Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja, onmogelijke liefde bestaat.
Onmogelijke liefde is in mijn geval ontstaan toen meneer van school afging...terwijl ik hem zo leukvond..... onmogelijke liefde is bij mij ontstaan toen ik hem te weinig zag om met hem te praten, maar ik zag hem nog weleens, vaak genoeg om niet te vergeten..... Onmogelijke liefde is dat alles je altijd zal herinneren aan hem, omdat je gewoon zoveel herinneringen hebt aan hem.... onmogelijke liefde......wat je ermee moet.....dat moet je mij niet vragen ![]()
||
Citaat:
Als je genoeg moeite doet kan je die liefde mogelijk maken, behalve als je echt geen persoonlijke gegevens meer herinnert. Er was een gozer laatst die ook zocht naar een jeugdliefde. Als je hem gevonden hebt, dan kan je in ieder geval de realiteit van je dromen toetsen. Maar sommige dingen kan je beter als dromen laten denk ik, het kost een hoop moeite en er is geen enkele garantie dat er iets leuks uitkomt. |
![]() |
||
Citaat:
niet uitmaken nu weet je wat je wat je aan je vriend heb dat weet je nog niet van doe 17 jarige jongen ik was eigenwijs en heb het met me vriend uitgemaakt we hadden 11 maanden... na 3 dagen met die andere jongen omtegaan (close) had ik het al voor gezien! ik had spijt van me actie en heb alles gedaan om me ex weer terug te krijgen maar ook echt ALLESsinds de eerst kerstdag ben ik weer happy, hij kwam bij me thuis en vertelde me wat hij nog voor me voelde het is nu wel weer aan maar er is toch een barst in o0nze relatie het is niet meer het zelfde en hij is vaak bang dat ik weer snel op een ander valt! het is echt niet leuk en ik raad jouw ook aan om gewoon bij je vriend te blijven endie 27 jarige jongen zo ver mogelijk van uit de buurt te blijven! verbeter je relatie ga leuke dingen doen en je zal zien dat het veel beter gaat! ik hoop dat ej hier iets mee kunt! liefs, snoopy ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb er al weleens een topic over geopend....kweet zelfs zijn adres weet precies waar hij woont ![]() ![]() ![]() ontopic: hmm misschien is jezelf bij de situatie neerleggen wel een oplossing....
||
Citaat:
|
![]() |
Het gaat niet goed met je huidige vriend en tegelijkertijd zie je wel iets in een jongen die 10 jaar ouder is. Oké daar is niks mis mee maar als je met die jongen van 27 iets wil beginnen, dan moet je wel rekening houden met het feit dat zo'n leeftijdsverschil soms kan zorgen voor problemen. Ik heb het ook gekend. Twee jaar geleden, ik was 18-19 jaar en ik leerde 'n jongen kennen, hij was ook 27 jaar. In het begin ging het prima, we waren verliefd maar na enkele weken begonnen de problemen te komen. Ik voelde me te jong voor hem, ik wilde uitgaan, wilde me amuseren. Maar hij werkte toen al 5 jaar en we hadden ondervonden dat we in verschillende werelden leefden. Iemand die studeert en iemand die werkt, dat kan maar je zit op een andere golflengte... Misschien dat het bij jou anders zit maar als je echt twijfelt zou ik er niet voor gaan en je relatie behouden! Twee jaar is toch ook niet weinig he om dat zomaar te laten schieten?
Oftewel... volg je gevoel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het leeftijdsverschil is wel groot, maar ik vind het heel kortzichtig om dan maar bi ieder geval te zeggen dat het toch niet lukt. Dat hangt er per geval vanaf. Hoe volwassen is hij, hoe volwassen is zij. Werkt hij al, zit zij nog op school? Het gaat om de gehele instelling van beiden.. |
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: Mijn filosofie is eigenlijk altijd geweest: niks is onmogelijk. Dat het niet gebeurt, maakt het niet onmogelijk. Die gebeurtenis moet zelf 'veroorzaken'. Jij moet hier prioriteiten leggen? Wat wil je nou eigenlijk?
||
Ik zou geen vriendin van 17 willen als ik zo oud ben, er is wel degelijk een geestelijk verschil dan. Ik ben zoiezo al volwassen voor mijn leeftijd (vind ik dan). Maar ik heb wel nog steeds wat kinderlijke trekjes, maar ik ben serieus wanneer ik dat moet zijn en volwassen ook
![]() Citaat:
Daarnaast denk ik dat je nooit de ware liefde kan vinden, er zijn er meerdere. Een relatie (en ook een vriendschap) bestaat er uit dat je elkaars onvolkomendheden accepteert en elkaar aanvult zeg maar... Nothing is perfect behalve in je gedachten... Nu weer on topic: Ik denk dat een relatie tussen een 17 en een 27-jarige waarschijnlijk niet goed zal werken, maar misschien passen jullie daardoor juist precies goed bij elkaar. Omdat iets niet waarschijnlijk is, hoeft het niet onmogelijk te zijn.... Ik kan mij niet voorstellen dat ik op mijn 27ste een 17jarige zou ontmoeten waarop ik val. Qua uiterlijk ok, maar ik denk dat qua innerlijk het gewoon nooit zou werken. Maar zeg nooit, nooit. Vroeger zei ik ook dat ik me nooit kon voor stellen dat ik punk muziek leuk zou vinden en nu ben ik er dol op. Just my 2 cents ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Bedankt voor je reactie! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Tjah, als je verliefd bent durf je soms niet de ernst in te zien en scheep je dingen snel af als zijnde niet belangrijk. Probeer heel neutraal te blijven en niet in de waas der liefde verdwaald te raken...
Dingen die je nu als klein en niet belangrijk ziet kunnen heel groot worden naarmate de verliefdheid afneemt. Verliefdheid compenseert voor een HOOP. |
![]() |
|
Waarom moet je per se verkering hebben? Als het niet goed gaat met je huidige vriend, praat er dan over. Als er dan niks veranderd lijkt het me duidelijk dat je het uitmaakt. Wat die 27-jarige gozer betreft, neem niet te snel iets met hem. Je moet elkaar eerst leren kennen, kijken of het verschil niet te groot is.
Leeftijdsverschil hoeft niet altijd veel uit te maken. Het hangt er vanaf hoe volwassen iemand is. Ik heb nu min of meer wat met een 30-jarige gozer en t gaat prima. M'n ouders weten er niks van omdat we nog niet officieel iets hebben ofzo. M'n ouders weten wel dat ik veel met hem omga, maar hebben er verder geen problemen mee.
|
![]() |
|
Het is misschien niet helemaal vergelijkbaar, maar tijdens mijn eerste relatie werd ik verliefd op een jongen van 21 (ben zelf 16) en dit heb ik mijn vriend toen verteld. Nou ja, ik wilde graag nog met die andere jongen omgaan (
![]() Maar ben nu wel heel erg blij met 'die andere.' Is het n beetje duidelijk?? Maar echt onmogelijk was het niet... Maar een getrouwde neef hebben....dan spreek je over een onmogelijke liefde ![]()
Laatst gewijzigd op 04-01-2004 om 19:06. |
![]() |
||
Citaat:
Nouw ja hier heb jij vaarschijndelijk niks aan ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik zit ook een klein beetje in een onmogelijke situatie wat dat betreft...
ik heb een relatie die niet zo soepel meer verloopt.. en ben verliefd op een getrouwde man met 2 kleine kinderen! en hij ook op mij, in begin twijfelde ik daaraan maar dat blijkt nu wel uit de mailtjes en berichtjes die ik krijg dat het dus echt zo is.. iedereen hier in de stad kent hem dus als we samen gezien worden gaat t meteen rond ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja... iedereen kent romeo en julia... nou mijn opa en oma zijn ook een soort romeo en julia: door geloof mochten ze niet bij elkaar zijn, maar ze deden het toch en daardoor hebben ze ruzie gekregen met hun families en zijn bepaalde dingen nooit geaccepteerd. ze hebben geen zelfmoord gepleegd zoals romeo en julia, maar het verhaal lijkt er wel op...
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
ook niet lief van god.. Flushpuppie | 83 | 30-03-2007 12:02 | |
Liefde & Relatie |
Onmogelijke liefde? SiemdeCyper | 38 | 26-06-2004 11:18 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Evolutie versus klonen. Verwijderd | 47 | 29-05-2004 16:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Boek: Islamitisch meisje doet het met Leraar Silvia19 | 25 | 01-05-2004 16:06 | |
Liefde & Relatie |
Stelling: onvoorwaardelijke liefde bestaat niet Verwijderd | 70 | 19-11-2002 20:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Vriendschap na de Dood Dreampoet | 7 | 06-09-2001 15:13 |