Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En een tip: Je wint de verkiezingen nooit als je begint met ''Jullie moeten allemaal dood!''. En oh jah, jouw ideetjes hebben niks met het communisme te maken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zou een hoop van je gedrag verklaren. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar OK. Hoe kan iets voor m'n eigen best wil zijn als ik geen eigen wil meer heb. Ik ben er zelfs helemaal niet meer. Maar wie in de natuur zullen er nou blij mee zijn oftewel wie zullen er nou baat bij hebben? -De aarde zelf niet. Die heeft immers geen ziel. -God? De communisten en ik zijn allebei Atheist. -De Bomen, bacterien en schimmels. Zie: de aarde. -De ongewervelde dieren niet waarschijnlijk. Zij hebben geen hersenen of hart, waarschijnlijk dus ook geen ziel. - De gewervelde dieren? Ja! de eerste en enige groep met een ziel! En denkje dat dit kleine groepje dieren ons dankbaar zal zijn dat we er niet meer zijn? Dacht het niet. Dus voor wie zouden we ons nou dood moeten maken? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Een vraagje..had jij niet in het vorige topic gezegd dat je het negatief vond dat amerika was begonnen met de atoombom op onschuldige mensen te mieteren? En nu verander je totaal van standpunt? Ik snap het al: Je krijgt niet zo veel aandacht van je pappie en mammie (als je die nog niet gedood hebt) en daarvoor zoek je hier aandacht.. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Leven na de dood ** | 74 | 16-03-2009 09:27 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
ARTistiek |