![]() |
|
Let op:
Dit topic is er voor de moeilijke vragen vooral. Er zijn een aantal mensen die hier graag helpen maar deze mensen willen ook niet 100x dezelfde vraag voorbij zien komen dus voordat je hier je vraag stelt kun je gebruik maken van: *Deel 9 Grote kans dat er in deel 9 of in dit huidige deel jouw vraag al eens gesteld eens, dus lees eens wat door... *Zoekmachine Vul het stukje tekst in wat je weet en voila wie weet jouw antwoord. *STER Voor alle reclamemuziekjes kijk hier! Ze staan er op! Voor de overige vragen is dit topic. Gaat u maar weer vrolijk verder ![]()
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
[edit] FulltimePsycho was me voor [/edit]
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ik zoek een bekend hiphopnummer met een behoorlijke ruige beat erin en in het refrein zeggen ze volgens mij 'we shoot'...ik dacht dat het van mobb deep ofzo is. Zo klinkt het wel
||
Citaat:
of Mobb Deep - Shoot'm up
||
Citaat:
![]() 01 Dadoo - Making Off (Generiq) 02 Humphrey feat. Busta Flex - Qu'est-C'tu Fous Cette Nuit 03 Eloquence feat. Kayliah - Match Nul 04 Booba feat. Ness-Beal - Les Rues De Ma Vie 05 Lara - Plus Vite Que Jamais 06 Phrrell Williams feat. Rohff - Where's Yours At 07 113 - 10 Minutes Chrono 08 Diam's feat. Dadoo & China - Vivre Sans Ca 09 Lara feat. Arsenik - Gotta Drive 10 Oxmo Puccino - Tarif C 11 Willy Denzey - L'Allumage 12 Pit Baccardi - J'accelere 13 Costello - Profite 14 Corneille - Laissez-Nous Vivre 15 Dadoo feat. Leslie - P'tite Soeur 16 OGB feat. Intouchable - Trouble 17 NERD - Find My Way 18 Soundkail feat. Lynnsha - Love 19 Doc Gyneco - Du Spy Dans L'air
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
They say "they never make it", but look at us now, how far we get, still together
refrein: "you're still the one that I need" (ofzo) kent iemand deze? tis een vrouw volges mij die et zingt, maa ze kan em ook wel gecovered hebben..
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
B Rock and The Bizz - My Baby Daddy |
![]() |
|
ik vroeg me af hoe het nr. heette van The Rasmus. In de clip zie je een soort landschap waar de zanger ligt te zingen. dan wordt hij over het gras heengetrokken en beland hij in de modder.
Via de modder komt hij weer in het water terecht. de clip is al vaker op tv geweest, maar k weet nog steeds niet hoe het nr. heet. alvast bedankt! |
![]() |
||
Citaat:
it's my life (iets in die richting)
|
kent iemand de nieuwe reclame van golf?
Dat is die waar die man in de auto de hele tijd geknuffeld wordt door andere mensen.... Maar ik vroeg me af hoed dat nummer heet wat ze laten horen tijdens die reclame... errug leuk nummer namelijk! Er is er nog een, van vodafone dacht ik..op het einde daarvan zie je een meisje achterop een fiets zitten, en dan zeggen ze iets over horoscoop checken op je mobiel? het kan allemaal met de nieuwe vodafone live.....of zoiet. Ja sorry, 't is een beetje vaag maar ik herrinner me niet meer!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Hey allemaal,
Als je de gare website http://www.locoloco.nl/ bezoekt, kom je na de gare flash-intro op een soort mainpage waar een muziekje speelt. Onderaan kun je tussen drie muziekjes kiezen, het eerste speelt maar de tweede komt me erg bekend voor en ik hoopte dat iemand van jullie daar de titel van kent. En die derde vind ik ook wel lekker fout, dus als iem. ook daar de titel van kent? Dank PS de liedjes zijn ook via http://www.locoloco.nl/pages/finalmuziek.swf te beluisteren |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v? Deel#1314 Machiavelli | 500 | 04-02-2005 11:09 | |
Muziek |
hoe heet de oorspronkelijke versie v dit liedje? Liesjeuh | 4 | 20-05-2004 11:05 | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier Deel 11 Verwijderd | 251 | 07-03-2004 19:32 |