Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nowitzki......die kerel is zooo goed. Echt een 7 footer alles kan, zelfs driepunters echt niet normaal ik heb hem zelfs een keereen layup zien lopen in een drive echt hij maakte hem af alsof ie nick van exel was ofzo. bal terug halen echt mooi. Veel kracht, afwisseling mooi schot. en kan ook heeeel hard dunken (vandaag nog over vlade divac) Ik had voor de playoffs de mavericks als favoriet aangewezen (ze hadden ook niet voor nik het beste record in de nba) Ze hebben wel een goed genoeg team om al die drie te verslaan. Alleen jammer dat ze nu van de kings aan het verliezen zijn. en wat iverson betreft, ik vindt hem helemaal niet zo geweldig. Wat hoogste in alles? Alleen punten, je zou zijn schotpercentage eens moet zien, zelfde geld voor assists per wedstrijd. ik hou niet van spelers als hij, slecht voor het spel.Het maakt er het niet mooier op.
Laatst gewijzigd op 12-05-2002 om 05:53. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je hebt gelijk maaaarrrr, de mavericks staan achter, 3 - 1 tegen de Kings, en de volgende wedstrijd is in Sacramento Nowitzki schoot 9 op 28
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het echt jammer. wist trouwen niet dat hij maar 9 op 28 had geschoten. heb alleen het laatste quarter en de overtime gezien.
|
![]() |
Beter wordt het celtic vs kings!!!
Mijn team ligt er onderhand al uit, echt fok op!! The lakers hebben gewoon 2 sterren de spurs hadden 1 superster, zn laatste playoff game maakt ie toch 34 pts en 25 rebs, damn beestachtig..jammer dat het over is. ![]() Celtics zijn ook gruwelijk, vooral de "long-range bombingz" zijn hel voor de tegenstanders... Alleen Rein, de mavs hadden niet het beste record in regular season, dat waren de kings.. But DAMN im jealous!!! Muddafak, ik wil ook daar zitten, you're a lucky bastard!! Peace Yall en geniet van de prachtige eindstrijd!!
|
![]() |
Lakers - Kings 1-1
Nets - Boston 1-1 De halve finales staan nog helemaal gelijk!! wie gaat worden , wat wordt de finale??!! Lakers - Kings 3-4 Nets - Boston 2-4 Hopelijk wordt de finale, Kings vs Boston A.u.b. geen lakers three-peat!!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Klote lakers!
Toen de finale bekend was nets-lakers wist ik ook wel beter, zo zonde gunde het de nets veel meer! Zucht, en dat ziekelijke gezwel van 7'1 en 350 pounds zit nog vier jaar bij LA. Kheb zn speelstijl nooit leuk/mooi/aantrekkelijk gevonden, en zal het ook nooit vinden! Volgend seizoen, hopelijk een team dat goed is aangepast op ze?? Hm we zullen zien Btw, De west finals zijn de nba finals, want east stelt weinig voor
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
[PS3/Xbox360/PC] NBA 2K10 Tekster | 25 | 09-12-2009 14:45 | |
Vrije tijd |
wat is je top 5 sporten om op tv te zien? DJ Incompetent | 144 | 25-05-2004 16:50 | |
Vrije tijd |
Wie is jouw Favo. Basketbal Team Apo-Apo | 23 | 03-03-2004 20:41 | |
Vrije tijd |
Basketballen! Wie wint er?! Stoeprand | 37 | 14-02-2004 15:49 | |
Vrije tijd |
Welke sporten volg jij allemaal.... Aristidis | 30 | 02-07-2003 09:16 | |
Vrije tijd |
leukste sport om naar te kijken... charly not | 31 | 02-12-2002 11:08 |