Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2004, 19:19
Verwijderd
iemand een gebruiksaanwijzing voor die dingen. Ik wil er binnekort 1 proberen namelijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2004, 19:24
blackfairy
blackfairy is offline
euhhh slikke en feeste...

ik weet niet of je ze zelf maakt of koopt, maar weten hoeveel erin zit is over t algemeen wel fijn..
Oud 05-01-2004, 19:29
Verwijderd
ik ga ze kopen, ik zal het vragen aan die kerel, nog verdere tips?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 19:38
Verwijderd
Water en je feestmuts opzetten .
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 21:04
Griller
Griller is offline
Nou met die dingen moet je wel echt heel erg uitkijken , als je een ervaren ( een heel ervaren) slikker bent kunt je er best eentje pakken , ik raad je dit niet aan omdat je maag er helemaal van naar de kut gaat. Het beste kun je het een beetje verdelen door af en toe wat van dat poeder in je drinken te douwen.
Het ligt er maar aan hoeveel in deze dingen zit, met nieuwjaar had ik er 2 van 250 mg gehad , gewoon geslikt. Mijn maag is nu naar de kloten...
Oud 05-01-2004, 21:14
blackfairy
blackfairy is offline
Je hoeft echt geen ervaren slikker te zijn om mdma capsules te slikken ..zolang je maar rustig doet met de dosering..daarom handig om te weten hoeveel er in je capsule zit.
Oud 05-01-2004, 21:45
Griller
Griller is offline
Toch zit er in een mdma capsule meestal wel een hogere dosis dan in een gewone pil
Oud 05-01-2004, 22:24
blackfairy
blackfairy is offline
ja dat klopt, maar al heb je nog nooit geslikt, kan je goed capsules neme..tenzij je er in t totaal niet tegen kan..

buiten dat moet je nog maar vertrouwen op t feit dat er echt zoveel mdma in zit.. er word veel gekut met die dingen..
Oud 05-01-2004, 23:43
C r Y p S
C r Y p S is offline
Citaat:
Griller schreef op 05-01-2004 @ 22:04:
Nou met die dingen moet je wel echt heel erg uitkijken , als je een ervaren ( een heel ervaren) slikker bent kunt je er best eentje pakken , ik raad je dit niet aan omdat je maag er helemaal van naar de kut gaat. Het beste kun je het een beetje verdelen door af en toe wat van dat poeder in je drinken te douwen.
Het ligt er maar aan hoeveel in deze dingen zit, met nieuwjaar had ik er 2 van 250 mg gehad , gewoon geslikt. Mijn maag is nu naar de kloten...
Wat is er precies met je maag nu dan?
Oud 06-01-2004, 11:30
Chill
Chill is offline
jah die dingen zijn wel leip hoor! beetje oppassen dus.... ik ging in ieder geval tyfus hard op die dingen, misschien wel een beetje TE hard.
Oud 06-01-2004, 13:58
jimbo82
jimbo82 is offline
voordat je die capsules gaat pakken!!!

moet je wel een beetje een ervaren slikker zijn want iemand die mdma niet gewend is zal eeeeerg hard gaan en zich en vrij weinig van herrineren.

en pak ze nooit maar dan ook nooit op een feest want je zal heel het feest gaan zitten en vrij weinig dansen/flirten/feesten

heb ze een paar x op zijn echte vette dingen je spaced de pan uit en hallucinaties komen met zwermen uit een tv die uitstaat (ga er maar es naar kijken als je waus bent en concetreer je een minuutje of wat)

alvast veel plezier en nog steeds mijn advies gebruik ze binnnenshuis
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 15:41
Griller
Griller is offline
Citaat:
C r Y p S schreef op 06-01-2004 @ 00:43:
Wat is er precies met je maag nu dan?
Maagzuur , alles brand.
Oud 06-01-2004, 17:14
Moehaha
Moehaha is offline
ik sta alleen om me heen
Oud 06-01-2004, 18:17
Hooligirl
Hooligirl is offline
Mja ik zou idd ze niet pakken als je niet ervaren bent. Ik en een vriend van mij gingen ze ooit halen samen met normale pillen en de gast belde me 5 min daarna dat hij zich bedacht had dat ik die capsules misschien wou pakken en hij wou me waarschuwen dak dat beter niet kon doen omdat k niet echt vaak gebruikte. Dus mja k zou rustig aan doen..
Oud 06-01-2004, 18:49
zeehond23
zeehond23 is offline
Capsules zijn een STUK heftiger dan gewone pillen. Ik zelf vergelijk het met een pil die een uurtje of 3 inslaat (precies dat moment maar dan 3 uur lang), en da´s best heftig, maar ook leuk Als je nog niet veel hebt gebruikt zou ik er mee oppassen, wat griller zei, mix het in je drankje, of snuif het op, werkt ook goed
Oud 06-01-2004, 18:50
Verwijderd
waarom niet gewoon doorslikken?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 18:51
zeehond23
zeehond23 is offline
omdat ze dan nogal HARD AANKOMEN!
Oud 06-01-2004, 19:41
Hooligirl
Hooligirl is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 06-01-2004 @ 19:51:
omdat ze dan nogal HARD AANKOMEN!
En dat levert hoge bekeuringen van de flitser op
Oud 06-01-2004, 19:49
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Hooligirl schreef op 06-01-2004 @ 20:41:
En dat levert hoge bekeuringen van de flitser op

Nee, gewoon vervelende taferelen als je het niet gewend bent/ er nietmee om kan gaan
Oud 06-01-2004, 21:56
Verwijderd
damen und herren, darfen wir auf-unterwerp bleiben bitte? Donk schön
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 11:09
FDL
FDL is offline
Nooit gehad,wel geintereseerd
Maar wanneer weet je dat t echte zijn?
T schijnt dat ze ook verkocht worden door paar pillen te verkruimelen en klaar. Maar dan zijn ze dus niet puur.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 12:42
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
FDL schreef op 07-01-2004 @ 12:09:
Maar wanneer weet je dat t echte zijn?
Bij de betere huisdealer

Je merkt vanzelf wel of ze goed zijn
Oud 07-01-2004, 13:25
Griller
Griller is offline
Laat ze anders testen bij het CAD of de GGD dan ben je teminste zeker.
Oud 07-01-2004, 13:29
zeehond23
zeehond23 is offline
ben je er wel kwijt
Oud 01-02-2004, 02:27
AlBundy
AlBundy is offline
Citaat:
jimbo82 schreef op 06-01-2004 @ 14:58:

moet je wel een beetje een ervaren slikker zijn want iemand die mdma niet gewend is zal eeeeerg hard gaan en zich en vrij weinig van herrineren.

en pak ze nooit maar dan ook nooit op een feest want je zal heel het feest gaan zitten en vrij weinig dansen/flirten/feesten

heb ze een paar x op zijn echte vette dingen je spaced de pan uit en hallucinaties komen met zwermen uit een tv die uitstaat (ga er maar es naar kijken als je waus bent en concetreer je een minuutje of wat)

Ik heb gisteren op een feest voor het eerst mdma op, en na een minuut of 20 een chocoladeletter gegeten, en ik heb me de hele avond gewoon heel relaxed gevoeld, later, na een uur of 2 nog een halve genomen en weer 2 uur later nog 1, en ben helemaal niet hard gegaan ofzo. Kan nog precies herinneren wat ik heb gedaan, en ben gewoon continu in een knuffelbui geweest, en het is zooo relaxed om dan geaaid en geknuffeld te worden Er waren echt veel lieve mensen
Maaruhm, ik weet dat de trip na ongeveer 4 uur over is, maar hoe lang blijft het daarna nog in je lichaam zitten? Want ik heb vanavond tijdens het uitgaan nog verschillende keren momenten gehad dat het net leek of ik in een mdma-trip zat, het relaxed voelen en willen knuffelen. En dat is zo'n 23 uur na het laatste halve pilletje. Of ligt het gewoon aan mij, en ben ik gewoon nog zo onder de indruk, dat ik gewoon onbewust 'terug verlang' naar gisteren, en me er dan (onbewust) in inleef ofzo? In ieder geval kan ik me ook niet herinneren dat ik ooit, broodnuchter zijnde, spontaan in een cafe op een bankje heb staan dansen zonder me wat van de rest aan te trekken, en me gewoon heel relaxed te voelen.
Oud 01-02-2004, 13:38
Verwijderd
of je het nog merkt weet ik niet, maar ik ken geen mensen die het bij 1 keer hebben gelaten, ze proberen altijd nog de eerste keer terug te krijgen door het nog een keer te doen
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 15:06
AlBundy
AlBundy is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 01-02-2004 @ 14:38:
of je het nog merkt weet ik niet, maar ik ken geen mensen die het bij 1 keer hebben gelaten, ze proberen altijd nog de eerste keer terug te krijgen door het nog een keer te doen
Dat is ook niet zo verwonderlijk. Het is gewoon zoo fucking lekker, zoiets wil je niet bij 1x houden. Maar ook niet elke week, want dan wordt het gevoel minder sterk en gaat de lol er snel van af lijkt me. Toevallig wel volgende week weer, omdat ik nog een feest heb, waar een aantal dezelfde mensen komen, maar daarna voorlopig niet meer, op lowlands misschien
Oud 01-02-2004, 16:32
ESCO
ESCO is offline
eerste keer dat keer XTC nam was een capsule 4 jaar geleden.
Het was zwaar wreed,gelukkig was ik samen met een vriend.
Want anders was het echt verkeerd gegaan.

Ik nam dat ding in een tent[foute tent waar ze nog Robbert Armani draaien,speed junkies rondlopen,een neger die staat te dansen met in een jaren 80 pak aan,meisjes worden gevraagd om te werken in een bordeel. Ik dacht nou een kwartier of een halfuur slaat dat ding in. Niet dus,ik en m'n vriend voelde ons genaaid. We liepen naar buiten en kwamen een paar vrienden tegen. Deze personen hadden al wat ervaringen met drugs ex gabbertjes [van de tijd Gizmo,Waxweazle]. Toen ze ons verhaal hoorde lachte ze ons 4kant uit. Die dingen werkten pas na een uur,wisten wij veel. Opeens ging dat ding werken spacen als een gek. Ik dacht dat ik een trein kon tegenhouden, harder kon lopen als michael johnson, ik had veren onder m'n poten,

nooit ben ik uit m'n plaat gegaan als toen.
Oud 02-02-2004, 13:32
Ireentje
Ireentje is offline
Ik heb het wel een keertje gesnoven maar niet genoeg om echt wat te merken, volgens mij heb ik ook een keertje geslikt..maar dat weet ik niet zeker.. het was iig niet hetzelfde effect als hier beschreven wordt.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 19:29
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Ireentje schreef op 02-02-2004 @ 14:32:
Ik heb het wel een keertje gesnoven maar niet genoeg om echt wat te merken, volgens mij heb ik ook een keertje geslikt..maar dat weet ik niet zeker..
Pff, dan heb je niet het recht om hier te posten hoor.
Oud 03-02-2004, 19:54
Verwijderd
wel een beetje raar dat je niet weet wat je slikt
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 21:04
coopergirl
coopergirl is offline
^ idd... Ook bizar dat je überhaupt niet weet of je iets hebt geslikt *dát weet ik me meestal wel te herinneren *
Oud 04-02-2004, 17:52
zeehond23
zeehond23 is offline
lijkt me ook irritant op van die invulbladen

"heeft u ooit drugs gebruikt"

ermh, kweet nie,misschien wel

(ja zeehond is weer extreem flauw vandaag, en er trots op!)
Oud 05-02-2004, 13:13
Verwijderd
Citaat:
jimbo82 schreef op 06-01-2004 @ 14:58:

Wat een dikke bullshit man. mdma is juist ideaal om op te feesten, als jij de hele avond op een bankje hebt gezeten dan ligt dat puur aan jezelf.
EN bovendien is mdma amper hallucinerend dus je zal wel mda pillen op hebben gehad, of iets dergelijks.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 14:20
Verwijderd
Bij pillen ( mdma, mda, cpsules of wat dan ook ) dan hangt het er ook vanaf wat je zelf doet, als ik op een bankie zit en slik wat blijf ik rustig, ga ik feesten en slik ik word ik drukker.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 15:57
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
********** schreef op 05-02-2004 @ 14:13:
Wat een dikke bullshit man. mdma is juist ideaal om op te feesten, als jij de hele avond op een bankje hebt gezeten dan ligt dat puur aan jezelf.
EN bovendien is mdma amper hallucinerend dus je zal wel mda pillen op hebben gehad, of iets dergelijks.
Khb ook wel es dingen gehad waarvan ik niet vooruit te branden was, dus zoveel gelul ist niet
Oud 06-02-2004, 07:45
Verwijderd
Citaat:
zeehond23 schreef op 05-02-2004 @ 16:57:
Khb ook wel es dingen gehad waarvan ik niet vooruit te branden was, dus zoveel gelul ist niet
Maar dat ligt niet aan de stof maar aan je stemming. Op zich geeft het energie dus het is ideaal om op te feesten, maar omdat alles leuk is kan je natuurlijk ook de hele avond gaan zitten en je daarmee prima vermaken. Dat wil niet zeggen dat het geen party drug is. Hij zei dat je standaard de hele avond gaat zitten op een feest door de mdma
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 10:36
zeehond23
zeehond23 is offline
ok, point taken
Oud 07-02-2004, 11:16
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
********** schreef op 06-02-2004 @ 08:45:
Maar dat ligt niet aan de stof maar aan je stemming.
Overigens heeft je verwachting er ook erg grote invloed op. Wanneer je denkt dat het je ontzettend veel energie schenkt en je helemaal euforisch gaat voelen, kun je zelfs al effect hebben door het idee alleen. (suggestie/ placebo)..
Oud 07-02-2004, 11:40
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 07-02-2004 @ 12:16:
Overigens heeft je verwachting er ook erg grote invloed op. Wanneer je denkt dat het je ontzettend veel energie schenkt en je helemaal euforisch gaat voelen, kun je zelfs al effect hebben door het idee alleen. (suggestie/ placebo)..
I totally agree.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 14:39
Verwijderd
Citaat:
True. Maar sommige effecten zijn echt niet te ontkennen
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 14:46
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
********** schreef op 07-02-2004 @ 15:39:
True. Maar sommige effecten zijn echt niet te ontkennen
No shit?! Overigens, ik heb niet geinsinueerd dat het enkel placebo-effect is! -->
Citaat:
'heeft je verwachting er ook erg grote invloed op.'
Compromis sluiten?! Het is een wisselwerking
Oud 07-02-2004, 14:47
Birdmans
Birdmans is offline
Citaat:
Het is niet alleen zo dat iemand het zich inbeeld maar het lichaam kan zelfs op gedachtes reageren. Geef je iemand met een maagzweer een rode pil met niets erin zal die maagzweer waarschijnlijk genezen.
Oud 07-02-2004, 14:54
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Birdmans schreef op 07-02-2004 @ 15:47:
Het is niet alleen zo dat iemand het zich inbeeld maar het lichaam kan zelfs op gedachtes reageren. Geef je iemand met een maagzweer een rode pil met niets erin zal die maagzweer waarschijnlijk genezen.
placebo-effect hoef je me niet uit te leggen ... (Bij geneeskunde onlangs het thema over lacebo-effect afgesloten...)
Oud 07-02-2004, 14:56
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 07-02-2004 @ 15:46:
No shit?! Overigens, ik heb niet geinsinueerd dat het enkel placebo-effect is! --> Compromis sluiten?! Het is een wisselwerking
Ik insinueerde ook niet dat je zei dat het alleen placebo effect was
Compromissen zijn prima, ik wil ook niet met jou of zeehond in discussie gaan, alleen met jimbo82
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 15:06
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
********** schreef op 07-02-2004 @ 15:56:
Compromissen zijn prima, ik wil ook niet met jou of zeehond in discussie gaan, alleen met jimbo82
..What have i done wrong..?! Wil je even feedback geven/ beargumenteren waarom je discussie met zeehond annex mij niet wil aangaan? *snik**snotter**snuif*
Oud 07-02-2004, 15:49
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 07-02-2004 @ 16:06:
..What have i done wrong..?! Wil je even feedback geven/ beargumenteren waarom je discussie met zeehond annex mij niet wil aangaan? *snik**snotter**snuif*
Ach gussie *hug*

Omdat jullie wel weten wat het spul doet en hij duidelijk niet veel ervaring heeft

*geeft zakdoekje* stil maar hoor
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 16:08
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
********** schreef op 07-02-2004 @ 16:49:
Ach gussie *hug*

Omdat jullie wel weten wat het spul doet en hij duidelijk niet veel ervaring heeft

*geeft zakdoekje* stil maar hoor
Okie, als dat de reden is, accepteer ik em. *bedankt ********** voor het snotterdoekje*
Oud 07-02-2004, 18:03
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
********** schreef op 07-02-2004 @ 15:56:
We gaan goddomme in discussie ja, of je het nou leuk vin of niet!

Oud 09-02-2004, 16:04
Verwijderd
Citaat:
zeehond23 schreef op 07-02-2004 @ 19:03:
We gaan goddomme in discussie ja, of je het nou leuk vin of niet!

Als je per sé wil discussieren, kom maar op dan. Bush is een aap. Kom maar met tegenargumenten (mijn stelling behoeft zelf geen argumenten)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten