Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en dat er nog meer CD's van Roadrunner zijn afgepreisd naar 9.99
||
Citaat:
ik heb hem nergens anders dan bij FRS voor 9,99 gezien, maar dat zou idd goed kunnen
||
Citaat:
![]() gekocht: Dj Shadow - The Private Press Mogwai - Rock Action |
![]() |
|
![]() Op de metalfanmeeting in Utrecht: Suffocation - Effigy of the Forgotten (€9,99 in zo'n winkeltje) Armagedda - Only True Believer (Geheerscht van Jan/AmnesJAn ![]() Graven - Perished and Forgotten Darkthrone - Transilvanian Hunger Ik kan dus weer even vooruit!
||
Citaat:
![]() Jimi Hendrix - Purple Haze
||
Citaat:
![]() Ik zag Wilbert wel, ik had zoiets van: "He, die kop ken ik!". Maar ik wist het niet zeker, dus heb ik maar niks gedaan ofzo. Later hoorde ik van Jan dat jullie het wel degelijk waren, toen dacht ik maar zoiets als: "ach ja, volgende keer beter!" Was het bij jullie nog gezellig?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Toen later met een select gezelschap goedkoop en lekker gegeten in een studentenrestaurant genaamd Mr. Jack's, de rest verkoos de Mac. En na het eten maar weer teruggegaan naar Café België, en later nog een uurtje naar de Boothill. Al met al zeer geslaagde meet te noemen. We waren met veel, maar da's wel zo gezellig ![]() ![]() Jullie waren slechts met z'n tienen als ik me niet vergis he?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (da's traditie) Jah de onze was nie zo groot (expres) was ook niet een echte forummeet (dat er een topic over was enzo) grappig was dat iedereen van onze meet van een afstandje d8 dat jullie meet de onze was ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar het was helemaal goedgekomen! Hoe laat waren jullie trouwens in Mr. Jacks?
|
Een kleine scholierenmeeting en een grote(re) Metalfan (www.metalfan.nl) meeting.
|
Verwijderd
|
Nogmaals het was nie echt een scholieren meet (er zaten ook 3 nonforummers bij) gewoon een mini meet van mensjes (die elkaar wel grotendeels via 't forum kennen)
btw basje als je m'n LJ leest dan weet je dat. Mr. Jacks is goed jah (behalve de bediening dan maar da's een ander verhaal) 4,50 voor een pizza ![]() Maar oeh wat 'n truie, ruige mensen bij de metal meet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder is Utrecht redelijk centraal gelegen en een gave stad (voor mij slechts 20 minuutjes treinen, gaaf ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nah dat kwam omdat 1 van de kelners echt fucking verontwaardigd deed toen we ergens gingen zitten, zonder eerst te vragen of we daar mochten zitten. (hadden we eigenlijk wel moeten doen, maar ja we hadden al gereserveerd dus ja) Eh we waren er rond eh.. 18:00 ofzo basje doe niet zo flauw *schop* |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En wij hadden geen problemen met gaan zitten, ze zeiden alleen bij binnenkomst: "6 man? Daar is nog plek" Wat die meet betreft: Ik zal zien, weet sowieso niet wanneer dat uberhaupt plaatsvindt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou ja de service is wel okay, alleen die ene vent niet. En 'n hoop mensen praten gebrekkig Nederlands. Hebben jullie Henk Westbroek nog gezien? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|