Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Inderdaad te wanhopig en afhankelijk overgekomen, dat is altijd wel een dikke afknapper, voor vrouwen maar ook voor mannen. Zo werkt het spelletje van de liefde nou eenmaal niet. Better luck next time, in ieder geval heb je ervan geleerd.
Trouwens haar reactie was wel rot maar in ieder geval wel duidelijk. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hallo iedereen !
We zijn weer en dag verder en er is weer veel gebeurd maar dan wel positief. Gisteravond stuurde ze weer een smsje dat ik loog over alles, ik had namelijk in een smsje geschreven dat ik nu niet op haar verliefd was. Ik heb geen idee meer maar ik heb dat egt nie geschreven of ik bedoelde heel wat anders. Ik vertelde gisteravond dat aan mijn vriend dat het totaal niet waar was en dat heeft mijn vriend weer aan haar verteld en ze was heel erg pissig. Ze had me een mailtje gestuurd dat ik zielig was en dat ik bang was voor de waarheid. Ik heb haar een mailtje gestuurd en ik heb haar totaal afgezeken want ik was woedend. Vanmiddag sprak ik haar op msn en ik zei zo: Je wou toch geen contact meer met me hebben waarom stuur je me dan nog smsjes enz...... en toen kwam het. Ze wilde me niet kwijtraken en toen hebbe we allebij ons excuus aangeboden en nu is het weer goed en zijn we weer goeie vrienden van elkaar !! ![]() Eigenlijk gezegd had ik gisteren helemaal genoeg van haar maar toch had ik zo'n gevoel dat ik nog contact met haar wilde. En nog heel erg bedankt voor jullie steun !! (hoe kan ik deze topic sluiten ?? ) |
![]() |
|
Gefeliciteerd jonge,
Bedankt voor het vertellen van de verdere gebeurtenis, erg goed.. En toch goed afgelopen, misschien een van de UPS ![]() Het topic sluit vanzelf, het hoofdstuk is afgesloten en dus heeft niemand meer wat vertellen en zakt dit topic naar beneden in de lijst totdat het verdwijnt..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Onderzoek zelfbeeld eindwerk: Help me alstublieft!! Dede | 0 | 25-02-2017 08:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende flyaway | 11 | 22-01-2006 11:43 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] kansberekening wanhoopje | 2 | 12-11-2004 12:54 | |
Psychologie |
Helpen Nomen Est Omen | 4 | 22-06-2004 11:00 | |
Software & Hardware |
Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!! Opiate | 6 | 19-01-2002 17:56 | |
Verhalen & Gedichten |
You need help A loved one | 7 | 02-12-2001 08:28 |