Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2004, 15:32
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Citaat:
Kraafie schreef op 03-01-2004 @ 01:31:
Ik wil misschien een nosetip piercing. Vinden jullie dat mooi?
En of je 'm zal nemen baseer je op of de mensen hier 't mooi vinden?
Oud 03-01-2004, 16:52
cha0s
cha0s is offline
@narod: geen reactie meer?
Oud 03-01-2004, 17:51
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 03-01-2004 @ 17:52:
@narod: geen reactie meer?
Ik zie niks waar ik op zou willen reageren. Ik heb mijn mening en jij de jouwe, en jij kan die van mij niet veranderen en ik heb geen intentie om nog verder te verdedigen want we hebben het over meningen, geen feiten.
Oud 03-01-2004, 18:28
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Narod schreef op 03-01-2004 @ 18:51:
Ik zie niks waar ik op zou willen reageren. Ik heb mijn mening en jij de jouwe, en jij kan die van mij niet veranderen en ik heb geen intentie om nog verder te verdedigen want we hebben het over meningen, geen feiten.
dat dat pistool voor piercings niet deugt is een feit, geen mening. (plus dat infecties wel vaak voorkomen.)
Oud 03-01-2004, 19:18
phensicske
phensicske is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 03-01-2004 @ 19:28:
dat dat pistool voor piercings niet deugt is een feit, geen mening. (plus dat infecties wel vaak voorkomen.)
Laat em .. hij zal wel tot het pijnlijke besef gekomen zijn dat je gelijk hebt.
Oud 03-01-2004, 22:08
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
phensicske schreef op 03-01-2004 @ 20:18:
Laat em .. hij zal wel tot het pijnlijke besef gekomen zijn dat je gelijk hebt.
nee, ik hou gewoon niet van discussies waarbij het duidelijk word dat ieder een eigen mening/idee heeft. vrij nutteloos dan.
Oud 04-01-2004, 12:06
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Narod schreef op 03-01-2004 @ 23:08:
nee, ik hou gewoon niet van discussies waarbij het duidelijk word dat ieder een eigen mening/idee heeft. vrij nutteloos dan.
maar gewoon stug volhouden hoor...
Oud 07-01-2004, 00:10
Fog
Fog is offline
hoe haal je een lip ringetje er bij jezelf uit?
Oud 07-01-2004, 00:25
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 07-01-2004 @ 01:10:
hoe haal je een lip ringetje er bij jezelf uit?
balletje eruit halen en 't ringetje eruit draaien
Oud 07-01-2004, 00:29
Fog
Fog is offline
ja maar hoe haal je dat fucking kut balletje eruit

ik snap niet hoe dat hele ringetje+balletje in elkaar zit en ik wil m eruit want t is ontstoken.
Oud 07-01-2004, 00:31
Fog
Fog is offline
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 07-01-2004 @ 01:29:
ja maar hoe haal je dat fucking kut balletje eruit

ik snap niet hoe dat hele ringetje+balletje in elkaar zit en ik wil m eruit want t is ontstoken.

ah ik heb m al....eindelijk, wat een gestress!
Oud 07-01-2004, 00:35
cha0s
cha0s is offline
als 't ontstoken is niet eruit halen dus he
dan groeit 't dicht en kan het vuil wat er dan evt. nog zit er niet uit, waardoor de ontsteking kan blijven zitten.
Oud 07-01-2004, 00:36
Fog
Fog is offline
nee ik doe even staafje erin dat trekt niet zo...
Oud 07-01-2004, 00:36
cha0s
cha0s is offline
k
Oud 07-01-2004, 09:21
morgainemanson
morgainemanson is offline
ik wil een tongpiercing maar ben bang dat dat mn zoenkwaliteit achter uit gaat
Oud 07-01-2004, 11:02
Verwijderd
Citaat:
morgainemanson schreef op 07-01-2004 @ 10:21:
ik wil een tongpiercing maar ben bang dat dat mn zoenkwaliteit achter uit gaat
dat is fijn voor je
Oud 08-01-2004, 16:07
muckymouse
muckymouse is offline
ik heb een probleempje met m'n lippiercing

ik wil er een ringetje in en dat past ook gewoon verwisselen gaat best enz enz

maar elke keer als ik t ringetje erin doe gaat t na 2 dagen mis, en gaat die ring door m'n lip heensnijden aan de achterkant, en dan haal ik em eruit want ik ben bang als dat doorsnijdt dat ik dan op een gegeven moment 3 lippen heb

kheb al meerdere maten ringetjes geprobeerd maar dat maakt geen bal uit, maar wel hoe strakker hoe sneller dit gebeurd.

waaaaaaah wat moet ik doen
Oud 14-01-2004, 13:24
Hakkie
Hakkie is offline
Is het waar dat je constant een stijve tepel hebt als je daar een piercing in hebt zitten? Ik heb gehoord dat als je de piercing wat naar achter laat plaatsen, de tepel niet heel de tijd stijf blijft. Iemand ervaring mee?
Oud 14-01-2004, 14:13
Drez
Drez is offline
heej ik heb links (voor mezelf dan) een wenkbrauwpiercing en kwil nog een neuspiercing erbij...maar ik vraag me dus af aan welke kant ik em dan zal doen en een neuspiercing zelf zetten, is dat nog n beetje te doen?
Oud 14-01-2004, 14:39
sinaasappeltje>
sinaasappeltje> is offline
Citaat:
dReZ schreef op 14-01-2004 @ 15:13:
heej ik heb links (voor mezelf dan) een wenkbrauwpiercing en kwil nog een neuspiercing erbij...maar ik vraag me dus af aan welke kant ik em dan zal doen en een neuspiercing zelf zetten, is dat nog n beetje te doen?
als je wenkbrauwpiercing links zit, zou ik je neuspiercing rechts doen.. beetje evenwicht houden he..
Oud 14-01-2004, 15:40
Utopia
Utopia is offline
Tepelpiercing links. (ringetje)
2 wenkbrauwpiercings rechts gehad. (staafje)
Oud 14-01-2004, 15:43
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Hakkie schreef op 14-01-2004 @ 14:24:
Is het waar dat je constant een stijve tepel hebt als je daar een piercing in hebt zitten? Ik heb gehoord dat als je de piercing wat naar achter laat plaatsen, de tepel niet heel de tijd stijf blijft. Iemand ervaring mee?
Hij is bij mij normaal gezet en ik heb\had (hij is er nu uit) nooit een hele stijve tepel erdoor, hij was wel aanwezig maar niet op zijn stijfst.
Oud 14-01-2004, 16:05
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Hakkie schreef op 14-01-2004 @ 14:24:
Is het waar dat je constant een stijve tepel
alleen als je veel liegt
Oud 14-01-2004, 18:25
Hakkie
Hakkie is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 14-01-2004 @ 17:05:
alleen als je veel liegt
Nah ik vraag t me gewoon af, want in een sollicitatiegesprek ofzo... Daar is die piercing niet voor bedoeld
Oud 14-01-2004, 18:56
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Hakkie schreef op 14-01-2004 @ 19:25:
Nah ik vraag t me gewoon af, want in een sollicitatiegesprek ofzo... Daar is die piercing niet voor bedoeld
je doet toch geen keistrak topje aan als je op solicitatiegesprek gaat? of snap ik het probleem even niet?

hmm tepelpiercing bij een vrouw lijkt me wel kewl
Oud 14-01-2004, 19:07
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Hakkie schreef op 14-01-2004 @ 19:25:
Je ziet de piercing bolletjes zowieso bijna altijd door je kleding heen, is mijn ervaring iig. Bij dikke katoenen truien zag je nog een klein bolletje. Dus dan zul je een bh met vulling meoten aanschaffen.
Oud 15-01-2004, 14:14
Hakkie
Hakkie is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 14-01-2004 @ 19:56:
je doet toch geen keistrak topje aan als je op solicitatiegesprek gaat? of snap ik het probleem even niet?

hmm tepelpiercing bij een vrouw lijkt me wel kewl
Nee natuurlijk zou ik geen strak topje aandoen, maar goed, misschien zie je het ook wel onder een normaal truitje ofzo

Tja het lijkt mij ook heel cool, ik stel niet voor niets deze vragen

Citaat:
Je ziet de piercing bolletjes zowieso bijna altijd door je kleding heen, is mijn ervaring iig. Bij dikke katoenen truien zag je nog een klein bolletje. Dus dan zul je een bh met vulling meoten aanschaffen.
Thnx!
Oud 16-01-2004, 19:01
kleine wicca
kleine wicca is offline
FF een vraagje over lippiercing (ringetje) als dat helemaal genezen is, kan je m dan gewoon een dagje uit laten, net als bij oorbellen? Zou namelijk wel heel handig zijn i.v.m. baantjes enzo...
Oud 16-01-2004, 19:08
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Hakkie schreef op 15-01-2004 @ 15:14:
Tja het lijkt mij ook heel cool, ik stel niet voor niets deze vragen
das woar
Oud 16-01-2004, 19:18
Maija
Maija is offline
Citaat:
kleine wicca schreef op 16-01-2004 @ 20:01:
FF een vraagje over lippiercing (ringetje) als dat helemaal genezen is, kan je m dan gewoon een dagje uit laten, net als bij oorbellen? Zou namelijk wel heel handig zijn i.v.m. baantjes enzo...
volgensmij kan dat niet!!
Oud 16-01-2004, 21:11
Hakkie
Hakkie is offline
Ik weet niet of dat kan, je piercing een hele dag uitlaten, maar bij de piercingshops kan je wel een 'doorzichtig' draadje kopen, soort van visdraad. Dat draag je dan i.p.v. een piercing en je ziet het bijna niet.
Oud 17-01-2004, 13:13
slender_fungus
slender_fungus is offline
Citaat:
wenkbrauw piercing kon ik een week uit laten. maar die had ik dan 2 jaar. neuspiercing 3 dagen, en die had ik wat korter
Oud 17-01-2004, 17:49
phensicske
phensicske is offline
K heb een probleemke. Ik vind mijn ontsmettingsvloeistof niet meer voor mijn piercing en tot gisteren was ik de hele week intern.
Dus ja, tijdens het weekend had ik het reeds niet ontsmet en ik dacht, het zal wel op mijn stageplek zijn, waar ik dus intern was.
Maar daar stond het ook niet. Vandaag zie ik opeens dat de piercing, een tragus, pinneke, helemaal in mijn oor aan het wegzakken was. Zowat helemaal erdoor. Ik kan het niet ontsmetten, want ik vind de vloeistof niet.
Ik weet niet hoelang het er reeds zit, maar er is dus een klein bolletje naast mijn piercing, wildvlees of zo, ik weet het niet.
Ik zal nog moeten wachten tot maandag voor ik naar de piercer kan om info.

Wat zou ik nu kunnen doen?

Is dit heel erg of doodnormaal? Gaat dit erge gevolgen hebben of zo?

Oud 19-01-2004, 13:04
guess what
guess what is offline
Citaat:
Ik kan em een paar dagen uit laten, maar ik heb em wel bijna 2 jaar.
Oud 19-01-2004, 19:19
Maija
Maija is offline
volgensmij kan je ook zo'n doorzichtige piecing halen zo dat je die niet ziet!!
Oud 20-01-2004, 09:04
Little miss NAUGHTY
Little miss NAUGHTY is offline
Van tepelpiercings krijg je meestal geen stijve tepels. Ze worden bij strelingen we sneller hard. Omdat ze hel gevoelig zijn. En dat is nou niet bepaald negatief. Het laten zetten is wel niet ideaal, maar geloof me it's worth the pain. Doe het wel door een piercer met een goede naam, en vraag van te voren om voldoende info. succes
Oud 20-01-2004, 14:04
Hakkie
Hakkie is offline
Citaat:
Little miss NAUGHTY schreef op 20-01-2004 @ 10:04:
Van tepelpiercings krijg je meestal geen stijve tepels. Ze worden bij strelingen we sneller hard. Omdat ze hel gevoelig zijn. En dat is nou niet bepaald negatief. Het laten zetten is wel niet ideaal, maar geloof me it's worth the pain. Doe het wel door een piercer met een goede naam, en vraag van te voren om voldoende info. succes
Niet ideaal... Maar thnx voor de tips
Oud 21-01-2004, 02:02
phensicske
phensicske is offline
Bedankt voor al de reacties ...

Maar ik heb dus vandaag naar een andere piercingzaak geweest en die zeiden dat het staafje eigenlijk te kort was en mijn oor wel nogal diep gepierced was. Doordat het zo diep gepierced was, is het genezingsproces moeilijker en begon het vlugger te zwellen.
Mijn staafje werd meer en meer in mijn oor getrokken (begon er als het ware in te groeien). De piercer heeft hem dan uitgetrokken (awtch!) en een ringetje erdoor heen gehaald.
Het is wel nogal groot...moja...als het gaatje helemaal genezen is, kan ik er weer in doen wat ik wil.

(Btw, ik ben dus bezig over een tragus, dat is het kleine stukje oor die je kan toeduwen tegen lawaai.)
Oud 22-01-2004, 15:23
D-sire
D-sire is offline
Ehm ik heb ff vraagje over mn navelpiercing.. Heb hem nu ongeveer 5 maanden maar doordat ik em de laatste tijd niet echt meer goed schoon heb gemaakt, is hij een beetje ontstoken Ook lijkt het alsof de piercing te groot wordt voor het gaatje zegmaar, in het begin paste ie precies maar nu hangt ie een beetje naar beneden. Ik heb btw een staafje, meteen gekregen toen ze piercten.. Is dat normaal of niet? En hoe lang moet ik nog wachten met het verwisselen? Wil namelijk ook wel keer iets anders erin.. En kan ik dat zelf doen of kan ik beter naar de piercer gaan, vind het zelf een beetje eng namelijk, ben bang dat het niet lukt enz.
Oud 24-01-2004, 22:11
metaldready
metaldready is offline
ik heb nu voor de 2e keer een wenkbrauwpierciing (op de dezelfde plaats als de 1e gezet(gvd dat 2e x zetten deej pijn )
maar nou groeit ie er weer half uit ik voel als ik op de huid druk het staafje best wel goed..kan het uitgroeien ook een keer stoppen of groeit ie dan egt meteen weer uit
DA WIL IK NIETTT
Oud 25-01-2004, 11:43
slender_fungus
Citaat:
metaldready schreef op 24-01-2004 @ 23:11:
ik heb nu voor de 2e keer een wenkbrauwpierciing (op de dezelfde plaats als de 1e gezet(gvd dat 2e x zetten deej pijn )
maar nou groeit ie er weer half uit ik voel als ik op de huid druk het staafje best wel goed..kan het uitgroeien ook een keer stoppen of groeit ie dan egt meteen weer uit
DA WIL IK NIETTT
is het een gebogen staafje?
want als dat niet zo is zit de huid er te strak overheen, stroomt er geen bloed meer door en dan sterft die huid af dus gaat het uitgroeien.

denk dat je beter kunt beginnen met een ringetje.
Oud 25-01-2004, 11:47
metaldready
metaldready is offline
Citaat:
slender_fungus schreef op 25-01-2004 @ 12:43:
is het een gebogen staafje?
want als dat niet zo is zit de huid er te strak overheen, stroomt er geen bloed meer door en dan sterft die huid af dus gaat het uitgroeien.

denk dat je beter kunt beginnen met een ringetje.
het is een lichtgebogen staafje 1,2 mm meen ik
Oud 25-01-2004, 11:55
slender_fungus
Citaat:
metaldready schreef op 25-01-2004 @ 12:47:
het is een lichtgebogen staafje 1,2 mm meen ik
heb je niet toevallig ergens een ringetje liggen dan? (ben zelf geen expert ofzo) maar ik denk dat het staafje dan niet genoeg gebogen is ofzo. of ga anders langs de piercer en vraag het daar, mssn moet je hem er namelijk wel uit halen om lelijke littekens te voorkomen.
Oud 25-01-2004, 18:27
sui
sui is offline
heeft er iemand ervaring met nape-piercings?? (achteraan de nek) en hoelang heb je die al?

weet er iemand welke maat ringetje er in een navelpiercing kan (8mm staafje bij mij, maar welke diameter van ringetje, of maakt dat niet uit?)
Oud 26-01-2004, 16:19
Cherry-Scented
Cherry-Scented is offline
Citaat:
Dreamzy schreef op 22-01-2004 @ 16:23:
Ehm ik heb ff vraagje over mn navelpiercing.. Heb hem nu ongeveer 5 maanden maar doordat ik em de laatste tijd niet echt meer goed schoon heb gemaakt, is hij een beetje ontstoken Ook lijkt het alsof de piercing te groot wordt voor het gaatje zegmaar, in het begin paste ie precies maar nu hangt ie een beetje naar beneden. Ik heb btw een staafje, meteen gekregen toen ze piercten.. Is dat normaal of niet? En hoe lang moet ik nog wachten met het verwisselen? Wil namelijk ook wel keer iets anders erin.. En kan ik dat zelf doen of kan ik beter naar de piercer gaan, vind het zelf een beetje eng namelijk, ben bang dat het niet lukt enz.
Ik heb de mijn al bijna 2 jaar ... Ik het begin moet je goed schoon mk nu zie je wat er van komt.. Maar ik zou nu omdat hij nog ontstoken is?? blijven schoon mk en pas een andere erin doen als die helemaal genezen is...
Ik had als eerst ook een staafje ik mocht kiezen. Ik vond dat wel relaxt
Oud 26-01-2004, 19:06
metaldready
metaldready is offline

nou mooi is anders whahah
Oud 26-01-2004, 19:19
phensicske
phensicske is offline
Oud 26-01-2004, 19:20
phensicske
phensicske is offline
*kijkt nog eens*

Aaaah, nu vat ik hem!

Ik dacht eerst: wat heeft die getatooëerde nu met piercings te maken?
Oud 26-01-2004, 19:39
metaldready
metaldready is offline
gheheh egt ranzig he?!
die tattoos zijn btw ook ganz lelijk!!!
Oud 26-01-2004, 22:27
Verwijderd
Citaat:
dReZ schreef op 14-01-2004 @ 15:13:
heb ik ook zo
wenkbrauwpiercing links, en rechts (zelfgemaakte) neuspiercing.
En of het te doen is, ehm ja. Ik ben een mietje, dus het heeft even geduurd, maar ik heb m nu ongeveer 4 jaar, nooit ontstoken geweest of last van gehad. Het zetten doet even pijn, maar als ie er inzit ben je er klaar mee. gewoon knopje erin doen, en in het begin 's nachts een pleister er overheen, anders valt ie eruit en dan kun je overnieuw beginnen..
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten