Advertentie | |
|
![]() |
|
Stom:
- namen eindigend op 'juh' - namen met heel veel kringeltjes enzo, zoals ~ - voornaam + geboortejaartal (dat ik had eerst zelf: ieuw) Leuk: Kruimel, Boogie, Mitros, Ekki, Alpha, Andijvie, Quiana. Niet te lang in ieder geval.
|
Op de één of andere manier vind ik de namen van leuke
forummers sneller leuk dan die van minder leukere. ![]() Stom: - namen met rare tekens erin zoals */~)(^ etc - voor+achternaam - namen eindigend op 'juh' (en ander breezergedoe) - voornaam + geboortejaartal Leuk: - Wawl - Andijvie - Ieke & als ik er meer weet edit ik wel. ![]()
Laatst gewijzigd op 04-01-2004 om 09:13. |
![]() |
|
Hey wauw mijn nickname is nog niet bij stom genoemd
![]() Hmm ff denken... leuk: frozenfountain Quiana WishfulDreaming Balance Unexplained iemand of niemand nog wel een hoop meer ![]() stom: Breezer gedoe te veel overbodige tekentjes
|
Verwijderd
|
leuk:
- nare man - het dappere meisje - vreselijke fout - de communiceerbeer - autodropje - Scatterheart - WishfulDreaming - Kruimel, Leonoor, Andijvie - Enlightenment - Methuselah - MoonMonkey - Wawl stom: - tofke_h, Lionheart, Tampert, snowboarder, firelizzard - sortjuh, Smurfiennetjuh, Joostje, lalalauraatje, InCuBuZ, ^ (dat juh erachter, vreselijk) - sarahbressers +markB(dit soort achtige namen, gewoon voornaam+achternaam) - i'll-be-ok , kakker4life, Blitzkrieg Bop, alpha, Fanta - *RainBow* (de sterretjes. plus het feit dat ik regenboog niet het meest geweldige woord vind) - LUH-3417 (cijfercombinaties, ook vreselijk) - Timmert, superdikkeknuf , Snakeboy, Stefan1986 (getallen achter je nickname, ookal zo vreselijk) Allemaal niks persoonlijks Laatst gewijzigd op 04-01-2004 om 12:10. |
![]() |
|
Leuk:
Een leuke naam vind ik als er een beetje over nagedacht is. Een speciaal woord of een verkleining van je eigen naam: -Nare Man -Sylph -Ieke Minder Leuk: Breezah-achtige gevallen, met veel -juhs en VeRsChIlLeNdE grootes, of een soort 'zinnetje' van je naam: -I'll-be-ok -Smurfiennetjuh -Lotjesnotje
|
Er zijn ontzettend veel leuke nicks en zo mogelijk nog meer stomme nicks
![]() Ik vind het alleen moeilijk om voorbeelden te geven, omdat ik niet objectief ben. Vaak heb ik een mening over een forummer en dat beïnvloedt de mening over een nickname.
|
Namen die ik niet leuk vind zijn van die... hoe noem je dat, spirituele wicca tree-hugging hippie namen zegmaar...
silver rain Moonshine goede fee Frozenfountain Mysterons en breezer/altonamen. leuk vind ik, van die vage namen, waarvan je niet meteen weet wat ze in houden Comunniceerbeer betamethason (als ik het goed heb geschreven tenminste)
||
Citaat:
![]() stom: Fledderpoep *kots* pannekoeketrut alle namen met van die afgrijselijke ~*!(<>^%) tekentjes alle breezahnamen leuk: Nare man Silver rain Kruimel Wawl Tampert Quiana Qamra Scatterheart
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Oh ik begrijp het al: nou verander het dan gewoon zelf even in de database. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoe kwam je tot je nick/sig/ava? Daboman | 66 | 13-05-2007 18:45 | |
Flora & Fauna |
Het verlies van je huisdier SoMeBoDy | 16 | 18-05-2006 11:56 | |
Liefde & Relatie |
Chatlog gelezen van hem en z'n vriend floorzub | 65 | 17-05-2004 08:30 | |
Lifestyle |
je digitale schuilnaam Verwijderd | 176 | 16-05-2004 16:34 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] Wat vind je van de naam, avatar en signature van de persoon boven je? II Dminor | 494 | 31-05-2003 16:30 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
na de examens Witchy Unforgiven | 22 | 25-10-2000 19:06 |