Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
25 jaar, slecht vorm, gezond Een populair , die gebalanceerd is en oneerlijk. Heeft waardeloos ervaring en is een goed leider.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Check mijn Clown
![]() Enne, Hij is niet te koop voor 25K ![]() ![]() Alfons Dorsman (10964735) 21 jaar, goed vorm, gezond Een populair persoon, die rustig is en eerlijk. Heeft waardeloos ervaring en is een goed leider. Specialiteit: Technisch Nationaliteit: België Vastgestelde waarde: 180 000 Euro Loon: 1 488 Euro/week inclusief een 20% Bonus Eigenaar: VV Noordwijk Waarschuwingen: 0 Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: goed Passen: redelijk Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht Scoren: waardeloos Spelhervatting: goed En na Zondag in de Aanbieding: Kornelis van Dortmont (8666581) 26 jaar, redelijk vorm, gezond Een controversieel persoon, die kalm is en berucht. Heeft zwak ervaring en is een zwak leider. Nationaliteit: Nederland Vastgestelde waarde: 546 000 Euro Loon: 3 740 Euro/week Eigenaar: VV Noordwijk Waarschuwingen: 2 Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: uitstekend Passen: goed Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak Scoren: matig Spelhervatting: zwak Laatst gewijzigd op 01-01-2004 om 14:10. |
![]() |
|
![]() |
Deze heb ik ook nog in de aanbieding:
Lars Malmman 33 000 Euro, 32 jaar, redelijk in vorm Heeft matig ervaring en is een zwak leider [Snelheid] Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: zwak Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht Scoren: goed Spelhervatting: slecht Dallas Morris 103 000 Euro, 18 jaar, zwak in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider Conditie: waardeloos Keepen: matig Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos Helger Hani 42 000 Euro, 26 jaar, matig in vorm Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider Conditie: goed Keepen: waardeloos Positiespel: zwak Passen: zwak Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos Dus kom ff kijken bij MER United. Graag ook ff bij de vernieuwde www.ht-arena.com/MER.United/
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
slecht voor je TS maar goed voor de economie
||
![]() |
Citaat:
met betere eigenschappen 90 ofzo
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Scott Esseling --> vleugelverdediger 5 weken geblesseerd (A-team) Aivars Semjonovs --> centrale verdediger 1 week geblesseerd (A-team) Mark Read --> centrale middenvelder 1 week geblesseerd (A-team) Bert van Dalen --> spits 1 week geblesseerd (A-team) Ik heb dus geen verdediging meer, en ook geen geld om een vervanger te kopen. Dat wordt dus wachten tot Zondag, want dan speel ik thuis. Ik moet nog maar zien of ik een redelijke verdediging neer kan zetten, ik heb namelijk maar een reserve-verdediger. Het hattrick-jaar 2004 had voor mij wel iets leuker mogen beginnen hoor. ![]() Iedereen trouwens nog de beste wensen! ![]() ![]()
|
wie wil mij helpen met mijn hattrick site???
ik snap er echt niks van ![]() http://www.ht-arena.com/tempestas/ ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar voor 53k heb ik een 3-sterren verdediger gekocht. Hij heeft maar redelijk verdedigen (en matig ervaring). Niet echt veel en dat geld verdien je met een thuiswedstrijd wel makkelijk terug. Sta nu wel rood, maar heb dus een thuiswedstrijd en zie nu dat er een ex-jeugdspeler van mij nu voor 1.000.000 op de transferlijst staat, dus dat wordt 100k extra inkomsten. ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik vind het oranje zo niet zo heel mooi, er moet denk ik een soort van scheiding(slijn) tussen het menu en het tekstgedeelte, volgens mij gewoon in te stellen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Alfons Dorsman 175 000 Euro, 21 jaar, redelijk in vorm Heeft waardeloos ervaring en is een goed leider [Technisch] Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: uitstekend Passen: redelijk Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht Scoren: waardeloos Spelhervatting: goed |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Hattrick XVI Brain-Damage | 500 | 02-04-2005 18:54 | |
Vrije tijd |
Hattrick XV Verwijderd | 500 | 12-11-2004 17:24 | |