Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
't schijnt dat je op zaterdag avond ook zo'n disco krijgt, maar dat heb ik nog niet geprobeerd ![]() En bij Dk1 had je ook allemaal vage extra's |
![]() |
|
![]() |
In DK1 kon je de landheer ook martelen (zo heet die in de nederlandse versie die ik heb), je moest hem in de gevangenis zetten en dan op de spatie drukken. Kleine maar wel lollige feature.
Maar mijn grootste beklag over DK2 is dat de wezens vervelend geanimeerd zijn, ze lopen een beetje lomp, en als ze aanvallen zwaaien ze slapjes met een wapen. En de modellen zijn iets te hoekig. De wezens in DK1 bestonden dan wel uit sprites, maar die hadden daar gen last van. Verder had je tijdens de gevechten in DK1 meer geschreeuw en meer bloed. DK2 is eigenlijk gewoon een grafische update van DK1 waar de coole dingen uit verwijderd zijn. Ze hadden het nog beter kunnen maken. Bijvoorbeeld veel meer wezens en helden toevoegen.
|
![]() |
Je rechter-klikt de .exe file van DK1, en dan doe je properties/eigenschappen (engels/nederlandse windows versie). Dan zal je de compatibility mode makkelijk in kunnen schakelen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Is wel leuk om naar het volgende level mee te nemen. Maarreh... pfff, landheer, flutventje. Als je het goed doet neem je in het laatste level Avatar over. Die is pas bruut ![]() Lompe is dan wel weer dat je met avatar tegen avatar moet vechten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat betreft dat meenemen, als je goed zoekt kun je ook wel eens een horned reaper meenemen. Die is héél handig in dat eene level waar je snel word aangevallen en in het begin nog niets hebt. Die avatar in het laatste level was echt goed. Ik viel de kamer aan waar hij gevangen werd gehouden met twee horned reapers van lvl 10, hij duurde echt eeuwen voordat die gast dood was. En dan moest ik wel telkens mijn reapers genezen. Ik heb hem ng nooit overgenomen eigenlijk, want nadat je zijn gevangenis aanvalt word je weer aangevallen door de andere keeper en vervolgens de helden, dan heb ik er ff de tijd niet voor. Belangrijke opmerking: Als je DK1 hebt opgestart kun je tijdens het spelen op ALT-R drukken voor hoge resolutie switch, dan ziet alles er ff wat beter uit.
|
Verwijderd
|
Bij mij zet ie hem standaard op de hogere res
![]() Alleen de reapers zijn wel linke shit ![]() Khad er een keer 4 in dat level met die 4 tovenaars. Daar 'krijg' je ook de benodigheden aan het begin van het level. Ik heb Horney ook niet gebruikt bij Avatar. Gewoon een sloot draken en weet ik wat omte zorgen dat ie van zijn eilandje komt, anders kun je hem niet meenemen ![]() |
![]() |
|
![]() |
en het bewijst alweer dat XP zuigt!
ik word echt gek van al die zogenaamde shit ik heb nu XP maar ik ben er hard over aant denken om 98 weer te installeren, dat is tenminste minder gebruiksvriendelijker. bij XP ben ik altijd een half uur aant zoeken als ik problemen zelf wil oplossen. Wat ik bij 98 zo gevonden had DK1 is wel cool ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
www.nedgame.nl
Heb je wel verzendkosten en die zijn niet erg laag. Of je moet in Apeldoorn/Groningen wonen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik vond deel 2 persoonlijk beter dan deel 1, heb ze allebei uitgespeeld maar deel 2 vond ik iets beter... kan ook komen omdat deel 1 bij mij echt té blokkig en pixel-achtig was omdat ik dat heel lang geleden speelde... hmm naja allebei gave spellen.
|
Zijn er hier mensen die weten of dc 2 op win 2000 draait
![]()
|
|