Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
wou.. ik vind mezelf nu wel erg stoer.. omdat ik vanaf t begin al wist dat t niet van haarzelf was.. en trouwens die schilderijen van haar he.. die kan je toch nooit inscannen.. neem aan dat ze groter zijn en zo'n duidelijke foto er van maken is ook bijna onmogelijk.. dus hadden jullie dat nou echt niet eerder door lieve mensen? he wat zijn jullie toch goedgelovig..
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Het was ook wel te mooi om waar te zijn.
Maar ik geef toe, ik dacht ondanks dat dat 't echt was. Alhoewel ik af en toe nogal eens m'n vraagtekens zette achter sommige werkstukken die zogenaamd met "oliepastel" gemaakt zouden zijn, terwijl het in mijn ogen in photoshop of iets vergelijkbaars gemaakt moest zijn. Oh well, props aan de mensen die die tekeningen wél gemaakt hebben.
|
Damn hier krijg ik toch zo'n k*tgevoel van...
En iedereen maar denken , ow god wat kan die meid toch goed tekenen!!! En maar complimentjes plegen... maar nee hoor het is een of ander triest figuur die het nodig vindt om werk van anderen waar ze dagen mee bezig zijn geweest als hun eigen werk neer te zetten.... Sorry hoor maar dit is een rare wereld ... ![]() BTW: die actie van wim wok heerscht ![]() Ladies and gentlemen, we've got him (her) ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 02-01-2004 om 22:22. |
![]() |
||
Citaat:
![]() gèwèldig, om een kwartier geleden te ontdekken dat alles fake was en dan heerlijk al die topics lezen.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Wot de FOOOOOCK!!!
HOEEEEEER! teeuwen stylo.. fuck dit ! FUCK dit!!! ik heb al meer rippers gepakt op andere fora.. maar damn, dat ik geen van 'haar' werkjes elders ooit heb gezien is een wonder!! ik moet wel zeggen dat ik de handtekening op dat vlammende paard herkende ![]() WAT DE NEUK!!
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hoogst waarscheinlijk een digipaint, Corel Painter.. Elke paintjob die ze heeft gepost is waarschijnlijk digitaal gepaint, aangezien het contrast ook altijd perfect is, en ik bij sommige dingen zelfs haast brushstrokes herkende, alleen de plaatjes waren altijd te klein.. en ik ging er gewoon vanuit dat het echt van haar was..
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Deze link zocht ik.. Als je denkt dat er geen wonderkinderen bestaan, check: http://www.intartpub.com/
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Dat neemt niet weg dat het nog steeds verbluffend mooi is, though, want als je op 24-jarige leeftijd zoiets kan maken is dat ook een wonder ![]() |
![]() |
|
ik kan wel zeggen dat ik haar inmiddels best goed ken, maar dit wist ik ook niet
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik bedoelde dus alleen maar te zeggen dat het wel mogelijk is een 60 bij 45 schilderij online te krijgen, je moet er alleen iets meer moeite voor doen dan voor een A4 schetsje. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Megan Megan1906 | 1 | 12-02-2010 08:39 | |