Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
voordat je die capsules gaat pakken!!!
moet je wel een beetje een ervaren slikker zijn want iemand die mdma niet gewend is zal eeeeerg hard gaan en zich en vrij weinig van herrineren. en pak ze nooit maar dan ook nooit op een feest want je zal heel het feest gaan zitten en vrij weinig dansen/flirten/feesten heb ze een paar x op zijn echte vette dingen je spaced de pan uit en hallucinaties komen met zwermen uit een tv die uitstaat (ga er maar es naar kijken als je waus bent en concetreer je een minuutje of wat) alvast veel plezier en nog steeds mijn advies gebruik ze binnnenshuis |
![]() |
|
Mja ik zou idd ze niet pakken als je niet ervaren bent. Ik en een vriend van mij gingen ze ooit halen samen met normale pillen en de gast belde me 5 min daarna dat hij zich bedacht had dat ik die capsules misschien wou pakken en hij wou me waarschuwen dak dat beter niet kon doen omdat k niet echt vaak gebruikte. Dus mja k zou rustig aan doen..
|
Capsules zijn een STUK heftiger dan gewone pillen. Ik zelf vergelijk het met een pil die een uurtje of 3 inslaat (precies dat moment maar dan 3 uur lang), en da´s best heftig, maar ook leuk
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Maaruhm, ik weet dat de trip na ongeveer 4 uur over is, maar hoe lang blijft het daarna nog in je lichaam zitten? Want ik heb vanavond tijdens het uitgaan nog verschillende keren momenten gehad dat het net leek of ik in een mdma-trip zat, het relaxed voelen en willen knuffelen. En dat is zo'n 23 uur na het laatste halve pilletje. Of ligt het gewoon aan mij, en ben ik gewoon nog zo onder de indruk, dat ik gewoon onbewust 'terug verlang' naar gisteren, en me er dan (onbewust) in inleef ofzo? In ieder geval kan ik me ook niet herinneren dat ik ooit, broodnuchter zijnde, spontaan in een cafe op een bankje heb staan dansen zonder me wat van de rest aan te trekken, en me gewoon heel relaxed te voelen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
eerste keer dat keer XTC nam was een capsule 4 jaar geleden.
Het was zwaar wreed,gelukkig was ik samen met een vriend. Want anders was het echt verkeerd gegaan. Ik nam dat ding in een tent[foute tent waar ze nog Robbert Armani draaien,speed junkies rondlopen,een neger die staat te dansen met in een jaren 80 pak aan,meisjes worden gevraagd om te werken in een bordeel. Ik dacht nou een kwartier of een halfuur slaat dat ding in. Niet dus,ik en m'n vriend voelde ons genaaid. We liepen naar buiten en kwamen een paar vrienden tegen. Deze personen hadden al wat ervaringen met drugs ex gabbertjes [van de tijd Gizmo,Waxweazle]. Toen ze ons verhaal hoorde lachte ze ons 4kant uit. Die dingen werkten pas na een uur,wisten wij veel. Opeens ging dat ding werken spacen als een gek. Ik dacht dat ik een trein kon tegenhouden, harder kon lopen als michael johnson, ik had veren onder m'n poten, nooit ben ik uit m'n plaat gegaan als toen.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
EN bovendien is mdma amper hallucinerend dus je zal wel mda pillen op hebben gehad, of iets dergelijks. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Compromissen zijn prima, ik wil ook niet met jou of zeehond in discussie gaan, alleen met jimbo82 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Omdat jullie wel weten wat het spul doet en hij duidelijk niet veel ervaring heeft ![]() *geeft zakdoekje* stil maar hoor |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
Drugs & Alcohol |
Drugs van de maand Mir-idiotA | 73 | 10-07-2004 18:32 | |
Drugs & Alcohol |
meest naar de klote door ....... Snat$bat$ | 56 | 06-11-2003 13:05 | |
Drugs & Alcohol |
Pure MDMA-poeder Heroïn Chique | 25 | 23-03-2003 13:58 | |
Drugs & Alcohol |
Is goede XTC niet meer te krijgen? dat hoorde ik gisteren (1ste kerstdag) Isa | 25 | 06-01-2003 11:21 | |
Drugs & Alcohol |
XTC-Trip JCI | 52 | 23-12-2002 08:39 |