Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2002, 21:13
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Mn org-vriendjes dan maar he..
DWJnnodig onzeker,Heel lief,zorgzaam,liefdevol...een heel erg warm persoon,echt..de warmte straalt gewoon van jou af
Heeft een duidelijke mening en laat die mening duidelijk klinken.
Gaat voor mensen waarom die geeft door het vuur.
Onwijs behulpzaam,voelt goed aan wanneer hij serieus kan zijn en wanneer het tijd is voor grappen...is heel goed in staat dingen voor mensen op een rijtje te zetten en ze te helpen in tijden van nood.
Zodra je hem boos maakt heb je een probleem want dan kom je er niet meer van af,wat dat betreft ben je net een bloedzuiger...je bijt je vast en laat niet meer los

Mortischauperkjoettige meis,je straalt zelfvertrouwen uit(en dat vind ik zo onwijs goed)..al ben je soms best onzeker.
Je hebt een echt eigen stijltje,je bent creatief en je hebt fantasie.
Je gaat ECHT voor mensen door het vuur,je staat voor ze klaar wanneer het nodig is,je staat open voor nieuwe dingen,bent nieuwsgierig wil graag het fijne van alles weten.
Kledingfreak,je laat je niet beinvloeden door andere mensen.

Drama:Een echt totaal eigen persoon,ik ken geen enkele jongen die ook maar een beetje op jou lijkt..je bent echt anders
Komt op voor wat je denkt,je denkt ruim,heel erg openminded,een hele inteligente jongen,grappig.

Eztah:Ik bewonder jou echt,Je bent echt een bijzonder meisje..zo jezelf,en als persoon gewoon echt apart,hoe je over dingen denkt.
Ik kan altijd gezellig met je kletsen,je bent heel erg begripvol en snapt veel..je hebt veel mensen kennis.
Heel mooi meisje ook,je gezicht straalt vertrouwen uit

Dy_luck
Sukkel....koosnaampje hoor *weet je het nog?*
Je bent een heel sterk persoon en laat je niet snel kennen,maar je hebt een klein hartje en mensen kunnen je heel erg raken.
Je bent de goedheid zelf.
Goed te vertrouwen en fijn om mee te praten.
Heel lief,zorgzaam..en je begrijpt mensen goed.

The exploding boy-~*Door*~

Ik zie je de laatste tijd niet meer,erg jammer.
Heel bijzonder meisje,totaal eigen persoonlijkheid.
Heel slim,je begrijpt mensen zonder dat ze wat zeggen.
Je bent heel erg interessant om mee te praten want je hebt altijd wat te vertellen.
Je vind altijd leuke woorden uit
Goed te vertrouwen.
Maar als mensen je iets flikken kan je goed pissig zijn,en als vrienden je belazeren is het over en uit.

Ruby soho:
Ik vind je een heel ingewikkeld en gecompliceerd meisje,elke keer als ik denk dat ik weet waarom je iets doet of zegt..word het tegendeel weer bewezen.
Je bent denk ik heel erg op zoek naar jezelf en hebt niet door dat je daardoor soms mensen onwijs veel schade toedoet.
Voelt je erg snel buitengesloten en praat jezelf dingen aan,en gaat daardoor dingen zeggen en doen om aandacht te krijgen.
Heel erg stil in real life..een totaal ander persoon als op i-net.
Ik heb soms het idee dat je dingetjes verzint of verhalen aandikt om leuker over te komen,en heel erg bang bent om vergeten te worden en je daarom tussen mensen inwurmt..waardoor er onduidelijkheden ontstaan tussen andere personen..waar je dan onbewust gebruik van maakt.
Dat onze karakters heel erg botsen zijn we al eens eerder achter gekomen en ik denk ook niet dat we ooit echt maatjes zullen worden.
Advertentie
Oud 14-05-2002, 21:13
Verwijderd
Miss Quasi heel lief, beetje onzeker, intelligent, zegt psies waar het op staat, eerlijk, heeft veel voor andere mensen over, spontaan bij vrienden, verlegen bij mensen die ze niet kent

Ninnoc denkt veel na, beetje op zichzelf, aardig, filosofisch ingesteld, intelligent, best gesloten tiepje

Wie doet mij??
Oud 14-05-2002, 21:15
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Dy|_uCK schreef:
Mezelf:
Te onopvallend enzo merk ik
okeej dyluck: heb nie echt de kans gehad om jou goed te leren kennen, ga dr nie van uit dat die kans nog komt, maar mijn indruk, waarschijnlijk vooral gebasseerd op dingen diek over je heb gehoord is dat je een hele aardig rustige jongen bent en vooral een hele goede vriend met wie je lol kunt hebben maar oowk goed kunt praten... maar week nie....
Oud 14-05-2002, 21:28
Verwijderd
iedereen is aardig
Oud 14-05-2002, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Osiris schreef:
iedereen is aardig
Daarin moet ik je toch écht ongelijk geven.
Oud 14-05-2002, 21:31
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Roxy:

Eerste meeting vond ik je zwaar oninterssant wat later ook andersom zo bleek te zijn.
Vreemd genoeg werden we een paar maanden later echt vriendinnetjes via msn na aanleiding van Jeff the saxofonist(issie toch nog ergens voor goed geweest).
Ik vind je een onwijs gezellig huppelmeisje,zow schattig dat ik de neiging heb je continue te huggen
Te onzeker...echt zo onnodig.
Te lief,waardoor je vaak gekwetst word door andere mensen,die niet rekening houden met je gevoelens omdat je zo sterk overkomt.
Heel onzeker in relaties.
Goed te vertrouwen,probeert je te verplaatsen in andere personen en ze te helpen indien nodig.

Thutshui:

Ik denk echt dat wij in real life gigantisch goed kunnen opschieten
Maarja je bent ook niet voor niks mn groupie.
Echt een gezellige gast,ongeloovelijk prettig gestoord,maar voelt goed aan wanneer het tijd is om serieus te zijn.
Gaat niet op in op mensen die je niet boeien,je verspilt je aand8 er niet aan en laat ze gewoon links liggen.
Zet je in voor dingen die je echt intereseren.
Heel lief,betrouwbaar,en MIJN groupie.

Paranoide:

Persoon die ik altijd tegen kom op waterlooplein,maar die ik eigenlijk nog nooit 'echt' heb gesproken op wat oppervlakkige gesprekjes na
Heel lief meisje,zoekend naar zichzelf,betrouwbaar,op zoek naar stabiliteit en mensen op wie ze kan bouwen.
Prettig gestoord,soms iets te druk en walst dan een beetje over mensen heen maar heeft toch redelijk op tijd door als het irritant word en stelt zich dan iets minder aanwezig op.
Koel meisje

Ninnoc:

Een persoon die mij echt boeit,jou posts hier op het forum zijn vrijwel altijd interssant te lezen.
Altijd een zeer duidelijke mening wat niet gebaseerd is op poep of wat je door andere mensen hebt horen zeggen.
Leeft erg op jezelf en bent erg op je vrijheid gesteld.
Ik denk dat je een hele fijne gesprekspartner bent,iemand die heel diep over dingen kan praten.
Heel nuchter en puur persoon.

Nare man:

Al ben je een totaal ander type dan mij denk ik dat ik goed met je zou kunnen opschieten.
Je meningen zijn altijd goed onderbouwd,al vond ik je in mijn newbie tijd een irritant en opstandig persoon,maar dat is verandert...ik heb respect voor je
Ik denk dat je mensen niet zo snel echt in je hart toelaat,pas als je ieamnd echt vertrouwt of als er moet meteen een klik zijn.
Heel duidelijk,nuchter en eerlijk.
Iemand met wie je kan lachen maar ook zeker gesprekken op hoog niveau kan voeren.

MoD

Ik 'ken' jou toch al een behoorlijk tijdje...al voor mijn forumtijd,toen die ene keer toen ik je met johan in six flags had gespot.
Apart persoontje waar ik niet echt hoogte van krijgt,beetje mysterieus.
Een vrolijke goth met wie je onwijse lol kan hebben.
Ik heb soms het idee dat je soms last hebt van moodswings hebt maar die goed onder controle hebt en je er niet door laat leiden.
lief meisje.
Oud 14-05-2002, 21:31
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:

Daarin moet ik je toch écht ongelijk geven.
tegen jou niet nee
Oud 14-05-2002, 21:51
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:

italianboy: lieve jongen die als hij eenmaal een meisie heeft er erg veel aandacht aan besteed ed. Hij is nuchter en zal altijd een eigen mening vormen. Hij zal ook bijv. commentaar op een vriend of iemand waar hij het altijd mee eens durven hebben-->zelfcritiek richting het hokje om het maar ff krom te zeggen.
heeft bovendien goed gevoel voor humor. en ziet er natuurlijk erg goed uit bijna vergeten: gevoel voor stijl

wowie, dit klopt denk ik wel heel erg. Alleen gevoel voor stijl, in welke richting denk je?
Oud 14-05-2002, 21:58
punkyfish
punkyfish is offline
maartjeee, doe mij es
Oud 14-05-2002, 22:01
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
cem. slut maartje
hyper, maakt zich heel snel druk om dingen die anderen haar flikken of waar ze zelf mee zit. Kan je erg mee lachen (vooral tijdens orgies) Doet zich vaak vrolijker voor dan ze is. En heeft net als ik een foute-jochjes keuze (bijna altijd dan )

nare man Kwam aan het begin nog al uit de hoogte op mij over, maar nu kom ik er meer achter dat het gewoon eerder eerlijkheid en openheid is dan opschepperigheid .
leuke humor

DWJ
serieuse lolbroek

Maar waarschijnlijk snap alleen ik hoe ik dat bedoel

hylke & esther
Ik wil alleen even zeggen dat ik hun het leukste forumkoppel vind en beide erg aardig en naar mijn idee bijna onmogleijk om ruzie mee te krijgen.

bubbeltjes

Komt veel volwassener over dan haar leeftijd, lijkt me een lief meisje .

en nu weet ik effe niemand meer...
Oud 14-05-2002, 22:07
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
maartjeee, doe mij es
Lief maar onzeker meisje,bang om mensen kwijt te raken,bang om alleen over te blijven.
Soms een beetje verstrikt in eigen gevoelens,en word daar verdrietig van,maar daar kom je weer boven op zodra je met mensen praat die je dicht bij het hart staan.
Heeft een eigen mening maar je draagt die mening niet aan andere mensen op,je houd het voor jezelf en bij mensen die je niet zo goed kent hou je je een beetje op de achtergrond,bij mensen die je wel kent sta je denkkik bekend als gangmaker en party animal.
Houd van mooie kleertjes,maar is niet continue bezig met uiterlijkheden.
Je kan denk ik heel erg gelukkig zijn om kleine dingetjes,je respecteerd mensen om wie ze zijn en geeft iedereen een kans om zich te bewijzen,maar toch heb je maar een paar personen die je echt vertrouwd denkkik.
Je hebt een muur om je heen gebouwd,die opgebouwd is door mensen die je heel erg pijn hebben gedaan/doen alleen die muur word niet hoger omdat de mensen die van je houden er weer steentjes afhalen...ik denk dat als jij niet zo onzeker zou zijn,meer op jezelf zou vertrouwen en niet alleen zekerheid bij andere personen zoekt je die muur helemaal kan afbreken.
Ik vind je een heel koel meisje
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Okee dan

Italianboy: Humor, eerlijk, mooi, diepgang, soms sexistisch en wil graag mooi gevonden worden...maar dat ben je ook Je hebt een beetje player kenmerken....alhoewel ik denk dat dat irl niet zo is. Je schrijft goede stukken!
Nare Man: In het begin ergerde ik me aan je soms arrogante houding, maar nu niet meer zo. De laatste maanden kreeg ik telkens meer waardering voor je...maar dat heb ik al gezegd Je bent intelligent (sterke betogen), staat open voor nieuwe dingen, kan zwakke kanten laten zien...en verder trouw en lief.
DWJ: Je hebt altijd je woordje klaar. Soms reageer je pissig in een opwelling maar dat maak je ook weer goed als dat nodig is...en je bent knuffelig!
Cem.Slut: Kleurig, open-minded, onzeker over uiterlijk, volwassen, muurtje om je heen
Denise84: Super lieve meid, gezellig, betrouwbaar, netjes/braaf....en mijn stadsgenootje
Rosi: Lief, behulpzaam, wil graag aardig gevonden worden, gooit soms te snel met rolleyes/snel op teentjes getrapt
Bliksem: Maakt zich te druk om heel het kakkergebeuren, puberaal...en kwam eerst over alsof hij perse bij de rest van de kakkclan in de smaak wilde vallen
Esmée: Vrouwelijke opperkakker Vrij spontaan en zelfverzekerd. Als je mensen niet mag kun je best arrogant over komen denk ik. Verder onderbouw je je mening altijd goed.
Ninnoc: Lijkt me zeer open-minded en intelligent, rustig en denkt na over dingen
Beuk: Humoristisch, intelligent ook wel. Heb soms het idee dat je alleen kritiek geeft om iets te zeiken te hebben, je laat niet snel je zwakke kanten zien
Martindude: Gezellige gozer, onzeker, trouw
Miss Quasy: Intelligent, direct, onzeker
Drama: Intelligent, open-minded, levensgenieter, doorzetter
Verwijderd
Ok, nu ga ik eventjes een paar mensen analyseren...

Scala... eerst haar... omdat het een hele goeie vriendin van mij is! Daarnaast zit ze bij mij in de klas. Scala lijkt soms een beetje onverschillig. Maar als een onderwerp haar heel erg aangaat, dan is ze heel koppig en standvastig. Er is geen spelt tussen te krijgen. Iets wat ik bewonder aan haar, ze laat zich niet omhalen...

Feline is een heel erg aardig meisje. Ze leeft voor haar vrienden. Ze heeft heel veel geduld en weet altijd het juiste advies te geven. Ze is heel vrolijk en laat door niemand of niets haar humeur verpesten

De is soms heel erg arrogant. Maar kan heel erg grappig uit de hoek komen. Hij durft dingen te zeggen die sommige mensen stiekem denken. Hij voelt zich superieur. Hij is strijdlustig en durft de persoonlijke aanval te gebruiken. Dat vind ik positief. Maar de kijkt niet op mensen neer zoals andere mensen denken, hij kan heel aardig zijn en kan heel goed naar andere luisteren...

Laatst gewijzigd op 14-05-2002 om 22:11.
Oud 14-05-2002, 22:16
italianboy
italianboy is offline
bertbart:

ik vind je een beetje erg vrouwelijk, en je wil volgens mij ook door veel meisjes aardig en apart worden gevonden. Meer vriendinnen dan vrienden?
Als ik eerlijk ben, een jongen die later op mannen zal vallen of nu al valt. En volgens mij ben je een beetje complimentjesgeil

Ik vind je ook een jongen die geen vlieg kwaad doet en je komt trouw over. Goed voor iedereen die m dierbaar is en bang voor de "echte"wereld?

Het komt wel goed

alleen die sig.. oehhhhh
Oud 14-05-2002, 22:16
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
*verhaal*
fuck, dit is confronterend... *huilt*
Oud 14-05-2002, 22:17
de
de is offline
bertbart : bertbart is een jongen die ik eigenlijk nog niet zo heel lang ken, maar in de korte tijd dat ik hem spreek is het erg gezellig geweest.
Het is iemand die hele verhalen kan vertellen, en soms zijn mond niet kan houden . Hij vind het ronduit geweldig om over zijn leven te vertellen en is hierin ook openhartig.
Het is ook iemand die meer van het leven wilt zien dan jantje modaal en een sterke eigen mening erop nahoudt, en iemand die er altijd stijlvol bij gekleed gaat, en veel om zijn uiterlijk geeft.
Oud 14-05-2002, 22:20
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
fuck, dit is confronterend... *huilt*
*slaat armpje om je heen*
Oud 14-05-2002, 22:28
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
*slaat armpje om je heen*
Oud 14-05-2002, 22:33
Verwijderd
Ik wil ook ge-analyseerd..
Oud 14-05-2002, 23:49
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
Cem.Slut Kleurig soms hyper meestal vrolijk zeer spontaan Leuk persoon idd volwassen voor leeftijd, misschien soms een beetje onzeker of moeite met binden maar trouw aan vrienden en in staat om mensen erg goed bij te staan maar vergeet jezelf niet!!!!!!!!!!!
Jaap dwj Redelijk tot zeer sterke persoonlijkheid kan zich vlug over dingen opwinden maar dat toont de emotie en oprechtheid en siert je Verder kan heel serieus zijn en evenveel erg goede humor bezitten verzet zit toch in deze jongen maar wie zegt dat dat niet met fun samengaat Trouw aan vrienden erg sterk soms dus een temper
hmm wie omschrijft mij? volgens mij ben ik te mysterieus? en stil in het begin maar heb een droge humor er ja ofzo
Oud 15-05-2002, 00:34
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
En zo komt een oud scholieren-forummertje met 2368 stemmen erachter dat iedereen hem vergeten is...

Maar ik kan het wel begrijpen
(Ik heb ook geen zin om alle mensjes te analyseren )
Oud 15-05-2002, 07:07
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
nare man schreef:
Esmée: vast onderdeel van de oude 'kak'garde. Voormalig E-mailvriendinnetje van W1ZZ voordat deze ineens besloot zijn aandacht te verleggen. Wordt waarschijnlijk terecht gezien als de Moeder aller Kakkers hoewel het tussen haar en mij IRL waarschijnlijk flink zou botsen.
Dat denk ik ook, hebben allebei een vrij sterke persoonlijkheid denk ik
En Merlijn, als je dit leest, valt me van je tegen, niet van Rosi hoor (het feit dat ik dit via het forum heb moeten veronderstellen en het niet eens gewoon in een mailtje van jou hoor zegt al veel ), maar dat ik ineens volledig niets meer van je hoor.

Trouwens, op zich klopt het beeld dat de meeste mensen hier van mij hebben wel aardig, alleen ben ik echt niet zo narrowminded als sommigen hier denken... ik sta echt wel open voor andere 'soorten' mensen hoor en niet alleen voor mensen van mijn eigen stijltje...
Maar goed voor de rest well done

Nu ik voor zover ik nu nog snel ff tijd heb...

Italianboy
Met jou zou ik irl volgens mij serieus goed overweg kunnen. Je lijkt me iemand die eigenlijk altijd vrolijk is maar ook behoorlijk pissed kan raken, iemand die veel nadenkt over dingen, maar het meestal gewoon van de zonnige kant bekijkt
Gevoel voor stijl zoals iemand voor mij ook al zei, en een goede vriend waar je van op aan kan.

CemSlut
Lijkt me een superlief meisje, alhoewel we volgens mij ook qua karakter twee tegenpolen zijn zou ik het denk ik best met je kunnen vinden (check mij openminded zijn ) Onzeker, hebt een paar vaste, echt goede vrienden waar je veel mee optrekt en veel mee deelt. Komt op voor anderen, misschien soms meer voor anderen dan voor zichzelf.

Bliksem
Zoals ik je ooit al eens zei doe je me altijd denken aan een vriendje van me (en dat was positief he ), lijkt me een vrij druk ventje die altijd een beetje stoer loopt te doen maar stiekem heel lief is Vrolijk over het algemeen, volgens mij zou ik enorm met je kunnen lachen, maar je kan ook heel snel veranderen van stemming en dan ook echt de pest in hebben.

Bertbart
Nog zo één die me doet denken aan een vriendje van me! (een andere dan Bliksem hoor ) Jij lijkt me echt heel cool, zoals je ook op die foto's staat, en de posts die ik van je lees over uiterlijk en stijl, geven mij een beeld van je dat je een hele eigen stijl hebt en enorm hip bent. Je bent veel met uiterlijk en stijl bezig maar niet alleen maar, je lijkt me ook wel slim. Echt een type om iets in de mode te gaan doen

Later volgt er meer... ik moet nu echt ff richting school gaan helaas

Laatst gewijzigd op 15-05-2002 om 07:12.
Oud 15-05-2002, 07:09
phoebe4000
phoebe4000 is offline
Citaat:
Bliksem schreef:
oké..

'De' lijkt me een gefrustreerde zoon van een bakker en een huisvrouw, die op z'n 14de een baantje kreeg in de regionale dump, waar hij RL paardjes op truien moest gaan naaien.. Sinds dien draagt ie alleen nog 'hand manufactured RL Clothes' uit de eigen winkel..

Op 15 jarige leeftijd werd hij lid van het DPC, om af en toe met het 'Dispuut' te gaan 'brallen' op de 'Societeit' met z'n andere vrienden uit Dordt: Sjonny, Harry, Ricardo en Rivaldo.
hahahahahahahahahahaha... wat zielig.... hahahahaha
*pijn in mijn buik*
Oud 15-05-2002, 07:45
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Embraced Pale Death schreef:
En zo komt een oud scholieren-forummertje met 2368 stemmen erachter dat iedereen hem vergeten is...

EPD : "nondepikkel en sodeju!"

Dat moet toch wel genoeg zeggen, waarde ende tevens zeer true-e mede-lipgepiercde

*plop*
Oud 15-05-2002, 08:18
italianboy
italianboy is offline
esmée:

Helemaal niet dat mega-kreng die wij denken dat ze is. Toegankelijk voor een selectief groepje die ze zelf bewust heeft uitgekozen. Intelligent, eigen visie; onderbouwde visie.
kakker in hart en nieren, tot aan haar dood toe. Wil in de kijker vallen bij halflangharige jongens. Vindt het heel belangrijk dat veel jongens uit de kakker clan (in het echte leven) haar een leuke meid vinden. Feestbeest, stundente in spé, een vereniging waardig.
Gevoel voor kledingcombo's (pure gok) en hoe alles reilt en zeilt in netjes opgevoed Nederland.
Ik denk dat ik een goede aan je zou hebben in mijn vriendenkring. Je bent zo iemand waar je een band mee opbouwt waar alleen jij en ik van weten hoe die precies zit en de buitenwereld denkt dat het oppervlakkig is. Een nachtelijk gesprek zou ik graag met je voeren. Zo eentje dat je denkt; damn is t al zo laat. Over van alles en nog wat; nah jah net zoals in die mails ongeveer..
Negatieve dingen; een verwend nest, alles komt aanwaaien al zijn er natuurlijk wel tegenstribbelingen.

Ik denk nog niet zo slecht over je

ps: lijkt me mooi(e) meisje/jongedame.. een foto met een hand voor je gezicht biedt geen uitsluitsel; jammer genoeg
Oud 15-05-2002, 08:19
Verwijderd
Ik ken teveel mensen om dat te gaan doen :/
Weet nietw aar te beginnen
Oud 15-05-2002, 09:23
Verwijderd
Citaat:
italianboy schreef:
bertbart:

ik vind je een beetje erg vrouwelijk, en je wil volgens mij ook door veel meisjes aardig en apart worden gevonden. Meer vriendinnen dan vrienden?
Als ik eerlijk ben, een jongen die later op mannen zal vallen of nu al valt. En volgens mij ben je een beetje complimentjesgeil

Ik vind je ook een jongen die geen vlieg kwaad doet en je komt trouw over. Goed voor iedereen die m dierbaar is en bang voor de "echte"wereld?

Het komt wel goed

alleen die sig.. oehhhhh
euhmmm... ik zwijg liever

Italianboy vind ik heel erg tof Hij is een jongen die gevoel voor humor heeft. Hij maakt grapjes op de juiste momenten, zonder dat ze ooit banaal of flauw zijn. Maar Italianboy is geen lolbroek, hij kan ook heel erg serieus zijn. Want hij is heel erg slim. Daarnaast is Italianboy ieders vriend. Ik denk dat hij snel contacten legt...
Oud 15-05-2002, 09:50
Martin Dude
Martin Dude is offline
Citaat:
italianboy schreef:
martin dude; laat te goed weten dat ie opzoek is naar een meisje. In mijn ogen geen goede tactiek. Lijkt me een mafkees in de positieve zin van het woord.
Doe ik dat? .. meeste van die opmerkingen moet je maar ook niet te serieus nemen hoor Alleen die over siNix dan

ok, ff kort over jou dan
Je bent iig niet zozeer onzeker over jezelf, bent ook in voor goeie lol en doet verder ook niet te moeilijk. mja .. verder weet ik t ook niet
Oud 15-05-2002, 09:52
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
Martin Dude schreef:

.. verder weet ik t ook niet
t is al goed hor, jongen

-x-
Oud 15-05-2002, 10:32
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
italianboy schreef:

wowie, dit klopt denk ik wel heel erg. Alleen gevoel voor stijl, in welke richting denk je?
je smaak voor kunst, goede kledingsmaak, denk dat kunst ed je ook wel interreseert enzo. Je zal bijv. als je een huis koopt/huurt zeker wel aandacht aan de inrichting besteden, en ik denk ook dat het dan mooi plaatje zal worden. snapst
Oud 15-05-2002, 10:38
de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
mortaisa-->beste vriendinnutje,is er altijd,doet alles voor der vrienden,kan onverschillig overkomen maar is het zelden,af en toe zwaar sjaggo,zo een beetje de enige die mij af en tie is afbekt als ik ergens te ver in ga ,knuffelbeertje ,houd van feestjus,wil er graag zorg voor dragen dat iedereen het naar zijn zin heeft.

roxy--> mun exju,klein,lief,gestoorde trekjes,op veel punten toch wel botsende karackter eigenschappen,ondernemersspirit,gaat der eigen gangetje,beetje een einzahlganger,je meot sterk in je schoenen staan wil jemet deze dame omgaan maar ze is wel erg kjoet en lief..

original misfit-->jammer dat ik um zo weinig zie,wereldgozer,erg coele humor (adrem!),leeft rustig zijn eigen leventje,lijkt zich nergens zrgen over te maken.. en dat bewonder ik,kijkt altijd eerst de kat uit de boom zonder zichzelf daarbij echt onzeker te voelen geloof ik,erg leuk om mee om te gaan

dyluck-->ik kan met hem lachen met hem huilen alles...we werten precies wat we aan elkaar hebben,denken over vrijwel alles (precies) hetzelfde,maken ons allebei snel druk over zaken,een van de weinge mensen die ik blindelings vertrouw

martindude--> wat kan ik zeggen.. mun grote bro!heeft net als ik altijd liefde van vrouwenlijk schoon nodig,is in het begin erg onzeker maar als ie loskomt is ie een wilde tijger die de gexte stunts uithaalt,je kan enorm met hem lachen,en ik kan me hem neit boos voorstellen, erg leuk gezelschap
Oud 15-05-2002, 10:53
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:

je smaak voor kunst, goede kledingsmaak, denk dat kunst ed je ook wel interreseert enzo. Je zal bijv. als je een huis koopt/huurt zeker wel aandacht aan de inrichting besteden, en ik denk ook dat het dan mooi plaatje zal worden. snapst

ja klopt, we hebben ook een kunsthandel
Oud 15-05-2002, 11:15
red violin
red violin is offline
Ik kom hier bijna nooit meer om te posten, er zijn best veel "nieuwe" forummers gekomen!! Soms lees ik berichtjes en over het algemeen vind ik Bubbeltjes en Beuk het meeste in positieve zin opvallen, omdat de manier van posten mij wel aanspreekt.
Penelopeia en Marlous komen hier zeker ook niet vaak meer en loes
Oud 15-05-2002, 11:50
shanli
shanli is offline
Citaat:
*~*DOOR*~* schreef:
[B

en nu weet ik effe niemand meer...
mijjjjj
Oud 15-05-2002, 11:56
shanli
shanli is offline
Citaat:
Pebbles schreef:
Ik wil ook ge-analyseerd..
ok,ook al vind ik het wel errug moeilijk
Pebbles:een mooi meisje(weet ik van je mooie fotootjes ),sjiiiit,dit is echt heel moeilijk,euh,mss kan jij mij beter maar analyseren
Oud 15-05-2002, 12:02
shanli
shanli is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
waarom associeer je me meteen met sandalen hmm achja. liev vriendje, zeker! maar uhm, veel vriendinnen hoe kom je daar bij? en vrolijk ben ik ook niet altijd mja.
je was toch pro-sandaal?
Voor mij kom je sociaal over door dat je zoveel tjset,kweenie,dat lijkt zo,vrolijk ben je wel op je fotootjes
Oud 15-05-2002, 12:29
eztah
eztah is offline
Mmm, ik ga er even over nadenken

ik post later..
Oud 15-05-2002, 12:53
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
red violin schreef:

Penelopeia en Marlous komen hier zeker ook niet vaak meer en loes
Ik leef nog. ben de laatste tijd mijn forum gebruik aan het minderen. En het werkt.

Er komt binnenkort analyse van medeforummers van mij, maar ik moet op dit moment echt weer gaan leren. Ja ja examens volgende week!
Ik wil wel eens weten of mensen nog wat over mij te zeggen hebben?
Oud 15-05-2002, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Embraced Pale Death schreef:

'
kijk eens op de vorige pagina schele
Oud 15-05-2002, 13:07
punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Dying Bride (kel):

Lief, zorgzaam, ontzettend eerlijk, wil haar vrienden behoeden voor al het slechte in de wereld, maar ook kwetsbaar en behoorlijk onzeker.
en bovendien heel erg betrouwbaar, je kan haar je diepste geheimen vertellen zonder dat ze erom lacht of het doorverteld.

Antartica (Laar):

Lief, eigenwijs, zorgzaam, een gezelligheidsmens.

Dwj (jaap):

Grappig, houd van aandacht en gezelligheid, te vertrouwen, bovendien een grote knuffelbeer.
Heeft respect voor alle levensvormen, van klein naar groot.

Martin Dude (martin):

Een heerlijk mannetje, die behoorlijk behoefte heeft aan een vriendin en dat op een vreemde manier laat blijken.
Houd van gezelligheid en gek doen, bovendien is hij heel sexy in zijn boxershort!

Drama (hylke):

Eerlijk, en je kan wel met hem lachen al behoorlijk volwassen,
en zelfstandig.

Eztah (ester):

ook wel lief, kan leuk skanken (sorry es... ik ken jou niet zo goed )

Dy_luck (lester):

Super kerel, hij is te vertrouwen, hij staat voor de volle 100% achter zijn beslissingen, en als hij iets wil dan zal het hem lukken ook! hij zal nooit opgeven of iets dergelijks, hij kan situaties ook heel goed inschatten.
you rule les

italian boy (philip toch?):

Ik vind het ook wel een goede jongen, hij houd ook wel van gezelligheid en gekdoen, kan op zijn tijd ook heel serieus zijn en je kan vast heel goed met hem praten.
heel zeker van zichzelf, vol zelfvertrouwen!

Nare man:

Iemand die volledig achter zijn lifestyle staat, en kan het ook niet echt waarderen als mensen commentaar leveren.
Iemand die de krant openslaat en eerst de aex index bekijkt en dan pas de voorpagina...

iemand vergeten?
Oud 15-05-2002, 13:11
Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Thutshui:

Ik denk echt dat wij in real life gigantisch goed kunnen opschieten
Maarja je bent ook niet voor niks mn groupie.
Echt een gezellige gast,ongeloovelijk prettig gestoord,maar voelt goed aan wanneer het tijd is om serieus te zijn.
Gaat niet op in op mensen die je niet boeien,je verspilt je aand8 er niet aan en laat ze gewoon links liggen.
Zet je in voor dingen die je echt intereseren.
Heel lief,betrouwbaar,en MIJN groupie.

Verdomme zeg, dat is gewoon PRECIES zoals ik ben

Mortischa ook bedankt voor de lieve analyse, alleen de piercing klopt niet meer
Oud 15-05-2002, 13:18
punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Citaat:
vals licht schreef:
punkrockbastard iemand die echt wilt laten zien hoe 'PUNK" ie wel niet is... weet vaak niet echt wat ie zegt ofzo
komt mij iets te slijmerig over en spraakt vaak mensen 'persoonlijk' aan (met dingen als: je dit en dat... -denk aan msngesprek dat we hadden) dat is naar mijnmening nogal irritant,maar wie ben ik...?
*pinkt traantje weg*
kan me niet herrineren jou ooit gesproken te hebben overigens.
Oud 15-05-2002, 13:26
Verwijderd
Citaat:
shanli schreef:

ok,ook al vind ik het wel errug moeilijk
Pebbles:een mooi meisje(weet ik van je mooie fotootjes ),sjiiiit,dit is echt heel moeilijk,euh,mss kan jij mij beter maar analyseren
Dank je..

Ik zal jou ook eens proberen, gaat totaal niet kloppen waarschijnlijk mja..
Ik denk dat jij een lief en beetje een druk iemand bent in de buurt van vrienden, je vindt het leuk om aandacht te krijgen maar je staat niet graag in het middelpunt van alles. Verder kom je op voor mensen die je dierbaar zijn.

Sorry als ik dr helemaal langs zit
Oud 15-05-2002, 13:31
eztah
eztah is offline
Cem. Slut
Jij bent iemand die nog lang jou 'krachten' niet goed ontdekt hebt: je denken en praten, je hele overkomen. Je bent onzeker, terwijl er juist heel veel mensen zijn die heel graag op jou zouden lijken
Ook kan je goed toneelspelen, en eerst doen alsof je je dingen niet aantrekt (in een groep).
Je bent een heel sterk persoon, alleen moet je dat zelf nog zien

Ninnoc
Een heel boeiend en intressant iemand met een sterke persoonlijkheid. Je bent recht voor zn raap, scherp en staat duidelijk achter je eigen mening. Ik zou jou graag leren kennen, want jou ideeen spreken me erg aan.
Ik denk dat jij je niet zomaar aan iemand geeft, maar mensen 100% moet vertrouwen

Bubbeltjes
Iemand die heel goed naar anderen kan kijken. Mensen kan begrijpen, ik denk dat er ook veel mensen naar jou toekomen met hun problemen. Verder ben je heel mooi, en kom je zelfverzekerd over, je weet wie je bent en wat je doet, waar je voor staat.

Punkyfish
Een vrolijk meisje, wat veel serieuzer is dan je op het eerste gezicht zou denken. Ik denk dat je best onzeker kan zijn, maar dit dan niet zo snel laat merken, of alleen aan mensen waar je van houdt, en die je vertrouwt.
Je hebt hele mooie stukken op K&L geschreven , en je vriendje is een mooi jochje.

Oke, ff genoeg nu..
Er komen nog veel meer
Oud 15-05-2002, 13:37
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
Pebbles schreef:

Ninnoc denkt veel na, beetje op zichzelf, aardig, filosofisch ingesteld, intelligent, best gesloten tiepje

Wie doet mij??
ik kan er echt niet bij dat mensen me hier serieus, stil, rustig, gesloten ed vinden.
irl vinden mensen me vaak irritant omdat ik zo druk ben en zo veel (onzin) lul
ik heb een hekel aan onozele posts en als je typt denk je ook na over wat je schrijft dus daar zal het aan liggen denk ik.

paar mensen die ik vregeten was
pebbles lijkt me een heel rustig persoon, weet wat ze wil maar schaad niemand. Echt zo iemand die mensen laat praten en toch wel doet wat ze zelf wil. Gevoelig ook. En die foto van de zijkant met dreads (als ik me goed herriner) vind ik echt supermooi. iemand die open staat voor dingen en de wereld wil zien. zelfstandig en zelfverzekerd (maar das een gok)

bubbeltjes dat eerst altijd dat je een beetje tot de kakclan behoorde en dat je buiten het forum ook contact met ze had (waarom? geen id, had ergens iets gelezen in die richting) maar daar ben ik vanaf. intelligente meid zowel iq als eq. verschrikkelijk creatief. ook hele mooie meid. je past wel beetje bij italianboy spontaan, ik denk dat je veel lol met d'r kan hebben en heeft goede argumentatie. je bent op je vrijheid gesteld, zelfstandig en zelfverzekerd. Je hebt geweldig observatie vermogen en je luistert voor je een mening vormt. Ik denk dat je irl een toffe vriendin bent, een verrijking voor het leven van de mensen waar je mee omgaat.

jewel het enige wat ik van je weet is dat je een geweldig mooie meid bent

bertbart modepoppetje, je schenkt veel aandacht aan de nieuwe trend en aan je uiterlijk(je ziet er dan ook goed uit). Zoals ik in een andere topic ook al zei, ik heb vaag vermoeden dat je homosexueel bent. Dat hoeft natuurlijk helemaal niet maar toch krijg ik dat id soms.
Volgens mij ben je een aardige jongen en ook niet bepaald achterlijk maar ik denk dat irl me soms zou ergeren aan je fascinatie voor kleding ed. Bovendien interreseer je je ook voor kunst en culturele shit.

forum-punk rutger is imho te veel bezig met zijn stijl. Hij wordt wel volledig geaccepteerd door zijn vrienden dus hoeft hij zich er imho niet zo druk om te maken (luek site was dat stinkalto’s). Soms onzeker en nog beetje puberaal.

Thutshui damn wat heb jij een geweldig hoofd. Goede muzieksmaak ook. Denk dat je een hele aardige jongen bent die weet wanneer die lol kan maken (en dat dan ook doet, volgens mij kan je verschrikkelijk met je lachen) en weet wanneer die serieus moet zijn.

~(S-|-)2v!lL~ vervelende jongen en ook niet erg open-minded

Li fanatiek, verschrikkelijke zelfdiscipline, sportief, kak, sociaal. Ik zo irl nooit met jou omgaan, niet omdat je zo’n verschrikkelijk persoon ben hoor helemaal niet maar omdat ik een hekel heb aan sport en ik elke vorm van zelfdiscipline mis (en dat bost dan vaak) . Op zich kan ik daar dus af en toe wel jaloers op zijn

Miss Kazz mooie meid, geeft ook om haar uiterlijk maar is niet oppervlakkig. Soms maak je je te veel zorgen hoe je overkomt op andere mensen. Verder heel vriendelijk tegen iedereen en staat open voor nieuwe dingen. Wel een echt meisje meisje

SpiritX vervelende close-minded gozer

substantial mooie jongen! Open minded, maakt zich niet snel druk (misschien wel over maatschappelijke kwesties maar niet om allerdaagse dingen)
zeer relaxte jongeman die een leuk leven leidt en dat het belangrijkst vind.

Laatst gewijzigd op 15-05-2002 om 15:11.
Oud 15-05-2002, 13:42
Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:

Thutshui damn wat heb jij een geweldig hoofd. Goede muzieksmaak ook. Denk dat je een hele aardige jongen bent die weet wanneer die lol kan maken (en dat dan ook doet, volgens mij kan je verschrikkelijk met je lachen) en weet wanneer die serieus moet zijn.
Moet ik dat van m'n hoofd posi of nega opvatten ?

Verder is mijn dank groot
Oud 15-05-2002, 13:58
Thutshui
Thutshui is offline
[mensen die hier niet staan ben ik óf vergeten óf ken ik niet goed genoeg om een duidelijke analyse van te kunnen geven, nix persoonlijks]

DWJ:
Aardig, eerlijk en altijd z'n woordje klaar. Heeft een zeer sterkte mening en laat het ook zeker heel duidelijk blijken als iets het niet aanstaat of juist wel. Verder is Jaap natuurlijk een duidelijke hommie to the bone aight!

Drama:
Rustige jongen in real life, maar als hij spreekt doet hij het goed. Zo is het ook op het forum, je ziet hem niet altijd, als je hem ziet dan is het met een goede doordachte post.

Roxy:
Lief en klein meisje die ik vaak heb gemeet, ze is dan misschien de helft van mij lengte, ze is zeker een keer zo intelligent, heel goed d'r woordje klaar en een echt gezelligheidspersoon. Best onzeker, daar kunnen we het dan ook altijd gezellig over hebben

Dy_luck:
Nooit in real life gezien maar hij komt hier op 't forum op me over als een rustige, kalme jongen die wel een mening heeft. Hij is sXe en laat dat ook vaak merken, nix mis mee, zeg-waar-je-voor-staat-of-zeg-het-niet persoon.

Mortischa:
Heel aardig meisje, kan soms onverwacht een opmerking plaatsen en heel recht voor d'r raap, heel eerlijk en open-minded.

Forum-Punk:
Fido Dido! Eerder was Rutger een beetje het pispaaltje van het muziekforum, tijden veranderen en tegenwoordig is hij helemaal de man.

Pebbles:
Lijkt me een heel volwassen en rustig meisje.

]{ing:
Aardige, rustige Limbo, alleen iet wat opschepperig met z'n bandlijst [maar das alleen op 't muziekforum]

Italianboy:
Knappe jongen [Nee, ben geen homo maar dat vinnik gewoon], altijd goede reply's echter af en toe wat seksistisch

Hukkie [AKA ^Marije^]:
Whaaaaaaaaaa.....CIRKELZAAG
Oud 15-05-2002, 14:11
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
italianboy schreef:
esmée:

blabla

ps: lijkt me mooi(e) meisje/jongedame.. een foto met een hand voor je gezicht biedt geen uitsluitsel; jammer genoeg
Ghihih flauw he Maar je houft nog wat tegoed as you know Rest klopt wel aardig denk ik, ik ben idd niet zo'n bitch als iedereen hier denkt, ben ook best makkelijk te kwetsen

Okeej weer ff een paar...
(ik doe het in etappes )

Li
Jij zou echt een vriendin van me kunnen zijn denk ik. Rustig, lief, slim, betrouwbaar, en op bepaalde momenten een onwijze giechelkont met bijv. Feline, als ik dat zo lees op het forum Heeft een heel lief ogend kereltje aan de haak geslagen En je hebt veel over voor het golfen, wat ik overigens onwijs knap vind, het niveau waarop jij speelt

Rosi
Mijn vriendjesafpakster Leuke meid, spontaan, intelligent, lief voor mensen om wie je geeft en betrouwbaar. Je bent ook vrij rustig volgens mij en heel tevreden met het leventje dat je leidt, en je hebt een onwijs schattig broertje

Nare Man
Van jou is mij echt opgevallen, want wij zitten hier beide al sinds het begin, dat jij je heel anders aan het profileren bent dan eerst Je zei het zelf ook al bij je post over De, jij kwam eerst ook een beetje tevoorschijn als een elitair arrogant mannetje, dat neerkijkt op anderen, maar zo ben je helemaal niet en ik heb het idee dat je de laatste tijd gewoon echt jezelf bent op het forum, en eerst niet helemaal. Dit wel ten positieve hoor
Intelligent, erg gevoelig ook volgens mij, en heel betrouwbaar.

DWJ
Ik vond je eerst altijd superirritant (andersom ook waarschijnlijk, misschien nog steeds wel ) maar dat is de laatste tijd bijgedraaid. Ik mag je nu wel. Je bent erg snel aangebrand en floept er soms te snel dingen uit, maar verder lijk je me erg intelligent en ook absoluut iemand die alles over heeft voor zn vrienden. Grote knuffelbeer

Ninnoc
Ik schijn een van de weinigen te zijn die je oude nick nog weet Jij denkt veel na en staat open voor heel veel dingen, je vindt het ook oprecht interessant om meer te weten te komen over veel dingen die 'not your thing' zijn en er over te filosoferen.

Dat was het weer voor nu

Laatst gewijzigd op 15-05-2002 om 14:13.
Oud 15-05-2002, 14:13
RuffThugg
RuffThugg is offline
Xit hier nu op school en ik zag wat ik al verwachtte, nix over mij.
Komt omdat niemand iets over me weet en ik ook niet bij een bepaald "kamp" hoor.

Maar dat schijnt dus weer in me aard te zitten, want ik zit hier nu voor het 2e jaar op deze school, dit jaar in een andere klas weer, en daar weten ze ook nooit wat ze aan me hebben of hoe ik precies ben.(zegt het meisje uit m'n klas waarmee ik goed kan opschieten en die over me schouder mee leest).

Maar ben iig blij dat niemand me een klootzak vind.
Oud 15-05-2002, 14:17
Li
Li is offline
Ninnoc:
Iemand die graag filosofeert en erg slim is. Denkt na over de problemen in de wereld. echt een wereldverbeteraar
Misschien soms te serieus?
(wel goede posts hoor)
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten