| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
hou op! m'n fantasie slaat op hol, en ik moet nog minstens een maand wachten!
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
|
||
|
|
||
|
Citaat:
leuk inderdaad, iets lichtere achtergrond of iets donkere voorgrond
|
|
||
|
Citaat:
![]() ik vind m te bruin, krijgt een beetje oubollig sfeertje imo.. beertje is wel koel, de voeten zijn niet mooi gelijk, het hartje is heel vet maar ik zou echt wat aan de achtergrond doen.. en je handtekening eronder is ook vet
|
||
|
|
|
|
Ok thnx lui!! Queen: hij's weer geupdate
veel kleuren toegevoegd, ziet er al veel beter uit zo.. voeten mja.. misschien dat ik het nog aanpas.. achtergrond ff wit gemaakt, iemand ideeën daarvoor?
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Verder supermooi gedaan!
|
|
|
|
Idd erg lief! En wederom vet ingekleurd.
Alleen het wit in de achtergrond kon misschien wat zachter jah. Beige bv. zoals peperkorrel voorstelde. T voorstel van Queen Klazina Wok lijkt me btw ook nog wel leuk, dat blauw met die sterretjes of zo ![]() Iig erg goed Off topic: Happy Birthday@ A new nose
|
|
|
|
Thnx lui
ennehm, als ik em verstuur, laat ik em op fotopapier printen bij 't Kruidvat, deed eerst alles bij de copyshop, maar 't Kruidvat is DE oplossing en m'n beste vinding van 2003 hehe, je stuurt 't via internet op, en ze drukken alles binnen 4 dagen, sturen 't naar de dichtsbijzeinde kutvat en klaar, op perfect fotopapier en tot 50x75 groot heb 1 poster gedrukt ooit, echt Te mooi! 9 eurotjes.. naja check maar: www.kruidvat.nlQueen: thnx dude zal 't witte wel ff weghalen, ennehm, als ik nu blauw zou toevoegen is de hele belichting weer anders, kan ik net zogoed opnieuw beginnen hehe.. 't moet wel kloppen namelijk nu is de achtergrond gewoon neutraal.
|
|
![]() |
|
|