Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2002, 01:38
TeiZ
TeiZ is offline
Dirk is gruwelijk, zekerz
Oud 05-05-2002, 10:52
Kirk22
Kirk22 is offline
NBA is zwaar achteruit gegaan. De topscorer heeft het laagste shotpercentage vd league - Iverson.
Vroeger vond ik het veel cooler.
Zo'n O'neill, ben ik echt niet van onder de indruk - 150kg zware gast, 2.10 lang en niet te stoppen. Heel leuk, maar echt basketballen kannie niet.
De Jazz, met de mailman en *Stockton heettie toch?* dat duo roelt echt zwaar.
Ik kijk t weleens op C+, maar echt kicke vind ik het niet (meer). NBA is cool, maar gaat hard achteruit.
Oud 05-05-2002, 12:29
TeiZ
TeiZ is offline
O'neal ben ik zelf ook geen liefhebber van, hou niet van zn spel en vroeger was hij de grote concurrent van mn favoriete speler... Iverson vind ik ook niet fantastisch want zn percentage wat hij raak schiet is inderdaad niet zo hoog.

Maar er is ook een nieuwe generatie spelers wat wel leuk speelt, net zo als de ouwe garde.
Tmac, Pierce,Kobe,Nowitzki,Garnett etc.

De playoffs zijn zeer spannend, vaak met "thrillers"
Het is en blijft een mooie sport om naar te kijken
Oud 10-05-2002, 02:10
TeiZ
TeiZ is offline
Tim Duncan benoemt tot M.V.P. !!!

Dit heeft hij ook zeker verdient, hij was/is gewoon de beste van het seizoen, no doubt

note: 67 keer een double-double gespeeld dit seizoen, dwz 67 keer meer dan 10 in twee bepaalde categorieen, bij hem waren het punten en rebounds.

Beest....
Oud 12-05-2002, 05:30
ReiN
ReiN is offline
Ik woon op dit moment in Boston, oftewel amerika oftewel een mekka voor een basketbalgek als ik.
Ben tot nu toe naar 13 nba games geweest... (gezien: Jordan, bryant, o'neill al wassie toen geblesseerd hij was er wel bij, garnett, kidd, sprewell, ewing, mcgrady, kemp, pippen, rasheed wallace, carter, jamison, mijn dynamic duo; walker en pierce en nog en aantal)
Sorry moest ik er even inwrijven.

Playoffs? het toffe hier is dat ik elke wedstrijd kan zien en het dus op de voet kan volgen, wat in nl niet het geval was aangezien ik geen canal+ had.
Zelf vind ik de kings en vooral de mavericks hele mooie teams op het moment van schrijven staan de kings voor met 3-1 dus ik ben bang dat het exit mavs is. jammer want hun TEAM is zo goed. iedereen kan wat, nash, nowitzki, lafrentz, finley, van exel.
Ik vraag me af of de lakers te stoppen zijn, al zou ik het niet erg vinden.
spurs geef ik niet echt een kans al hebben ze mvp duncan.
Nets ookal zo'n fijn team, maken ook een kans, maar verliezen in de conference finals van boston(let op mijn woorden) Al gun ik het hun wel, vooral omdat ze laten zien dat teamwork ook resultaat kan hebben.
Ik hoop van ganser harte dat mijn celtics detroit verslaan (ze staan nu 2-1 voor)I

Ik geef kortom de lakers de grootste kans om hun threepeat te winnen.
ik gun het de nets (ook omdat ik zo'n fan van kidd ben)
Ik HOOP dat de celtics winnen, ik ben er in deze 7 maand echt fan van geworden, vooral walker is een speler met zoveel souplesse en stijl. En als het feest hetzelfde wordt als toen de patriots hier de superbowl wonnen, dan is het helemaal mooi.
Oud 12-05-2002, 05:40
ReiN
ReiN is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
NBA is zwaar achteruit gegaan. De topscorer heeft het laagste shotpercentage vd league - Iverson.
Vroeger vond ik het veel cooler.
Zo'n O'neill, ben ik echt niet van onder de indruk - 150kg zware gast, 2.10 lang en niet te stoppen. Heel leuk, maar echt basketballen kannie niet.
De Jazz, met de mailman en *Stockton heettie toch?* dat duo roelt echt zwaar.
Ik kijk t weleens op C+, maar echt kicke vind ik het niet (meer). NBA is cool, maar gaat hard achteruit.
In dat van Iverson kan ik je gelijk geven, ik vind hetzelde van bryant, ik zal nooit vergeten de wedstrijd tegen de celtics (waar ik bij was) dattie 5 uit 25 schoot, echt brilliante momenten, ok maar niet mijn spelers.

Maaaar, o' neill niet kunnen basketballen? Hij mag gigantisch zijn, maar daarom is het destemeer geweldig dat hij zo speelt, hoe hij zijn kracht gebruikt, lichaamsbeheersing, inzicht, snelheid. Hij mag lang zijn (met zijn 2.16 komt komt ie nog niet eens in de buurt van bv. een shawn bradley) maar dat is geen key tot succes. Hij heeft zijn team 2 keer naar de chamionships geleidt, en ik zag op tv een discussie waar iedereen erover eens was dat eigenlijk o'neill elk jaar mvp moest omdat hij de meest dominante speler is die de nba ooit gekend heeft. Sorry maar als je zegt dat hij niet niet kan basketballen moet je toch eens even je huiswerk doen en wat meer nba volgen.
Oud 12-05-2002, 05:47
ReiN
ReiN is offline
Citaat:
The Untouchable schreef:

hoe kom je erbij dat Nowitzki het beste scoort???

Iverson heeft gemiddeld de meeste punten per wedstrijd...

en Mavericks worden egt geen kampioen hoor...

ze hebben een goed team maar niet goed genoeg om de Lakers, Spurs, 76-ers te verslaan ik geef de Clippers wel een kans om ver te komen... en de Celtics ook als ze winnen van de 76-ers
Hmm je volgt het duidelijk voor geen hol.
Nowitzki......die kerel is zooo goed.
Echt een 7 footer alles kan, zelfs driepunters echt niet normaal ik heb hem zelfs een keereen layup zien lopen in een drive echt hij maakte hem af alsof ie nick van exel was ofzo. bal terug halen echt mooi.
Veel kracht, afwisseling mooi schot. en kan ook heeeel hard dunken (vandaag nog over vlade divac)
Ik had voor de playoffs de mavericks als favoriet aangewezen (ze hadden ook niet voor nik het beste record in de nba)
Ze hebben wel een goed genoeg team om al die drie te verslaan. Alleen jammer dat ze nu van de kings aan het verliezen zijn.

en wat iverson betreft, ik vindt hem helemaal niet zo geweldig. Wat hoogste in alles? Alleen punten, je zou zijn schotpercentage eens moet zien, zelfde geld voor assists per wedstrijd. ik hou niet van spelers als hij, slecht voor het spel.Het maakt er het niet mooier op.

Laatst gewijzigd op 12-05-2002 om 05:53.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 11:22
The Holy Terror
The Holy Terror is offline
Citaat:
ReiN schreef:

Hmm je volgt het duidelijk voor geen hol.
Nowitzki......die kerel is zooo goed.
Echt een 7 footer alles kan, zelfs driepunters echt niet normaal ik heb hem zelfs een keereen layup zien lopen in een drive echt hij maakte hem af alsof ie nick van exel was ofzo. bal terug halen echt mooi.
Veel kracht, afwisseling mooi schot. en kan ook heeeel hard dunken (vandaag nog over vlade divac)
Ik had voor de playoffs de mavericks als favoriet aangewezen (ze hadden ook niet voor nik het beste record in de nba)
Ze hebben wel een goed genoeg team om al die drie te verslaan. Alleen jammer dat ze nu van de kings aan het verliezen zijn.

en wat iverson betreft, ik vindt hem helemaal niet zo geweldig. Wat hoogste in alles? Alleen punten, je zou zijn schotpercentage eens moet zien, zelfde geld voor assists per wedstrijd. ik hou niet van spelers als hij, slecht voor het spel.Het maakt er het niet mooier op.

je hebt gelijk
maaaarrrr, de mavericks staan achter, 3 - 1 tegen de Kings, en de volgende wedstrijd is in Sacramento
Nowitzki schoot 9 op 28
Oud 12-05-2002, 14:17
ReiN
ReiN is offline
Citaat:
The Holy Terror schreef:

je hebt gelijk
maaaarrrr, de mavericks staan achter, 3 - 1 tegen de Kings, en de volgende wedstrijd is in Sacramento
Nowitzki schoot 9 op 28
Inderdaad, zei ik ook.
Ik vind het echt jammer. wist trouwen niet dat hij maar 9 op 28 had geschoten. heb alleen het laatste quarter en de overtime gezien.
Oud 12-05-2002, 19:24
mainsupreme
mainsupreme is offline
ik hoop op celtics vs. kings of mavericks

NOVITSKY (spel ej die naam zo ) HEERSCHT

ik haat LA, met zo'n lompe vetzak als oneill.... niet eerljk basketball
Oud 15-05-2002, 13:34
TeiZ
TeiZ is offline
Beter wordt het celtic vs kings!!!

Mijn team ligt er onderhand al uit, echt fok op!! The lakers hebben gewoon 2 sterren de spurs hadden 1 superster, zn laatste playoff game maakt ie toch 34 pts en 25 rebs, damn beestachtig..jammer dat het over is.
Celtics zijn ook gruwelijk, vooral de "long-range bombingz" zijn hel voor de tegenstanders...

Alleen Rein, de mavs hadden niet het beste record in regular season, dat waren de kings..

But DAMN im jealous!!! Muddafak, ik wil ook daar zitten, you're a lucky bastard!!

Peace Yall

en geniet van de prachtige eindstrijd!!
Oud 22-05-2002, 15:07
TeiZ
TeiZ is offline
Lakers - Kings 1-1

Nets - Boston 1-1

De halve finales staan nog helemaal gelijk!! wie gaat worden , wat wordt de finale??!!

Lakers - Kings 3-4

Nets - Boston 2-4

Hopelijk wordt de finale, Kings vs Boston

A.u.b. geen lakers three-peat!!
Oud 03-06-2002, 10:36
TeiZ
TeiZ is offline
Goddamn!!
Lakers gewonnen met 4-3, ik gunde het de kings veel meer..

Nu maar hopen op een wonder, nets kampioen!!
Oud 03-06-2002, 14:05
Tofke_H
Tofke_H is offline
Lakers waren wel beter vond ik, of heb ik er een verkeerd beeld van?
Oud 03-06-2002, 16:40
The Holy Terror
The Holy Terror is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
Lakers waren wel beter vond ik, of heb ik er een verkeerd beeld van?
volgens mij hadden de lakers juist geluk dat ze hebben gewonnen, kijk maar naar die buzzerbeater van hoory in game 4..de kings hadden moeten winnen vind ik
Oud 13-06-2002, 10:16
Boogie
Boogie is offline
mr O'Neill, mister 7'1, mister 300 pds, is gewoon te goed voor voor de NBA
hij is onstuitbaar en daarom zijn het weer de lakers die kampioen zijn
Oud 13-06-2002, 12:58
Tofke_H
Tofke_H is offline
Idd Lakers kampioen... Zelfs vlot in deze finale reeks.
Oud 13-06-2002, 14:41
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
ik dus best wel gelijk
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 19:17
TeiZ
TeiZ is offline
Klote lakers!

Toen de finale bekend was nets-lakers wist ik ook wel beter, zo zonde gunde het de nets veel meer!

Zucht, en dat ziekelijke gezwel van 7'1 en 350 pounds zit nog vier jaar bij LA.
Kheb zn speelstijl nooit leuk/mooi/aantrekkelijk gevonden, en zal het ook nooit vinden!

Volgend seizoen, hopelijk een team dat goed is aangepast op ze?? Hm we zullen zien

Btw, De west finals zijn de nba finals, want east stelt weinig voor
Reageren

Regels voor berichten