Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2004, 18:19
Verwijderd
Ik ben rutger en ik wil wat kwijt.

Ik heb een heel slecht liefdesleven en ben al meerdere keren afgewezen.
Sinds een maand heb ik een meisje leren kennen en het ging heel erg goed tussen ons todat ik haar aan vroeg of ze met me wou. Ze wist het nog nie cker en ik zei dat het nie zo erg was, ik vertelde heel eerlijk dat ik heel blij was dat iemand om mij gaf.
En ik vertelde ook dat ik vaak ben afgewezen en dat ik het nie meer zag zitten todat zij in mijn leven kwam en d8 dit moet ik met beide handen vast houden en dit nie verliezen
Dat had ik maar beter niet kunnen zeggen
Ze was heel erg pissig toen ze dat hoorde en dat ze me te hoog in had geschat en dat ik maar op kon flikkeren.
Is het zo verkeerd dat ik dat gezegd heb ?? Ik weet nie meer wat ik moet doen ???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2004, 18:27
Thee Muts
Thee Muts is offline
Nee, ik denk dat het juist heel goed is dat je zo eerlijk tegen haar bent geweest. Alleen wel heel klote voor jou dat ze daar zo op reageerde. Misschien omdat ze dit niet had verwacht en dat ze er van schrok. Als ik jou was zou ik proberen er nog eens met haar over te praten. Dan kunnen jullie allebei uitleggen wat jullie voor elkaar betekenen, en wat je wel/niet van de ander verwacht. Misschien dat ze dat nu nog niet wil, maar laat haar dan even weer bijkomen en probeer er daarna nog eens met haar over te praten.
Oud 02-01-2004, 18:34
Verwijderd
heel erg bedankt maar ik heb het al geprobeerd om met haar te praten maar dat lukt nie, ze wil geen contact meer met me.
Ik heb net een smsje gestuurd van heel egt bedankt voor die leuke tijd en (ja sorry maar ik zie het niet meer zitte ik heb al heel veel dingen meegemaakt die egt ni leuk zijn ) dat ze mij dat nie hoef te wensen want ik heb genoeg van dit leven
Daarna belde me ze op en ze zei wrom heb je geen leuk leven meer en ik zei dat alles verkeerd ging en dat ik gwoon te veel heb meegemaakt dat ik het spugzat was. OP het laatst zei ze dat ze erover ging denken.
Dat is alles
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 18:42
Freestyler*
Freestyler* is offline
hmm.. Ja, misschien volede ze zich beledigd ofzo?
dacht ze dat jij haar gebruikte? Dat het jou niet gaat om wie zij is, maar om het feit dat je eindelijk iemand hebt?

Ik weet het niet.. maar dat ze er nu over nadenkt kan een teken zijn dat ze nu van de schrik bekomen is en jullie relatie een kans wilt geven,
maar het kan ook zijn dat ze zich nu super schuldig voelt, bang is dat jij uit het leven stapt en uit medelijden toch nog iets met jou begint..

ik weet het ook niet hoor..misschien wil ze inmiddels wel meer praten?
Oud 02-01-2004, 18:42
Midget
Midget is offline
je komt over als een eerlijke aardige jongen
en ik wens je veel suc6 met het meisje
en als ze je niet wil..trek het je niet aan, op ieder potje past immers een deksel
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 18:45
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ze zegt dat ze geen contact meer wil, maar ze belt je wel nog op? Maar goed, ze denkt er nu igg geval over na. Dat is alvast weer iets. Jij bent eerlijk tegen haar geweest, hopenlijk is ze dat nu ook tegen jou. Maar je weet dus niet waarom ze zo heftig reageerde?
Oud 02-01-2004, 18:47
liefdesvlinder
liefdesvlinder is offline
mss ben je te wanhopig overgekomen... tja ik weet niet, mss heb je je wel te veel aan haar vastgeklampt, eerlijk gezegd zou ik het ook niet erg fijn vinden als een jongen zich kwetsbaar opstelt tov mij... hij moet toch het stoerste zijn vind ik... ik hoop wel dat het goedkomt voor jou hoor, geef haar wat tijd en probeer er daarna nog es over te praten!
succes!
Oud 02-01-2004, 18:48
Gothic
Gothic is offline
dit komt heel manipulatief over en zo lijk je haar te claimen, want als zij nee zegt doet ze jou pijn en je had geen zin in je leven, totdat je haar tegenkwam... hierdoor maak je het ontzettend moeilijk voor haar om nee te zeggen
Oud 02-01-2004, 18:48
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
als een meid dat tegen me zou zeggen zou ik ook omdraaien en heel hard de andere kant op rennen

no offence maar echt tactisch is zowat niet, die meid schrikt zich gelijk dood
Oud 02-01-2004, 18:53
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Heej vriend,

Erg voor je dat het leven je nog niet echt toelacht.. Maar iedereen heeft er wel eens last van en als je vol houdt krijg je straks ook weer met een goede tijd te maken waar alles met voorspoed loopt..! Ben niet goed in Engels maar life has his ups and downs..! En dat met dat meisje.. Tja ik begon vroeger ook altijd tegen iemand die leuk vond te praten over wat er allemaal met me gebeurd was en dat ik het soms erg moeilijk vind om met iemand te praten als ik er flieft op ben (mijn probleem sjorry).. Maar nu heb ik mijn eigen voorgenomen; Stefan jonge ga d`r voor en ik dwing mijn eigen om met iemand te praten en ik schaam me er niet voor als het even stil is, dat vond ik vroeger altijd zo erg) En raad eens nu heb ik weer verkering.. Ik heb het haar nu ook verteld en ze accepteerde het en ze zei dat ze er eigenlijk geen last van had gehad in het begin.. En nu praten we met elkaar honderduit en als we niks zeggen doen we andere dingen, maar jonge het gaat echt weer wel beter or! Dat heb ik bij mijn eigen ook gemerkt.. Kom niet te gauw met je problemen op de proppen en lach en praat eerst met d`r... Ik heb meer het gevoel dat jij iets verteld hebt tegen haar (natuurlijk niet verzonnen) om met haar of haar net iets meer te overtuigen hoe zielig je wel niet bent (WAT HELEMAAL NIET WAAR IS!).. Geef haar nu geen schuldgevoelens en ga voor de volgende jonge er komen er nog genoeg! Neem dat van mij aan! Er is een nieuw jaar ingeluid dus een schone lei en je kan nog genoeg meiden versieren je bent nog geen 80!!! En volgens mij ben je inderdaad een eerlijke en zorgzame jonge!

Suc6 ermeee!

Laatst gewijzigd op 02-01-2004 om 18:56.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 19:37
Fa Sai
Fa Sai is offline
Als ik dit zo lees denk ik dat haar afwijzende reactie komt doordat je haar hebt afgeschrikt met je nogal wanhopige gedrag.
Als je iemand nog niet zo lang kent kun je beter niet meteen je hart op tafel leggen en je zo kwetsbaar opstellen, vooral niet als je een jongen bent. (meisjes trouwens ook niet!)
Dat schrikt de meeste mensen af, en dat is ook logisch. Iedereen heeft liever een vriend/vriendin die positief in het leven staat en die emotioneel stabiel is dan iemand die dat niet is.
Dat zou jij toch liever ook hebben?
Ik snap haar reactie dan ook wel. begrijp me niet verkeerd, jou snap ik ook wel, maar ik denk echt dat het in het vervolg beter is dat je je anders opstelt tegenover potentiele liefdeskandidaten, wil je ze niet weer afschrikken. Anders blijft je liefdesleven slecht.
Maar ik denk zo en zo dat je eerst aan jezelf moet werken voordat je aan een serieuze relatie moet denken. Je klinkt behoorlijk depressief, en daar moet je hulp voor zoeken. Via je huisarts kan je naar een psycholoog doorverwezen worden. Bezoek aan een psycholoog kan heel verhelderend zijn en is niets om je voor te schamen.
Het is zonde als je je leven zo aan je voorbij laat trekken! Doe er wat aan, en vanzelf zal alles beter worden, ook je liefdesleven!
Het juiste meisje kom je tegen als je er niet naar zoekt en het net niet verwacht..
Oud 03-01-2004, 17:22
Verwijderd
Hee ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie steun dat heb me heel erg goed gedaan !!

Ik heb er over zitten nadenken en ik wil nix meer met haar te maken hebben. T'is ook wel haar eigen schuld vind ik. Ik de beginperiode dat ik haar leerde kennen msnde we heel vaak en ze had van die msn namen zoals: Rutger je bent het leukste pakje onder de kerstboom !! en dan zeggen dat ze niet op mij verliefd is ?? Toch een beetje raar vind je niet ??
Ik wacht het allemaal lekker af en ga gwoon lekker verder leven. Misschien was ik wat te overdreven maar ik had zo'n bui dat alles weer naar boven kwam en ja dan ga je zulke domme dingen zeggen .

Nogmaals heel erg bedankt voor jullie steun !!

Groeten Rutger
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 17:32
Midget
Midget is offline
het is nooit dom om je hart te luchten op een plaats die daarvoor bestemd is.

Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 18:02
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Midget schreef op 03-01-2004 @ 18:32:
het is nooit dom om je hart te luchten op een plaats die daarvoor bestemd is.

Ligt er duidelijk aan op welke manier...

Stel dat jouw vriendin toen jullie elkaar leerde kennen jou meteen vertelde dat ze vaak is afgewezen en dat ze het niet meer zag zitten todat jij in haar leven kwam... dan zou je toch ook je ook op zijn minst geclaimed voelen? Misschien dat je haar niet eens zou durven afwijzen, omdat je bang zou zijn dat ze anders van het dak zou springen? Of dat je het een erg lompe actie van haar vindt, om jou zo te claimen?
Oud 03-01-2004, 18:04
Midget
Midget is offline
ik heb het dan ook over dit forum...
die vriendin was op dat moment dus niet de juiste plaats om je hart te luchten!

Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 18:36
Verwijderd
Inderdaad te wanhopig en afhankelijk overgekomen, dat is altijd wel een dikke afknapper, voor vrouwen maar ook voor mannen. Zo werkt het spelletje van de liefde nou eenmaal niet. Better luck next time, in ieder geval heb je ervan geleerd.
Trouwens haar reactie was wel rot maar in ieder geval wel duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 16:46
Verwijderd
Hallo iedereen !

We zijn weer en dag verder en er is weer veel gebeurd maar dan wel positief.
Gisteravond stuurde ze weer een smsje dat ik loog over alles, ik had namelijk in een smsje geschreven dat ik nu niet op haar verliefd was. Ik heb geen idee meer maar ik heb dat egt nie geschreven of ik bedoelde heel wat anders.
Ik vertelde gisteravond dat aan mijn vriend dat het totaal niet waar was en dat heeft mijn vriend weer aan haar verteld en ze was heel erg pissig.
Ze had me een mailtje gestuurd dat ik zielig was en dat ik bang was voor de waarheid. Ik heb haar een mailtje gestuurd en ik heb haar totaal afgezeken want ik was woedend.
Vanmiddag sprak ik haar op msn en ik zei zo: Je wou toch geen contact meer met me hebben waarom stuur je me dan nog smsjes enz...... en toen kwam het. Ze wilde me niet kwijtraken en toen hebbe we allebij ons excuus aangeboden en nu is het weer goed en zijn we weer goeie vrienden van elkaar !!
Eigenlijk gezegd had ik gisteren helemaal genoeg van haar maar toch had ik zo'n gevoel dat ik nog contact met haar wilde.

En nog heel erg bedankt voor jullie steun !!

(hoe kan ik deze topic sluiten ?? )
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 17:09
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Gefeliciteerd jonge,

Bedankt voor het vertellen van de verdere gebeurtenis, erg goed.. En toch goed afgelopen, misschien een van de UPS !!? Probeer het ook eens van die kant te bekijken..

Het topic sluit vanzelf, het hoofdstuk is afgesloten en dus heeft niemand meer wat vertellen en zakt dit topic naar beneden in de lijst totdat het verdwijnt..
Oud 04-01-2004, 17:14
Last Resort
Last Resort is offline
wel een beetje een raar kind hoor, maarja, veel plezier met dr
Oud 04-01-2004, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Silverchair16 schreef op 04-01-2004 @ 17:46:
Hallo iedereen !

We zijn weer en dag verder en er is weer veel gebeurd maar dan wel positief.
Gisteravond stuurde ze weer een smsje dat ik loog over alles, ik had namelijk in een smsje geschreven dat ik nu niet op haar verliefd was. Ik heb geen idee meer maar ik heb dat egt nie geschreven of ik bedoelde heel wat anders.
Ik vertelde gisteravond dat aan mijn vriend dat het totaal niet waar was en dat heeft mijn vriend weer aan haar verteld en ze was heel erg pissig.
Ze had me een mailtje gestuurd dat ik zielig was en dat ik bang was voor de waarheid. Ik heb haar een mailtje gestuurd en ik heb haar totaal afgezeken want ik was woedend.
Vanmiddag sprak ik haar op msn en ik zei zo: Je wou toch geen contact meer met me hebben waarom stuur je me dan nog smsjes enz...... en toen kwam het. Ze wilde me niet kwijtraken en toen hebbe we allebij ons excuus aangeboden en nu is het weer goed en zijn we weer goeie vrienden van elkaar !!
Eigenlijk gezegd had ik gisteren helemaal genoeg van haar maar toch had ik zo'n gevoel dat ik nog contact met haar wilde.

En nog heel erg bedankt voor jullie steun !!

(hoe kan ik deze topic sluiten ?? )
Nu ben je niet meer afhankelijk en wanhopig en wordt je weer interessant Maar ik vind haar wel erg vreemd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten