Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
ah ik heb m al....eindelijk, wat een gestress!
|
als 't ontstoken is niet eruit halen dus he
![]() ![]() dan groeit 't dicht en kan het vuil wat er dan evt. nog zit er niet uit, waardoor de ontsteking kan blijven zitten.
|
ik heb een probleempje met m'n lippiercing
ik wil er een ringetje in en dat past ook gewoon verwisselen gaat best enz enz maar elke keer als ik t ringetje erin doe gaat t na 2 dagen mis, en gaat die ring door m'n lip heensnijden aan de achterkant, en dan haal ik em eruit want ik ben bang als dat doorsnijdt dat ik dan op een gegeven moment 3 lippen heb ![]() kheb al meerdere maten ringetjes geprobeerd maar dat maakt geen bal uit, maar wel hoe strakker hoe sneller dit gebeurd. waaaaaaah wat moet ik doen ![]()
|
Is het waar dat je constant een stijve tepel hebt als je daar een piercing in hebt zitten? Ik heb gehoord dat als je de piercing wat naar achter laat plaatsen, de tepel niet heel de tijd stijf blijft. Iemand ervaring mee?
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
hmm tepelpiercing bij een vrouw lijkt me wel kewl ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Tja het lijkt mij ook heel cool, ik stel niet voor niets deze vragen ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
K heb een probleemke. Ik vind mijn ontsmettingsvloeistof niet meer voor mijn piercing en tot gisteren was ik de hele week intern.
Dus ja, tijdens het weekend had ik het reeds niet ontsmet en ik dacht, het zal wel op mijn stageplek zijn, waar ik dus intern was. Maar daar stond het ook niet. Vandaag zie ik opeens dat de piercing, een tragus, pinneke, helemaal in mijn oor aan het wegzakken was. Zowat helemaal erdoor. Ik kan het niet ontsmetten, want ik vind de vloeistof niet. Ik weet niet hoelang het er reeds zit, maar er is dus een klein bolletje naast mijn piercing, wildvlees of zo, ik weet het niet. Ik zal nog moeten wachten tot maandag voor ik naar de piercer kan om info. Wat zou ik nu kunnen doen? Is dit heel erg of doodnormaal? Gaat dit erge gevolgen hebben of zo? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Van tepelpiercings krijg je meestal geen stijve tepels. Ze worden bij strelingen we sneller hard. Omdat ze hel gevoelig zijn. En dat is nou niet bepaald negatief. Het laten zetten is wel niet ideaal, maar geloof me it's worth the pain. Doe het wel door een piercer met een goede naam, en vraag van te voren om voldoende info. succes
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Bedankt voor al de reacties
![]() Maar ik heb dus vandaag naar een andere piercingzaak geweest en die zeiden dat het staafje eigenlijk te kort was en mijn oor wel nogal diep gepierced was. Doordat het zo diep gepierced was, is het genezingsproces moeilijker en begon het vlugger te zwellen. Mijn staafje werd meer en meer in mijn oor getrokken (begon er als het ware in te groeien). De piercer heeft hem dan uitgetrokken (awtch!) en een ringetje erdoor heen gehaald. Het is wel nogal groot...moja...als het gaatje helemaal genezen is, kan ik er weer in doen wat ik wil. ![]() (Btw, ik ben dus bezig over een tragus, dat is het kleine stukje oor die je kan toeduwen tegen lawaai.) |
![]() |
|
Ehm ik heb ff vraagje over mn navelpiercing.. Heb hem nu ongeveer 5 maanden maar doordat ik em de laatste tijd niet echt meer goed schoon heb gemaakt, is hij een beetje ontstoken
![]()
|
![]() |
ik heb nu voor de 2e keer een wenkbrauwpierciing (op de dezelfde plaats als de 1e gezet(gvd dat 2e x zetten deej pijn
![]() maar nou groeit ie er weer half uit ![]() DA WIL IK NIETTT |
![]() |
||
Citaat:
want als dat niet zo is zit de huid er te strak overheen, stroomt er geen bloed meer door en dan sterft die huid af dus gaat het uitgroeien. denk dat je beter kunt beginnen met een ringetje. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik had als eerst ook een staafje ik mocht kiezen. Ik vond dat wel relaxt
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wenkbrauwpiercing links, en rechts (zelfgemaakte) neuspiercing. En of het te doen is, ehm ja. Ik ben een mietje, dus het heeft even geduurd, maar ik heb m nu ongeveer 4 jaar, nooit ontstoken geweest of last van gehad. Het zetten doet even pijn, maar als ie er inzit ben je er klaar mee. gewoon knopje erin doen, en in het begin 's nachts een pleister er overheen, anders valt ie eruit en dan kun je overnieuw beginnen.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Het grote piercing en tattoo topic, #17 Verwijderd | 500 | 17-03-2006 18:50 | |
Lifestyle |
Het Grote Piercing & Tattoo Topic saturday | 500 | 17-05-2005 23:00 | |