Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom zou een meisje/vrouw trots zijn op haar make-up, of nog erger, haar pepperspray? Als jij mij eens uitlegt waarom je dat denkt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een warme douche heeft iedereen in Nederland, dus om er nou over op te scheppen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Assecoires, mooie kleding (en dan niet normale kleding).
Verder als ik een mooie auto zou hebben zou ik daar ook wel trots op zijn, of anders een mooie vleugel(maar met mijn piano ben ik ook al blij).
||
Citaat:
Ik heb niet echt een bezit waarop ik "trots" ben in de zin van "kijk mij eens pronken". Eigenlijk ook niet iets waar ik écht trots op ben, want ik heb nergens échte moeite voor moeten doen. Euhm, ik kan alleen niet zonder horloge, dan ben ik compleet verloren eigenlijk ![]()
|
![]() |
|
![]() |
Voor mij zijn dat echt niet schoenen, koop het wel heel veel maar heb nooit zin om het te matchen bij de kleding die ik aan heb
![]() maargoed ik ben best trots op m'n redelijk dure sieraden, vind ik gewoon mooi en besteed er ook best veel geld aan. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik hoef geen juwelen of lious vutton tasjes, en trots op mijn tiolettas of sierraden ben ik ook niet. ja mijn vriend, maar dat is geen levenloos stuk. misschien mijn kamer, cd's, werk dat ik voor school maak. of ja: mijn 2 stoeltjes die op mijn kamer staan en die iedereen wilt hebben ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
mijn schoenen, tassen, sieraden, kleding...ehm discman & headphone en cd's.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het trotse bezit van freakjuh is dit felicitatietopic. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
hoe duur zijn ze hoe veel kosten ze |
![]() |
||
Citaat:
![]() Heeft iets te maken met het feit dat het bij ons uit gaat vallen naar mate we ouder worden...
|
![]() |
|
|