gedaan? ME´ers zijn gewoon nietsontzeggende geweldsgeile ventjes die hun mannetje staan zodra ze een blauw pakje aan hebben. Ik weet dat de ME niet altijd correct optreedt, maar maak er geen dubbelzinnig argument van. Want mensen die altijd lopen te zeuren dat de politie te zacht optreedt zijn zelf waarschijnlijk nog nooit in aanraking geweest met zulke incidenten. Bovendien weet je dat de ME je niet ontziet als je niet snel genoeg doorloopt, dus dronken mannetjes die irritant om pepermuntjes gaan vragen moeten dan ook niet gek opkijken als ze een dreun krijgen. |
![]() |
|
Ik ben niet altijd tevreden over het provocerende optreden van politie bij voetbalwedstrijden. Het doel is om mensen bang te maken en er dus voor te zorgen dat ze niks doen en weg gaan, maar zo werkt het niet. De kinderen die tussen het publiek zijn worden bang ja, de rest moet alleen keihard rennen voor de paarden en honden. En daar sta je dan, in het bos, terwijl je juist de andere kant op moet. Van de politie moet je wachten en als je er ergens anders uit probeert te komen heb je een hond aan je reet hangen.
Dan komen eindelijk, na 30 minuten, de bussen langs (waar je dus op moet wachten) en dan laten die goede, trouwe bosjesmannen zich eindelijk zien. 200 - 300 man doen een aanval op de bus en doordat je daar moet wachten van de politie krijg je ook een grote lading klappen en granaten tegen je hoofd. En niet vergeten de politie te bedanken voor hun optreden, want anders kom je nooit meer thuis. Woedend ga je dan naar huis ja, geen wonder dat er zoveel politieagenten klappen krijgen! Ik wilde het maar even gezegd hebben...
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
|
|