Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
iedereen patst met hoe cool hij/zij wel niet is, want iedereen wordt cool gevonden... sxe kan je uitdragen zodat misschien sommige kids het oppikken, tegen mensen die het niet boeien zal je mij er niet over horen. maar in discussies als deze doe ik graag mijn zegje...
||
Citaat:
echt serieus in het echt merk ik nooit iets van dat mensen true proberen te zijn of whatever. iedereen doet gewoon zijn ding zonder erbij na te denken of het true is of niet. straightedgers met buttons patches etc. daar hebben jullie allemaal ook helemaal geen last van toch. ik bedoel het is niet zo dat ze opeens bijten ofzo. laat hen lekker hun ding doen net zoals jullie blowen, bandtruien dragen, of whatever. ik snap niet dat over straightedge, iets dat gewoon alleen maar positief is opzich, zoveel gezeik komt altijd. ik ben niet straightedge trouwens maar ik kom gewoon voor de gasten op die de lifestyle leiden.
|
dat gaat over een dick natuurlijk hey! niet over muziek
![]() de tijd dat ik mezelf hoef te bewijzen in de muziek buisness heb ik ook wel weer gehad. ik heb een kast vol met shirts en een lading essentieele platen. ik weet what's up ![]() alsof IEMAND zich wat aantrekt van meningen van anderen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ok dan, maar je weet toch, van die hopeloze wannabe's die overdreven hun best doen om erbij te horen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik kijk niet echt op mensen neer ofzo. maar tegen de oudere in de scene die al 20 jaar meedraaien zeggen dat ze geen verstand van hc hebben gaat nogal ver... (ja ik lees soms boards ![]()
||
Citaat:
*zucht* is t nou zo moeilijk te begrijpen.
||
Citaat:
![]() maar ik mag ook nog niet mee praten met mijn korstondige edgeheid ![]() na 5 jaar heb je pas wat te zeggen joh ![]()
||
Citaat:
iig, over zo'n X op je handen zeur ik niet. Ik vind dat het zelfde als een t-shirt waar 'beerlover' op staat. Alleen dan het tegenovergestelde ![]() Je mag best uitdragen wat je bent, maar ga niet anderen de les lezen over hoe het wel of niet moet, tenzij ze er persoonlijk om vragen.
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 02-01-2004 om 17:45. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
zolang je het zelf wil is sXe of blowen/drinken voor mij oke zodra je het doet voor een groep niet.
||
Citaat:
Mensen, als jullie je zo over dingen opwinden... wordt het misshien tijd om eens wat minder op dit forum te komen... en ja ik weet dat ook ik fokked op doe, maar ik neem het allemaal met een korreltje zout en ik geloof niet dat jullie dat doen...
||
Citaat:
en als je zelf geen sXe bent, vanwaar de uitspraak tegen mij: 'ga blowen ofzo'?
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik ben toch van mening dat de topicstarter z'n post beter had kunnen plaatsen op een HCboard dan op een algemeen muziekforum...
En hij had die tijd beter kunnen steken in het schrijven van een zine dan lopen te zeiken op andere mensen...
||
Citaat:
![]() Maarja, ieder z'n eigen smaak natuurlijk... Ik heb ook niet alles van Bright Eyes gehoord, maar wat ik hoorde beviel me niet zo, een beetje deprimerend, zeurderig, om eerlijk te zijn.
|
Cottoncandy, strafcorner e.a. Please shut up. Jullie ongestelde gezeik tenopzichte van elkaar interesseert niemand wat.
Verder: -Hedendaagse emo heeft werkelijk waar geen kut met hardcore te maken. Shit zoals Rites of Spring, Embrace, Etc. zeker wel. -Men moet meer Bad Brains luisteren. Het is goed voor je. That's all.
||
Citaat:
en pharmacon gefeliciteerd trouwens
|
|