Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2004, 05:47
Dikkie
Dikkie is offline
WTF ?!? Ik stond net lekker uit mijn dakkie te gaan, word het pand ineens ontruimd. Dat omdat er verschillende vechtpartijen waren in de andere zaal, de bubbeling zaal wel te verstaan... do the math... Er is zelfs een dode gevallen, or so I heard... Schijnt dat een of andere ^&#* antiliaan een kerel had dood gemept met een barkruk. Happy New Year Amigos, way to go !! Ik kom dus echt nooit meer terug in de graf tent.

We werden dus met zijn allen zonder jas in de vrieskou naar buiten gestuurd. Waar dus rond de 20 politiewagens/MEbusjes stonden.. ik heb er verdomme 2 uur in de rij gestaan om mijn K@#&%R jas terug te krijgen. En laten we het er maar niet over hebben dat verschillende mensen klappen van de ME hebben gekregen, omdat ze vroegen wat er hand de hand was !! WTF is DAT voor bullshit!
Advertentie
Oud 01-01-2004, 11:23
geen punt.
geen punt. is offline
Kauwgompje?
Oud 01-01-2004, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Dikkie schreef op 01-01-2004 @ 06:47:
WTF ?!? Ik stond net lekker uit mijn dakkie te gaan, word het pand ineens ontruimd. Dat omdat er verschillende vechtpartijen waren in de andere zaal, de bubbeling zaal wel te verstaan... do the math... Er is zelfs een dode gevallen, or so I heard... Schijnt dat een of andere ^&#* antiliaan een kerel had dood gemept met een barkruk. Happy New Year Amigos, way to go !! Ik kom dus echt nooit meer terug in de graf tent.

We werden dus met zijn allen zonder jas in de vrieskou naar buiten gestuurd. Waar dus rond de 20 politiewagens/MEbusjes stonden.. ik heb er verdomme 2 uur in de rij gestaan om mijn K@#&%R jas terug te krijgen. En laten we het er maar niet over hebben dat verschillende mensen klappen van de ME hebben gekregen, omdat ze vroegen wat er hand de hand was !! WTF is DAT voor bullshit!
Ik vind dat de ME nog best correct gehandeld heeft.
Oud 01-01-2004, 15:47
Dikkie
Dikkie is offline
nee, want ze verpesten oud & nieuw voor 2000 man omdat 10 mensen niet normaal kunnen doen
Oud 01-01-2004, 16:23
geen punt.
geen punt. is offline
Ja, hallo, als er een dode is gevallen...
Oud 01-01-2004, 16:42
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
meelman schreef op 01-01-2004 @ 17:23:
Ja, hallo, als er een dode is gevallen...
dus? dan wordt hij afgevoerd, er vallen wel vaker doden op feesten hoor
Oud 01-01-2004, 18:35
blackfairy
blackfairy is offline
ontruim dan de bubbing zaal alleen .. niemand die daar last van heeft
ken de rest doorfeeste
Oud 01-01-2004, 23:53
Dikkie
Dikkie is offline
helemaal mee eens
Oud 01-01-2004, 23:55
AngelLena
AngelLena is offline
Nog mazzel gehad. Als de ME eenmaal bezig is kan je maar het beste maken dat je weg komt. Als je tegenwerkt ben je de lul want die jongens kennen geen genade...
Oud 02-01-2004, 10:23
Verwijderd
wat doe je dan in vredesnaam op een bubbeling zaal ?
Oud 02-01-2004, 10:33
zlatani9
zlatani9 is offline
Dordrecht is gewoon een kutstad aan het worden.. Altijd als ik er ben heb k gezeik met Molukkers/Atilianen.. K geloof dat het ook de crimineelste stad is per inwoner.. Ze moeten degenen die ze pakken op het maken van problemen (alleen die) gewoon lekker ff een paar maandjes in een gevangenis zetten in het land waar ze vandaan komen, dan leren ze het wel snel af hor
Oud 02-01-2004, 11:06
italianboy
italianboy is offline
ik heb niks van een dode gehoord hor op het nieuws..
Oud 02-01-2004, 13:26
Verwijderd
jawel 1 dode in katwijk
Oud 02-01-2004, 13:52
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
omajunk schreef op 02-01-2004 @ 14:26:
jawel 1 dode in katwijk
T ging hier toch om dordrecht..
Oud 02-01-2004, 14:32
Verwijderd
hehe ff slap lullen
Oud 02-01-2004, 22:22
NERD
NERD is offline
Hoe dichter bij Dordt...
Oud 03-01-2004, 00:44
Verwijderd
jaaaaa? maak af
Oud 03-01-2004, 00:48
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
Dikkie schreef op 01-01-2004 @ 06:47:
Happy New Year Amigos, way to go !! Ik kom dus echt nooit meer terug in de graf tent.
geef dan die k*t antillianen de schuld ipv amigo's...
Oud 03-01-2004, 00:57
zeehond23
zeehond23 is offline
hoe rotter het word

De ME handeld ALTIJD correct! En probeer daar maar eens wat tegen in te brengen. Ergens begrijp ik het wel, je bent ME-er, iedereen die dat niet is is een potentiele aanvaller. Goedkeuren doe ik het niet, da´s een ander verhaal. Ik bedoel, als je wegloopt van ergens met je handen op je achterhoofd, en je krijgt nogsteeds 3 ME-ers op je dak, vink het een beetje te ver gaan (bedankt politiekorps Utrecht!) en als het ergens druk is, en je probeer met zun allen rustig naar buiten te gaan zodat er geen gewonden vallen en de ME honden in die ruimte los gaat laten en met traangas gaat gooien, mja, dan vallen er gewonden die onnodig zijn! En ben je dan eindelijk weg, gaan ze je achtervolgen met honden omdat je niet snel genoeg loopt, terwijl een van je maten net is gebete door een hond en jij een stok tegen je kop hebt gekregen! (bedankt politiekorps Gouda!) En als er dan ME ergens is, vink wel dat ze goed georganiseerd moeten zijn, want als de ene helft ME binnen staat te praten met de organisatie van een feest, en buiten een ME-er een HOND een klap op zijn rug geeft omdat ie even komt ruiken (geloof me, het was echt een kleine hond) en diezelfde ME-er vervolgens op de bezoekers komt afrennen zodat de rest van de ME-ers buiten ook door het lint gaan en op iedereen slaan die daar loopt, terwijl de ME-ers binnen geen idee hebben van wat zich buiten afspeelt, en de ME-ers buiten mensen in busjes smijten en traangas in hun bek spuiten die ze vervolgens met hun handen stijf dichthouden (bedankt politiekorps Rotterdam). Nah, ik stop maar! ME, goed dat ze er zijn hoor, maar wel als ze zich aan de regels houden.
Oud 03-01-2004, 12:31
pinhead
pinhead is offline
iedereen vindt de ME en politie altijd te slap...maar wanneer men er zelf mee geconfronteerd wordt...dan heeft de politie/ME opeens te hard opgetreden
Oud 03-01-2004, 19:20
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
pinhead schreef op 03-01-2004 @ 13:31:
iedereen vindt de ME en politie altijd te slap...maar wanneer men er zelf mee geconfronteerd wordt...dan heeft de politie/ME opeens te hard opgetreden
nee dat is onzin...
de politie is te slap ja... dat is een feit kijk naar de illegale activiteiten die er als snot onder hun neus uitgevoerd worde...

De ME daarentegen zijn gewoon een stelletje kklijers die over het algemeen misbruik make van hun macht... Het is idd net zoals zeehond zegt, goed dat ze er zijn, maar een georganiseerde organisatie kan je t niet noeme..de een doet dit de ander doet dat en of je nou toevallig lansgloopt of de grootste relschopper in heel t land bent ken ze geen flikker schele ze slaan je gewoon eerst kapot om je vervolgens op te pakke voor een verzonne verhaaltje.. ok dat gaat te ver ghehe.. maar ik neem aan dat je me point begrijpt...

Laatst gewijzigd op 03-01-2004 om 19:22.
Oud 04-01-2004, 12:27
beuk
beuk is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 03-01-2004 @ 01:57:
[..]Nah, ik stop maar! ME, goed dat ze er zijn hoor, maar wel als ze zich aan de regels houden.
Hou toch op. Je maakt mij niet wijs dat je toevallig keer op keer met de ME in aanraking komt. Hou je zelf maar aan de regels, de politie uitdagen is m.i. geen spelletje. Als je op zo'n manier klappen krijgt vind ik dat je je mond moet houden..

[ontopic]
Het lijkt me logisch dat de ME een pand ontruimt als het uit de hand dreigt te lopen. Stel dat er doden gevallen waren, dan krijg je weer het gezeur dat de politie nalatig is geweest..
Oud 04-01-2004, 12:37
Verwijderd
Ik zie het alweer, de weerzin en het wantrouwen jegens de ME en alles wat maar met openbare orde te maken heeft, zit diep. Misschien moeten mensen zich maar eens afvragen waarom die ME'ers erop slaan. Zou ik ook doen, als er een pand ontruimd moet worden omdat er een dooie is gevallen en dan krijg je ook nog eens van die irritante pubertjes met hun bijdehante opmerkingen? Hakken
Oud 04-01-2004, 13:37
blackfairy
blackfairy is offline
als jij ertussen zou staan nare man, in zo'n discotheek or whatever.. zou jij dan nog steeds diezelfde mening hebben? ik betwijfel het...

Bekijk het leven is van een andere kant...
Oud 04-01-2004, 18:48
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
beuk schreef op 04-01-2004 @ 13:27:
Hou toch op. Je maakt mij niet wijs dat je toevallig keer op keer met de ME in aanraking komt. Hou je zelf maar aan de regels, de politie uitdagen is m.i. geen spelletje. Als je op zo'n manier klappen krijgt vind ik dat je je mond moet houden..
Ja, tuurlijk was ik niet 100% volgens de wet bezig daarmee, maar ALS er geen reden is om voor de ME erop los te slaan, dan vink dat niet normaal nee! In de gevallen die ik hier heb opgenoemd waser geen reden voor de ME om er op los te slaan.
Oud 04-01-2004, 21:15
Dikkie
Dikkie is offline
Oke, na een beetje nieuws berichtjes zoeken en met mensen praten die wel in de betreffende zaal aanwezig waren, ben ik dus achter het echte verhaal gekomen...

Het ging dus zo...

In de grote zaal werd het dus knokken.
Gast zijn kleren werde door paar een marokkanen van zijn lijf gescheurd in gevecht.
En die marokkanen renden weg andere werd afgevoerd.
Toen die gast keek bleken zijn ketting en horloge gejat te zijn.
Dus die werd ff helemaal gek.
nja
15 minz erna.
Ineens deuren dicht.
Lichten aan.
Wat blijkt nou
Gasten zijn eruit gegooid
en helegroep slaags geraakt voor de deur
en daar zal dan ook wel die steekpartij zijn geweest
hebben ze de ME gebeld die gasten afgevoerd en disco ontruimd.

Waarna ze dus 1000 man 2 uur in de vrieskou hebben laten staan wachten...

( Die steekpartij is dus niet bevestigd, maar wat in ieder geval wel klopt is dat er buiten een vechtpartij is ontstaan waarbij ongeveer 20 man betrokken waren. En daarbij hebben de uitsmijters dus ook de nodige klappen gehad en toen is de politie gebeld. )

P.S.

eXo, ik had inderdaad niks te zoeken in de bubbeling zaal, daarom was ik daar ook niet, maar als je goed gelezen had dan had je dat al begrepen...
Oud 05-01-2004, 07:47
Megadeth
Megadeth is offline
Zulke lui mogen van mij echt levenslang in de cel.. die zomaar vechtpartijen beginnen en mensen gaan bestelen.. damn.. iedereen gaat voor z'n lol uit.. stakkers.
Oud 05-01-2004, 13:11
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Megadeth schreef op 05-01-2004 @ 08:47:
die zomaar vechtpartijen beginnen
wie weet was HIJ wel begonnen...
Oud 05-01-2004, 13:30
Dikkie
Dikkie is offline
doet dat er toe ? het gaat om het diebiele optreden van de politie... en om het feit dat een kleine groep het voor meer dan 1000 mensen verpest
Oud 06-01-2004, 19:09
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Dikkie schreef op 05-01-2004 @ 14:30:
en om het feit dat een kleine groep het voor meer dan 1000 mensen verpest
Maar dat is ALTIJD zo
Oud 06-01-2004, 22:18
sorry
sorry is offline
wees blij dat er geen 1000 man gingen knokken
Oud 06-01-2004, 23:23
Dikkie
Dikkie is offline
ja whatever duh, natuurlijk gaan er geen 1000 man knokken. Bij een voetbal wedstrijd gaan 1000 man knokken. Deze mensen waren er om het een avond naar hun zin te hebben...

en BTW wat heb jij als 15 jarige in discotheken te zoeken?
Oud 06-01-2004, 23:43
Verwijderd
Citaat:
pinhead schreef op 03-01-2004 @ 13:31:
iedereen vindt de ME en politie altijd te slap...maar wanneer men er zelf mee geconfronteerd wordt...dan heeft de politie/ME opeens te hard opgetreden :?
De mensen vinden de politie te slap omdat ze nauwelijks misdaden oplossen, en van veel dingen geen werk maken en ook nog eens moeilijk komen doen wanneer je aangifte wilt doen

Als het rake klappen uitdelen gaat dan worden ze opeens wel actief
Oud 09-01-2004, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Dikkie schreef op 07-01-2004 @ 00:23:
ja whatever duh, natuurlijk gaan er geen 1000 man knokken. Bij een voetbal wedstrijd gaan 1000 man knokken. Deze mensen waren er om het een avond naar hun zin te hebben...

en BTW wat heb jij als 15 jarige in discotheken te zoeken?
Ik vind dat jouw argumentatie echt nergens opslaat. Wees blij dat de ME langskwam. Die mensen zijn voor jouw veiligheid. Het maakt niet uit waar die rusie/knokpartij begon, het had net zo goed naast jou kunnen gebeuren. dan was je wel blijgeweest dat de ME er even tussenkwam, neem ik aan. Ik vind het echt bullshit dat jij aangeeft dat dit soort dingen alleen maar in bepaalde omgevingen gebeuren.
Oud 13-01-2004, 14:58
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
ja whatever duh, natuurlijk gaan er geen 1000 man knokken. Bij een voetbal wedstrijd gaan 1000 man knokken.
Joh? Vertel es!
Oud 13-01-2004, 18:18
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
: Bij een voetbal wedstrijd gaan 1000 man knokken.
Ik denk niet dat ie het serieus bedoeld s.c. feyenoord
Oud 14-01-2004, 11:31
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
pinhead schreef op 03-01-2004 @ 01:48:
geef dan die k*t antillianen de schuld ipv amigo's...
Het is wel de waarheid. NIet alleen maar antillianen maar ook andere allochtonen verkloten de boel.. maar Dordrecht is gewoon een matige stad.. en dat meen ik echt als rasrechte Dordtenaar
Oud 15-01-2004, 12:59
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 14-01-2004 @ 12:31:
Het is wel de waarheid. NIet alleen maar antillianen maar ook andere allochtonen verkloten de boel.. maar Dordrecht is gewoon een matige stad.. en dat meen ik echt als rasrechte Dordtenaar
en gelukkig zijn nederlanders modelburgers
Oud 15-01-2004, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Dikkie schreef op 04-01-2004 @ 22:15:

eXo, ik had inderdaad niks te zoeken in de bubbeling zaal, daarom was ik daar ook niet, maar als je goed gelezen had dan had je dat al begrepen...
Maar.

Wat heb je uberhaubt te zoeken, ergens waar in hetzelfde gebouw (of zelfs: binnen een straal van 2 kilometer) een bubbeling zaal is Stel je voor dat iemand je die richting op ziet lopen
Oud 17-01-2004, 10:25
AGH
AGH is offline
Citaat:
ja whatever duh, natuurlijk gaan er geen 1000 man knokken. Bij een voetbal wedstrijd gaan 1000 man knokken.
Wel meer! Doorgaans knokken er zo´n 4.500 man per voetbalwedstrijd. Dat zijn 18 wedstrijden keer 4.500 man....

Bij FC Dordrecht zit niet eens 1.000 man op de tribune...!!
Oud 17-01-2004, 10:46
AGH
AGH is offline
En verder ben ik het wel gedeeltelijk met beuk eens.
Hoewel ik ME inzet bij een vechtpartij voor een discotheek wel een hele drastische maatregel (in Dordrecht zijn ze trots op hun politieinzet...) is het natuurlijk wel zo dat een discotheek vol met dronken Dordtenaren je avond niet opvrolijken.
Zet die roze bril eens van je schapekop en vraag jezelf af of iedereen wel zo netjes heeft meegewerkt.

Het valt mij op dat ME oeverloos mag blijven doorhakken op dat voetbaltuig die toevallig in het verkeerde vak een kopje koffie aan het drinken was, maar niet mag ingrijpen als het iets te dichtbij komt. Is het niet heerlijk om in je Telegraafje te lezen hoe hard de ME heeft ingegrepen op alles wat niet mag?
En gaat het een schande worden als ze hebben ingerepen als jij niets hebt gedaan?

ME´ers zijn gewoon nietsontzeggende geweldsgeile ventjes die hun mannetje staan zodra ze een blauw pakje aan hebben.
Ik weet dat de ME niet altijd correct optreedt, maar maak er geen dubbelzinnig argument van. Want mensen die altijd lopen te zeuren dat de politie te zacht optreedt zijn zelf waarschijnlijk nog nooit in aanraking geweest met zulke incidenten.
Bovendien weet je dat de ME je niet ontziet als je niet snel genoeg doorloopt, dus dronken mannetjes die irritant om pepermuntjes gaan vragen moeten dan ook niet gek opkijken als ze een dreun krijgen.
Oud 17-01-2004, 14:19
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik ben niet altijd tevreden over het provocerende optreden van politie bij voetbalwedstrijden. Het doel is om mensen bang te maken en er dus voor te zorgen dat ze niks doen en weg gaan, maar zo werkt het niet. De kinderen die tussen het publiek zijn worden bang ja, de rest moet alleen keihard rennen voor de paarden en honden. En daar sta je dan, in het bos, terwijl je juist de andere kant op moet. Van de politie moet je wachten en als je er ergens anders uit probeert te komen heb je een hond aan je reet hangen.

Dan komen eindelijk, na 30 minuten, de bussen langs (waar je dus op moet wachten) en dan laten die goede, trouwe bosjesmannen zich eindelijk zien. 200 - 300 man doen een aanval op de bus en doordat je daar moet wachten van de politie krijg je ook een grote lading klappen en granaten tegen je hoofd.

En niet vergeten de politie te bedanken voor hun optreden, want anders kom je nooit meer thuis. Woedend ga je dan naar huis ja, geen wonder dat er zoveel politieagenten klappen krijgen!

Ik wilde het maar even gezegd hebben...
Oud 21-01-2004, 19:09
AGH
AGH is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 17-01-2004 @ 15:19:
Dan komen eindelijk, na 30 minuten, de bussen langs (waar je dus op moet wachten) en dan laten die goede, trouwe bosjesmannen zich eindelijk zien. 200 - 300 man doen een aanval op de bus en doordat je daar moet wachten van de politie krijg je ook een grote lading klappen en granaten tegen je hoofd.
Die bosjesmannen zijn ook zo lelijk dat ik het zelf al niet aan kan om in een straal van 50 meter bij ze in de beurt te komen. Wanneer ze Goffertzicht nu een keer dichttimmeren als het vol zit is de grote vraag van dit bestaan.
Advertentie

Regels voor berichten